Kenelle palstalaiselle

eIisakettu

Annamme viikon sexy beast-tittelin?

23

149

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiskisu

      Ei ainakaan montulle eikä persu-lehtiselle.

      • persu-beast:.!1#%?+

        .

        "Persu-beast????????????"

        har!1

        .


      • persu-beast:.!1#%?+ kirjoitti:

        .

        "Persu-beast????????????"

        har!1

        .

        en ole äänestänyt 20 vuoteen, mut seuraavissa vaaleissa äänestän persuja.


      • eIisakettu
        monte24 kirjoitti:

        en ole äänestänyt 20 vuoteen, mut seuraavissa vaaleissa äänestän persuja.

        Sopii hyvin loisen elämääsi äänestää Suomen hörhöintä puoluetta.


      • eIisakettu kirjoitti:

        Sopii hyvin loisen elämääsi äänestää Suomen hörhöintä puoluetta.

        kiitos :)


    • meinasin vastata miulle, mut kysymys ei ollutkaan seksittömyys titteli

    • Ikisinkku M

      Minusta sen voisi antaa Kiskisulle kunnianosoituksena siitä että olen huomannut olevani pelottavan samaa mieltä joissakin asioissa :D

      • murriperkeIe

        varma merkki seksittömyydestä

        mur


      • Ikisinkku M
        murriperkeIe kirjoitti:

        varma merkki seksittömyydestä

        mur

        On se yleensä myös sen verran änkyrä että voi olla aika seksikäskin vaikkei täällä palstoilla myönnäkään sheivaavansa miehen vuoksi.


      • Kiskisu
        Ikisinkku M kirjoitti:

        On se yleensä myös sen verran änkyrä että voi olla aika seksikäskin vaikkei täällä palstoilla myönnäkään sheivaavansa miehen vuoksi.

        Tuo ylempi Kiskisu ei ole muuten minä, Montehan on äijä. Niin änkyrä en sentään ole että alkaisin nimeltä ketään sohia. Myös buddya oli aiheetta tölväisty, huomasin.

        Kiitos kunniakirjasta ;)


      • Ikisinkku M
        Kiskisu kirjoitti:

        Tuo ylempi Kiskisu ei ole muuten minä, Montehan on äijä. Niin änkyrä en sentään ole että alkaisin nimeltä ketään sohia. Myös buddya oli aiheetta tölväisty, huomasin.

        Kiitos kunniakirjasta ;)

        juu, sen oikeastaan arvasinkin, sama trolli joka minuakin joskus lainaa muttei kykene kunnolla kokonaista lausetta muodostamaan. Joo eipä mitään, kyllä minä sinusta tavallaan tykkään ja huom. ihan sen henkisen puolen vuoksi kun pinnallisesti ulkomuodon perusteella ei voi tietämättömyyttään arvostella :)


      • Kiskisu
        Ikisinkku M kirjoitti:

        juu, sen oikeastaan arvasinkin, sama trolli joka minuakin joskus lainaa muttei kykene kunnolla kokonaista lausetta muodostamaan. Joo eipä mitään, kyllä minä sinusta tavallaan tykkään ja huom. ihan sen henkisen puolen vuoksi kun pinnallisesti ulkomuodon perusteella ei voi tietämättömyyttään arvostella :)

        Kyllä se on aika naseva trolli toisinaan. Arvostan minäkin sinua, kun sulla on jonkinlainen itsekunnioitus tallella. Ei ole itsestäänselvyys enää sekään nykyään.


      • Ikisinkku M
        Kiskisu kirjoitti:

        Kyllä se on aika naseva trolli toisinaan. Arvostan minäkin sinua, kun sulla on jonkinlainen itsekunnioitus tallella. Ei ole itsestäänselvyys enää sekään nykyään.

        Mulla on ollut tuolla sinkut -palstalla naseva trolli toisinaan mutta se mikä on täällä miesten logiiikassa mellastanut on pettymys, pelkästään tyhmä pösilö. Joo, sulla myös tuntuu olevan sekä ihan hyviäkin ajatuksia, minulla on mielikuva että vaikka et ole varmaan ihan helpoin ihminen yleisesti ottaen niin silti palstakirjoittelujen perusteella sinun kanssa tulisin ehkä parhaiten toimeen jos joutuisin pariksi viikoksi samaan suljettuun tilaan jonkun pakon ohjaamana.


    • Villiruusu/rentukka

      Albatrossille

      • japsis papsis

        Spuge-vanhus se siellä satuilee. :)


    • Tietysti minulle!

    • aIbatrossi

      Ginger on vuoden sexypeto hetekalla

    • rosestar

      sexy peto hmmmm.. jos jonkun ilmaisen katsotaan kuintenkin kiintymyksenä. vaikka kiintymystä en tunne

      • rosestar

        ilman kiintymystä iso karvainen mies


      • rosestar
        rosestar kirjoitti:

        ilman kiintymystä iso karvainen mies

        höpö höpö ilman kiintymystä ja tunteita.
        rossi vie voiton, oli sitten feikki tai ei, toiseksi tulee modelli, kolmas ukkosi ja viimeisenä "kusi kintuille jatkuvasti ", sori nimieä en muista.
        mutta sellaista pelkoa nämähän herättää.


      • määmy
        rosestar kirjoitti:

        höpö höpö ilman kiintymystä ja tunteita.
        rossi vie voiton, oli sitten feikki tai ei, toiseksi tulee modelli, kolmas ukkosi ja viimeisenä "kusi kintuille jatkuvasti ", sori nimieä en muista.
        mutta sellaista pelkoa nämähän herättää.

        Kekä o rossi?


      • rosestar
        määmy kirjoitti:

        Kekä o rossi?

        albatrossi


    • tässä olee hyvä

      http://www.suomi24.fi/yhteisö/murhaaja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe