Whirlpool adp 6966 virhe koodi F4

Apua

Minulla on vajaan viikon ikäinen astianpesukone ja se ilmottaaa että koneessa on vikaa tietääkö kukaan mitä tarkoittaa whirlpoolin Adp-6966 astianpesukoneen virhe koodi F4 se tulee näytölle ja start valo vilkkuuu kertokaa ihmessä nopeesti!!!!!!!!!!

11

10242

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Janne

      Juu että sama homma. Tänään saatiin kone ja heti heitti F4:n vilkkumaan... Ootko soittanut infolinjalle?

      • Apua

        En ole soittanut infolinjalle 8 päivä vasta tulee kodinkonekorjaajaa mikäköhän siinä on pitäiskö laittaa takas tykkään koneesta muuten tosi paljon on hiljanen ja A-A-A luokan kone eikä vie kun noi 10-13l vettä normaalilla ohjelmalla oletteko laittaneet suolaa ja kirkasteen koneeseen...
        Jos saat tietää mikä koneessa on niin voisitko ystävällisesti ilmoittaa siitä minullekkin kerron myö itsekkin jos saan tietää eihän se ole normaalila, että uusi kone rupee heti vilkkumaa ja antaa virhenäytön F4 olen koittanu etsiä vastausta vaikka miten mutta en ole löytäny!


      • Janne
        Apua kirjoitti:

        En ole soittanut infolinjalle 8 päivä vasta tulee kodinkonekorjaajaa mikäköhän siinä on pitäiskö laittaa takas tykkään koneesta muuten tosi paljon on hiljanen ja A-A-A luokan kone eikä vie kun noi 10-13l vettä normaalilla ohjelmalla oletteko laittaneet suolaa ja kirkasteen koneeseen...
        Jos saat tietää mikä koneessa on niin voisitko ystävällisesti ilmoittaa siitä minullekkin kerron myö itsekkin jos saan tietää eihän se ole normaalila, että uusi kone rupee heti vilkkumaa ja antaa virhenäytön F4 olen koittanu etsiä vastausta vaikka miten mutta en ole löytäny!

        Saatiin toimiin kun laitettiin suolan annostelusäädin 0 asentoon, koska meillä on vesi pehmeää... Ootko sitten käyttänyt jo konettasi?


      • huolto
        Janne kirjoitti:

        Saatiin toimiin kun laitettiin suolan annostelusäädin 0 asentoon, koska meillä on vesi pehmeää... Ootko sitten käyttänyt jo konettasi?

        F4 = väärä veden määrä koneessa = kone ei poista mielestään vettä.. Ellen väärin muista.. toinen mahdollinen on vesihana kiinni, mutta se olis ilmotettu käyttöohjeenkin vikakoodilistassa..
        osaattehan kuitata vian? Painamalla 5 sekuntia starttia vika kuittaantuu ja kone poistaa vettä n. 30 sekuntia jolloin voi yrittää uudelleen...


      • Mie
        huolto kirjoitti:

        F4 = väärä veden määrä koneessa = kone ei poista mielestään vettä.. Ellen väärin muista.. toinen mahdollinen on vesihana kiinni, mutta se olis ilmotettu käyttöohjeenkin vikakoodilistassa..
        osaattehan kuitata vian? Painamalla 5 sekuntia starttia vika kuittaantuu ja kone poistaa vettä n. 30 sekuntia jolloin voi yrittää uudelleen...

        Ootteko saanu koneet pelittään?


      • apua.
        Mie kirjoitti:

        Ootteko saanu koneet pelittään?

        3-5 kertaa päivässä itensiivi ohjelma päällä kuumalla vedellä ja hyvin pelittää vielä ei mitään vikaa


      • heidulipi
        huolto kirjoitti:

        F4 = väärä veden määrä koneessa = kone ei poista mielestään vettä.. Ellen väärin muista.. toinen mahdollinen on vesihana kiinni, mutta se olis ilmotettu käyttöohjeenkin vikakoodilistassa..
        osaattehan kuitata vian? Painamalla 5 sekuntia starttia vika kuittaantuu ja kone poistaa vettä n. 30 sekuntia jolloin voi yrittää uudelleen...

        ihanaa kiitos you made my day


    • joku aika sitten

      Eipä enää kauaa kestä, että vikakoodit vilkkuu. Ennen koneet sentään kesti häthätää takuuajan yli.

    • Manuaali auttaa!

      www.whirlpool.fi/app.cnt/whr/fi.../501939601069FIN.pdf

    • Miksi sitä sanotaan PÖYTÄTUULETTIMEKSI? Eihän sillä PÖYTÄÄ tuuleteta. Sen pitäisi olla ASUNTOTUULETIN.

    • Kone toimii

      Oli poistoputki tukossa tiskipöydän alla !! Kone pukattu paikoilleen oli jyrkkä mutka vielä poistoputkessa :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      78
      2287
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      136
      1464
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      152
      1169
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1003
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      372
      921
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe