Annamme viikon sexy beast-tittelin?
Kenelle palstalaiselle
23
149
Vastaukset
- Kiskisu
Ei ainakaan montulle eikä persu-lehtiselle.
- persu-beast:.!1#%?+
.
"Persu-beast????????????"
har!1
. persu-beast:.!1#%?+ kirjoitti:
.
"Persu-beast????????????"
har!1
.en ole äänestänyt 20 vuoteen, mut seuraavissa vaaleissa äänestän persuja.
- eIisakettu
monte24 kirjoitti:
en ole äänestänyt 20 vuoteen, mut seuraavissa vaaleissa äänestän persuja.
Sopii hyvin loisen elämääsi äänestää Suomen hörhöintä puoluetta.
eIisakettu kirjoitti:
Sopii hyvin loisen elämääsi äänestää Suomen hörhöintä puoluetta.
kiitos :)
meinasin vastata miulle, mut kysymys ei ollutkaan seksittömyys titteli
- Ikisinkku M
Minusta sen voisi antaa Kiskisulle kunnianosoituksena siitä että olen huomannut olevani pelottavan samaa mieltä joissakin asioissa :D
- murriperkeIe
varma merkki seksittömyydestä
mur - Ikisinkku M
murriperkeIe kirjoitti:
varma merkki seksittömyydestä
murOn se yleensä myös sen verran änkyrä että voi olla aika seksikäskin vaikkei täällä palstoilla myönnäkään sheivaavansa miehen vuoksi.
- Kiskisu
Ikisinkku M kirjoitti:
On se yleensä myös sen verran änkyrä että voi olla aika seksikäskin vaikkei täällä palstoilla myönnäkään sheivaavansa miehen vuoksi.
Tuo ylempi Kiskisu ei ole muuten minä, Montehan on äijä. Niin änkyrä en sentään ole että alkaisin nimeltä ketään sohia. Myös buddya oli aiheetta tölväisty, huomasin.
Kiitos kunniakirjasta ;) - Ikisinkku M
Kiskisu kirjoitti:
Tuo ylempi Kiskisu ei ole muuten minä, Montehan on äijä. Niin änkyrä en sentään ole että alkaisin nimeltä ketään sohia. Myös buddya oli aiheetta tölväisty, huomasin.
Kiitos kunniakirjasta ;)juu, sen oikeastaan arvasinkin, sama trolli joka minuakin joskus lainaa muttei kykene kunnolla kokonaista lausetta muodostamaan. Joo eipä mitään, kyllä minä sinusta tavallaan tykkään ja huom. ihan sen henkisen puolen vuoksi kun pinnallisesti ulkomuodon perusteella ei voi tietämättömyyttään arvostella :)
- Kiskisu
Ikisinkku M kirjoitti:
juu, sen oikeastaan arvasinkin, sama trolli joka minuakin joskus lainaa muttei kykene kunnolla kokonaista lausetta muodostamaan. Joo eipä mitään, kyllä minä sinusta tavallaan tykkään ja huom. ihan sen henkisen puolen vuoksi kun pinnallisesti ulkomuodon perusteella ei voi tietämättömyyttään arvostella :)
Kyllä se on aika naseva trolli toisinaan. Arvostan minäkin sinua, kun sulla on jonkinlainen itsekunnioitus tallella. Ei ole itsestäänselvyys enää sekään nykyään.
- Ikisinkku M
Kiskisu kirjoitti:
Kyllä se on aika naseva trolli toisinaan. Arvostan minäkin sinua, kun sulla on jonkinlainen itsekunnioitus tallella. Ei ole itsestäänselvyys enää sekään nykyään.
Mulla on ollut tuolla sinkut -palstalla naseva trolli toisinaan mutta se mikä on täällä miesten logiiikassa mellastanut on pettymys, pelkästään tyhmä pösilö. Joo, sulla myös tuntuu olevan sekä ihan hyviäkin ajatuksia, minulla on mielikuva että vaikka et ole varmaan ihan helpoin ihminen yleisesti ottaen niin silti palstakirjoittelujen perusteella sinun kanssa tulisin ehkä parhaiten toimeen jos joutuisin pariksi viikoksi samaan suljettuun tilaan jonkun pakon ohjaamana.
- Villiruusu/rentukka
Albatrossille
- japsis papsis
Spuge-vanhus se siellä satuilee. :)
Tietysti minulle!
- aIbatrossi
Ginger on vuoden sexypeto hetekalla
- rosestar
sexy peto hmmmm.. jos jonkun ilmaisen katsotaan kuintenkin kiintymyksenä. vaikka kiintymystä en tunne
- rosestar
ilman kiintymystä iso karvainen mies
- rosestar
rosestar kirjoitti:
ilman kiintymystä iso karvainen mies
höpö höpö ilman kiintymystä ja tunteita.
rossi vie voiton, oli sitten feikki tai ei, toiseksi tulee modelli, kolmas ukkosi ja viimeisenä "kusi kintuille jatkuvasti ", sori nimieä en muista.
mutta sellaista pelkoa nämähän herättää. - määmy
rosestar kirjoitti:
höpö höpö ilman kiintymystä ja tunteita.
rossi vie voiton, oli sitten feikki tai ei, toiseksi tulee modelli, kolmas ukkosi ja viimeisenä "kusi kintuille jatkuvasti ", sori nimieä en muista.
mutta sellaista pelkoa nämähän herättää.Kekä o rossi?
- rosestar
määmy kirjoitti:
Kekä o rossi?
albatrossi
- tässä olee hyvä
http://www.suomi24.fi/yhteisö/murhaaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131053
- 104991
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29590Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481