Totuus Tinder-deittailusta

tasa-arvo?

Kokemuksia Tinder-pariutumispalvelusta:

- Monet naiset Tinderissä on varattuja, jotka ei oikeasti edes etsi miestä. Varatut naiset haluaa vaan testata omaa markkina-arvoaan netissä, kun saa samalla maata turvallisesti kotona pyjamissa vauvamahan kanssa.

- Naiset myöntää avoimesti että parasta Tinderissä on sen pinnallisuus, eli miehet valitaan muutamassa sekunnissa pelkän ulkonäön ensivaikutelman perusteella. Tämä paljastaa naisten pinnallisuuden ja tekopyhyyden, eli tietyntyyppisille naisille ulkonäkö on tärkein.

- Naisten mielestä miehen pitää tehdä Tinderissä aloite niinkuin tosielämässäkin. Tinder paljastaa miten seksistisiä ja vanhentuneita sukupuolirooleja nykyajan nuoret naiset edustaa.

- Moni nainen ei oikeasti edes hae seuraa Tinderistä, nainen haluaa vaan katsastaa miesmarkkinoita ja blokata sitten mies tai antaa surutta pakit. Tästä torjumisesta nainen saa henkistä nautintoa kun saa teeskennellä olevansa tavoiteltu.

- Sen jälkeen kun nainen on blokannut miehen Tinderissä, ei mies voi vastata siihen mitenkään. Tinder antaa vihamiehisille naishäiriköille entistä enemmän negatiivista valtaa parinmuodostuksessa.

226

36981

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sisimmän näkijä

      Itseasiassa naiset valittaa sitä ettei Tinder ole TARPEEKSI pinnallinen heidän mielestään. Siinä on nimittäin yksi vakava puute - Tinderistä ei näe miehen pituutta.

      Pituus on ulkonäkökeskeisille naisille yksi tärkeimpiä kriteerejä miehen valinnassa. Nainen voi periaatteessa päätyä treffeille komean, mutta liian lyhyen miehen kanssa, joka naiselle on ehdoton turn-off.

      • 174 cm

        Siksipä monet naiset kirjoittelevatkin profiiliinsa tyyliin "180 cm korkkareilla", ikäänkuin vinkiksi... vaikuttaa hieman hassulta.


      • surfacey
        174 cm kirjoitti:

        Siksipä monet naiset kirjoittelevatkin profiiliinsa tyyliin "180 cm korkkareilla", ikäänkuin vinkiksi... vaikuttaa hieman hassulta.

        Jaa, ihmettelinkin että miks niin monen naisen tiedoissa luki vain pituus... on aikoihin eletty.


      • haku päällä

        Jos Tinderissä ei onnista, niin onneksi on muitakin vaihtoehtoja. Perinteiset deittisivustot toimivat paremmin ainakin, jos haluaa seuraa tositarkoituksella.

        http://www.seuranhaku.net/

        Tuolta voi lukea lisää. Kannattaa kokeilla Tinderiä ja muita palstoja ja katsoa, mikä itselle parhaiten sopii.


      • toimii_pa
        surfacey kirjoitti:

        Jaa, ihmettelinkin että miks niin monen naisen tiedoissa luki vain pituus... on aikoihin eletty.

        Tinder ei ole toiminut minulla sitten lainkaan eikä muut ns. suositut treffipalstat. Itseläni on toiminut tuntemattomammat koska siellä naisten ilmoituksiin ei tule tuhansia vastauksia kuten suomi24:sessa. Itselläni toimii parhaiten www.treffihaku.net sivusto, toki minulla on www.suomi24.fi sivustollakin ilmoitus.


      • Järkevämies

        16/16
        klo 15:35 | 25.7.2018
        Näyttä siitä että suomalainen naisella ei järki toimi oikein olleenkaan!!! Hän käyttäytyy kuin mies! Hän antaa pillun ja rakkaudeen täysi väärälle typpeille ja sitten jangutta ja kantelee! Nelikympisenä on valmis saamaan lapsia ja odottaa juku prinssi planetta Marsista tulisi hänen hakuun! Kun joku oikeakin löytyy hänellä alkaa heti kaikki negatiiviset ajatukset ja ennakkoluulu harhat! Hän valitse lopulta väkivaltaisen mieheen parikseen ja sitten kantele miksi hän on väkivaltainen hänelle!
        Halua miehen käyttäytyä niin kun nainen mutta näyttää mieheksi!
        Ne jotka tinderissä harrastaa ghosting ja benchingiä myös ovat maailman likaisin ja sairaisin typpiä.
        Ensiksi me kaikki olemme ihmisiä ja pitää samat säännöt ja hyvät tavat olla mitätahanssa kommunikaatio ja sosiaali mediassakin kuin mitä tahansa tapamisellakin. Pitää käyttäytyä moralisesti hyvin.
        Olen huomanut paljon naisia työpaikalla he ovat valmis muutama euron ja työntakia heti suudella asiakkaan jalkaakin mutta kun tule Esim Tinderin jossa hyvin kunnioittava mies joka lähettänyt sydämmen hänelle ja hän jopa hyväksynyt , nainen halua luokata sitä miestä vaika miten eri paha ja sairas käyttäytymisellä kuten vastaamatta jättäminen tai pieni vastaus ja monta tunnista montaa päiväksi odottamisella jättäminen jne...
        Miten nainen voi odottaa miestä pelkää muutama kuvien perustella jopa voi olla kuinka vanha ja kenen kuva tahansa , että mies keskustelisi hänen kanssa viikkokausiaa ja olisi halukas hänen vaikka miten?!!!
        Se on selvä ja perus sääntö ja järki että jos naine heti ei vasta ja pela ghosting tai benching se tarkoitta hän ei varvasti kunnioitta sitä miestä ja ei hyvin kiinosta koska sillä naisilla tai mielisairas ja ruma ja tuolla tavalla kerää huomiota tai hänellä on parempi miehiä etusialla. Ja mies jos pienikin itsetuntu ja kunnioitus itselleen hänen pitäis heti unmatchoida sitä naista ja etsiä joku toinen.
        Elämä on niin lyhyt ja meillä kaikilla miehillä sekä vähän aika että rajattu energia pelata naisten sairas leikkiä.
        Itse olen hyvin varakas ja nelikympinen ja hyvin terve , hyvänäköinen ja terve tavat oleva ei tupakoiva ja ei baarissa käyvä mies mutta satoista tinder tykkämästäni naisista ei kelpanut heille. Ja ne hyvin muutama joka hyväksynyt alkanut pelamaan mykkäkoulua ja olen siitä luokantunut pahasti.
        Ei ihme että suomalainen mies mene ja hanki oma naisen muualta kuin suomesta!!!!!!!


      • Anonyymi
        Järkevämies kirjoitti:

        16/16
        klo 15:35 | 25.7.2018
        Näyttä siitä että suomalainen naisella ei järki toimi oikein olleenkaan!!! Hän käyttäytyy kuin mies! Hän antaa pillun ja rakkaudeen täysi väärälle typpeille ja sitten jangutta ja kantelee! Nelikympisenä on valmis saamaan lapsia ja odottaa juku prinssi planetta Marsista tulisi hänen hakuun! Kun joku oikeakin löytyy hänellä alkaa heti kaikki negatiiviset ajatukset ja ennakkoluulu harhat! Hän valitse lopulta väkivaltaisen mieheen parikseen ja sitten kantele miksi hän on väkivaltainen hänelle!
        Halua miehen käyttäytyä niin kun nainen mutta näyttää mieheksi!
        Ne jotka tinderissä harrastaa ghosting ja benchingiä myös ovat maailman likaisin ja sairaisin typpiä.
        Ensiksi me kaikki olemme ihmisiä ja pitää samat säännöt ja hyvät tavat olla mitätahanssa kommunikaatio ja sosiaali mediassakin kuin mitä tahansa tapamisellakin. Pitää käyttäytyä moralisesti hyvin.
        Olen huomanut paljon naisia työpaikalla he ovat valmis muutama euron ja työntakia heti suudella asiakkaan jalkaakin mutta kun tule Esim Tinderin jossa hyvin kunnioittava mies joka lähettänyt sydämmen hänelle ja hän jopa hyväksynyt , nainen halua luokata sitä miestä vaika miten eri paha ja sairas käyttäytymisellä kuten vastaamatta jättäminen tai pieni vastaus ja monta tunnista montaa päiväksi odottamisella jättäminen jne...
        Miten nainen voi odottaa miestä pelkää muutama kuvien perustella jopa voi olla kuinka vanha ja kenen kuva tahansa , että mies keskustelisi hänen kanssa viikkokausiaa ja olisi halukas hänen vaikka miten?!!!
        Se on selvä ja perus sääntö ja järki että jos naine heti ei vasta ja pela ghosting tai benching se tarkoitta hän ei varvasti kunnioitta sitä miestä ja ei hyvin kiinosta koska sillä naisilla tai mielisairas ja ruma ja tuolla tavalla kerää huomiota tai hänellä on parempi miehiä etusialla. Ja mies jos pienikin itsetuntu ja kunnioitus itselleen hänen pitäis heti unmatchoida sitä naista ja etsiä joku toinen.
        Elämä on niin lyhyt ja meillä kaikilla miehillä sekä vähän aika että rajattu energia pelata naisten sairas leikkiä.
        Itse olen hyvin varakas ja nelikympinen ja hyvin terve , hyvänäköinen ja terve tavat oleva ei tupakoiva ja ei baarissa käyvä mies mutta satoista tinder tykkämästäni naisista ei kelpanut heille. Ja ne hyvin muutama joka hyväksynyt alkanut pelamaan mykkäkoulua ja olen siitä luokantunut pahasti.
        Ei ihme että suomalainen mies mene ja hanki oma naisen muualta kuin suomesta!!!!!!!

        Epäilen että yksi syy siihen etteivät naiset jaksa vastata viesteihisi on surkea kirjoitustaitosi. Kirjoitat niin huonosti ettei tekstiäsi edes ymmärrä. En minä rupea arvuuttele maan mitä tuolla sekasotkulla yrität sanoa. Opettele kirjoittamaan.


      • Anonyymi
        Järkevämies kirjoitti:

        16/16
        klo 15:35 | 25.7.2018
        Näyttä siitä että suomalainen naisella ei järki toimi oikein olleenkaan!!! Hän käyttäytyy kuin mies! Hän antaa pillun ja rakkaudeen täysi väärälle typpeille ja sitten jangutta ja kantelee! Nelikympisenä on valmis saamaan lapsia ja odottaa juku prinssi planetta Marsista tulisi hänen hakuun! Kun joku oikeakin löytyy hänellä alkaa heti kaikki negatiiviset ajatukset ja ennakkoluulu harhat! Hän valitse lopulta väkivaltaisen mieheen parikseen ja sitten kantele miksi hän on väkivaltainen hänelle!
        Halua miehen käyttäytyä niin kun nainen mutta näyttää mieheksi!
        Ne jotka tinderissä harrastaa ghosting ja benchingiä myös ovat maailman likaisin ja sairaisin typpiä.
        Ensiksi me kaikki olemme ihmisiä ja pitää samat säännöt ja hyvät tavat olla mitätahanssa kommunikaatio ja sosiaali mediassakin kuin mitä tahansa tapamisellakin. Pitää käyttäytyä moralisesti hyvin.
        Olen huomanut paljon naisia työpaikalla he ovat valmis muutama euron ja työntakia heti suudella asiakkaan jalkaakin mutta kun tule Esim Tinderin jossa hyvin kunnioittava mies joka lähettänyt sydämmen hänelle ja hän jopa hyväksynyt , nainen halua luokata sitä miestä vaika miten eri paha ja sairas käyttäytymisellä kuten vastaamatta jättäminen tai pieni vastaus ja monta tunnista montaa päiväksi odottamisella jättäminen jne...
        Miten nainen voi odottaa miestä pelkää muutama kuvien perustella jopa voi olla kuinka vanha ja kenen kuva tahansa , että mies keskustelisi hänen kanssa viikkokausiaa ja olisi halukas hänen vaikka miten?!!!
        Se on selvä ja perus sääntö ja järki että jos naine heti ei vasta ja pela ghosting tai benching se tarkoitta hän ei varvasti kunnioitta sitä miestä ja ei hyvin kiinosta koska sillä naisilla tai mielisairas ja ruma ja tuolla tavalla kerää huomiota tai hänellä on parempi miehiä etusialla. Ja mies jos pienikin itsetuntu ja kunnioitus itselleen hänen pitäis heti unmatchoida sitä naista ja etsiä joku toinen.
        Elämä on niin lyhyt ja meillä kaikilla miehillä sekä vähän aika että rajattu energia pelata naisten sairas leikkiä.
        Itse olen hyvin varakas ja nelikympinen ja hyvin terve , hyvänäköinen ja terve tavat oleva ei tupakoiva ja ei baarissa käyvä mies mutta satoista tinder tykkämästäni naisista ei kelpanut heille. Ja ne hyvin muutama joka hyväksynyt alkanut pelamaan mykkäkoulua ja olen siitä luokantunut pahasti.
        Ei ihme että suomalainen mies mene ja hanki oma naisen muualta kuin suomesta!!!!!!!

        Persuparka, sivistyksen puute ja oikeinkirjoituksen virheet paljastavat persuutesi. Etsi kiemunki-ämmäsi puolue-osastosta.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Järkevämies kirjoitti:

        16/16
        klo 15:35 | 25.7.2018
        Näyttä siitä että suomalainen naisella ei järki toimi oikein olleenkaan!!! Hän käyttäytyy kuin mies! Hän antaa pillun ja rakkaudeen täysi väärälle typpeille ja sitten jangutta ja kantelee! Nelikympisenä on valmis saamaan lapsia ja odottaa juku prinssi planetta Marsista tulisi hänen hakuun! Kun joku oikeakin löytyy hänellä alkaa heti kaikki negatiiviset ajatukset ja ennakkoluulu harhat! Hän valitse lopulta väkivaltaisen mieheen parikseen ja sitten kantele miksi hän on väkivaltainen hänelle!
        Halua miehen käyttäytyä niin kun nainen mutta näyttää mieheksi!
        Ne jotka tinderissä harrastaa ghosting ja benchingiä myös ovat maailman likaisin ja sairaisin typpiä.
        Ensiksi me kaikki olemme ihmisiä ja pitää samat säännöt ja hyvät tavat olla mitätahanssa kommunikaatio ja sosiaali mediassakin kuin mitä tahansa tapamisellakin. Pitää käyttäytyä moralisesti hyvin.
        Olen huomanut paljon naisia työpaikalla he ovat valmis muutama euron ja työntakia heti suudella asiakkaan jalkaakin mutta kun tule Esim Tinderin jossa hyvin kunnioittava mies joka lähettänyt sydämmen hänelle ja hän jopa hyväksynyt , nainen halua luokata sitä miestä vaika miten eri paha ja sairas käyttäytymisellä kuten vastaamatta jättäminen tai pieni vastaus ja monta tunnista montaa päiväksi odottamisella jättäminen jne...
        Miten nainen voi odottaa miestä pelkää muutama kuvien perustella jopa voi olla kuinka vanha ja kenen kuva tahansa , että mies keskustelisi hänen kanssa viikkokausiaa ja olisi halukas hänen vaikka miten?!!!
        Se on selvä ja perus sääntö ja järki että jos naine heti ei vasta ja pela ghosting tai benching se tarkoitta hän ei varvasti kunnioitta sitä miestä ja ei hyvin kiinosta koska sillä naisilla tai mielisairas ja ruma ja tuolla tavalla kerää huomiota tai hänellä on parempi miehiä etusialla. Ja mies jos pienikin itsetuntu ja kunnioitus itselleen hänen pitäis heti unmatchoida sitä naista ja etsiä joku toinen.
        Elämä on niin lyhyt ja meillä kaikilla miehillä sekä vähän aika että rajattu energia pelata naisten sairas leikkiä.
        Itse olen hyvin varakas ja nelikympinen ja hyvin terve , hyvänäköinen ja terve tavat oleva ei tupakoiva ja ei baarissa käyvä mies mutta satoista tinder tykkämästäni naisista ei kelpanut heille. Ja ne hyvin muutama joka hyväksynyt alkanut pelamaan mykkäkoulua ja olen siitä luokantunut pahasti.
        Ei ihme että suomalainen mies mene ja hanki oma naisen muualta kuin suomesta!!!!!!!

        EN OO IKINÄ DIGANNUT TINDERIÄ EI MEE MUN JAKELUUN


      • Anonyymi
        Järkevämies kirjoitti:

        16/16
        klo 15:35 | 25.7.2018
        Näyttä siitä että suomalainen naisella ei järki toimi oikein olleenkaan!!! Hän käyttäytyy kuin mies! Hän antaa pillun ja rakkaudeen täysi väärälle typpeille ja sitten jangutta ja kantelee! Nelikympisenä on valmis saamaan lapsia ja odottaa juku prinssi planetta Marsista tulisi hänen hakuun! Kun joku oikeakin löytyy hänellä alkaa heti kaikki negatiiviset ajatukset ja ennakkoluulu harhat! Hän valitse lopulta väkivaltaisen mieheen parikseen ja sitten kantele miksi hän on väkivaltainen hänelle!
        Halua miehen käyttäytyä niin kun nainen mutta näyttää mieheksi!
        Ne jotka tinderissä harrastaa ghosting ja benchingiä myös ovat maailman likaisin ja sairaisin typpiä.
        Ensiksi me kaikki olemme ihmisiä ja pitää samat säännöt ja hyvät tavat olla mitätahanssa kommunikaatio ja sosiaali mediassakin kuin mitä tahansa tapamisellakin. Pitää käyttäytyä moralisesti hyvin.
        Olen huomanut paljon naisia työpaikalla he ovat valmis muutama euron ja työntakia heti suudella asiakkaan jalkaakin mutta kun tule Esim Tinderin jossa hyvin kunnioittava mies joka lähettänyt sydämmen hänelle ja hän jopa hyväksynyt , nainen halua luokata sitä miestä vaika miten eri paha ja sairas käyttäytymisellä kuten vastaamatta jättäminen tai pieni vastaus ja monta tunnista montaa päiväksi odottamisella jättäminen jne...
        Miten nainen voi odottaa miestä pelkää muutama kuvien perustella jopa voi olla kuinka vanha ja kenen kuva tahansa , että mies keskustelisi hänen kanssa viikkokausiaa ja olisi halukas hänen vaikka miten?!!!
        Se on selvä ja perus sääntö ja järki että jos naine heti ei vasta ja pela ghosting tai benching se tarkoitta hän ei varvasti kunnioitta sitä miestä ja ei hyvin kiinosta koska sillä naisilla tai mielisairas ja ruma ja tuolla tavalla kerää huomiota tai hänellä on parempi miehiä etusialla. Ja mies jos pienikin itsetuntu ja kunnioitus itselleen hänen pitäis heti unmatchoida sitä naista ja etsiä joku toinen.
        Elämä on niin lyhyt ja meillä kaikilla miehillä sekä vähän aika että rajattu energia pelata naisten sairas leikkiä.
        Itse olen hyvin varakas ja nelikympinen ja hyvin terve , hyvänäköinen ja terve tavat oleva ei tupakoiva ja ei baarissa käyvä mies mutta satoista tinder tykkämästäni naisista ei kelpanut heille. Ja ne hyvin muutama joka hyväksynyt alkanut pelamaan mykkäkoulua ja olen siitä luokantunut pahasti.
        Ei ihme että suomalainen mies mene ja hanki oma naisen muualta kuin suomesta!!!!!!!

        Oletko kenties etelän hedelmä kun puhua huono Suomi🤣? Hae itse naikkosesi ulkomailta äläkä valita täällä, ehkä vika on SINUSSA eikä Tinderissä.


    • Huippu sovellus

      Kun on komea, atleettinen ja 180 cm pitkä :-)
      Pinnasta se kaikki alkaa ja kirjoittelemalla pääsee pintaa syvemmälle ;-)

      Ihme marmatusta taas ei itsestään huolta pitävien kaljamahojen suusta :-D :-D

      • ellu Ilona

        Mikäs pikkutuhkamuna siellä vinkuu .vink vink ime nakkias


      • 188cm

        Kaljamahani ei lyhennä minua senttiäkään.


      • Anonyymi
        ellu Ilona kirjoitti:

        Mikäs pikkutuhkamuna siellä vinkuu .vink vink ime nakkias

        Joo. Paljon on siellä paskantärkeitä pikkunousukkaita haukkumassa naisia huonoiksi. Ja sitten eivät edes osaa nussia. Vaan laukeevat parin työnnön jälkee prinssinakeillaan


    • Onkohansenoin

      Nyt tuli paljon virheitä.

      Jos blokkaat toisen niin tietääkseni se poistuu myös toisen profiilista. Eli miehillä on tässä sovelluksessa enemmän valtaa kuin missään muussa deittisivustossa.

      Esim. jos nainen ei viitsi keskustella miehen kanssa, niin mies voi blokata naisen jolloin naisen listalta poistuu blokkauksen tehnyt mies. Jos nainen ei viitsi keskustella vaan roikottaa miehiä turhaan listoilla, niin ennen pitkään saa huomata että tinder lista tyhjenee miehistä.

      Mitään nautintoa nainen ei saa blokkaamalla nirppanokkana miehiä. Tällä käytöksellä naisen lista on todella tyhjä ja saa päinvastaiset vaikutukset. Eli naista päinvastoin ärsyttää kun hänellä on tyhjä lista eikä kukaan halua olla hänen kanssaan.

    • tinderöööö

      Kun kirjautuu sovellukseen ja selaa ehdotuksia, niin jos ei heti tykkää ja jatkaa selailua niin eikö sitten voi enää uudestaan nähdä samoja ehdotuksia? Eli kerran ohitettu, lopullisesti menetetty(kö)?

      • tindermuumio

        Juurikin samasta aiheesta tein aloituksen äsken. Sori kun en huomannut tätä ketjua...
        Kivanoloinen, tavallisen tuntuinen tyyppi vilahti silmieni ohi.

        Näin sivuhuomautuksena todettakoon että ärsyttää noissa miehissä se pullistelu hienoilla autoilla, motskareilla, matkoilla ja harrastuksilla...
        Eihän tällainen ok:n näköinen köyhä tavistyttö uskalla kenestäkään tykätä kun ei kuiteskaan kelpais...


      • Tinderitön
        tindermuumio kirjoitti:

        Juurikin samasta aiheesta tein aloituksen äsken. Sori kun en huomannut tätä ketjua...
        Kivanoloinen, tavallisen tuntuinen tyyppi vilahti silmieni ohi.

        Näin sivuhuomautuksena todettakoon että ärsyttää noissa miehissä se pullistelu hienoilla autoilla, motskareilla, matkoilla ja harrastuksilla...
        Eihän tällainen ok:n näköinen köyhä tavistyttö uskalla kenestäkään tykätä kun ei kuiteskaan kelpais...

        Sä olet kaikki mitä haluisin :3


      • TinderTinderTinder
        tindermuumio kirjoitti:

        Juurikin samasta aiheesta tein aloituksen äsken. Sori kun en huomannut tätä ketjua...
        Kivanoloinen, tavallisen tuntuinen tyyppi vilahti silmieni ohi.

        Näin sivuhuomautuksena todettakoon että ärsyttää noissa miehissä se pullistelu hienoilla autoilla, motskareilla, matkoilla ja harrastuksilla...
        Eihän tällainen ok:n näköinen köyhä tavistyttö uskalla kenestäkään tykätä kun ei kuiteskaan kelpais...

        Mä nimenomaan tykkään niistä tavallisista naisista, joilla ei harrastuksista löydy noita samoja asioita, mitä ilmeisesti miehilläkin on. Ei vois vähempää kiinnostaa nainen, jonka kuvat menee kuten suurimmalla osalla... laskuvarjohyppykuva, sukelluskuva, kiipeilukuva, saliselfie jne. Haloo, mitä tollanen kertoo ihmisestä? Pinnallista roskaa, joka ei fiksuja miehiä kiinnosta.


    • Tinderiii

      tinderöööö, samoja ehdotuksia tulee välillä vastaan, todennäköisesti siinä vaiheessa, kun ihmiset vaihtaa kuvia. Saisi tullakkin, koska jos kuvan perusteella päätetään kyllä/ei niin joku kuva voi olla vain huono. Pitäähän sitä nyt antaa uusi mahdollisuus ihmisille. Aiheeseen liittyen http://avautuminen.com/tinderin-naiset/

    • Tinderland

      Kyse ei ole siiyä, että nainen vain plarailee kuvia ja blokkaa ukot pois. Liketän kaikkia niitä, jotka täyttävä alla olevat kriteerit.

      1. Kuvat. Muehestä pitää olla enemmän kuin 1 kuva. Ja itsestä, ei pelkästä takapihan puusta tai moottoripyörästä. Jos ne on pakko sinne laittaa, niin seiso sen puun vieressä tai istu mopon päällä. En myöskään pidä kuvista, joissa näkyy lihaskimppu aurinkolasien kanssa. Siitä saa sellaisen kuvan, että miestä kiinnostaa vain egoilu ja aitous on bullshittiä. En voi tälle assosiaatioilleni mitään. Toisekseen kuvissa ei hymyillä tai naureta. Miksei? Jos kuvat ovat vakavia ja pidän huumorista niin siinä syntyy ristiriita.

      2. Profiilin teksti. Tyhjät päätyy heti Nopeksi. Ei viitsitä edes laittaa vaikka moi tai terve saatikka, että vaivautuisi laittamaan jotain itsestään esim. "Pidän koirista", "Harrastan valokuvausta", "Tykkään matkustella" tai vaikkapa vetävämmin millaista naista etsii. Pari riviä ei ole paljoa vaadittu.

      3. Kuvissa tai tekstissä ilmenneet seikat. No niin nämä onkin sitten makuasioita. Jos ei pidä tatuoinneista niin ne lähtee. Jos ei pidä kaljuista nekin lähtee. Jos inhoaa motskareita niin ne lähtee. Jos on allerginen niin lemmikkikuvalliset lähtee. Jne. Sitten teksteissä voi vihjata lapsihaaveita ja jos ei ite enää halua niin Nope.

      4. Lukutaidottomuus. Omassa profiilissa voi lukea vahvastikin, että pitää huumorista. No voi päätellä, että vaikka mätsääkin ja toisella onkin kuivat jutut niin ennenpitkää Nope.

      5. Heti treffeille? Minulla oli yksi todellinen mätsi ulkonäköä, habituksia, ikää jne myöten. Kirjoiteltiin tiiviisti 3-5 päivää. 6. päivänä riitti. Ehdotelmat oli heti teille vai meille. Millaisesta seksistä pidän jne. Nope.

      6. Treffeillä. Kuvat ja tekstit eivät vastaa livenäkymää. Ymmärrät varmaan, että jos "Marilyn Monroe"-tyyppi lähtee treffeille ja vastassa on Stallonen äiti, niin voi kahvihetki olla lyhyt. Samoin vaivautunut jäykkä tunnelma ja täysin erilainen mitä olit kuvitellut.

      Me naiset arvostamme parinmuodostuksessa ihan eri asioita kuin miehet. Kannattaa pohtia, että jos haluaa jonkun haaviin on osattava näyttää niitä puolia, joista vastakkaisen sukupuolen edustaja arvostaa noin yleisesti. Meitä naisia harvemmin kiinnostaa miten tehokkaan porakoneen omistat tai vastaavasti et putäisi siitä, että nainen kysyy heti kuinka monta lasta toivot ja mitkä nimet olet miettinyt heille.

      Minulle merkitsee naisena myös tietynlaiset käytöstavat. Vaikka toisaalta olisikin sitä rahaa yhteen kahvikuppiin ja pullaan kahvilassa niin valitettavasti meitä naisia kiehtoo miehen antama huomioiminen/tarjoutuminen tms. Miehen tehtävä on aina vähintään ekoilla treffeillä tarjota naiselle se kahvi tms. Älä vie naista ruokaravintolaan, ellet ole valmis maksamaan viuluja. Kahvilla ei kulu suutia summia ja voit vaikuttaa aina miten paljon haluat uhrata naiseen treffeillä.

      Sitten ei pidä loukkaantua siitä, ettei tokia treffejä tule. Se voi olla jopa pelstuksesi. Naiset kyllä tietävät milloin synkkaa ja voivat hyvinkin hylätä ennalta laaditun kriteeristönsä, jos vain mies saa hänet nauramaan. Jos kuuluisaa "klickkiä" ei tapadu niin et voi sille juuri tehdä mitään. Pitää myös ymmärtää, että naiset hakevat miehestä jotain tiettyä piirrettä ja jos se puuttuu tai on vääränlainen niin Nope. Itse olen lempannut yhden miehen ihan hänen paljastuneen habituksensa vuoksi. Liian väärä vaatetyyli. Tai pikemminkin menossa olevaan vuosilukuun nähden eri vuosikymmeneltä. Se mies näytti, kuin olisi äitinsä kanssa käynyt vaateostoksilla. Minä bilehirmu en sitten lämmennyt mammanpoikalookkiin yhtään ja ytitin esittää kiinnostunutta. Ko. tilanne voi olla naiselle kiusallinen, jos mies kyselee toisten treffien perään ja näet jo päällepäin, ettei homma luista.

      Lopputulemana näistä kaikista luetelluista kohdista huolimatta olen 2 viikon käytön jälkeen käynyt 3 treffeillä. Kirjoitellut 10 kanssa ja mätsejä yhteensä toinenkin mokoma. Jos tuntuu ettei flaksi käy, niin tee profiilillesi jotain.

      Lykkyä pyttyyn!

      • totuuden torvi

        "Kyse ei ole siiyä, että nainen vain plarailee kuvia..."

        Nimenomaan tästähän siinä kyse on.


      • Lonelyman#371
        totuuden torvi kirjoitti:

        "Kyse ei ole siiyä, että nainen vain plarailee kuvia..."

        Nimenomaan tästähän siinä kyse on.

        He is right you know.


      • fgdhfdghfghfghfgdhfg

        Voi herrajestas sentään, miten ihmiset löytää seuraa tinderin kautta jos naiset ovat noin nirsoja - toiselle ei edes anneta mahdollisuutta. Jos ei heti sano klik niin otetaan seuraava


      • tuskinpa

        "Naiset kyllä tietävät milloin synkkaa ja voivat hyvinkin hylätä ennalta laaditun kriteeristönsä, jos vain mies saa hänet nauramaan."

        Ei, jos puhutaan internetistä. Naista ei edes pääse tapaamaan, jos ei läpäise sitä ennalta määrättyä kriteeristöä. Reaalimaailamssa ehkä voisi onnistua, jos pääsee viettämään tarpeeksi pitkän aikaa naisen kanssa tai edes samassa seurueessa.


      • RealistiXi

        Tyypillinen homeperse ikisinkku, juuri näitä on Tinder täynnä. Jalat ristissä ja haaveet pilvissä. Odotellaan prinssiä joka ei koskaan tule.

        Ja miksi ei?

        No siksi koska sillä prinssillä on jo 10 muuta naista joista suurin osa menee vaikka loppuun asti eka treffeillä.


      • ja käy juomassa
        totuuden torvi kirjoitti:

        "Kyse ei ole siiyä, että nainen vain plarailee kuvia..."

        Nimenomaan tästähän siinä kyse on.

        ilmaisia pullakaffeita.


      • tällämenollaikisinkku

        Kirjoitus oli aivan loistava. olen aivan asmaa mieltä. Naisia on moneen junaan niinkuin miehiäkin. Mielestäni on kuitenkin huvittavaa että miehet eivät Vieläkään ymmärrä naisia vaikka olemme olleet samalla planeetalla jo muutaman vuoden ja sama pätee toisin päin.


      • Old_school_man

        Pointti on siinä, että osaa naisten kriteereistä ja ajatuksista voi ihan hyvin perustellusti kritisoida. Ihan yhtä lailla naisten pitää pyrkiä ymmärtää miehiä, vaikka miehiä onkin erilaisia. Osoittaa naiselta tiettyä johdonmukaisuutta, että pystyy kirjallisesti erittelemään oman ajatuslogiikkansa. Mutta se että pysyykö siinä käytännössä on sitten eri juttu.


      • lkpdofapk

        Niin että miehen pitää saada sinut nauramaan. Istutko itse hapannaamana ja odotat?


      • Anonyymi

        Joo itekkin tinderin käyttäny ja monta kertaa blokattu ku vähän aikaa keskustelee naisten kanssa eli just nää pkeleen selfie akat salilla yms, Näistä tavia tytöistä pidän eniten koskaan niitten kanssa juttu luistaa paremmin sen sanon suoraa että te kokoomuslaiset naiset mitä oikein odotatte että pitäskö olla tili täynnä rahaa ja omistaa kaikkea ja olla tarpeeks pitkä ja komea miksi ei tavallinen duunari kelpaa? Ovat niin tekopyhiä rakkaus ei kiinnosta vaan miehen ulkonäkö ja varallisuus itse olen 182cm pitkä tavallinen duunari paskalla palkalla ja tarpeeks komee ja mutta kun ei kelpaa tavis nainen mulle kiitos


    • Tinderiii

      Tinderland, kuulostat juuri siltä ettei kanssasi kannata lähteä mihinkään. Yhtä kiinnostava kuin 50-luvun villakoira.

      Mutta mennään kuitenkin asiaan.
      1. Kuvani eivät ole sellaisia mistä et pidä - selityksesi mukaan.

      2. Kuvaus, 122 merkkiä vajaa maksimit. Toki instagram nick, koska se kertoo paljon elämästäni... kuvia tulee otettua PALJON, mutta sitä se harrastus teettää. Kuvat pääosin siis järkkärillä, ei kännykällä. Mutta instagram-kuvista jätetään pois siskon lapsen kanssa otetut pelleilykuvat sekä muut perheeseen liittyvät. Eläinkuvat, kuten perheen lemmikit - ei ainoastaan omat, pääsevät sinne kuitenkin. Sekä jokunen muu ystävien kanssa otettu kuva.

      3. En kyllä kerro tekstissä heti, että haluan lapsia. Oletan, että prosentit ovat sen puolella jo muutenkin noin yleisessä mielessä.

      4. Kukapa ei pitäisi huumorista, tosin epäilen, että kuivat jutut ovat loppupeleissä itselläsi. Määrität tietyn tason sille ja, jos sille ei ylletä niin suuntaat ovelle - koska itsehän olet hauskin. Emme ehkä kaikki ole Suomen parhaimpia koomikoita, mutta onneksi eivät hekään ole kaikkien mielestä hauskoja.

      5. Jos ehdotettiin heti meille vai teille ja tätä jatkui kuitenkin useamman päivän niin et kuitenkaan sanonut heti ei. Kai tiedät, että sellainen on mahdollista sanoa? Seksi itsessään on hyvä aihe, se kertoo kuitenkin ihmisestä. Jos lähetyssaarnaaja on lempiasento on nainen lahna eli vaihtoon. Pitää löytyä kuitenkin kipinää silläkin alueella.

      6. Kuulostaa, että nainen on hakenut naisia... ei miehiä.

      En omista porakonetta, joten en voisi kyseisestä laitteesta paljon puhua.Toisaalta, jos nainen aloittaa keskustelun puhumalla lapsista ja nimistä niin etenee aivan liian nopeasti. Aikansa kaikelle. Jos hän puhuu mitä viimeksi osti vaatekaupasta niin tälle aiheelle riittää ymmärrystä. Itse, kun en säikähdä, jos naiskaverit pyytävät seurakseen kauppaan.

      "Miehen tehtävä on aina vähintään ekoilla treffeillä tarjota naiselle se kahvi"... Miehen tehtävä on? Miehen tehtävä ei ole tarjota sitä kahvia. Emme elä 1950-luvulla. Mies voi halutessaan tarjota kahvin.
      Itse kyllä tarjoan silloin tällöin, mutta se ei ole minun tehtäväni. Teen niin, koska haluan.
      Nainen, joka odottaa, että häneen käytetään rahaa on täysin turha. Ei kiinnostukseni arvoista. Sillä ei ole mitään väliä, voisinko laittaa häneen rahaa vaikka kuinka paljon. En ole ostamassa naista, saati hänen hyväksyntäänsä. Vastaavalla vedolla mut saa kyllä nauramaan, mutta ei sillä kyllä hurmata.

      Bilehirmu... 18v? yleensä 24:n jälkeen ihmiset aikuistuvat ja sinä et vaikuta kovin aikuiselta. Voin jo kuvitella profiilisi, ja sen perusteella en ihmettelisi, jos tulee kyselyitä meille vai teille. Voin toki olla väärässä iän suhteen, mutta siinä tapauksessa sinun tulisi kasvaa aikuiseksi.

      Naiset eivät uskalla tehdä sitä aloitetta, siksi he odottavat, että miehet tekevät sen. Paree hankkia aikakone, jotta pääsee sinne 1950-luvulle, siellä niitä miehiä on.
      Itse taas arvostan naista, joka uskaltaa tehdä sen aloitteen. Sillä saa varmasti huomion. Sen sijaan, että pyytää kahville niin voi vain pyytää kävelylle.

      Noista kuvista, näin eilen erään kuvan missä oli otettu selfie peilin kautta ja käytetty salamaa... *facepalm* Toinen samaan kategoriaan kuuluva oli, kun tyttö otti kuvansa kaupan ikkunan kautta. Kuvass näkyi puhelin musta hahmo sekä katua. Oikeasti ihmiset, mitä ajattelette, kun otatte kuvan? Tämä kertoo paljon naisesta...

      Tämä meni jo avautumiseksi. :D

      • Jokutinderissä

        Mitä sinäkin lässytät? Teet asiat normaaliin ämmätyyliin kieroksi.
        Itsellä 10 merkkiä esittelyssä, 4 kuvaa profiilissa.
        Puolentoista kuukauden aikana joku 60 mätsiä
        Muutaman kanssa kahvitellut, useamman kanssa viettänyt laatuöitä, pari vaikuttaa olevan tyttöystävä matskua, joidenkin kanssa en ole kirjoitellut yhtään.
        Kaikki tämä hälläväliä asenteella.


    • Vuosi Tinderissä

      Pakko avautua. Ei toi Tinder mun mielestä mikään seuranhakupalsta ole. Siellä on paljon varattuja sekä miehissä että naisissa! Se on hupia, mä klikkailen miehiä ihan vaan fiilispohjalta ja joskus saatan toki käydä kahvilla.... Se on hupia (=peliä), älkää olko noin epätoivoisia! Jos ei tule matchejä niin laskekaa rimaa. Mulla on rima korkeella mutta onneksi niin on mun matchlistallakin pituutta. Jessus, miksi helkutissa tykkäisin jostain kaljamaha-perusmiehestä..? Niin enkä ole sinkku, mun mies näkee kyllä mitä sovelluksia mulla on puhelimessa.

      Tää oli valistusta nyt kaikille jotka eivät ole sisäistäneet Tinderin ideaa!

      • gfdhfghfghfghfdghfdg

        "Jos ei tule matchejä niin laskekaa rimaa"

        No kun ei auta, olen melkein jokaisen (99,9%) 18-40v 50km säteellä olevan naisen (arv 200) kohdalla painanut sydän-nappia. Matcheja pyöreä nolla, jossain vaiheessa ajattelin että mulla on puhelimessa häikkää, data ongelmia tms...


      • epätietoine11
        gfdhfghfghfghfdghfdg kirjoitti:

        "Jos ei tule matchejä niin laskekaa rimaa"

        No kun ei auta, olen melkein jokaisen (99,9%) 18-40v 50km säteellä olevan naisen (arv 200) kohdalla painanut sydän-nappia. Matcheja pyöreä nolla, jossain vaiheessa ajattelin että mulla on puhelimessa häikkää, data ongelmia tms...

        Hitsi ku miulla kävi samallatavalla vaikka laitoin tosi vetävän kuvan.Ja aatelkaa kelpuutin ihan kaikki.


      • Anonyymi
        epätietoine11 kirjoitti:

        Hitsi ku miulla kävi samallatavalla vaikka laitoin tosi vetävän kuvan.Ja aatelkaa kelpuutin ihan kaikki.

        Valehtelet. Pyhän Palstatotuuden mukaan komea mies saa tuhansia mätsejä.


    • jholloway
    • Kaino-Vieno-

      Tuoreena Tinderin käyttäjänä mulle on sen logiikka vielä vähän epäselvää, joten voisivatko kokeneemmat käyttäjät valistaa minua. Eli se ikähaarukka minkä laitan omiin asetuksiin niin näyttääkö ohjelma kaikki ihmiset siitä ikähaarukasta vai pelkästään ne joiden itsensä määrittämään ikähaarukkaan minä kuulun? Ja jos minä laitan jollekin ruksin niin näynkö minä enää hänelle hänen hauissaan jälkeenpäin?

    • Jonathan3

      Toivottavasti parinmuodostus ei mene Tinderiin. Olen 190 cm tanssitaitoinen atleettinen mies. Kuvakin on mielestäni Tinderissä hyvä. Baarissa naiset flirttaa ja seuraa saa, mutta Tinderissä ei kinnostu kukaan. Pudotin rimaa ja yksi ylipainoinen kiinnostui. Supliikit ja komeat miehet, älkää tuhlatko aikaanne Tinderiin. Käykää baareissa. Paljon on myös ihmisiä sekä naisia että miehiä jotka luonnossa näyttävät upeilta ja kuvissa huonoilta. Toisista saa taas hyviä kuvia, mutta todellisuudessa näyttää huonolta. Suomalaiset naiset on small talk kyvyttömiä selvinpäin ja vielä pelokkaampia chatissa. Parhaiten saa seuraa menemällä selvinpäin baariin ja pokaamalla peienessä nousuhumalassa olevia naisia.

      • fiksujahyvännäköinen

        Samaa pskaa. Sain kolme.... vahingossa tykkäsin jostain, kun pyyhkäisin väärään suuntaan;). Sitten ottivat yhteyttä ja olin, että ei. Ketä nää oikein on. Saan muuten huomiota, mutta en tuolla näköjään kelpaa "kenellekään".... joo on kyllä hyvä sovellus, tykkään ;)


    • mie vaan

      Itse olen käynyt jo muutamilla treffeillä Tinderin kautta ja ajattelin käydä viikonloppuna taasen. Nopesti sitä huomaa, että luistaako se juttu yhtään ja jos ei luista niin sitten unohdetaan homma. Treffeillä näkee, että synkkaako kemiat yhteen ollenkaan, jos ei niin unohdetaan homma jne... Ei pidä ottaa itseensä jos ei jollekkin kelpaa, mutta pitää myös olla valmis sanomaan toiselle että kiitti mutta ei kiitti.
      Ja kyllä mie raakkaan sieltä miehiä pois raakasti, jos on muksu kuvassa, niin oletettavaa on että se on sinun ja en halua miestä jolla on jo muksuja toisen naisen kans... jos tupakoit kuvassa, niin oletettavaa on että poltat ja en halua edes treffeille sellaisen kans jne... Kuvat kertovat paljon.
      Mie oon naisena aloittanut monet keskustelut siellä ja joko oon saanut vastauksia tai en. Ihan hauska sovellus minun mielestäni, vaikka onhan se hieman pinnallinen.

      • tippelis

        Saakos muut lisättyä kuvia Tinderiin? Mulla ei onnistu! Toi facesta 4 kuvaa joista 2 poistin. Poistaminen siis onnistuu mutta ei lisääminen :( Ei kovin lupaavalta vaikuta, vuorokausi ollu profiili ja vain yksi tinder pari.. Lieneekö syy siihen etten saa laitettua useampaa kuvaa..


      • 5432111111
        tippelis kirjoitti:

        Saakos muut lisättyä kuvia Tinderiin? Mulla ei onnistu! Toi facesta 4 kuvaa joista 2 poistin. Poistaminen siis onnistuu mutta ei lisääminen :( Ei kovin lupaavalta vaikuta, vuorokausi ollu profiili ja vain yksi tinder pari.. Lieneekö syy siihen etten saa laitettua useampaa kuvaa..

        Mäkään en saa lisättyä kuvia!! Poistaminen onnistuu kyllä...missä vika?!?! Muilla sama ongelma?? Mistä johtuu??


      • meikkuj
        tippelis kirjoitti:

        Saakos muut lisättyä kuvia Tinderiin? Mulla ei onnistu! Toi facesta 4 kuvaa joista 2 poistin. Poistaminen siis onnistuu mutta ei lisääminen :( Ei kovin lupaavalta vaikuta, vuorokausi ollu profiili ja vain yksi tinder pari.. Lieneekö syy siihen etten saa laitettua useampaa kuvaa..

        Mä ainakin saan kuvia lisättyä fb kautta. Jos en ole väärin ymmärtänyt niin ekana uudet kuvat pitää laittaa fb ja pystyy sen jälkeen laittamaan tinderiin. Näin mä olen tehnyt ainakin ja myös onnistunut !


    • röprä

      En ymmärrä, kyllähän miehet siellä pläräilee naisia ihan samalla tavalla pinnallisesti. Olen kohtuullisen hyvännäköinen naisihminen niin matchejä kyllä löytyy tuolla, mutta normaalit, vakavammasta suhteesta kiinnostuneet miehet eivät kyllä OIKEASSA ELÄMÄSSÄ yksinäisestä äidistä hevillä kiinnostu. Kakaroita kiinnostaisivat ihmisbarbileikit, mutta aikuiset miehet eivät alennu todellisuudessa tutustumaan. En todellakaan kuvittele, että tuolta mitään aitoa löytyy. Kuvan perusteella en keneenkään tule ikinä ihastumaan tahi lyhyen esittelytekstin, joten käytän sitä siihen mihin se soveltuu: klikkailen kauniita kuvia. Naiset, sen kummemmin kuin miehetkään eivät voi nähdä sieltä niitä ominaisuuksia joihin aikuiset ihmiset toisissaan oikeasti ihastuvat.

      • röprä

        Niin ja ilmeisesti kuvat ei näy, jos on liian tiukat fb-asetukset niillä. En kyllä tiedä varmasti, kun itsekin noviisi.


    • KiimaNarja

      Itse en etsi mitään tiettyä, lähinnä vaan uusia tuttavuuksia. Jos sitä kautta löytyy joku jonka kans käyä esim kahvilla tai vaikka sitä seksiseuraaki niin molemmat on ok. Se mikä tuossa eniten ihmetyttää on että sitte ku se "mätsi" tulee, niin ei kuitenkaan puhuta mitään. Toki oma kokemus rajoittuu vain naisiin, koska ite olen mies.

      Olen muutamalle tehny aloitteen ja laittanu viestin, mutta ei niihin viitsitä ees vastata. Onko tämän Tinderin perimmäinen tarkotus vain hankkia näyttävä lista pareista ja sen kautta kohottaa omaa itsetuntoa. No siinäpä kohotelkoot ne jotka ei viesteihin vastaa, poistan kyllä semmoset viimeistään parin päivän päästä. Olin jo aikeissa poistaa oman profiilin kunnes eräs mukava nainen uskalsi vastata viestiin ja jopa ihan oikeasti alkaa juttelemaan. Nähtäväksi jää eteneekö se tuon pitemmälle, eri paikkakunnilla kun asutaan.

    • Tinder on jees

      Ai hitto, Tinder on lähellä täydellistä... aluksi olin epäileväinen, kun ei tullut pariin päivään mätsejä, mutta neljäntenä päivänä saldo aukesi ja nyt jo parikymmentä - kaikki pantavia naisia. Puuttuu vain kohta, josta voisi valita tykätylle kohteelle haluaako häneltä myös yhteydenottoja vai riittikö tieto, että tykkäsit.

      En viitsisi kirjoitella naisille turhaan...

      Mutta, tinder on hyvä koska se karsii idiootit joilla ei ole FB-profiilia ja kavereita (=luuserit) pois!

    • Niinhän sä luulet

      Tiedän paljon suosittuja ihmisiä joilla ei ole ollenkaan Facebook profiilia ka vastaavasti yksinäisiä ja lähes kaverittomia ihmisiä joilla on satoja kavereita Facessa. Joten Facebook ei ole mikään mittari siitä onko ihmisellä kavereita vai ei.

    • jot1

      Kyllä Tinderissä paljon varattuja ihmisiä on, kun on tuttuja siellä nähnyt olevan.

      Myönnyn kyllä siihen, että pintaliitoahan tuo homma on kun pelkkien kuvien perusteella klikataan tykkääkö vai ei, mutta kyllä ne kuvatkin kertoo paljon henkilöstä.

      Ei meistä kukaan, mies tai nainen, paina ''tykkää'' sellaisen ihmisen kohdalla joka ei missään määrin miellytä omaa silmää. Sama koskee tyyliä. Jos olet itse siististi pukeutuva, omasta tyylistä välittävä henkilö, harvemmin painat sen ok näkösen hlö:n kuvaa, jonka tyyli suorastaan kuvottaa sinua. Ei voi sormea ihan sokeasti osoitella ''naiset on mulkkuja''-tyylillä.

      Itse olen parikymppinen nainen, katson mielenkiintoni herättäneen miehen profiilissa hänen kaikki kuvansa, yhteiset mielenkiinnon kohteet, sijainnin ja mitä hän kuvissaan tekee, ennen kuin klikkaan häntä oli hän kuinka adonis tahansa. Esim. itse en juo lähes koskaan, niin en myöskään klikkaa miestä jolla on drinksulasi joka kuvassa kädessä, koska en pidä siitä. :o

    • radgirl

      Miten ihmeessä aloitusviesti kuvastaa vaan naisia? Jokaikinen kohta toteutuu myös miesten kohdalla.

    • Tinderman

      Kyllä niitä klikkauksia puolin ja toisin vielä saatetaankin tehdä aika paljon, mutta ihan toista on se keskustelun avaaminen. Oman kokemukseni mukaan naiset ei juurikaan keskustelua avaa (on se poikkeus joka vahvistaa säännön tapahtunut) mutta eivätpä juurikaan vastaa mitään.

      Olen ihan vaan tervehtinyt ja kysynyt kuulumisia kuin sitten kommentoinut jotain yhteistä mielenkiinnonkohdetta tai jotain asiaa joka kuvasta käy ilmi (esimerkiksi harrastusta siis).

      Siitä huolimatta minulle ei juurikaan vastata muttei myöskään poisteta pari-listalta. Tuntuu minustakin sille että moni kerää itselleen suurta parilistaa tunteakseen itsensä halutuksi.

      Tuossa yllä joku ehdotti että ruksi haluaako yhteydenottoja olisi aika hyvä. Jos sitä ei ole niin ei tarvitsisi turhauttaa itsesään kirjoittelemalla jos toinen ei kuitenkaan aio vastata. Tai voisi kirjoittaa tekstiinsä vaikka että "älkää lähettäkö viestejä ellen lähesty sinua ensin".

      • TinderTinderTinder

        Aivan samoja kokemuksia itsellä. Jos mätsi tulee, niin sillä ei ole vielä mitään merkitystä. Itse teen lähes poikkeuksetta aina yksinkertaisen aloituksen (onkohan käynnyt kerran tai pari toisin päin). Aloituksen jälkeen saattaakin olla, että toinen vastaa vielä, mutta sitten onkin radiohiljaisuutta siitä eteenpäin. Noi tapaukset poistetaan aika nopeasti kyllä.


      • Mariemariems

        Siis toisen kuvallinen antzi voi miellyttää matchiin asti mutta jos viesti ei miellytäkään, niin mitäpä siinä sitten vastailisi? Biologiselta kantilta asiaa lähestyessä törmätään lisääntymisen hienouksiin ja sukupuolten erovaisuuksiin: naaraalle on tärkeää saada mahdollisimman toimintakykyinen ja "tasokas" jälkeläinen aikuiseksi ja lisääntymus kykyiseksi suvunjatkajaksi kun taas urokselle tärkeää on saada mahdollisimman paljon jälkeläisiä, joista edes joku pääsee jatkamaan sukua. Tämån takia on selvää, että naaras valitsemaan päästessään on nirsompi ja kelailee asiat minelta kantilta ja tällöin ei pelkkä ulkomuoto riitä, älyä jms kaivataan myös. Ehkä juuri tämä sama seikka saa naisen myös kaipaamaan rakastavaa"yli-ihmistä", prinssi ä.Etsitään jollain tavoin erottuvaa persoonaa. Miestä sen sijaa kiinnostaa juurikin terve, naisellinen normi-nainen, suuri persoona ei välttämättä kiehdo. Tästä on turha viristä, tiedostaminen voi auttaa asiaa.


    • jam2

      Osaakohan joku sanoa miksi tinderiin kirjautuminen ei onnistu, valittaa vain että "kirjautuminen epäonnistui, yritä uudelleen" eikä kirjaudu vaikka miten yrittäis uudelleen

    • 13+6

      Joo siis, harrastan nettideittailua(olen mies, liikun ajan hengessä), mutta tuohon Tinderiin en kyllä lähtisi, jeesus mitä paskaa.

      Ainakin kolme lorttoa fb-kavereista on bustattu juuri noista edellämainitsemistasi jutuista varattuina ollessaan. Tinder on mun mielestä tehokkain tapa saada huoranmaine, toisinaan jopa syyttä? Mutta onhan se nyt vitun pinnallista paskaa.

      Oman eukon pistin pari kuukautta takaperin pihalle sen enempiä kyselemättä kun heräsin yöllä ja törmäsin eteisessä ämmään ottamassa teinipeiliherukuvia, olin jo silti harkinnutkin tekeväni niin, koska tiesin että sillä on Tinder kännykässä(enkä siis rikkonut mitään lakia tämän selvittämiseksi, eukko jätti kännykän pöydälle valikko auki väärältä kohta, heh-heh)

      • Nutu

        Pohjoissuomessa ehdin jo masentua kun kuukaudessa vain 14 paria:( päivän aikana stadissa yli 50 paria, vähän isommat haavit ;)


      • luottoa peliin

        onpas helvetin paha rike, jos kännykässä on tinder. jos sitä pelkäät että naisesi olisi aikeissa ottaa jonkun muun, se ei todellakaan oe tinderin vika, niin siitä saat kyllä syyttää ihan vain ja ainoastaan itseäsi. ja toisekseen hän saattaisi pistää sinut halutessaan vaihtoon ihan vaikka fb:n kautta tai vaikka kauppareissulla. mutta eipä tarvinnut kun ehdit itse ensin (Y)


    • Haistakaa itte

      Ei toimi Tinder mulla, server erroria herjaa.

    • kata7

      Osaako joku sanoa miksi jo aiemmin matchannyt pari on poistunut tinder-pareistani, mutta silti hän tuli selaillessani taas vastaan ja oli tykännyt minusta uudelleen (en siis ole ainakaan itse häntä poistanut)? Meistä tuli siis tinder-pari toisen kerran. Olisiko hän poistanut tinderin ja ladannut uudestaan vai mistä mahtaa olla kyse?

    • Er45

      Tein valeprofiilin, mies, valekuvalla yms., koska halusin katsoa millainen tämä Tinderi nyt sitten on. Etelä-Suomen pienempi kaupunki alueena.

      Kuukauden jälkeen sain noin 150 matchia, joista ehkä 10% on lähestynyt minua tyyliin, moikka, mitä kuuluu? Jne. Parille ekalle vastasin jotain, ja vaihdoimme parit viestit, mutta koska en aikonut mitään enempää, jäivät keskustelut melko lyhyiksi.

      Tuo Tinderi on valan mainio tapa selata nopeasti iso määrä naisia läpi, ja sieltä varmasti löytyisi sitten seuraa moneen tarkoitukseen, jopa pelkkään seksiin. Esteenä suurimmalle osalle kuitenkin on varmaankin se ulkonäkö. Oma kuvani oli sellainen netistä poimittu mallipoju, ja eroaahan se tavallisesta tallaajasta. Matchja tuli melko paljon. Seuraavaksi tekisi mieli katsoa miten paljon niitä kertyisi ihan perusjampan kuvalla.

      Mutta onko tuolla sitten väliä? Ei sellainen hyvännäköinen varmaan ensimmäiseksi haluaisi jotain sohvalla makaajaa, vaan urheilullisen ja kauniin. Vähän niinkuin me kaikki :) ja sitten perusjannet ja -maijat voisivat myös hakea omantasoisiaan. Valitettavasti luulen ettei näin käy, vaan suurin osa hakee jotain saavuttamatonta, omat vaatimukset ovat liian korkealla yleensä. Korostuu muuten nimenomaan naisilla. Tinderi tekee tästä kuitenkin helppoa, tarkista oma tasosi kuvan kautta siellä. Jos niitä matchaja ei tule, niin silloin pidät rimaa aivan liian korkealla, ja löydät seuraa helpommin jostain alempaa.

    • otava

      Käytän tinderiä ja olen käynyt muutamilla treffeillä miesten kanssa. Mielestäni sovellus on hyvä, mikäli haluaa uusia tuttavuuksia ja treffiseuraa. Ei aina jaksa käydä baareissa tai muualla, missä voisi ihmisiä tavata. Omat kokemukseni ovat olleet ihan ok. Tälläkin hetkellä tapailen miestä tinder sovelluksen kautta ja meillä synkkaa hyvin. Miksipä tulevaa kumppania ei voisi löytää nettisovelluksestakin.. Olen kyllä samaa mieltä siitä, että tinder on pinnallinen sovellus, mutta tosiasiahan on,että aina ensinhän sitä kiinnittää huomiota toisen ulkonäköön.

    • Peace of cake.

      Tiistaina sovellus uudestaan puhelimeen. 10 tuntia 45 mätsäystä ja kolmen kanssa kerenny jo vetään varvit ja loput säästän kesälomalle :-D

      Onse laiffi vaan helppoo ;-)

    • 15+5

      Vaikeinta Tinderissä tuntuu olevan samantyyppisellä vakavuusasteella seuraa hakevien löytämisen lisäksi (ei seksiseuraa, kiitos!) oman viehätysvoiman "tason" määrittäminen niin, ettei kumpikaan tuntisi olevansa kiitollisuudenvelassa toisen tykkäyksestä ja aiheuttaisi siten paineita yhteydenpidolle. Olen muutaman kerran klikannut "kyllä" muutaman mukavalta näyttävän, mutta arvioni mukaan suhteessa minua vähemmän puoleensavetävän miehen kohdalla vilpittömänä tarkoituksenani tutustua, mutta seuraus on ollut se, että nämä miehet ovat alkaneet madella ja takertua kuin iilimadot. Kauas paistava epätoivo ja yliyrittäminen eivät todellakaan lisää kiinnostustani. Vastaavasti taas huomaan todella puoleensavetävien miesten kanssa keskustellessani, etteivät he välttämättä juuri jaksa yrittää tutustua, huomiota naisilta saa joka tapauksessa.

      • hevonpaskaaaaa

        Käyttäny tinderiä viikon ja täyttä hevon paskaa koko v***n paska.Yhtään järkevää keskutelua ei ole syntynyt.Keskustelut ovat kuin poliisien kuulusteluja.Keskustelun aloittanut joutuu kyselijän rooliin ja kyselee toiselta ja toinen koittaa tietenkin tehdä asian mahdollisimman vaikeaksi vastaamalla hyvin lyhyesti tai ei ollenkaa.Tätä jatkuu kunnes "kuulustelijalla" menee järki ja hän lähtee v*****n.En suosittele kellekkään.


    • fallingg

      Mites tuossa Hot or Not:ssa, näkyykö facebookissa, että käyttää tuota sovellusta?

      • aakkenud

        Apua, kun löydän ehdokkaista mieluisan tinderissä niin miten saan hänelle viestin vai painanko pelkkää sydäntä ja kuulen hänestä jos hyvin käy?


      • ksöasd
        aakkenud kirjoitti:

        Apua, kun löydän ehdokkaista mieluisan tinderissä niin miten saan hänelle viestin vai painanko pelkkää sydäntä ja kuulen hänestä jos hyvin käy?

        Juuri noin!


    • Ei voi yleistää

      Eli myönnät että vain tietyntyyppisille naisille ulkonäkö on tärkeä mutta ei kaikille? Siihen tuo lauseesi viittaa. Kaikki naiset eivät ole pinnallisia kuten ei ole miehetkään. Jokainen on yksilö, joten ei ihmisistä voi puhua monikossa. Jokaisella on ne omat preferenssit kumppanin suhteen, pinnallisia löytyy niin miehistä kuin naisistakin.

    • kyssäri

      Onko Tinderissä oikeasti n. 40-vuotiaita myös vai onko se nuorempien juttu? Löysin äsken jonkun linkin jossa puhuttiin että Tinder olisi suosittu toisella kierroksella olevien keskuudessa mutta jutussa oli sitten siteerattu kahta just höntin kuuloista 40-v käyttäjää (mies joka etsi paljon nuorempia ja luuli olevansa 30-v näköinen ja nainen joka etsi yhden illan panoja).

      • 20150112

        Nelikymppisten puuhaa. Jotkut tositarkoituksella liikkeellä, osa toisella kierroksella tai hakemassa vaihtelua, tai muuten pervoillemassa. Just vaimon kanssa mietittiin, että tehdään Tinderiin valeprofiilit ja katsotaan yhdessä miten lähtee rullaamaan. Jo ajatuskin sai meidän touhuihin uutta potkua, niin kieroon kasvaneita viisikymppisiä ollaan.


    • tinder tumpelo

      Kaiken ikäisiä. Jos lataa tissikuvaa niin tietty viesti on selvä. Mutta jos laittaa kuvaa harrastuksista tai muusta tekemisestä, niin se viestittää sitten jotain muuta.
      Mutta jos vahingossa ruksaa jonkun pois, niin kuinka sen saa takas?

    • nainen ja nainen...

      Tota öö... mitenkä sitä on häirikkö jos ei suostu pitämään yhteyttä johonkuhun?

      Ikinä en ole ymmärtänyt tätä logiikkaa että jos joku mies ottaa yhteyttä, hänen kanssaan on suorastaan pakko alkaa keskustelemaan. MIssä välissä sitten sanot että sori ei mua oikeasti kiinnosta, kun se kuitenkin kumminkin loukkaa miestä ja sitten alkaa se kiukuttelu ja raivoaminen?

      Tietty voisi sanoa ekassa viestissä että sori ei kiinnosta, mutta siitäkin tulee sitten joku tälle saitille parkumaan että VIHAMIELINEN NAINEN torppasi. Se että ei vastaa kyllä pitäisi olla itsekullekin luonnostaan sen merkki että ei kiinnosta.

      Entä ovatko ihmiset koskaan ajatelleet että se ihminen, nainen tai mies, joka niinsanotusti testaa markkina-arvoaan saattaa olla todella masentunut, lyöty, lokaan poljettu ihmisen irvikuva joka saa vihonviimeistä laihaa lohtua siitä että edes jollakin taholla olisi jotain flaksia (muka). Masennus saattaa tehdä sen ettei oikeasti kumminkaan jaksa laittaa tikkua ristiin tutustumisen ja tapaamisen eteen, vaikka olisi vapaakin. Toisaalta tarpeeksi monta kertaa pettynyt tai petetty voi katsoa että hän ei enää jaksa pettyä, joten ei ota mitään riskejäkään. Ei siis tutustu, eikä tapaa. Mutta silti lämmittää mieltä että kaikki eivät pidä aivan paskana.

      ...jonka ajatuksen sitten pilaa se että ne jotka kehuvat, haluavat vain uittaa munaa...

    • booringeus

      Miten tuossa tinderissä katotaan toisten kuvia...Ihan perseestä en ole vielä kenenkään kuvia nähnyt

    • MissHotShot

      Mitä mieltä olette- menettääkö tinderissä "kunnollisen" maineensa?
      Minulla ei ole tinderiä. Nyt sain tietää, että yksi "siisti" mies löysi sieltä itsellensä tyttöystävän. Joten ajattelen, että jos sieltä kerran voi löytää vakavampiakin seurustelujuttuja, niin voisin sinne liittyä joukon jatkeeksi.

      Maineenmenetys vaan huolettaa. Tässä ketjussa joku nimittäin haukkui tinderissä olevat naiset lyttyyn.
      Jotenkin Tinder minuakin epäilyttää, mutta ilmeisesti nykyajan ihmiset eivät ole niin "tiukkapipoisia" tuon deittailun suhteen? Eli ihan huoleti kannattaa liittyä vai ei teidän mielestänne?

      • näin on.......

        Täällä palstalla on täysin vääristyneitä mielipiteitä. Normaalit ihmiset (ja naiset) käyttävät tinderiä, ei ole mitään outoa tai kummeksuttavaa.

        Maineenmenetys tinderin takia on aivan absurdi ajatus.


      • ewsdtreygreer
        näin on....... kirjoitti:

        Täällä palstalla on täysin vääristyneitä mielipiteitä. Normaalit ihmiset (ja naiset) käyttävät tinderiä, ei ole mitään outoa tai kummeksuttavaa.

        Maineenmenetys tinderin takia on aivan absurdi ajatus.

        "Maineenmenetys tinderin takia on aivan absurdi ajatus"

        Miten niin? Onhan se säälittävää etsiä seuraa tuollaisten tindereiden kautta? Kuulemma...


    • MissHotShot

      Niin se on. Pitää liittyä sinne ja kokeilla itsekin, mitä mieltä itse on. Kiitti rohkaisusta.

    • tinndermies

      Osaako joku sanoa siitä antaako tinder samoja profiileja uudestaan? Ilmeisesti ei pitäisi, ainakin mitä googlailin. Mutta mulla on kyllä varmuudella tullu jotkut profiilit kahteen kertaan, jotkut jopa vielä useammin. Onkohan vika sitten omassa tinderissä vaan vai mikä lie, mutta ärsyttää kun saa tykätä jostain naisesta jo viidettä kertaa eikä vieläkään tärppää :)

    • pyyhitäänsivulle

      nokun se ei tykkää susta, siks ei tärppää ..

    • tindaileva nainen

      Muutaman päivän olen tindaillut. Vastaan tuli Esa Tikkanen ja Mikael Junger, heh heh. En tykkäillyt.
      Mä hylkään miehen jos kuvissa näkyy
      - tatuointeja
      - eläimiä (olen allerginen)
      - kovin eksoottisia harrastuksia
      - mies on kuvassa epäsiisti
      - ulkomaalaiset miehet hylkään aina, haluan suomimiehen

      tutkailen tarkemmin jos eka kuva on kiva hymyilevä, tai ekasta kuvasta en ole ihan varma. Yritän siis olla tuomitsematta liian helposti. Vaikka Matcheja on syntynyt ei kukaan laita viestiä. Mä olen laittanut parille, mutta ei ole tullut vastausta

    • kyllästyttävää

      Ei naisena nyt kauheaan mahtavia kokemuksia. Matcheja tulee helposti ja miehet aloittaa keskusteluja hyvinkin aktiivisesti, mutta eipä siellä kukaan näytä olevan kuin seksin takia. Ok aloitus näyttää olevan lauantai-iltana: "miten menee" ja jos siihen vastaa käy nopeasti ilmi, että on tylsää ja haluatko nähdä. Varmaan tiedossa hyvin, että minkä merkeissä...Joopajoo.

      • mikävika

        Mikäs vika tuossa? Paneskellaan ensin lauantai-illan ratoksi ja jos tyyppi on muutenkin mukava ja kemiat kohtaa, niin sitten perustetaan vaikka perhe, jos molemmat tykkää ajatuksesta? Aika simppeliä


      • TinderTinderTinder

        Oot ihan selvästi tykännyt vääristä miehistä :)

        Lue: jos et ole musta koskaan tykännyt, niin olet tykännyt vääristä miehistä ;)

        Mut joo, ei ne kaikki miehet taas ole tuollaisia.


    • kunhan sanon

      Käy kokeilemassa ammattilaisen käden jälkee niin alkaa tapahtuu ;) Itse kävin deittikuva.fi otattaa kuvat niin on alkanu naista kaatuun!

    • lockke30v

      Eipä oo hirveesti mätsejä ollu Tinderissä. Yksillä treffeillä olen käynyt ja nekin oli aika katastrofit.

      Kyllähän se vituttaa, kun mätsejä ei juurikaan tule ja kun tulee, niin jostain kumman syystä vähän ajan päästä se häviää mun mätsi listasta. (Muutamia kertoja käyny noin).

      Joidenkin kanssa vähän juttua saanu aikaseksi, mutta sit ne kuoleutuu. Treffeille olen pyytänyt oma-aloitteisesti aina, mutta käytännössä kaikki keskustelu loppuu sitten siihen.

      Naama nyt on mitä on.

      Onhan noita tietysti muitakin kanavia hankkia nainen, nettideitti saitit tai sit se perinteinen baari.

    • 773sxx

      Kirjauduin tinderiin ja huomasin, että olin saanut mätsin 25min sitten.

      No, oikeasti en ollut varmaan yli tuntiin ollut kirjautuneena tinderiin, ja sitten se henkilö on viimeksi ollut kirjautuneena viikko sitten.

      Seikoileeko tuon Tinder jotain?

      • Kuukausi testattu

        Jos saat ilmoituksen, ettei ketään löydy ja laitat profiilin näkymisen pois ja takas päälle, niin taas tulee. Samoin etäisyys voi olla 15km ja henkilön paikkakunta aivan toisella puolella suomea tai sitten tarjotaan yli 160km päästä ihmisiä, vaikka rajaus on 159km, eikä ikärajoituskaan näytä toimivan. Machejä ei itselle ole hirveästi tullut, koska pelkän kuvan perusteella en paina sydäntä, joten oisinkohan tusinalle naiselle sydäntä painanut ja viis machiä tais olla. En tosin ole innostunut ottamaan vielä heihinkään yhteyttä, katselen vielä.


    • _VilliLapsi_

      Vaihtakaa urpot se Tinderi Tinneriin!!
      Sitä sniffatessa ei tee mieli paksumahaisia kotona sängyssä makaavia varattuja naisia!

      Elämä on, ota se itselles!

    • anon111

      :) tinder poistiprofiilini sopimattoman kuva takia jep jep hieno sensuurideitti paska tosin tästä sensuroinnista on jäänyt tinder aikaisemminkin kiinni ja matchien poistelustakin

    • Tinderellat
    • aamosaame

      Hahaa, mä oon oikeesti aika vitun ruma kääpiöjätkä, mut silti ekan 24h aikana 30 matchia. Tekstiin vaan vähän romantiikkaa ja huumoria, niin jo on itseäni 2-3 leveliä viehättävämmät ihmiset sulaa vahaa. Jopa sillä asteella, että alle 2h liittymisestä erittäin viehättävä naisihminen ehdottaa minulle suoraan treffejä.

      Eli väittäisin, että kaikki naiset tinderissä eivät ole pinnallisia tai ainakin pinnan alle pääsee helposti oikeista nappuloista painamalla.

      • liipalaapa123

        sovelluksen kusettama juntti !


    • olli1234567

      Minä en usko puheisiin en järkeen tai tunteiluun .En välitä siitä ajateletko pintaa tai syvemältä pelkkä olet vain ja katselija kun poika masturboi

    • hinkkaavajuntti

      Tinderhän paljastaa vain naisten pinnallisuuden. Miehet ovat siellä vain syvällisistä tarpeistaan. :D

      • hahj

        pakko kyl myöntää että sieltä löytää miehiä paljon enemmän tositarkoituksella kuin naisia


    • masa78

      Sillainhan se menee tosielämässäkin:naiset hoitaa laaduntarkkailun.Kyllä saa nainen olla melkonen sotanorsu jos ei esim baarista miestä saa.Naiset saa aina ja miehet kilpailee kuka saa ja suurin osa lähtee tyhjin taskuin baarista kotio.

    • 22rrr

      Alle 150kg nainen saa aina jonkun miehen mukaansa, oli sitten kyse baarista tai seuranhakuilmoituksesta, SEKSI MYY.
      Toista se on tälläsellä 175cm miehellä jolla on hiukankin kaljamahaa tai on vaan osa-aikatyössä ja lapsiakin on jo kerennyt jonkun kanssa ennakkoon hankkia. Pitkät pinnalliset ja itserakkaat miehet jollain pervolla ja kierolla tavalla aina nuo naiset on nenän edestä vieneet, sitten kohta samat muijat itkee kun se mies olikin ihan sika, pisti paksuksi ja lähti toisen matkaan :)
      Olen huomannut valitettavasti myös itsessäni nykyään samoja piirteitä, tottakai etsin mahdollisimman hyvän näköistä naista, vaikka sitten pakkien uhalla(hei olen tottunut niihin), jätänkin suosiolla lukematta loppuun seuranhakuilmoitukset jossa mainitaan "ulkonäöllä ei väliä" tai "etsin itseäni vanhempaa miestä" koska nämä naiset ovat yleensä huomattavan ylipainoisia(kokemusta on ihan periltä saakka ;).
      Mikä sitten olisi sopiva tapa saada kaltaistansa seuraa?
      ...........laske hieman rimaa ja tapaa niin montaa että sieltä sikojenkin joukosta löytyy se helmi tai varaudu olemaan yksin.

    • LetsRock

      Vaikeeta tämän kumppanin saaminen. Baareissa juokseminen ei hirveästi nappaa, joten sitten Tinder ym. nettideitti palvelut tulleet mun elämään.

      Se ärsyttää/vetää mielen matalaksi, jos ja kun saa mätsin, niin minut poistetaan mätseistä (tietysti ei aina noin ole, mutta todella usein).

      Vaikka olen aina ollut se aloitteellinen, että laitan ekan viestin naiselle ja viesti ei ole ollut tyyliin "moi" pelkästään.

      En tiiä sit millanen sanaseppo pitäisi olla heti ensiviestissä.

      • EX-panomies

        nuo nykyajan lortot on tommosia ylimielisiä elukoita täälä interwebin ihmeellisessä maailmassa. selvinpäin jossai helv3tin kahvilassa tai vastaavassa on paremmat mahdollisuudet saada jotain pysyvääkin jos kehtaa mennä puhumaan. Mutta siihen pahimpaan jännitykseenki tirvasee esim pari kaljaa.


      • Anonyymi
        EX-panomies kirjoitti:

        nuo nykyajan lortot on tommosia ylimielisiä elukoita täälä interwebin ihmeellisessä maailmassa. selvinpäin jossai helv3tin kahvilassa tai vastaavassa on paremmat mahdollisuudet saada jotain pysyvääkin jos kehtaa mennä puhumaan. Mutta siihen pahimpaan jännitykseenki tirvasee esim pari kaljaa.

        Tämä on juuri sitä iehen logiikkaa jota minä en ymmärrä.
        .Haukutaan naiset ja itken kun ei lle naista. Jos naiset ovat yli.irlisiä lorttoja, miksi kaipaat naisseuraa? Miksi ihmeessä murehdit sitä että elämääsi ei kuulu ylimielistä lorttoa?

        Miesvihaajanainen haukkuu miehet ja kiertää miehet kaukaa, ei koskisi pitkällä tikullakaan. Naisvihaajamies haukkuu naiset ja juoksee naisten perässä kieli pitkällä ja raivostuu kun ei saa naista.


    • helpyourself

      Nämä Axl Smithin seksituttavat olivat Tinderistä kotoisin. Menisivät vähän itseensä, koska olivat näin suostuvaista porukkaa. Axl voisi painua terapiaan!

      • Mikko-tässä-moi

        Mee ny vittuun sen kukkahattus kanssa :D


    • KinderiTinderi

      Mitä v1ttua naiset tekee edes tinderissä? itellä tällä hetkellä vähän päälle 130 paria ja niistä noin karkeesti 10% alottaa keskustelun ja nekin on niitä v1tun jämiä jota kukaa itseään kunnioittava mies ei ittelleen ottais. voi taivas varjele näitä horoja

      • asdasdasdasasd

        Miksi ylipäätänsä mätsäilet jämien kanssa?
        Useimmille ihmisille tinder tuntuu olevan parien haalimis -peli, ei kai sinulle myös?
        Itse yritän mätsätä vain niiden kanssa joiden kanssa haluan jutella ja lähteä treffeille.


      • kinderi2
        asdasdasdasasd kirjoitti:

        Miksi ylipäätänsä mätsäilet jämien kanssa?
        Useimmille ihmisille tinder tuntuu olevan parien haalimis -peli, ei kai sinulle myös?
        Itse yritän mätsätä vain niiden kanssa joiden kanssa haluan jutella ja lähteä treffeille.

        ei todellakaan ole mulle mikää peli. Oon sellanen että käytän kaikki tilaisuudet hyväksi koska kuka siinä mitään menettää. Meen sillä periaatteella että kaikille isketään sydäntä ja odotellaan ja kahtellaan minkälaista tärppää. Siitä sitten lähtee kokeilemaan jotta olisko joku niistä kokelaista saman tyyppinen kuin itse ja siitä lähtee rakentamaan järkevää keskustelua. En todellakaan oo niitä mukkuja jotka kirjottaa kaiken maailman p4ska höpinöitä millä naiset menettää luottamuksen hyviin äijiin.


      • asdasdasdasasd
        kinderi2 kirjoitti:

        ei todellakaan ole mulle mikää peli. Oon sellanen että käytän kaikki tilaisuudet hyväksi koska kuka siinä mitään menettää. Meen sillä periaatteella että kaikille isketään sydäntä ja odotellaan ja kahtellaan minkälaista tärppää. Siitä sitten lähtee kokeilemaan jotta olisko joku niistä kokelaista saman tyyppinen kuin itse ja siitä lähtee rakentamaan järkevää keskustelua. En todellakaan oo niitä mukkuja jotka kirjottaa kaiken maailman p4ska höpinöitä millä naiset menettää luottamuksen hyviin äijiin.

        Itse tein kanssa tinder-urani alussa noin että mätsäilin vähän kaikkien kanssa mutta huomasin pian että se oli turhaa. Oli yhdessä vaiheessa 60 mätsiä mutta en halunnut jutella niistä kenellekään..
        Nykyään kun tulee mätsi niin tiedän sen olevan joku hyvä tapaus jolle olen harkiten laittanut sydämen.


      • Anonyymi
        kinderi2 kirjoitti:

        ei todellakaan ole mulle mikää peli. Oon sellanen että käytän kaikki tilaisuudet hyväksi koska kuka siinä mitään menettää. Meen sillä periaatteella että kaikille isketään sydäntä ja odotellaan ja kahtellaan minkälaista tärppää. Siitä sitten lähtee kokeilemaan jotta olisko joku niistä kokelaista saman tyyppinen kuin itse ja siitä lähtee rakentamaan järkevää keskustelua. En todellakaan oo niitä mukkuja jotka kirjottaa kaiken maailman p4ska höpinöitä millä naiset menettää luottamuksen hyviin äijiin.

        Idiootti! Jos pyyhit vasemmalle naisia jotka eivät sinua miellytä, niin saatat saada mätsin sellaisen kanssa. Eikö tuo ole päivänselvää logiikkaa? Katso ensin vähän kenet mihinkin suuntaan pyyhit. "Minä pyyhin sen naisen oikealle ja arvatkaa.mutä se saatanan ämmä teki: pyyhki minut oikealle! Hävytöntä! Miten se kehtasi? Mikä se kuvittelee olevansa? "


    • kinderi3

      Mitä helvett1ä ne naiset saa siitä että tulee mätsi mutta ei sitte vastaa viesteihin?

      • sellaista.se.on

        Meidän miesten on vaikea ymmärtää että naisilla saattaa olla siellä 200 mätsiä ja kaikki jotain miesmallitasoisia joista nainen sitten valikoi joten voi olla että olet listan häntäpäässä.
        Naisille tämä ei ole lähellekään yhtä kuivaa touhua kuin miehille.
        Itse suorastaan hurraan kun saan yhden ainoan mätsin ja aina saa sitten jännittää että vastaako edes viestiin.
        Nettideittailu on ihan sairaan yksipuolista, toisella sukupuolella kaikki valta.


      • kinderi4
        sellaista.se.on kirjoitti:

        Meidän miesten on vaikea ymmärtää että naisilla saattaa olla siellä 200 mätsiä ja kaikki jotain miesmallitasoisia joista nainen sitten valikoi joten voi olla että olet listan häntäpäässä.
        Naisille tämä ei ole lähellekään yhtä kuivaa touhua kuin miehille.
        Itse suorastaan hurraan kun saan yhden ainoan mätsin ja aina saa sitten jännittää että vastaako edes viestiin.
        Nettideittailu on ihan sairaan yksipuolista, toisella sukupuolella kaikki valta.

        Nii no totta! Jos sitä jaksais jännäillä sielä hetkisen vielä..


      • fiksujahyvännäköinen
        sellaista.se.on kirjoitti:

        Meidän miesten on vaikea ymmärtää että naisilla saattaa olla siellä 200 mätsiä ja kaikki jotain miesmallitasoisia joista nainen sitten valikoi joten voi olla että olet listan häntäpäässä.
        Naisille tämä ei ole lähellekään yhtä kuivaa touhua kuin miehille.
        Itse suorastaan hurraan kun saan yhden ainoan mätsin ja aina saa sitten jännittää että vastaako edes viestiin.
        Nettideittailu on ihan sairaan yksipuolista, toisella sukupuolella kaikki valta.

        No hyvä, että muitakin. Itse hyvännäköinen kaveri... näin on sanottu riittävän monta kertaa. Livenä saan huomiota jopa selvästi itseäni nuoremmilta. Olen tykännyt Tinderissä useita kymmeniä, jos ei satoja henkilöitä. En uskonut löytäväni tuolta ketään... ja en kyllä s...tana löydäkään, sillä ei mätsin mätsiä ;).

        Mun profiili on mielestäni ok, jopa hyvä. Jos nyt tuon yhden mätsin saisi, niin voisin lopettaa kyseisen typerän sovelluksen käytön tai sitten muuten vaan pyyhkiä noita naamoja milloin oikealle.... milloin vasemmalle. Sitten saan jonkun mätsin henkilön kanssa, joka ei edes kiinnosta yhtään.

        Yhtä kokemusta... köyhempänä... pska reissu, mutta tulipahan tuokin kokeiltua;)


      • ei.pahemmin.naurata
        fiksujahyvännäköinen kirjoitti:

        No hyvä, että muitakin. Itse hyvännäköinen kaveri... näin on sanottu riittävän monta kertaa. Livenä saan huomiota jopa selvästi itseäni nuoremmilta. Olen tykännyt Tinderissä useita kymmeniä, jos ei satoja henkilöitä. En uskonut löytäväni tuolta ketään... ja en kyllä s...tana löydäkään, sillä ei mätsin mätsiä ;).

        Mun profiili on mielestäni ok, jopa hyvä. Jos nyt tuon yhden mätsin saisi, niin voisin lopettaa kyseisen typerän sovelluksen käytön tai sitten muuten vaan pyyhkiä noita naamoja milloin oikealle.... milloin vasemmalle. Sitten saan jonkun mätsin henkilön kanssa, joka ei edes kiinnosta yhtään.

        Yhtä kokemusta... köyhempänä... pska reissu, mutta tulipahan tuokin kokeiltua;)

        Heh, tuo on kyllä kaikista masentavinta kun selaat ihmisiä tinderissä ja alat jo epäilemään satojen naisien tykkäämisen jälkeen että toimiiko sovellus ylipäätään kun ei tule yhtään mätsejä. Sitten se hetki kun tykkäät ensimmäisen kerran täysin vahingossa jostain lihavasta pullukasta ja "you have a match" xDDDDDDDDDDDDDDDDD


      • 16plus2

        Sitten joku palstakurppa ihan tosissaan kertoo "mutta se on sun tasosi"


      • fiksujahyvännäköinen

        "Sitten se hetki kun tykkäät ensimmäisen kerran täysin vahingossa jostain lihavasta pullukasta ja "you have a match" xDDDDDDDDDDDDDDDDD"

        Ei p..kele, että repesin ;). Sekin todettu, että sovellus toimii... Sain siis mätsin, mutta just sellaiselta henkilöltä, joka ei ihan miellyttänyt silmääni ja olin vahingossa huiskassut väärään suuntaan. Ekana olin, että häh. Mitä. Kuka tää on ;)

        Ei nyt mitenkään, mutta jos tuossa menee mun "taso"... sitten olen yksin ennemmin;). Prhana, jos tässä on mun taso, saatan ens yönä nähdä painajaisia... ;)


      • fiksujahyvännäköinen

        Sori... olen nyt aika pinnallinen ja inhottava. Näen yöllä unia.... "you have a match" xDDDDDDDDDDDDDDDDD" , yritäpä siinä sitten nukkua levollisesti ;)

        Joo. Ei ollut ihan fiksu kommentti... mutta kohtelen ihmisiä aina hyvin ja vastaan kaikille. Vastasin niillekin, jotka olivat selvästi jotain feikkejä ja ekana tuli: Hei XXX! Olen nymfomaani ja näkisin sinut mielellään... ja mites tuo nyt jatko menikään. No jatkoa ei seurannut, mitenköhän tämä on mahdollista - not a happy ending;)


      • Anonyymi
        fiksujahyvännäköinen kirjoitti:

        No hyvä, että muitakin. Itse hyvännäköinen kaveri... näin on sanottu riittävän monta kertaa. Livenä saan huomiota jopa selvästi itseäni nuoremmilta. Olen tykännyt Tinderissä useita kymmeniä, jos ei satoja henkilöitä. En uskonut löytäväni tuolta ketään... ja en kyllä s...tana löydäkään, sillä ei mätsin mätsiä ;).

        Mun profiili on mielestäni ok, jopa hyvä. Jos nyt tuon yhden mätsin saisi, niin voisin lopettaa kyseisen typerän sovelluksen käytön tai sitten muuten vaan pyyhkiä noita naamoja milloin oikealle.... milloin vasemmalle. Sitten saan jonkun mätsin henkilön kanssa, joka ei edes kiinnosta yhtään.

        Yhtä kokemusta... köyhempänä... pska reissu, mutta tulipahan tuokin kokeiltua;)

        Pyhän Palstatotuuden mukaan tuo ei voi olla totta. Peräkammarin pojat tietävät että komea mies saa tuhansia mätsejä. Peräkammarin pojat tietävät mätsiesi ja treffiesi määrän, ja he tietävät senkin mitä treffeillädi tapahtuu. Siellähän sekstaillaan, koska komeat miehet (kuten sinä) ovat lurjuksia jotka kaatavat naisia ja sitten jättävät. Lurjus olet sinäkin. Kysy vaikka peräkammarin pojilta.
        He tietävät sinun asiasi paremmin kuin sinä itse.


      • Anonyymi
        16plus2 kirjoitti:

        Sitten joku palstakurppa ihan tosissaan kertoo "mutta se on sun tasosi"

        Mutta ettehän te miehet ole ulkonäkökeskeisiä? Teitä ei haittaa jos partneri on ruma. Me naiset kuljemme ulkonäkö edellä, te etsitte vain sisäistä kauneutta. .


    • tinderäijätplääh
    • gogemugsiaguumia

      Guumia gogemuksia on.

    • Surkupuserossa

      Joo-o. Tinder vaikuttaa nyt ekan viikon jälkeen ihan paskalta . Tykkäsin heti aluksi varmaan kymmenestä miehestä, matcheja tuli oitis useampi. Kukaan ei alkanut puhumaan! Aloin sitten muutamalle juttelemaan itse. Toisen kanssa pari päivää, juttu lensi ja huumori kohtasi mutta päättelin et haluaa vain seksiä ja pistin pihalle sen, toinen oli jäyhä jököttäjä joka vastasi parin päivän välein yhdellä lauseella. Loput ei sanoneet mitään, ne pistin pois myös.
      Miesten profiilit neljäkymppisten ikäluokassa on poikkeuksetta: urheilen, veneilen, moottoripyöräilen, matkustan, olen yrittäjä, johtaja tai ainakin esimies. Rahaa on. Olen akateeminen. Olen yliopistossa. Skimbaan, kiipeilen, harrastan, olen yliruskea ja tosi kiinnostava. Maistelen viinejä, Käyn oopperassa ym paskaa. Missä on ihan tavalliset siedettävän näköiset miehet jotka tekevät ihan oikeita töitä? Ja jos joku oikeasti on ihan noin loistava niin kumma ettei saa livenä seuraa?? En usko et tuotakaan löytyy ketään järkevää suomalaista normaalia miestä. Joka olisi ok-näköinen, ei ole haussa mikään malli. Niistä en edes Tinderissä tykkää kun eivät ole samaa, eli ihan tavallista tasoa kanssani. Pitikin liittyä :( paha mieli.

      • gdgfgfggfdg

        Mikä siis on ongelma? Tykkäsit vain kymmenestä miehestä ja sait monta mätsiä? Mistä tiedät että he olivat vain seksin perässä?
        Tiedätkö että tavismiehen on tinderissä tykättävä 1500 naisesta saadakseen ehkä 15 mätsiä kasaan ja noista 15 mätsistä sulle vastaa ehkä muutama ja niistä muutamasta kukaan ei suostu sun kanssa treffeille vaan lopettavat vastaamasta heti kun pyydät treffeille. Siinä miehen todellisuus tinderissä.


    • Aivan_tyhmä_tyyppi

      Omia kokemuksia Tinderistä, 40-kymppisenä miehenä, eronneena jo seitsemisen vuotta, lapsiakin on.

      Tinder on ollut päällä siitä alkaen kun se julkaistiin Windows-puhelimiin. Kuvia on 2-4, ei harrastuskuvia (ei hyviä), ei juhlintakuvia (ei juhlia) mutta kasvoista saa selvän. Olen yli 185-senttinen sekä jossain määrin urheilullinen aktiviisen salilla käynnin johdosta. Ulkonäöltäni olen keskiverto, siis ehkä ihan keskellä keskivertoa, normikaduntallaaja. Tulotaso 70k€/v., eli ei yrittäjä eikä suuryrityksen johtaja, mutta vaatimattomampaan asumistasoon pk-seudulla tyytyjänä selviytyy.

      Matcheja on ollut parhaimmillaan yhtä aikaa ehkä 6, tosin tästä joukosta jo 1-2 maksullisten www-sivujen häiriömarkkinointia. Näiden kahden vuoden aikana on tullut kirjoiteltua 2 viestistä ylöspäin ehkä 10-15 naisen kanssa. Tinder-treffeillä on käytyä ehkä 3-4 kertaa joista yhdet veivät samaan sänkyyn muutaman kerran. Ei ollut pitkä, nuori eikä kaunis muualta kuin kasvoiltaan, mutta todella hyvä ja aktiivinen sängyssä. Suhde ei kunnolla päässyt alkamaankaan valitettavasti, osana ehkä pienimuotoinen päihdeongelma.

      Omia mielipiteitä Tinderistä näiden kahden vuoden jälkeen, ehkä verrattuna Suomi24 Treffeihinkin. Kyllähän sekin on pelkkää naisten valtakuntaa. Mikään ei ole helpompaa seuranhakua kuin olla 18-27 -vuotias normaalipainoinen, nätti nainen. Jos on saanut syntymälahjana esim. C-kupit ja salilla tekee kyykkyjä muullakin kuin voimistelukepillä, valinnanvaraa on lähes määrättömästi. Ainoat rajoitteet ovat naisen omat preferenssit. Jos halutaan suunnilleen omassa ikäryhmässä kohtuullisen näköinen mies, joka on kuitenkin menestynyt selkeästi keskivertoa paremmin, niin näitä ei kovin paljoa ole koska kilpailu on kovaa ja onnellakin on merkitystä jne.

      Jos tällaista miestä ei ole saatavilla, niin sitten ollaan ilman. Tähän nainen pystyy miestä paljon paremmin, johtuen a) luonnostaan aktiivisemmasta seuraelämästä, enemmän kavereita ja b) luonnostaan pienemmästä seksintarpeesta. Tämä tulee ilmi myös Tinderissä, miehille tulee murto-osa siitä määrästä matcheja siitä määrästä, mitä tulee naisille johtuen tietenkin myös siitä, että miehiä on moninkertaisesti enemmän. Naiset äärimmäisen harvoin sanovat mitään ensin ja vahinkovalintoja tapahtuu ilmeisesti kauniimmallekin sukupuolelle, kun 1. repliikin jälkeen ei tule vastausta ja match häviää bittitaivaaseen (<- 90-lukuinen termi, viittaa täydelliseen häviämiseen).

      Onko sitten miehenä mitään tehtävissä Tinderissä, jotta saisi enemmän tai helpommin naisia? Totta kai, ole komeampi, menestyvämpi ja sitä kautta kiinnostavampi. Kun tämä ei ole osa vallitsevaa todellisuutta, niin sitten ainoa tie näyttää olevan tottua siihen, että naista ei saa. Ajan kanssa, ja omalla kohdalla tämä on vienyt pidempään kuin olisi ehkä kuvitellut, siihen myös tottuu.

      - Ei vastausta pariin päivään? Ei sitä tulekaan, pois valikoimasta.
      - Ei yhtään matchia 2-3 viikkoon? Tämä on täysin normaalia.
      - Ei treffejä 4-8 kuukauteen? Tämä on täysin normaalia.

      -> Ei enää jaksa kiinnostaa. Siis aivan rehellisesti, ilman sarvia ja hampaita, jos en onnistu viehättämään naisia olemuksellani on- ja off-line, niin tälle ei oikein voi mitään. Totta kai miehessä on pakko olla jotain vikaa, mutta.. mitä? Ei tätäkään kysymystä voi loppumattomiin pyöritellä itse eikä ole oikeudenmukaista ongelmallaan rasittaa muita. Ongelmanratkaisua ei helpota tietenkään se, että 2010-luvulla tuloksettomiin treffeihin ei ole oikeastaan muuta syytä kuin se, että ei "sytytä" vaikka itse olisi ollut valmis menemään sänkyyn ao. naisen kanssa. Ei ole selkeää syytä, ainakaan yhtä.

      Tinder on kuitenkin edelleen päällä. Ehkä se toimii nykyään enemmän ajanvietteenä sekä jonkinlaisena lohtuna, että ainakin kuvista päätellen muutamalla hyvännäköiselläkin naisella ei juuri sillä sekunnilla ole miestä elämässään. Kunnes tulee syy viuhtaista muualle kuin vasemmalle.

      Tämä viesti on lopussa ja ehkä harva jaksaa lukea, mutta jos ajattelee tätä hetkeä kuvitellen huutavansa pimeään metsään, niin siellä voi olla joku nainenkin, joka on liikkeellä parinhakumielessä. Laitetaan siis pari toivomusta.

      "EN HAE SEKSIÄ!!"
      - Selvä pyy, seksi tai mikään intiimiyhteys ei lähtökohtaisesti kiinnosta, tai Sinulla on muita keskeneräisiä/selvittämättömiä asioita sen suhteen. Kiitos kuitenkin kun kirjoitit sen selkeästi, niin osaa olla varmasti olla häiritsemättä enempää. Itse pidän touhusta ja haussa on toinen samanlainen.

      "Miehille, jotka hakevat haastetta."
      - Tietenkin, niitähän ei ole mitenkään tarpeeksi työelämässä tai lasten kasvatuksessa. Totta kai on miehiä, jotka hakevat haasteellista yhteiselämää, mutta kiitos ei.

      "Ethän ole varattu, seksimaanikko, juoppo, petturi, peluri jne."
      - Tällaisethan ilmoittavat siitä heti ensimmäiseksi? Jos taustallasi on tällaisia enemmänkin, ehkä koet vetoa tällaisiin jolloin "miestyyppisi" on lähtökohtaisesti ongelmainen? Joka tekee ehkä sinusta ongelmaisen? Kiitos ei.

      "Työelämässäni olen menestyvä.." jne.
      - Haussa on nainen. Ei mies.

    • Pillummäki

      Olit mis sivuil tykkäät,Aina itekki,kumminki teet sama katot pärstäkertoime

    • juupajuu123

      olen käynyt 10 treffeillä suoralla kontaktilla kun tinderistä ei heru ensimmäistäkään. Tinder on se paikka jossa elää epätodelliset ihmiset !

    • Smash

      Frinder vie Tinderin satanolla

    • Järkevämies

      16/16
      klo 15:35 | 25.7.2018
      Näyttä siitä että suomalainen naisella ei järki toimi oikein olleenkaan!!! Hän käyttäytyy kuin mies! Hän antaa pillun ja rakkaudeen täysi väärälle typpeille ja sitten jangutta ja kantelee! Nelikympisenä on valmis saamaan lapsia ja odottaa juku prinssi planetta Marsista tulisi hänen hakuun! Kun joku oikeakin löytyy hänellä alkaa heti kaikki negatiiviset ajatukset ja ennakkoluulu harhat! Hän valitse lopulta väkivaltaisen mieheen parikseen ja sitten kantele miksi hän on väkivaltainen hänelle!
      Halua miehen käyttäytyä niin kun nainen mutta näyttää mieheksi!
      Ne jotka tinderissä harrastaa ghosting ja benchingiä myös ovat maailman likaisin ja sairaisin typpiä.
      Ensiksi me kaikki olemme ihmisiä ja pitää samat säännöt ja hyvät tavat olla mitätahanssa kommunikaatio ja sosiaali mediassakin kuin mitä tahansa tapamisellakin. Pitää käyttäytyä moralisesti hyvin.
      Olen huomanut paljon naisia työpaikalla he ovat valmis muutama euron ja työntakia heti suudella asiakkaan jalkaakin mutta kun tule Esim Tinderin jossa hyvin kunnioittava mies joka lähettänyt sydämmen hänelle ja hän jopa hyväksynyt , nainen halua luokata sitä miestä vaika miten eri paha ja sairas käyttäytymisellä kuten vastaamatta jättäminen tai pieni vastaus ja monta tunnista montaa päiväksi odottamisella jättäminen jne...
      Miten nainen voi odottaa miestä pelkää muutama kuvien perustella jopa voi olla kuinka vanha ja kenen kuva tahansa , että mies keskustelisi hänen kanssa viikkokausiaa ja olisi halukas hänen vaikka miten?!!!
      Se on selvä ja perus sääntö ja järki että jos naine heti ei vasta ja pela ghosting tai benching se tarkoitta hän ei varvasti kunnioitta sitä miestä ja ei hyvin kiinosta koska sillä naisilla tai mielisairas ja ruma ja tuolla tavalla kerää huomiota tai hänellä on parempi miehiä etusialla. Ja mies jos pienikin itsetuntu ja kunnioitus itselleen hänen pitäis heti unmatchoida sitä naista ja etsiä joku toinen.
      Elämä on niin lyhyt ja meillä kaikilla miehillä sekä vähän aika että rajattu energia pelata naisten sairas leikkiä.
      Itse olen hyvin varakas ja nelikympinen ja hyvin terve , hyvänäköinen ja terve tavat oleva ei tupakoiva ja ei baarissa käyvä mies mutta satoista tinder tykkämästäni naisista ei kelpanut heille. Ja ne hyvin muutama joka hyväksynyt alkanut pelamaan mykkäkoulua ja olen siitä luokantunut pahasti.
      Ei ihme että suomalainen mies mene ja hanki oma naisen muualta kuin suomesta!!!!!!!

    • Anonyymi

      Itselleni Tinder toimi hyvin, sillä olen todella huono lähestymään miehiä livenä, ja mikäli mies lähestyy minua iskien, menen aivan lukkoon ja selitän olevani varattu. Ja alan heti katua,miettiä että "niin, tämä se syy sitten vissiin on mun sinkkuuteen"

      Netin kautta ei ole mitään ongelmaa aloittaa keskustelua ja pitää sitä elossa, mikäli kemiat yhtään kohtaa. Siinä on jo saatu jää rikottua ja (toivottavasti) tietää miehestä edes jonkin verran, joten keskusteleminenkin on paljon luontevampaa. Inhoan sitä kun miehen profiilissa lukee vain pituus, se on silloin suoraan swaippaus vasemmalle. Liian hyvännäköiset, suoraan vasemmalle koska kamppailemme aivan eri liigassa. Jotain realismia peliin vaikka netissä ollaankin.

      Pettymyksiä ei juurikaan ole ollut muutamaa lukuun ottamatta, osaan omasta mielestäni sen verran hyvin arvioida kenen kanssa juttu voisi luistaa enemmänkin. Seurustelusuhdekin löytyi!

      • Anonyymi

        Ikää on siis parisenkymmentä, lapsia ei ole kuvioissa


    • Anonyymi

      En ole alentunut tähän nörttien maailmaan, mutta palautteen perusteella on jopa aidompaa maksaa seksistä.

      Suosituksia?

      • Anonyymi

        Jos pelkkää seksiä on vailla, niin kyllähän se kannattaa ammattilaisen tykö mennä.


    • Anonyymi

      Onhan tämä Tinder mielenkiintoinen. Näin aikuisen miehen iällä eronnut, Tinderiin mennyt ja Tnderissä aika paljon matcheja saaneena täytyy todeta, että aikamoinen aikuisten hiekkalaatikko tämä on ja itse suhtadun nykyään aika kepeästi tähän deittailuun. Täällä chatataan, ghostataan jne. Käytös säännöt on sellaiset mitä mille lapsille ei koskaan opettaisi, mutta anonyyminä kaikk on mahdollista Kahvit ja pullat ym muut tarjoan treffeillä ja herrasmiehen käytöksen omaavana tulee yleensäkin vietettyä mukava deitti- ilta. Jos homma ei matchaa niin korrektisti irtaudun deitistä, enkä puhelinnumeroa anna treffeillä. Sen verran monta daamia jo nähty joten hyvä jos eden osan nimistä edes muistan. Sen huomion olen tehtnyt ettei livenä monikaan nainen olen kuvassa olevan näköinen, onko sitten käytetty filtereitä tai muita kuvan muokkaus apuvälineitä. Miehet on kuvien perusteella rehellisempiä. Naisissa kyllä taas ärsyttää nämä hyvä ruoka, viini, koira. kissa ym hömpät. Pahimmillaan rajatut kuvat missä roikutaan exän käsivarsilla.

    • Anonyymi

      "Sen huomion olen tehnyt ettei livenä monikaan nainen ole kuvassa olevan näköinen, onko sitten käytetty filttereitä tai muita kuvan muokkaus apuvälineitä."

      Tää minuakin ärsyttää. Naiset tavallaan huijaavat itsensä treffeille komeiden miesten kanssa. Paremmilla kuvilla saavat tasokkaampia miehiä ja pääsevät treffeille. Monet naiset myös huijaavat ylipainonsa kun lataavat kuvia vain kasvoistaan.

      Naisilta kuulee usein, että miehillä on huonot kuvat. Pitäiskö miesten siis vetää meikit naamaan ja olla kuvissa niin kauniina?

      • Anonyymi

        Naiset osaa paremmin tuon kuvilla huijaamisen. Meidän miesten on aika paha huijata meikeillä ja muilla pakkeleilla. Äärimmäisin Tinder tapaus oli, kun nainen oli pistänyt profiilin 20 vuotta vanhan kuvan. Totuus oli karu, kun käytiin Tinder treffeillä. Fakta lienee se, että syystä tai toisesta naiset esim 50 rupsahtaa huomattavasti nopeammin kuin keskimäärin samanikäiset miehet, mikä sitten lienee biologinen syy, estrogeenit, kollageenit ? Yli 50 nainen on keskimäärin naamasta ruttuinen, vatsa ja kasvot roikkuu ym vaikka jumpassa käyvätkin. Mies säilyy kasvoiltaan paremmin ja miehelle ehkä tästä syystä johtuen sopiikin paremmin noin 10- 15 vuotta nuorempi nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset osaa paremmin tuon kuvilla huijaamisen. Meidän miesten on aika paha huijata meikeillä ja muilla pakkeleilla. Äärimmäisin Tinder tapaus oli, kun nainen oli pistänyt profiilin 20 vuotta vanhan kuvan. Totuus oli karu, kun käytiin Tinder treffeillä. Fakta lienee se, että syystä tai toisesta naiset esim 50 rupsahtaa huomattavasti nopeammin kuin keskimäärin samanikäiset miehet, mikä sitten lienee biologinen syy, estrogeenit, kollageenit ? Yli 50 nainen on keskimäärin naamasta ruttuinen, vatsa ja kasvot roikkuu ym vaikka jumpassa käyvätkin. Mies säilyy kasvoiltaan paremmin ja miehelle ehkä tästä syystä johtuen sopiikin paremmin noin 10- 15 vuotta nuorempi nainen.

        Miehet tosiaan kuvittelee säilyvänsä naisia paremmin, tuon epätoivoisen selityksen kuulee kaikkien keski-ikäisten miesten suusta, jotka ei vaan suostu hyväksymään että omasta peilistä takaisin katsoo vanha, ruttuinen ja rupsahtanut äijänkäppyrä :D

        Mutta jos tuohon satuun uskominen oloa parantaa, niin ei se keneltäkään muulta pois ole että itsellesi noin vakuuttelet ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehet tosiaan kuvittelee säilyvänsä naisia paremmin, tuon epätoivoisen selityksen kuulee kaikkien keski-ikäisten miesten suusta, jotka ei vaan suostu hyväksymään että omasta peilistä takaisin katsoo vanha, ruttuinen ja rupsahtanut äijänkäppyrä :D

        Mutta jos tuohon satuun uskominen oloa parantaa, niin ei se keneltäkään muulta pois ole että itsellesi noin vakuuttelet ;)

        Näinpä ☺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinpä ☺

        Naisten on vaan vaikea hyväksyä sitä, että tulevat kaikista kalliista rasvoista huolimatta yms. aikaisemmin ruttuisiksi kuin saman ikäiset miehet. Luonto on tässä asiassa epäreilu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisten on vaan vaikea hyväksyä sitä, että tulevat kaikista kalliista rasvoista huolimatta yms. aikaisemmin ruttuisiksi kuin saman ikäiset miehet. Luonto on tässä asiassa epäreilu.

        Miesten on vaikea hyväksyä sitä että sieltä omasta peilistä ei katso enää sutjakka parikymppinen kolli, vaan ruttuinen keski-ikäinen ukko ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miesten on vaikea hyväksyä sitä että sieltä omasta peilistä ei katso enää sutjakka parikymppinen kolli, vaan ruttuinen keski-ikäinen ukko ;)

        Silti vanhoilla miehillä riittää naisia ja naiset haluaa aina vanhemman miehen:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silti vanhoilla miehillä riittää naisia ja naiset haluaa aina vanhemman miehen:)

        Omassa kuplassani lähes kaikilla yli nelikymppisillä naisilla on kyllä nuoremmat miehet, mutta ihan miten vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silti vanhoilla miehillä riittää naisia ja naiset haluaa aina vanhemman miehen:)

        Miksi sitten miehet uikuttaa pitkin keskustelupalstoja naisenpuutetta, jos niitä nuoria likkoja kerran tunkee joka ukolle syliin ovista ja ikkunoista? ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten miehet uikuttaa pitkin keskustelupalstoja naisenpuutetta, jos niitä nuoria likkoja kerran tunkee joka ukolle syliin ovista ja ikkunoista? ;)

        Lähinnä sitä puutetta uikuttaa P-Karjalan ja muiden syrjäkylien peräkammaripojat, jotka elää mammojensa kanssa maalla, kun nuoret naiset ovat lähteneet kaupunkeihin. Siinä ei auta Tinderi, ei Tunturi mopo tai Massey Ferguson pellolla. Kaupungeissa tilanne on toinen. Siellä miehet poimii ns. parhaat päältä myös Tinderissä ja ottavat nuoremman kainaloon ja siihen on hyvät mahdollisuudet jos on miellyttävä asunto hyvällä alueella, talous ja kroppa sekä mieli kunnossa, plussaa tietty hyvä työ ja mahdollisesti purjevene laiturissa sekä luonnollisesti citymaasturi Volvo pihassa odottamassa näpsäkän oloisen neitosen kuljettamista golf harrastuksen pariin tai viettämään tunnelmallista ravintolailtaa merenrannassa kynttilän valossa. Näiden asioiden perässä naiset useimmiten kuolaavat, tämä on nähty ja näitä deittailtu. Vitsi on vaan siinä, että usein nämä naiset ovat itse aika pers.. aukisia, mutta vaatimukset tähtitieeellisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähinnä sitä puutetta uikuttaa P-Karjalan ja muiden syrjäkylien peräkammaripojat, jotka elää mammojensa kanssa maalla, kun nuoret naiset ovat lähteneet kaupunkeihin. Siinä ei auta Tinderi, ei Tunturi mopo tai Massey Ferguson pellolla. Kaupungeissa tilanne on toinen. Siellä miehet poimii ns. parhaat päältä myös Tinderissä ja ottavat nuoremman kainaloon ja siihen on hyvät mahdollisuudet jos on miellyttävä asunto hyvällä alueella, talous ja kroppa sekä mieli kunnossa, plussaa tietty hyvä työ ja mahdollisesti purjevene laiturissa sekä luonnollisesti citymaasturi Volvo pihassa odottamassa näpsäkän oloisen neitosen kuljettamista golf harrastuksen pariin tai viettämään tunnelmallista ravintolailtaa merenrannassa kynttilän valossa. Näiden asioiden perässä naiset useimmiten kuolaavat, tämä on nähty ja näitä deittailtu. Vitsi on vaan siinä, että usein nämä naiset ovat itse aika pers.. aukisia, mutta vaatimukset tähtitieeellisiä.

        Erikoista, kun en täällä kaupungissa asuessani huomaa tollasta ilmiötä ollenkaan. Enempi täälläkin vanhemmat miehet valittelee yksinäisyyttään. Nuoremmilla miehillä tuntuu joko olevan seuraa tai sitten sitä ei varsinaisesti kaivata.

        Omassa kuplassa tosiaan ns. toisella kiertoksella olevat naiset on kaikki päätyneet jostain syystä parisuhteeseen itseään nuorempien miesten kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähinnä sitä puutetta uikuttaa P-Karjalan ja muiden syrjäkylien peräkammaripojat, jotka elää mammojensa kanssa maalla, kun nuoret naiset ovat lähteneet kaupunkeihin. Siinä ei auta Tinderi, ei Tunturi mopo tai Massey Ferguson pellolla. Kaupungeissa tilanne on toinen. Siellä miehet poimii ns. parhaat päältä myös Tinderissä ja ottavat nuoremman kainaloon ja siihen on hyvät mahdollisuudet jos on miellyttävä asunto hyvällä alueella, talous ja kroppa sekä mieli kunnossa, plussaa tietty hyvä työ ja mahdollisesti purjevene laiturissa sekä luonnollisesti citymaasturi Volvo pihassa odottamassa näpsäkän oloisen neitosen kuljettamista golf harrastuksen pariin tai viettämään tunnelmallista ravintolailtaa merenrannassa kynttilän valossa. Näiden asioiden perässä naiset useimmiten kuolaavat, tämä on nähty ja näitä deittailtu. Vitsi on vaan siinä, että usein nämä naiset ovat itse aika pers.. aukisia, mutta vaatimukset tähtitieeellisiä.

        Mutta hetkinen!

        Palstalla jaksetaan aina kertoa, että "tavismies" ei saa ikinä koskaan mistään minkäänlaista naista, koska kaikki naiset juoksevat vaan superkomeiden miesten perässä helmat hampaissa liehuen.

        Nytkö miehelle riittää jos muuttaa isompaan kylään, niin jo nuoret likat rupeaa jonottamaan oven takana??

        Jos se naisensaanti on noin yksinkertaista niin kuinka kaupungeissakin silti on yksinäisiä miehiä???
        Vai onko yksinäisyyttään valittavat kaupunkilaismiehet oikeasti naisia? Feikkimiehiä!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erikoista, kun en täällä kaupungissa asuessani huomaa tollasta ilmiötä ollenkaan. Enempi täälläkin vanhemmat miehet valittelee yksinäisyyttään. Nuoremmilla miehillä tuntuu joko olevan seuraa tai sitten sitä ei varsinaisesti kaivata.

        Omassa kuplassa tosiaan ns. toisella kiertoksella olevat naiset on kaikki päätyneet jostain syystä parisuhteeseen itseään nuorempien miesten kanssa.

        "Omassa kuplassa tosiaan ns. toisella kiertoksella olevat naiset on kaikki päätyneet jostain syystä parisuhteeseen itseään nuorempien miesten kanssa."

        Mä oon huomannu ihan saman. Musta se syykään ei oo epäselvä. Oon ite todennu tässä viimesten parin vuoden aikana, että nuoremmilla miehillä (sanotaan tosta 35 alaspäin) on keskimäärin paremmat käytöstavat sosiaalisissa tilanteissa ja tasa-arvosempi ajattelumalli. Ei tietenkään pidä paikkaansa jokasen yksilön kohalla, mutta keskimäärin kyllä. Keskimäärin tuossa vähän kolmenkympin molemmin puolin olevat miehet on paljon miellyttävämpää seuraa, kuin yli nelikymppiset. Tietysti jos tykkää sellasesta vähän vanhahtavasta ja holhoavasta miehestä, niin sitten kannattaa ottaa vanhempi mies.


    • Anonyymi

      Ole onnellinen jos sinut ghostataan treffien jälkeen koska minun kaltaiselleni hylkiölle ei suoda edes sitä onnea että joutuisi ghostatuksi

    • Anonyymi

      Siellä on myös muutamia sellasia naisia jotka vaan maksattaa miehillä hotelli yön ja ruuat ym.. Ja sitten vaan sänkyyn touhuamaan ja sama rata jatkuu seuraavan miehen kohdalla....

    • Anonyymi

      Palstalla aina vikistään miten Tinderin alkuaikoina eli vuonna 2014 naisia tuli kotiinkuljetuksella ovista ja ikkunoista.

      Tämä vuonna 2014 tehty aloitus kertoo toista.

