hyvää huomenta palstalaisille

upeeta perjantai päivää

18

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suomen kansa

      Mene töihin äläkä loisi tuilla.

      • ei voi, ku on niin kivaa elää toisten kustannuksella


      • rosestar
        monte24 kirjoitti:

        ei voi, ku on niin kivaa elää toisten kustannuksella

        kai sinä olet työelämään menossa koska toisista on hyvä pitää huolta verorahoin


    • PULTIPOIS

      UPEETA MAHTAVAA!

      • JIPPIIIIIIII


    • rosestar

      nukutko olenkaan? olet ottanut uuden luukin.

      • nukun toki, vuorokausi rytmi vaan sekaisin ku katselen nettitv ohjelmia


      • rosestar
        monte24 kirjoitti:

        nukun toki, vuorokausi rytmi vaan sekaisin ku katselen nettitv ohjelmia

        mene töihin.


      • rosestar
        rosestar kirjoitti:

        mene töihin.

        älä löpise , esittäen minua.


      • rosestar
        monte24 kirjoitti:

        nukun toki, vuorokausi rytmi vaan sekaisin ku katselen nettitv ohjelmia

        jätä netti tv vähemmälle. Minä tiedän kuinka vaikeeta se on mutta nyt pyristelet ilta yhdeksään ja vaivut koomaan, heräät pirtsakkaana ja suihkun jälkeen raikaalta.


      • rosestar kirjoitti:

        jätä netti tv vähemmälle. Minä tiedän kuinka vaikeeta se on mutta nyt pyristelet ilta yhdeksään ja vaivut koomaan, heräät pirtsakkaana ja suihkun jälkeen raikaalta.

        ei pysty käymään siihen aikaan nukkumaan ku naapuri seinäntakaa alkaa siihen aikaan touhuamaan kantapää kävelyllään se kestää 3-4 tuntia, ihan ku koripallokenttä ois seinän takana


      • rosestar
        monte24 kirjoitti:

        ei pysty käymään siihen aikaan nukkumaan ku naapuri seinäntakaa alkaa siihen aikaan touhuamaan kantapää kävelyllään se kestää 3-4 tuntia, ihan ku koripallokenttä ois seinän takana

        nyt ostat korvatulpat tai ostat kuulokeet kun alat sänkyyn paineleen tai lasket niitä kannan iskuja, kyllä sitä nukahtaa kovaakin meluun kun on tarpeeksi väsynyt.


      • rosestar kirjoitti:

        nyt ostat korvatulpat tai ostat kuulokeet kun alat sänkyyn paineleen tai lasket niitä kannan iskuja, kyllä sitä nukahtaa kovaakin meluun kun on tarpeeksi väsynyt.

        ei auta korvatulpat, ku en pysty nukkumaan niiden kanssa, kuulen niiden kanssa oman hengityksen


      • rosestar
        monte24 kirjoitti:

        ei auta korvatulpat, ku en pysty nukkumaan niiden kanssa, kuulen niiden kanssa oman hengityksen

        Sinä et malta nukkua jolloin en voi auttaa sinua. netti tv:tä voit katsoa seuraavana päivänä.


      • Kiskisu
        monte24 kirjoitti:

        ei auta korvatulpat, ku en pysty nukkumaan niiden kanssa, kuulen niiden kanssa oman hengityksen

        Ja eikä siinä korvatulpat auttaisikaan jos koko talo täräjää kun norsu askeltaa yläkerrassa. Nää on taas näitä, en sano enempää.


    • Valentine's

      Hyvää huomenta ja ystävänpäivää tylysti toivottaen

    • monten mutzi

      Ylös ja varkaissi Ruubert

      Ei suuri Manitou laiskoja ruoki

    • Night!

      Siis toivotetaan "huomenta" kellonajan ollessa 2:03 pm??

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe