upeeta perjantai päivää
hyvää huomenta palstalaisille
18
134
Vastaukset
- Suomen kansa
Mene töihin äläkä loisi tuilla.
- rosestar
monte24 kirjoitti:
ei voi, ku on niin kivaa elää toisten kustannuksella
kai sinä olet työelämään menossa koska toisista on hyvä pitää huolta verorahoin
- PULTIPOIS
UPEETA MAHTAVAA!
- rosestar
nukutko olenkaan? olet ottanut uuden luukin.
- rosestar
monte24 kirjoitti:
nukun toki, vuorokausi rytmi vaan sekaisin ku katselen nettitv ohjelmia
mene töihin.
- rosestar
rosestar kirjoitti:
mene töihin.
älä löpise , esittäen minua.
- rosestar
monte24 kirjoitti:
nukun toki, vuorokausi rytmi vaan sekaisin ku katselen nettitv ohjelmia
jätä netti tv vähemmälle. Minä tiedän kuinka vaikeeta se on mutta nyt pyristelet ilta yhdeksään ja vaivut koomaan, heräät pirtsakkaana ja suihkun jälkeen raikaalta.
rosestar kirjoitti:
jätä netti tv vähemmälle. Minä tiedän kuinka vaikeeta se on mutta nyt pyristelet ilta yhdeksään ja vaivut koomaan, heräät pirtsakkaana ja suihkun jälkeen raikaalta.
ei pysty käymään siihen aikaan nukkumaan ku naapuri seinäntakaa alkaa siihen aikaan touhuamaan kantapää kävelyllään se kestää 3-4 tuntia, ihan ku koripallokenttä ois seinän takana
- rosestar
monte24 kirjoitti:
ei pysty käymään siihen aikaan nukkumaan ku naapuri seinäntakaa alkaa siihen aikaan touhuamaan kantapää kävelyllään se kestää 3-4 tuntia, ihan ku koripallokenttä ois seinän takana
nyt ostat korvatulpat tai ostat kuulokeet kun alat sänkyyn paineleen tai lasket niitä kannan iskuja, kyllä sitä nukahtaa kovaakin meluun kun on tarpeeksi väsynyt.
rosestar kirjoitti:
nyt ostat korvatulpat tai ostat kuulokeet kun alat sänkyyn paineleen tai lasket niitä kannan iskuja, kyllä sitä nukahtaa kovaakin meluun kun on tarpeeksi väsynyt.
ei auta korvatulpat, ku en pysty nukkumaan niiden kanssa, kuulen niiden kanssa oman hengityksen
- rosestar
monte24 kirjoitti:
ei auta korvatulpat, ku en pysty nukkumaan niiden kanssa, kuulen niiden kanssa oman hengityksen
Sinä et malta nukkua jolloin en voi auttaa sinua. netti tv:tä voit katsoa seuraavana päivänä.
- Kiskisu
monte24 kirjoitti:
ei auta korvatulpat, ku en pysty nukkumaan niiden kanssa, kuulen niiden kanssa oman hengityksen
Ja eikä siinä korvatulpat auttaisikaan jos koko talo täräjää kun norsu askeltaa yläkerrassa. Nää on taas näitä, en sano enempää.
- Valentine's
Hyvää huomenta ja ystävänpäivää tylysti toivottaen
- monten mutzi
Ylös ja varkaissi Ruubert
Ei suuri Manitou laiskoja ruoki - Night!
Siis toivotetaan "huomenta" kellonajan ollessa 2:03 pm??
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416