      Voidaan siis ehkä päätellä että naista saamattomat miehet jaksavat AINA syytellä jotain ulkopuolisia asioita omasta epäonnestaan karjamarkkinoilla ;)

      • Anonyymi

        Haha. Helppo se on huudella tinderin helppoudesta kun olet nainen ja omistanut letun eli siis saat tuhansia tykkäyksiä ja halutessasi tuhansia mätsejä. Voi vinde miten aivottomia tyyppejä täällä:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haha. Helppo se on huudella tinderin helppoudesta kun olet nainen ja omistanut letun eli siis saat tuhansia tykkäyksiä ja halutessasi tuhansia mätsejä. Voi vinde miten aivottomia tyyppejä täällä:D

        Jaa naisetko ne on täällä palstalla kitisseet että "yhyy silloin kun Tinder tuli niin sai helposti naista mutta nykyään enää ei" ... naisetko ne silloin Tinderin alkuaikoina naisia deittaili?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa naisetko ne on täällä palstalla kitisseet että "yhyy silloin kun Tinder tuli niin sai helposti naista mutta nykyään enää ei" ... naisetko ne silloin Tinderin alkuaikoina naisia deittaili?

        Aivoton sinä olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivoton sinä olet.

        Heh, loppuiko boomerilta taas argumentit kesken kun alkoi taas tuo sama kitinä ;)


    • Anonyymi

      Tinder deittailu on lottovoitto miehelle kenellä fyysinen habitus kunnossa. Eikä haittaa vaikka olisi vähän järkeä päässä hiusten lisäksi.
      Naiset etsivät tosiaan vain ja ainoastaan muutamilla kriteereillä varustettuja miehiä joita on palveluissa vähän. Suurin osa miehistä ihan taviksia joilla vakityö, asuntolaina, muutaman tonnin palkka ja ulkonäkö sellainen mikä ei herätä minkäänlaista huomiota.
      Ja useimmiten luonteeltaan vielä ns. kiltti. Mikä viimeistään vie naisten huomion pois.
      Naiset etsivät jännitystä, päiväunien kohdetta, yhden illan tai määräajan salasuhdetta.
      Itsellä on hyvä tilanne. Oon sinkku, 188cm, 92 kg, käyn salilla säännöllisesti. Otin aikanaan aika paljon tatuointeja ja siksi pidän vaatteita joissa ne ovat näkyvästi esillä. Kun käyn iltaa viettämässä "ulkona" ei nais seurasta ole puutetta, päinvastoin. Vaikka käyttäydyn provosoivasti ja olen osin uhkaavakin. Se näyttää vetävän naisia erityisesti puoleensa jostain syystä.
      Ja "sänkyyn" päästessä otan naisen niin rajusti ja itsekkäästi kuin osaan. Silti nämä pyytävät numeron ja soittelevat uusille treffeille vaikka kotona odottaisikin se oma "kiltti" mies. Mikä ei aikanaan sellainen ole ollut vaan on sellaiseksi tullut naisen käsittelyn jälkeen.

      • Anonyymi

        Noinhan se on ja sinunlaisillasi miehillä on tinderissä tuhansia mätsejä tai ainakin halutessasi saat tuhansia mätsejä. Tinderissä ja muissa deittisovelluksissa iso joukko naisia kuolaa pienen miesjoukon perään.

        Kirjoitit, että käyt salilla ja olet 188/92, mutta oletko omasta mielestäsi komea? Saatko pillua lihaksilla vai komeudellasi?


      • Anonyymi

        Kyllä, Jännä-Jennat etsivät jännitystä ja seksijuttuja.
        Te ällö-miehet olette sokeita kaikille muille naisille.
        Näette vain Jännä-Jennat ja luulette että he edustavat enemmistöä.


    • Anonyymi

      Mitä tulee keskustelun aloituksiin tinderissä, niin kyllä ne naisetkin aloittaa keskusteluja lettu märkänä kun mies on joku hemmetin hunks tai komea panoalfa.

      • Anonyymi

        Käy sitten kauneusleikkauksessa ja salilla niin saat komean naaman ja lihaksikkaan vartalon! Sitten saat huomiota niiltä kaipaamiltasi Jännä-Jennoilta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käy sitten kauneusleikkauksessa ja salilla niin saat komean naaman ja lihaksikkaan vartalon! Sitten saat huomiota niiltä kaipaamiltasi Jännä-Jennoilta!

        Naiset jakavat tykkäyksiä vain komeimmistolle tilastojenkin mukaan. Onko 80% naisista siis jännäjennoja?

        Enkä mene salille, enkä kauneisleikkaukseen vaikka 80% jännäjennoista niin haluaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset jakavat tykkäyksiä vain komeimmistolle tilastojenkin mukaan. Onko 80% naisista siis jännäjennoja?

        Enkä mene salille, enkä kauneisleikkaukseen vaikka 80% jännäjennoista niin haluaisi.

        "Komeille miehille..." tää lause on pyörinyt tällä jo pitkään.

        Komeille miehille ei vaan yksinkertaisesti käy "ei kaunis" nainen. Miksi tätä jankuttaa.

        Mutta se mitä ihmettelen niin kun treffit (kauniin naisen kanssa😃) niin ihan oikeastiko he luulevat että ekoilla treffeillä tarjoan heille drinksut ja aterian tosta vaan? Siis tinder treffille? En totisesti pari drinksua lukuunottamatta.

        Jos tapaan naisen elävästä elämästä ja tiedän että kyse voi olla jostain vakavammastakin niin ilmeisesti.

        Naisten suhtautuminen tinderistä tavattuihin miehiin on "se tinder tyyppi" mutta yllätys, niin on monella meistä miehistäkin.

        Eli tinder on aina B luokkaa, live-elämä ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset jakavat tykkäyksiä vain komeimmistolle tilastojenkin mukaan. Onko 80% naisista siis jännäjennoja?

        Enkä mene salille, enkä kauneisleikkaukseen vaikka 80% jännäjennoista niin haluaisi.

        Linkitätkö ne tilastot tähän niin muutkin pääsevät tutkimaan niitä? Tai kerro miltä sivustolta löytyvät, jos et osaa linkittää?

        Mutta leikitään että olet oikeassa. Vähän faktaa: 100% naisista ei ole Tinderissä.
        Jos siis 80% Tinderin naisista olisikin Jännä-Jennoja, se tarkoittaisi siltikin vain murto-osaa naisista.

        Eikä 80% Jännä-Jennoista halua että menet salille ja kauneusleikkaukseen. SINÄ haluat Jännä-Jennoja, joten ongelma on Sinun, ei Jännä-Jennojen. Jännä-Jennoja kiinnostaa vain ne komeat lihaskimput. Jos sinä haluat Jännä-Jennan, täytyy sinun itsesi muuttua sellaiseksi tyypiksi, josta Jännä-Jennat kiinnostuu.

        Jutuistasi päätellen sinua ei kiinnosta normaalit naiset, sillä näet vain Jännä-Jennat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Linkitätkö ne tilastot tähän niin muutkin pääsevät tutkimaan niitä? Tai kerro miltä sivustolta löytyvät, jos et osaa linkittää?

        Mutta leikitään että olet oikeassa. Vähän faktaa: 100% naisista ei ole Tinderissä.
        Jos siis 80% Tinderin naisista olisikin Jännä-Jennoja, se tarkoittaisi siltikin vain murto-osaa naisista.

        Eikä 80% Jännä-Jennoista halua että menet salille ja kauneusleikkaukseen. SINÄ haluat Jännä-Jennoja, joten ongelma on Sinun, ei Jännä-Jennojen. Jännä-Jennoja kiinnostaa vain ne komeat lihaskimput. Jos sinä haluat Jännä-Jennan, täytyy sinun itsesi muuttua sellaiseksi tyypiksi, josta Jännä-Jennat kiinnostuu.

        Jutuistasi päätellen sinua ei kiinnosta normaalit naiset, sillä näet vain Jännä-Jennat.

        Jännäjennat haluavat jännäpetterin ja mikään muu ei kelpaa. Kiltit naiset voivat huolia kiltin miehen, mutta kilttejä naisia on max 10% naisista ja kilteille naisille kelpaa kiltin miehen lisäksi aina myös se jännäpetteri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jännäjennat haluavat jännäpetterin ja mikään muu ei kelpaa. Kiltit naiset voivat huolia kiltin miehen, mutta kilttejä naisia on max 10% naisista ja kilteille naisille kelpaa kiltin miehen lisäksi aina myös se jännäpetteri.

        Kukaan ei hae vakavissaan tinderistä ketään.
        Jännä-jäynät kandee unohtaa.

        Kukaan miehistä eikä naisistä kehtaa sanoa sukulaisilleen tai kavereilleen että siippa on hankittu tinderistä. Sitä pidetään halventavana ja kyseisiä ihmisiä surkimuksina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jännäjennat haluavat jännäpetterin ja mikään muu ei kelpaa. Kiltit naiset voivat huolia kiltin miehen, mutta kilttejä naisia on max 10% naisista ja kilteille naisille kelpaa kiltin miehen lisäksi aina myös se jännäpetteri.

        Saiskos linkkiä tuohon tilastoon että 90% naisista on jännäjennoja? Olisi kiinnostavaa lukea moinen tutkimus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei hae vakavissaan tinderistä ketään.
        Jännä-jäynät kandee unohtaa.

        Kukaan miehistä eikä naisistä kehtaa sanoa sukulaisilleen tai kavereilleen että siippa on hankittu tinderistä. Sitä pidetään halventavana ja kyseisiä ihmisiä surkimuksina.

        Kannattaa joskus poistua siitä omasta kuplasta ja tutustua erilaisiin ihmisiin.

        Omassa tuttavapiirissä on runsaasti Tinderissä tavanneita pariskuntia, jotka ihan avoimesti kertovat missä tapasivat. Monet ovat naimisissa, useimmat olleet yhdessä jo vuosia, osalla lapsia.

        Tuo Tinder-kammo kuulostaa ihan samalta kuin vanhemman väen jeesustelu rock-musiikista/ televisiosta/ internetistä jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa joskus poistua siitä omasta kuplasta ja tutustua erilaisiin ihmisiin.

        Omassa tuttavapiirissä on runsaasti Tinderissä tavanneita pariskuntia, jotka ihan avoimesti kertovat missä tapasivat. Monet ovat naimisissa, useimmat olleet yhdessä jo vuosia, osalla lapsia.

        Tuo Tinder-kammo kuulostaa ihan samalta kuin vanhemman väen jeesustelu rock-musiikista/ televisiosta/ internetistä jne.

        ""Omassa tuttavapiirissä on runsaasti Tinderissä tavanneita pariskuntia, jotka ihan avoimesti kertovat missä tapasivat.""

        Niin. Siinä kyläpyörät on löytäneet toisensa. Eihän siinä mitään. Tinder on sen pinnallisuutensa takia enemmän panosovellus.

        Kyllä sitä näin miehenä ainakin miettii, että miten paljon sinkkuna ollut ja tinderissä vuosia pyörinyt nainen on ottanut munaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ""Omassa tuttavapiirissä on runsaasti Tinderissä tavanneita pariskuntia, jotka ihan avoimesti kertovat missä tapasivat.""

        Niin. Siinä kyläpyörät on löytäneet toisensa. Eihän siinä mitään. Tinder on sen pinnallisuutensa takia enemmän panosovellus.

        Kyllä sitä näin miehenä ainakin miettii, että miten paljon sinkkuna ollut ja tinderissä vuosia pyörinyt nainen on ottanut munaa.

        Samaan hengenvetoon toteat että Tinder on panosovellus mutta myös että ymmärrät, että sitäkin kautta on syntynyt paljon parisuhteita.

        Hohhoijaa, boom-boom-boomeri.
        Susta varmaan myös rock-musiikki, radio, televisio ja internet on pilannut nuorison :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaan hengenvetoon toteat että Tinder on panosovellus mutta myös että ymmärrät, että sitäkin kautta on syntynyt paljon parisuhteita.

        Hohhoijaa, boom-boom-boomeri.
        Susta varmaan myös rock-musiikki, radio, televisio ja internet on pilannut nuorison :D

        ""Samaan hengenvetoon toteat että Tinder on panosovellus mutta myös että ymmärrät, että sitäkin kautta on syntynyt paljon parisuhteita.""

        Olisi voinut syntyä paljon enemmänkin ja nyt kehitetään uusia vastaavanlaisia deittisovelluksia kun on huomattu, että tinderistä on mahdoton löytää parisuhdetta. Naisille parisuhteen saaminen uusista deittisovelluksista ei ole yhtään sen helpompaa tai naisten on tultava ulkonäössä vastaan ja tyydyttävä niihin samantasoisiin miehiin. Silloin parisuhteen varmasti löytääkin.

        Auto on ajamista varten, siinä on renkaat ja sinun mielestä on suurikin yllätys kun auton renkaat ovat pyörineet yhteensä 100 kertaa ympäri:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ""Samaan hengenvetoon toteat että Tinder on panosovellus mutta myös että ymmärrät, että sitäkin kautta on syntynyt paljon parisuhteita.""

        Olisi voinut syntyä paljon enemmänkin ja nyt kehitetään uusia vastaavanlaisia deittisovelluksia kun on huomattu, että tinderistä on mahdoton löytää parisuhdetta. Naisille parisuhteen saaminen uusista deittisovelluksista ei ole yhtään sen helpompaa tai naisten on tultava ulkonäössä vastaan ja tyydyttävä niihin samantasoisiin miehiin. Silloin parisuhteen varmasti löytääkin.

        Auto on ajamista varten, siinä on renkaat ja sinun mielestä on suurikin yllätys kun auton renkaat ovat pyörineet yhteensä 100 kertaa ympäri:D

        Missä on huomattu?
        Missä on todettu että Tinderistä on mahdoton löytää parisuhdetta?
        Kerro ihmeessä mistä nuo tiedot löytää niin voidaan me muutkin käydä lukemassa samat tutkimukset?

        Ottaen huomioon miten paljon parisuhteita Tinderin kautta on syntynyt, väite siitä että se olisi "mahdotonta" on väkisinkin vale.

        Aika vähän on autolla ajettu jos sen renkaat on pyörineet vain 100 kertaa ympäri :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä on huomattu?
        Missä on todettu että Tinderistä on mahdoton löytää parisuhdetta?
        Kerro ihmeessä mistä nuo tiedot löytää niin voidaan me muutkin käydä lukemassa samat tutkimukset?

        Ottaen huomioon miten paljon parisuhteita Tinderin kautta on syntynyt, väite siitä että se olisi "mahdotonta" on väkisinkin vale.

        Aika vähän on autolla ajettu jos sen renkaat on pyörineet vain 100 kertaa ympäri :)

        ""Aika vähän on autolla ajettu jos sen renkaat on pyörineet vain 100 kertaa ympäri :)""

        Niin ja aika VÄHÄN tinderinkin kautta on syntynyt parisuhteita. Kirjoitit, että tinderin kautta on syntynyt paljon parisuhteita. Mikä on mielestäsi paljon? Montako parisuhdetta tiedät tinderin kautta syntyneen? Jos vaikka kymmenen ja käyttäjiä on tinderissä puol miljoonaa, niin minun mielestä parisuhteita on syntynyt VÄHÄN. Onko jotain tilastoa tästä? Jos on, niin laita tähän. Vain vahvistetut parisuhteet kelpaavat.

        Kerro sinä meille minkä takia halutaan uusia sovelluksia, että saataisiin se haluttu parisuhde? Eikö Tinder ole sovelluksena loistava nimenomaan sen takia kun siellä on paljon käyttäjiä? Eiku.. Ai niin: Ei se ole loistava sovellus naisille, koska pinnalliset parisuhdetta etsivät naiset menevät ulkonäkö edellä, jolloin kolikon kääntöpuolena saavat vain seksiseuraa kun tasot eivät kohtaa ja mies on alunperinkin ajatellut naista vain panona. Naisethan voivat tinderien ja muiden kautta saada aina itseään tasokkaampia miehiä seksiin. Tavisnaiset voi tietty saada haluamansa parisuhteen jos tavismies kelpaa, mutta harvoille tavisnaisille kelpaa tavismies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä on huomattu?
        Missä on todettu että Tinderistä on mahdoton löytää parisuhdetta?
        Kerro ihmeessä mistä nuo tiedot löytää niin voidaan me muutkin käydä lukemassa samat tutkimukset?

        Ottaen huomioon miten paljon parisuhteita Tinderin kautta on syntynyt, väite siitä että se olisi "mahdotonta" on väkisinkin vale.

        Aika vähän on autolla ajettu jos sen renkaat on pyörineet vain 100 kertaa ympäri :)

        Nyt annan mäkin kommenttia eli kyllä käytäntö on osoittanut että tinderissä ei pahemmin enää mitään pitkiä suhteita solmita. Ehkä jossain maalla jossa ei ole ketään muita 10 km:n säteellä.

        Missään ei ole "virallisesti" todettu ettei tinderissä olisi syntynyt mitään parisuhteita mutta kyllä yleinen mielipide alkaa olla se, että siellä pelkästään selataan naamoja ja tykätään/ei tykätä niistä. Ja samoin pitää paikkansa että tinder-jäsenyydestä ja sieltä tavatuista henkilöistä puhutaan vaan ydinkaveripiirissä.

        Joskus käydään treffeillä mutta suurimmassa osassa tapauksista (matcheistä puhumattakaan) ei sieltä lähde yleensä mitään alkuun.

        Jo esim. naisten omat profiilit (jos edes kirjoittavat itsestään mitään) ovat täynnä "vonkaukseen" liittyvää tekstiä ja pahimmillaan A4:n verran tekstiä omista haluista sekä kaupanpäälle kuvia kotieläimistä, kukkasista tai leipomuksista sun muusta.

        Ite odotan ainakin koko korona-skeida-ajan loppua ja live-tapaamisia vaikka speed-daittailun myötä. Loppuu toi tinderin selaaminen ja käyttö siiheen. Samoin jatkuva WA-kirjoittelu kännykällä.

        Pitäkää hauskaa ja väitelkää täällä niin kauan, pitkään ja hartaasti kuin haluatte tinderistä.

        Mitä tälläsestä muka voi tulla? Ei mitään.
        Itse olen käynyt tinder-treffeillä kymmeniä kertoja ja olemukseni on ihan jees, samoin käytöstavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ""Aika vähän on autolla ajettu jos sen renkaat on pyörineet vain 100 kertaa ympäri :)""

        Niin ja aika VÄHÄN tinderinkin kautta on syntynyt parisuhteita. Kirjoitit, että tinderin kautta on syntynyt paljon parisuhteita. Mikä on mielestäsi paljon? Montako parisuhdetta tiedät tinderin kautta syntyneen? Jos vaikka kymmenen ja käyttäjiä on tinderissä puol miljoonaa, niin minun mielestä parisuhteita on syntynyt VÄHÄN. Onko jotain tilastoa tästä? Jos on, niin laita tähän. Vain vahvistetut parisuhteet kelpaavat.

        Kerro sinä meille minkä takia halutaan uusia sovelluksia, että saataisiin se haluttu parisuhde? Eikö Tinder ole sovelluksena loistava nimenomaan sen takia kun siellä on paljon käyttäjiä? Eiku.. Ai niin: Ei se ole loistava sovellus naisille, koska pinnalliset parisuhdetta etsivät naiset menevät ulkonäkö edellä, jolloin kolikon kääntöpuolena saavat vain seksiseuraa kun tasot eivät kohtaa ja mies on alunperinkin ajatellut naista vain panona. Naisethan voivat tinderien ja muiden kautta saada aina itseään tasokkaampia miehiä seksiin. Tavisnaiset voi tietty saada haluamansa parisuhteen jos tavismies kelpaa, mutta harvoille tavisnaisille kelpaa tavismies.

