Gallupp

Citynainen

Elätkö
- työstä saadulla palkalla vai
- veronmaksajien rahoilla
- jollain muulla,millä?

34

195

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • modeIIi

      Kansaneläkkeellä.

    • Saan palkkani veronmaksajien rahoista.

      • Palkka

        Kuten niin monet muutkin jos eivät suoraan, niin välillisesti, mm. yleisen puolen, lääkärit, sairaanhoitajat, sekä opettajat, poliisit, puolustusvoimissa työskentelevät, palolaitos henkilökunta, virkamiehet ym, yhteiskunnan tai kuntien palkkaa nauttivat, lista on pitkä


      • Palkka kirjoitti:

        Kuten niin monet muutkin jos eivät suoraan, niin välillisesti, mm. yleisen puolen, lääkärit, sairaanhoitajat, sekä opettajat, poliisit, puolustusvoimissa työskentelevät, palolaitos henkilökunta, virkamiehet ym, yhteiskunnan tai kuntien palkkaa nauttivat, lista on pitkä

        Ihan tulintakysymys. Viime kesänä tuli kerättyä 15 kpl 200 litran jätesäkkiä täyteen tyhjiä pulloja. Vaikka siinä ohessa teki töitä. Enää pitäisi viedä niitä kauppaan.


    • Artigas24

      Keskim- ämmä elää verorahoilla enimmäxeen

    • Ikisinkku M

      Elän työstä saadulla palkalla ja vähän jää syrjäänkin normitilanteessa jos ei ole mitään isompaa hankittavaa.

    • musti.

      Mustin murkinalla.

      • eIisakettu

        Niillähän minäkin sillon ku yybee vahtii kanalaanasa haulikolla


    • lsjfdjgejroi

      Vientiteollisuustyöstä saadulla palkalla. Tuntuu että kaltaiseni ovat kovaa vauhtia katoamassa tästä maasta ja oikein tarkoituksella, en ymmärrä miksi kun vientiteollisuus tuo Suomelle elintärkeitä veroeuroja, korjaa kauppatasetta ym.

      • lsjfdjgejroi

        Miinuksia 7 kpl, varmaan olisin saanut plussia vähintään tuplasti jos olisin sanonut että loisin veronmaksajien rahoilla...


      • Taasnaita

        Olet nettoveronmaksaja eli elatat 10 muuta tassa maassa. Jos on huolestuvaa tyyppia niin nyt olis hyva aika huolestua. Yhden vientisektorin tyopaikan poistumisen voisi kertoa kymmenella niin saa kokonaisvaikutuksen taman maan talouteen.


      • lsj......
        Taasnaita kirjoitti:

        Olet nettoveronmaksaja eli elatat 10 muuta tassa maassa. Jos on huolestuvaa tyyppia niin nyt olis hyva aika huolestua. Yhden vientisektorin tyopaikan poistumisen voisi kertoa kymmenella niin saa kokonaisvaikutuksen taman maan talouteen.

        Melkoinen taakka yhdelle miehelle, 10 henkeä on suurperhe nykyaikana ja kaikki vieläpä aikuisia ihmisiä jotka pitäisi elättää...


    • määmy

      Yksinkertasest, mä saan liksat veronmaksajien rahoist. He siis saavat liksan ja kiikuttaa sit osan liksastaan firmoihi jois oon duunis.

    • monte24.

      mie oon mamu loinen ei työt maita.

    • työkyvytön

      Veronmaksajien,sairaspäivärahalla ja odotan eläkepäätöstä.

    • YIermi

      Palkalla. Ei iso raha mutta itse tienattu.

    • Toope Ankka

      Elän säästöilläni. Vituttaako?

    • ex mex

      Puolison tulojen varassa. Kotihoidontuella ei voi sanoa elävänsä, vaikka sen saa. Kyllä silläkin asumiskuluja vähän lyhentää.

    • Mistä noita

      veronmaksajien rahoja saa? Minäkin haluan.

