Haluaisin ostaa äidilleni jonkin mukavan hajuveden, koska on jaksanut tsempata minua vaikeina aikoina. Äidilläni ei ole koskaan ollut omaa hajuvettä, vaan kaikki on jotain sukulaisnaisten jämäpulloja.
Äitini on 50-vuotias, perhekeskeinen, on töissä terveyskeskuksella laitoshuoltajana, hoitaa kotiakin aina kun kerkeää (työ vie paljon aikaa),
Tuoksun pitäisi olla kevyt ja raikas, hieman mausteinen. Ei liian voimakas tai tunkkaisen makea.
Mikä tuoksu siis sopisi hänelle?
(hintaraja menee 40 eurossa. Mielellään tottakai alle tuon.)
Äidille tuoksu
3
165
Vastaukset
- ihania tuoksuja
Tässä muutama ehdotus. Bvlgari Omnia Coral, Lanvin Jeanne ja Alessandro Dell` Acqua Woman in Rose. Näistä tuo Woman in Rose on mausteisin.
- 1+11
Kokeileppas escadaa
Esim. myyntiin on tullut takaisin taj sunset.
http://www.nordicfeel.fi/kategori/naisille/tuoksut/escada-taj-sunset-6557
En halua mainostaa tuota kauppaa vaan aattelin et näät putelin vähän hintaa ja kuvauksen. =) - CH Chic
"Tuoksun pitäisi olla kevyt ja raikas, hieman mausteinen. Ei liian voimakas tai tunkkaisen makea."
Carolina Herreran Chic on juuri kuvatunlainen, sopii aamusta iltaan, kesällä ja talvella. Täydellinen jos haluaa pärjätä yhdellä tuoksulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273343- 402197
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352148Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71887Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421518- 381329
- 1251222
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591200Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451145- 131099