upeeta perjantai päivää
hyvää huomenta palstalaisille
18
123
Vastaukset
- Suomen kansa
Mene töihin äläkä loisi tuilla.
- rosestar
monte24 kirjoitti:
ei voi, ku on niin kivaa elää toisten kustannuksella
kai sinä olet työelämään menossa koska toisista on hyvä pitää huolta verorahoin
- PULTIPOIS
UPEETA MAHTAVAA!
- rosestar
nukutko olenkaan? olet ottanut uuden luukin.
- rosestar
monte24 kirjoitti:
nukun toki, vuorokausi rytmi vaan sekaisin ku katselen nettitv ohjelmia
mene töihin.
- rosestar
rosestar kirjoitti:
mene töihin.
älä löpise , esittäen minua.
- rosestar
monte24 kirjoitti:
nukun toki, vuorokausi rytmi vaan sekaisin ku katselen nettitv ohjelmia
jätä netti tv vähemmälle. Minä tiedän kuinka vaikeeta se on mutta nyt pyristelet ilta yhdeksään ja vaivut koomaan, heräät pirtsakkaana ja suihkun jälkeen raikaalta.
rosestar kirjoitti:
jätä netti tv vähemmälle. Minä tiedän kuinka vaikeeta se on mutta nyt pyristelet ilta yhdeksään ja vaivut koomaan, heräät pirtsakkaana ja suihkun jälkeen raikaalta.
ei pysty käymään siihen aikaan nukkumaan ku naapuri seinäntakaa alkaa siihen aikaan touhuamaan kantapää kävelyllään se kestää 3-4 tuntia, ihan ku koripallokenttä ois seinän takana
- rosestar
monte24 kirjoitti:
ei pysty käymään siihen aikaan nukkumaan ku naapuri seinäntakaa alkaa siihen aikaan touhuamaan kantapää kävelyllään se kestää 3-4 tuntia, ihan ku koripallokenttä ois seinän takana
nyt ostat korvatulpat tai ostat kuulokeet kun alat sänkyyn paineleen tai lasket niitä kannan iskuja, kyllä sitä nukahtaa kovaakin meluun kun on tarpeeksi väsynyt.
rosestar kirjoitti:
nyt ostat korvatulpat tai ostat kuulokeet kun alat sänkyyn paineleen tai lasket niitä kannan iskuja, kyllä sitä nukahtaa kovaakin meluun kun on tarpeeksi väsynyt.
ei auta korvatulpat, ku en pysty nukkumaan niiden kanssa, kuulen niiden kanssa oman hengityksen
- rosestar
monte24 kirjoitti:
ei auta korvatulpat, ku en pysty nukkumaan niiden kanssa, kuulen niiden kanssa oman hengityksen
Sinä et malta nukkua jolloin en voi auttaa sinua. netti tv:tä voit katsoa seuraavana päivänä.
- Kiskisu
monte24 kirjoitti:
Ja eikä siinä korvatulpat auttaisikaan jos koko talo täräjää kun norsu askeltaa yläkerrassa. Nää on taas näitä, en sano enempää.
- Valentine's
Hyvää huomenta ja ystävänpäivää tylysti toivottaen
- monten mutzi
Ylös ja varkaissi Ruubert
Ei suuri Manitou laiskoja ruoki - Night!
Siis toivotetaan "huomenta" kellonajan ollessa 2:03 pm??
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään13813172Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen823629Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,952904Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?361379Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2731364Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1471299Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151264Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S131179- 811061
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin184943