avoin suhde vie halut puolisoon

harvenemaan päin

Meillä on suhde jossa mies saa käydä vieraissa. Tästä johtuen näyttää siltä että olen menettänyt seksuaalisen kiinnostuksen mieheeni vaikka kaiken piti mennä päinvastoin. Sen piti tuoda jotain uutta makuuhuoneeseemme. Nyt seksiä on noin 2 kertaa kuussa ja koko ajan tuntuu vaikeammalta päätyä seksiin.

12

1028

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minkä teet?

      Miksi siis edelleen jatkat tuollaista, joka tuntuu koko ajan vaikeammalta ja vaikeammalta? Onhan aika mieletöntä toimia kokoajan vastoin tunteitaan, siis tehdä jotain sellaista joka kokoajan tuntuu pahalta ja vaikealta.

      Kyllä itsekin ehkä aavistat mikä tuossa on edessä. Alat lopulta inhoamaan seksiä miehesi kanssa, ja lopulta koko miestä. Jos vaan silti jatkat edelleen, alat pelkäämään koko tilannetta ja lopulta saatat päätyä jopa vihaamaan koko miestä.

      Siinä sitä sitten ollaan, pariskunta joka itseasiassa vihaa toisiaan. Melkoinen rangaistus elää yhdessä ihmisen kanssa, jota sisimmässään vihaa.

    • ei onnistuisi

      En kyllä alkujaankaan lähtisi tuollaiseen suhteeseen, jossa mukamas vipinää omaan makuuhuoneeseen pitää hakea muualta. Tekosyy huorissa käymiseen. Jos kerran on halukas ja kyvykäs, niin hoitukoon seksi ihan kotioloissa tai pysykööt sinkkuna.

      • Harvenemaan päin

        Lisäksi mies ei kerro viestittelyistään näille naisille. Itse sitten olen lukenut viestit ja ne sisältää kultamuruttelua ja kaipausta että toinen heräisi aamulla viereltä. Haaveista suudella ja kommentteja kuinka kaunis toinen on. Itse en tällaisia viestejä saa eikä pahemmin ole kohteliaisuuksia kuulunut. Minustakin tämä on mennyt jo pettämisen puolelle. No sitä saa mitä tilaa.


      • voi voi voi
        Harvenemaan päin kirjoitti:

        Lisäksi mies ei kerro viestittelyistään näille naisille. Itse sitten olen lukenut viestit ja ne sisältää kultamuruttelua ja kaipausta että toinen heräisi aamulla viereltä. Haaveista suudella ja kommentteja kuinka kaunis toinen on. Itse en tällaisia viestejä saa eikä pahemmin ole kohteliaisuuksia kuulunut. Minustakin tämä on mennyt jo pettämisen puolelle. No sitä saa mitä tilaa.

        "Lisäksi mies ei kerro viestittelyistään näille naisille. Itse sitten olen lukenut viestit ja ne sisältää kultamuruttelua ja kaipausta että toinen heräisi aamulla viereltä. Haaveista suudella ja kommentteja kuinka kaunis toinen on. Itse en tällaisia viestejä saa eikä pahemmin ole kohteliaisuuksia kuulunut. Minustakin tämä on mennyt jo pettämisen puolelle. No sitä saa mitä tilaa. "

        Tämä on siis niiiiin käsittämätöntä...!?!?!?

        Suurin osa ihmisistä tietää jo sisimmässään, että "avoin suhde" ei toimi pitkään eikä ole terve ihmissuhdemalli. Jos on vähänkään tutustunut antropologiaan ja historiaan, niin tietää, ettei tuollainen ole koskaan eikä missään toiminut.

        Silti vaan pienen tyhmän porukan pitää kokeilla. Sukupolvesta toiseen. Tämä nyt ei koska kuin pientä marginaalista osaa ihmisistä, mutta surullista se on silti.


    • Yöks

      No voi helvetti. Miten alunpitäenkään olet tuollaisen hyväksynyt? Tuo ei todellakaan ole mikään avoin suhde, jossa molemmilla on myös muita seksikumppaneita. Mikäpäs hätä siinä miehellä, kun saa käydä kiksauttelemassa vieraita naisia. Ei mikään ihme, jos sulta seksihalut on hiipuneet. Niin puutteessa en olisi, että koskisin tuollaiseen elostelijaan, kuin miehesi.

      • häntä pystyyn nyt

        Jätä se mies js etsi sellainen, joka kunnioittaa sua ihmisenä. En ikinä suostuisi samanlaiseen suhteeseen.


    • Hekumatilan Helmi

      No jo on ihminen poljettu arvottomaksi. Et oo tosissas noin arvoton ihminen ja vielä uskot siihen. Nyt kapinahenkeä päälle ja vähän täysillä, vaikka mitä sanois sun muut läheisalistajat!
      Sinun elämästä on kyse. Pelastaudu vielä kuin voit!

      • Harvenemaan päin

        Arvotttomalta minusta tuntuukin kun minä en saa miestäni osoittamaan mitään mielenkiintoa minuun. Hellyyttäkin on vain niin että minä olen se joka menee kainaloon. No en mene. Odotan että mies tekee aloitteen. Muuten mies ei kosketa. Ei seksin aikana eikä muulloinkaan. Suudella ei koskaan ja tiedän että mies tykkää suudella.ei vain minun kanssani. Minä elän toivoen että tilanne muuttuisi. Mies sanoo että rakastaa ei vain osoita sitä.


    • 14+19

      Ei se rakasta. Sä peset kalsaripyykin, kokkaat siivoot ja tiskaat, maksat asuntolainaa ja tod.näk. koko elämisenne (kauppalaskut). Älä kuule sisko hyvä herjaa rakkaus-sanaa väittämällä että toi niljake rakastaa! Jos teillä ei ole lapsia, eroa heti, ja jos on lapsia, eroa silti! Käypä pariterapeutilla tai psykologilla juttelemassa omista oloistasi.
      Seuraava mies voi jo raKASTAAKIN, KUNHAN ITSE VIISASTUT!

      • Harvenemaan päin

        Ei se todellakaan taida rakastaa. Pyörittää noin kymmentä naista ja kaikki huomio siinä. Ihan sama miten minä voin ja mitkä on minun tunteet.


    • jhguyg

      Kerro nyt ihan suoraan että miksi alunperinkään suostuit tuohon että vain miehellä on muita kumppaneita? Tuntuiko se sinusta kiihottavalta ajatukselta alunperin? Jos se kerran oli yhteinen ajatus, niin ei siitä sitten pelkästään sitä miestä voi syyttää.

      Sitäpaitsi jos sinusta tuntuu pahalta, niin on sinun velvollisuutesi puhua asiasta miehesi kanssa. Ei pidä odottaa että toinen olisi ajatustenlukija. Sinun pitää ihan suoraan kertoa hänelle, että tuntuu pahalta ettei hän anna sinun lukea niitä viestejä joita hän kirjoittelee. Kerro että se alkaa tuntua enemmän pettämiseltä kuin miltään avoimelta suhteelta. Kerro ihan suoraan millaisia tunteita tämä kaikki sinussa herättää. Jos olet sitä mieltä ettet halua miehen enää tapailevan muita, niin kerro se hänelle. Jos olet sitä mieltä että sinullakin pitäisi olla oikeus tapailla muita, niin kerro se hänelle. Jos kaikki on muuten hyvin, paitsi haluaisit että miehesi huomioisi sinua enemmän, niin kerro se hänelle.

      Tuntuu että olet ihan itse alistanut itsesi tuohon tilanteeseen, jossa mies olettaa ettei hänen tarvitse kertoa sinulle mitään rakkausseikkailuistaan. Kerro hänelle ihan suoraan miltä sinusta tuntuu ja minkä asian haluaisit muuttuvan. Kerro että jos muutosta ei tule, niin haluat erota.
      Siinäpä se. Huonossa suhteessa ei kannata elää. Jos miehesi välittää sinusta, niin hän on valmis näihin muutoksiin joita ehdotat. Jos hän ei muutu, niin hän ei välitä sinusta joten on aika erota.
      Siinäpä se.

      • entassitten

        Mulla on suhde seurustelevaan mieheen jonka nais ystava odottaa lasta.miehella on economisia vaikeuksia .mulla kans.naisystavalla hyva palkka.mies sano mulle jaa ala lahde.mutta mulla ontosi paha olo
        Mita teen?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5429
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3355
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1873
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1855
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1695
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      12
      1443
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1327
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      21
      1295
    Aihe