Auttakkaa

flikka kohta 20 v

Hei
Tapasin yhden pojan ammattikoulussa.
Neljävuotta sitten.
Olemme ollu yhdessä jo yli 2 vuotta.
Asun kotona koska äiti ei laske mua muuttamaan pois vaikka olen jo yli 18.
Minulle on tapahtunut menneessä niin paljon että se ei luota muhun ja mun alintoihin.
Haluisin muuttaa karjalasta savoon sen poijan luokse, kun nyt keväällä koulut loppuu mutta kotona tulis kamala riita.

Mitä teen kun rakastamme toisiamme oikeesti.

2

187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ????????????432

Kasva aikuiseksi ensin

• kokemuksen rintaääni

Hanki itsellesi työpaikka ensiksi pojan kotikaupungista, jolloin äidilläsi ei olisi pelkoa siitä, että heittäisit tulevaisuutesi hukkaan tämän pojan takia? Ehkä voisit myös asua ensimmäiset kuukaudet tuossa uudessa kaupungissa yksin ennen pojan kanssa yhteen muuttamista (uskon että tuo voisi tehdä sinulle hyvää ja kasvattaa ihmisenä). Jos äitisi kieltää sinua muuttamasta hyvän työpaikan perässä, hän ei selvästikään ajattele sinun parastasi vaan pelkästään itseään. Jos et uskalla ottaa asiaa puheeksi äitisi kanssa nyt 20 vuotiaana niin uskoisin, ettet tule muuttamaan kovinkaan kauaksi äitisi helmoista koskaan. Aikuisemmalla iällä on niin kovin vaikeaa yrittää muuttaa itsessään mitään ja koettaa rohkaistua. Mieti mitä itse haluat elämässäsi tehdä ja mikä on sinulle tärkeää. Muuten katkeroidut ja alat kantamaan kaunaa äidillesi. Mukavaa tuon asian puheeksi ottaminen äitisi kanssa ei varmastikaan tule olemaan mutta se on pakollista. Muuten äitisi pompottelee sinua vielä keski-ikäisenäkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      136
      2352
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      69
      2280
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      64
      1949
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      74
      1644
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      99
      1494
    6. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      99
      1476
    7. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      119
      1381
    8. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      32
      1234
    9. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1181
    10. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      79
      1113
    Aihe