Hei
Tapasin yhden pojan ammattikoulussa.
Neljävuotta sitten.
Olemme ollu yhdessä jo yli 2 vuotta.
Asun kotona koska äiti ei laske mua muuttamaan pois vaikka olen jo yli 18.
Minulle on tapahtunut menneessä niin paljon että se ei luota muhun ja mun alintoihin.
Haluisin muuttaa karjalasta savoon sen poijan luokse, kun nyt keväällä koulut loppuu mutta kotona tulis kamala riita.
Mitä teen kun rakastamme toisiamme oikeesti.
Auttakkaa
2
193
Vastaukset
- ????????????432
Kasva aikuiseksi ensin
- kokemuksen rintaääni
Hanki itsellesi työpaikka ensiksi pojan kotikaupungista, jolloin äidilläsi ei olisi pelkoa siitä, että heittäisit tulevaisuutesi hukkaan tämän pojan takia? Ehkä voisit myös asua ensimmäiset kuukaudet tuossa uudessa kaupungissa yksin ennen pojan kanssa yhteen muuttamista (uskon että tuo voisi tehdä sinulle hyvää ja kasvattaa ihmisenä). Jos äitisi kieltää sinua muuttamasta hyvän työpaikan perässä, hän ei selvästikään ajattele sinun parastasi vaan pelkästään itseään. Jos et uskalla ottaa asiaa puheeksi äitisi kanssa nyt 20 vuotiaana niin uskoisin, ettet tule muuttamaan kovinkaan kauaksi äitisi helmoista koskaan. Aikuisemmalla iällä on niin kovin vaikeaa yrittää muuttaa itsessään mitään ja koettaa rohkaistua. Mieti mitä itse haluat elämässäsi tehdä ja mikä on sinulle tärkeää. Muuten katkeroidut ja alat kantamaan kaunaa äidillesi. Mukavaa tuon asian puheeksi ottaminen äitisi kanssa ei varmastikaan tule olemaan mutta se on pakollista. Muuten äitisi pompottelee sinua vielä keski-ikäisenäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä292312Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri291642Onko sinulla jalostettu koira? Nämä tekijät altistavat koiran sairastumiselle
Moni Suomessa suosittu koirarotu on sairas ulkonäkökeskeisen jalostuksen ja ääripiirteiden vuoksi. Erityisesti tietyt t241423- 891412
Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä4171082- 1211044
Pelolla pakottaminen
Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha624916Robotiikka korvaa tulevaisuudessa seurustelusuhteet
Haluan herättää keskustelua aiheesta. Asiantuntijoiden mukaan robottien kehitys on 10-15 vuoden päässä siitä että voidaa237877kamera hakokylässä
kamera kuvaamassa yleistä tietä laittomasti ristauksessa hakokylä-raatevaara!14747- 10730