      Itse elän Kelan rahoilla.

    • Nasdaq

      Olen päätoiminen palstatrolli. Ikäväkseni olen tänään iltavuorossa. Palkkani saan mainostuloista, mutta tätä ei saa kertoa mainostajille.



      (reps)

      • Nasdaq

        Tämä ketju ei varmaan päädy framille.


        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Tämä ketju ei varmaan päädy framille.


        (reps)

        Mun pinne on varmaan työperäinen vamma. Mites mulla on tämä työterveyshuolto? Siis mihin mä ringaan ja saanko mä saikkua tai hetkellistä työkyvyttömyyseläkettä?


        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Mun pinne on varmaan työperäinen vamma. Mites mulla on tämä työterveyshuolto? Siis mihin mä ringaan ja saanko mä saikkua tai hetkellistä työkyvyttömyyseläkettä?


        (reps)

        Mun trollihahmo on viriili heppu stadista. Se osaa vaikka mitä. Naiset rakastaa sitä ihan miljoonalla.

        Oikeastaan mä olen ihan tavallinen narttu vaan, 38v.



        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Mun trollihahmo on viriili heppu stadista. Se osaa vaikka mitä. Naiset rakastaa sitä ihan miljoonalla.

        Oikeastaan mä olen ihan tavallinen narttu vaan, 38v.



        (reps)

        Arvatkaapa kumpi näistä on menestynyt paremmin?

        Kysymys on hieman kummallinen, mutta koittakaa ymmärtää.


        (reps)


      • Nasdaq kirjoitti:

        Arvatkaapa kumpi näistä on menestynyt paremmin?

        Kysymys on hieman kummallinen, mutta koittakaa ymmärtää.


        (reps)

        Naisesi sinussa, niin kummalliselle kuin sekin kuulostaa.


    • Punarentukka

      Mun tuloni on opintolaina epäsäännölliset työt (kun sattuu saamaan) ja emon kuukausi avustus faijan kukkaro (tarvittaessa).
      Keväällä valmistun ammattiin ja koko loppuvuodeksi on tiedossa töitä! Onnekas olen.

      Nasdaq:
      jos viimeeks kirjoittamas pitää paikkaansa; olen onnellinen puolestas!
      Olen lukenut kirjoittamaasi textiä ja ollut välillä kovin surullinen puolestasi.
      Sitä kun pystyy lukeen rivien välistä.
      Välillä olen harkinnut jo; onko kielteinen kantaani "ilopillereitä" kohtaan sittenkään oikea!
      On se yksinäisyys (vain oman sielunsa kanssa), niin koleaa!
      Myötätunnosta mulla välillä melkein tippa linssissä!

      Nyt mulla helpotti jos työkses näitä juttujas kirjoittelet. =))

      Älä repsahda!

      • Nasdaq

        Homman glue mulla on siinä, että kaikki mitä kirjoitan on totta. Eli siitä tulee samalla hetkellä trolli, kun se leimautuu ruutuun.

        No worries.



        (reps)


    • Työstä saadulla palkalla. Suuri henkilökohtainen tragediani on ettei taivaanrannanmaalauksella ja puolivillaisilla amatöörirunoilla pysty elantoaan hankkimaan.

    • Sananmukaisesti veronmaksajien selkänahoista.

    • Työstä saadulla palkalla. Sillä olis tarkoitus elää vielä ainakin 30 vuotta, jos Luoja suo.

      • ..........

        Se on pitkä aika se.


      • .......... kirjoitti:

        Se on pitkä aika se.

        Onhan se, mutta tällä mennään :)


    • Minun elantoni riippuu paljon myös ihmisten hyväntahtoisuudesta. Mutta kyllä teen ihan rehellistä päivätyötä 50 tuntia/viikko.

    • //Mies//

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1517
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      876
    3. 38
      874
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      58
      809
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      809
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      782
    7. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      735
    8. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      719
    9. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      44
      688
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      672
    Aihe