        Kirjoitit:

        "on huomattu, että tinderistä on mahdoton löytää parisuhdetta."

        Kerro nyt missä on huomattu?
        Mistä löytyy tämä tilasto/ tutkimus josta tietosi ammennat ja jota niin kovin täällä tykkäät siteerata?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt annan mäkin kommenttia eli kyllä käytäntö on osoittanut että tinderissä ei pahemmin enää mitään pitkiä suhteita solmita. Ehkä jossain maalla jossa ei ole ketään muita 10 km:n säteellä.

        Missään ei ole "virallisesti" todettu ettei tinderissä olisi syntynyt mitään parisuhteita mutta kyllä yleinen mielipide alkaa olla se, että siellä pelkästään selataan naamoja ja tykätään/ei tykätä niistä. Ja samoin pitää paikkansa että tinder-jäsenyydestä ja sieltä tavatuista henkilöistä puhutaan vaan ydinkaveripiirissä.

        Joskus käydään treffeillä mutta suurimmassa osassa tapauksista (matcheistä puhumattakaan) ei sieltä lähde yleensä mitään alkuun.

        Jo esim. naisten omat profiilit (jos edes kirjoittavat itsestään mitään) ovat täynnä "vonkaukseen" liittyvää tekstiä ja pahimmillaan A4:n verran tekstiä omista haluista sekä kaupanpäälle kuvia kotieläimistä, kukkasista tai leipomuksista sun muusta.

        Ite odotan ainakin koko korona-skeida-ajan loppua ja live-tapaamisia vaikka speed-daittailun myötä. Loppuu toi tinderin selaaminen ja käyttö siiheen. Samoin jatkuva WA-kirjoittelu kännykällä.

        Pitäkää hauskaa ja väitelkää täällä niin kauan, pitkään ja hartaasti kuin haluatte tinderistä.

        Mitä tälläsestä muka voi tulla? Ei mitään.
        Itse olen käynyt tinder-treffeillä kymmeniä kertoja ja olemukseni on ihan jees, samoin käytöstavat.

        Se että jokin asia ei toimi Juuri Sulle ei valitettavasti ole mikään todiste siitä, että se ei toimisi muille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se että jokin asia ei toimi Juuri Sulle ei valitettavasti ole mikään todiste siitä, että se ei toimisi muille.

        Olet nainen eli kaikki toimii sinulle just niin kuin haluat. Saat seksiä jos haluat, saat parisuhteen jos haluat, mutta yritä nyt hyvä ihminen asettua muiden asemaan. Miehille nettideittailu ei ole niin helppoa kuin naisille ja tätä et jostain kumman syystä ymmärrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet nainen eli kaikki toimii sinulle just niin kuin haluat. Saat seksiä jos haluat, saat parisuhteen jos haluat, mutta yritä nyt hyvä ihminen asettua muiden asemaan. Miehille nettideittailu ei ole niin helppoa kuin naisille ja tätä et jostain kumman syystä ymmärrä.

        Yritäs nyt valkoinen heteromies vähän miettiä ennen kuin päästät suustas tuollaisia :D :D :D

        Miehille KAIKKI on helpompaa kuin naisille :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritäs nyt valkoinen heteromies vähän miettiä ennen kuin päästät suustas tuollaisia :D :D :D

        Miehille KAIKKI on helpompaa kuin naisille :D

        Kyllä tinderöinti ja nettideittailu on naisille vaikeampaa, koska naiset eivät saa halumiaan miehiä parisuhteisiin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritäs nyt valkoinen heteromies vähän miettiä ennen kuin päästät suustas tuollaisia :D :D :D

        Miehille KAIKKI on helpompaa kuin naisille :D

        Voi, voi naisparkaa.. Pitäiskö miesten vielä synnyttääkin teidän puolesta kun mitään ette haluaisi tehdä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi, voi naisparkaa.. Pitäiskö miesten vielä synnyttääkin teidän puolesta kun mitään ette haluaisi tehdä?

        Sanoo valkoinen heteromies jolle pitäisi tuoda kaunis nuori neitsytvaimo kotiin, ilman että sun tarttis itse evääkään liikauttaa :D :D :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ""Samaan hengenvetoon toteat että Tinder on panosovellus mutta myös että ymmärrät, että sitäkin kautta on syntynyt paljon parisuhteita.""

        Olisi voinut syntyä paljon enemmänkin ja nyt kehitetään uusia vastaavanlaisia deittisovelluksia kun on huomattu, että tinderistä on mahdoton löytää parisuhdetta. Naisille parisuhteen saaminen uusista deittisovelluksista ei ole yhtään sen helpompaa tai naisten on tultava ulkonäössä vastaan ja tyydyttävä niihin samantasoisiin miehiin. Silloin parisuhteen varmasti löytääkin.

        Auto on ajamista varten, siinä on renkaat ja sinun mielestä on suurikin yllätys kun auton renkaat ovat pyörineet yhteensä 100 kertaa ympäri:D

        Mitä tarkoittaa että naisten on tultava ulkonäössä vastaan? Sitäkö että kun menen treffeille, minun pitää tarkoituksellisesti rumentaa itseäni ettei mies näytä liian rumalta minuun verrattuna? Eli pukeudun rutkuhousuihin enkä pese hiuksiani, vai?


    • Anonyymi

      Mitä tarkottaa jos sulla on useampia tinderkuvakkeita puhelimen sovellusosiossa?

    • Anonyymi

      Kukaan nainen ei halua mitään vinkuvaa ja säälittävää atm:ää vaan ronskin, paksuniskaisen, -kätisen ja -kaluisen ytm-miehen joka ei välitä naisen seksuaalisesta nautinnosta tuon taivaallista vaan keskittyy omien tarpeiden tyydyttämiseen. Hyvä esimerkki tällaisesta miehestä esiintyy seuraavassa videossa:

      http://www.youtube.com/watch?v=ZcSI5nFfhRs

      Tällainen mies oikein runttaamalla runttaa paksua kaluaan naisen sisään, ähkimällä ähkii naisen päällä, jyystämällä jyystää naista kuivana kakkoseen sekä jörnimällä jörnii edestä ja takaa.

      Tällainen mies myös murisee seksin aikana kuin raivo härkä, ja miehen lyhyt terävä partasänki kutittaa alapäätä mukavasti kun mies nuolee sitä.

      Grrr, kelpaisi kyllä itsekin päästä tällaisen jyystärikarjun käsittelyyn ;)

      • Anonyymi

        Palstaprinssi on sitten hyvä ja laittaa vaikka Grinderiin ilmoituksen että etsii itselleen domia sessioon!


    • Anonyymi

      Olen todennut Tinderin, facebook dating ym. aivan paskoiksi. Syynä se ettei kukaan tykkää minusta. Olen mies vaikkei enää edes sillä ole merkitystä.

      • Anonyymi

        Niin ja lisäyksenä että poistin molemmista palveluista tilini pysyvästi. Aivan täyttä roskaa!


      • Anonyymi

        Varmasti nyt alkaa ihmiset tykkäämään susta kun kerran protestina poistit tilit kaikkialta :D Niinhän se kumppani varmimmin löytyy, kun pysyy vaan kotona ilman mitään kontakteja ulkomaailmaan!


    • Anonyymi

      Tinder on hyvä esimerkki siitä, että naiset valehtelevat räikeästi.

      Kun naiset väittävät, että "jokaisella on erilainen miesmaku" niin se tarkoittaa käytännössä sitä että toinen nainen tykkää tasokkaimmasta 1% panoalfasta X ja toinen tasokkaimmasta 1% panoalfasta Y.

      Kun miehille suorittaa kyselyn että monenko naisen kanssa olette harrastaneet seksiä niin siellä suurin osa miehistä vastaa luvun 0-5 tai 0-10, mutta sitten siellä on myös miehiä joilla on satoja naisia kaadettuna..

      Sitten on nähtävillä myös tilastoja että nykypäivänä miehet harrastavat vähemmän seksiä ja naiset enemmän seksiä. Miten tämä on mahdollista? Koska vain pieni joukko miehiä kelpaa naisille seksuaalisesti. Sattumalta juuri tuo pieni joukko edustaa kaikkien naisten miesmakua.

      • Anonyymi

        Juuri näin, koska KAIKKI maailman naiset käyttävät Tinderiä, niin Tinderin perusteella voi tehdä yleistyksiä KAIKISTA maailman naisista.

        Kyllähän sen näkee tuolla Prismojen käytävillä, että naisille kelpaa vain komeat panoalfat suhteeseen ja lasten isäksi. Niin on miljoonia komeita hunkseja lykkimässä ruokakärryjä kaupassa perheen kanssa päivittäin.

        Se on sinkkunaiselle pelkkää silmäniloa tämä maa täynnään, kun liki jokainen mies on jumalaisen komea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin, koska KAIKKI maailman naiset käyttävät Tinderiä, niin Tinderin perusteella voi tehdä yleistyksiä KAIKISTA maailman naisista.

        Kyllähän sen näkee tuolla Prismojen käytävillä, että naisille kelpaa vain komeat panoalfat suhteeseen ja lasten isäksi. Niin on miljoonia komeita hunkseja lykkimässä ruokakärryjä kaupassa perheen kanssa päivittäin.

        Se on sinkkunaiselle pelkkää silmäniloa tämä maa täynnään, kun liki jokainen mies on jumalaisen komea.

        Noin toimivat nuoret naiset nykyään tinderissä ja muualla mutta onneksi heillä on sinunlainen kilpasisko joka netin keskustelupalstoilla elämäntyönään kovaan ääneen kailottaa kuinka naiset eiiiiiii toimi niin kuin toimivat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin toimivat nuoret naiset nykyään tinderissä ja muualla mutta onneksi heillä on sinunlainen kilpasisko joka netin keskustelupalstoilla elämäntyönään kovaan ääneen kailottaa kuinka naiset eiiiiiii toimi niin kuin toimivat.

        Kyllä kyllä, nuorissa pariskunnissa mies on AINA jumalaisen komea adonis. Yhtäkään taviksen näköistä nuorta miestä et ikinä koskaan missään näe kulkemassa naisen kanssa käsikynkässä.

        Olet aivan oikeassa kaikessa ja naiset ovat robotteja ja klooneja toisistaan. Kaikki naiset toimivat aina ja kaikkialla keskenään kaikessa samoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kyllä, nuorissa pariskunnissa mies on AINA jumalaisen komea adonis. Yhtäkään taviksen näköistä nuorta miestä et ikinä koskaan missään näe kulkemassa naisen kanssa käsikynkässä.

        Olet aivan oikeassa kaikessa ja naiset ovat robotteja ja klooneja toisistaan. Kaikki naiset toimivat aina ja kaikkialla keskenään kaikessa samoin.

        "" Yhtäkään taviksen näköistä nuorta miestä et ikinä koskaan missään näe kulkemassa naisen kanssa käsikynkässä.""

        Eli jos vaikka 10 taviksen näköistä miestä on parisuhteessa (lukema on oikeasti isompi), niin ne loput 2 miljoonaa taviksen näköistä ovat myös parisuhteessa/saavat parisuhteen mielestäsi yhtä helposti kuin nämä 10 taviksen näköistä miestä? Minkä takia niin monet suomalaiset tavismiehet sitten ovat tahtomattaan sinkkuja tai joutuvat hakemaan vaimon ulkomailta?


        ""Kyllä kyllä, nuorissa pariskunnissa mies on AINA jumalaisen komea adonis.""

        Ne on pariskunnissa enimmäkseen joko niitä kaikkien naisten haluamia adoniksia, koska tinder, pinnallisuus ja seksitykkäykset sen mahdollistaa tai taviksia, mutta jos 10 taviksen näköistä miestä on parisuhteessa (lukema on oikeasti isompi), niin ei se sitä tarkoita, että ne loput 2 miljoonaa taviksen näköistä miestä ovat myös parisuhteessa/saavat parisuhteen yhtä helposti kuin nämä 10 taviksen näköistä miestä.

        Se nyt vaan on näin, että tinder mullisti deittailun ja monet naiset ovat mielummin sinkkuna jos eivät saa sitä komeaa adonista parisuhteeseen. Se tarkoittaa sitä, että silloin myös iso osa miehistä on sinkkuna, koska nämä sinkkunaiset eivät halua pariutua tavismiesten kanssa. Kun on paljon sinkkunaisia ja sinkkumiehiä, niin se taas tarkoittaa sitä, että suomen syntyvyys laskee. Jos nämä sinkkunaiset ja sinkkumiehet pariutuisivat kuten ennen, niin syntyvyys lähtisi nousuun. Suurin syy tähän pariutumisen ja syntyvyyden laskuun on tinder ja kaiken maailman pinnalliset sovellukset, josta tavisnaiset saavat kikeliä adoniksilta ja tavoittelevat adoniksia mätsin, treffien ja seksin jälkeen parisuhteeseen, mutta eivät saa ja ovat sitten mielummin yksin ja kailottavat lehtien sivuilla kuinka ihan kaikki miehet etsivät seksiseuraa vaikka itse kuleksivat ulkonäkö edellä ja seksiin/parisuhteeseen kelpaa miehistä vain se paras 5%.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "" Yhtäkään taviksen näköistä nuorta miestä et ikinä koskaan missään näe kulkemassa naisen kanssa käsikynkässä.""

        Eli jos vaikka 10 taviksen näköistä miestä on parisuhteessa (lukema on oikeasti isompi), niin ne loput 2 miljoonaa taviksen näköistä ovat myös parisuhteessa/saavat parisuhteen mielestäsi yhtä helposti kuin nämä 10 taviksen näköistä miestä? Minkä takia niin monet suomalaiset tavismiehet sitten ovat tahtomattaan sinkkuja tai joutuvat hakemaan vaimon ulkomailta?


        ""Kyllä kyllä, nuorissa pariskunnissa mies on AINA jumalaisen komea adonis.""

        Ne on pariskunnissa enimmäkseen joko niitä kaikkien naisten haluamia adoniksia, koska tinder, pinnallisuus ja seksitykkäykset sen mahdollistaa tai taviksia, mutta jos 10 taviksen näköistä miestä on parisuhteessa (lukema on oikeasti isompi), niin ei se sitä tarkoita, että ne loput 2 miljoonaa taviksen näköistä miestä ovat myös parisuhteessa/saavat parisuhteen yhtä helposti kuin nämä 10 taviksen näköistä miestä.

        Se nyt vaan on näin, että tinder mullisti deittailun ja monet naiset ovat mielummin sinkkuna jos eivät saa sitä komeaa adonista parisuhteeseen. Se tarkoittaa sitä, että silloin myös iso osa miehistä on sinkkuna, koska nämä sinkkunaiset eivät halua pariutua tavismiesten kanssa. Kun on paljon sinkkunaisia ja sinkkumiehiä, niin se taas tarkoittaa sitä, että suomen syntyvyys laskee. Jos nämä sinkkunaiset ja sinkkumiehet pariutuisivat kuten ennen, niin syntyvyys lähtisi nousuun. Suurin syy tähän pariutumisen ja syntyvyyden laskuun on tinder ja kaiken maailman pinnalliset sovellukset, josta tavisnaiset saavat kikeliä adoniksilta ja tavoittelevat adoniksia mätsin, treffien ja seksin jälkeen parisuhteeseen, mutta eivät saa ja ovat sitten mielummin yksin ja kailottavat lehtien sivuilla kuinka ihan kaikki miehet etsivät seksiseuraa vaikka itse kuleksivat ulkonäkö edellä ja seksiin/parisuhteeseen kelpaa miehistä vain se paras 5%.

        Sinä olet aivan oikeassa, ei näy Suomen katukuvassa ikinä yhtään ainoaa tavismiestä naisen kanssa kulkemassa. Siellä Prismojen käytävillä perheen kanssa laahustaa vain niitä top10 mallimiehiä. Aina kun näkee miehen naisen seurassa, niin se mies on häikäisevän komea mallimies. Aina aina aina ja poikkeuksetta.

        Se nyt vaan on näin että Suomessa ei juuri ole tavismiehiä, liki 95% Suomen aikuisista miehistä on komeita, lihaksikkaita adoniksia, jotka saavat seksiä ja parisuhteita. Se on toki harmi niille 5% jotka ovat tavismiehiä, mutta onneksi he voivat aina hakea morsioita ulkomailta!

        Tilastokeskukset tutkimusten mukaan Suomen aikuisesta väestöstä 2/3 on juuri nyt parisuhteissa ja yli 95% on vähintään joskus ollut.
        Tämä siis tarkoittaa että yli 95% Suomen aikuisista miehistä on jumalaisen komeita adoniksia.
        On lottovoitto syntyä Suomeen, jumalaisten adonismiesten kansoittamaan maahan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet aivan oikeassa, ei näy Suomen katukuvassa ikinä yhtään ainoaa tavismiestä naisen kanssa kulkemassa. Siellä Prismojen käytävillä perheen kanssa laahustaa vain niitä top10 mallimiehiä. Aina kun näkee miehen naisen seurassa, niin se mies on häikäisevän komea mallimies. Aina aina aina ja poikkeuksetta.

        Se nyt vaan on näin että Suomessa ei juuri ole tavismiehiä, liki 95% Suomen aikuisista miehistä on komeita, lihaksikkaita adoniksia, jotka saavat seksiä ja parisuhteita. Se on toki harmi niille 5% jotka ovat tavismiehiä, mutta onneksi he voivat aina hakea morsioita ulkomailta!

        Tilastokeskukset tutkimusten mukaan Suomen aikuisesta väestöstä 2/3 on juuri nyt parisuhteissa ja yli 95% on vähintään joskus ollut.
        Tämä siis tarkoittaa että yli 95% Suomen aikuisista miehistä on jumalaisen komeita adoniksia.
        On lottovoitto syntyä Suomeen, jumalaisten adonismiesten kansoittamaan maahan!

        ""Sinä olet aivan oikeassa, ei näy Suomen katukuvassa ikinä yhtään ainoaa tavismiestä naisen kanssa kulkemassa.""

        Vaikka jokunen tavismies näkyy, niin ei se sitä tarkoita, että ne loput 2 miljoonaa tavismiestä ovat myös parisuhteessa ja siinä sinulle syy suomen syntyvyyden laskulle: kun avioliittojen ja parisuhteiden määrät on laskeneet, niin samalla suomen syntyvyys on sukeltanut pohjamutiin. Kuka maksaa meidän nykynuorten eläkkeemme? Itse maksamme eläkkeemme jos olemme hengissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ""Sinä olet aivan oikeassa, ei näy Suomen katukuvassa ikinä yhtään ainoaa tavismiestä naisen kanssa kulkemassa.""

        Vaikka jokunen tavismies näkyy, niin ei se sitä tarkoita, että ne loput 2 miljoonaa tavismiestä ovat myös parisuhteessa ja siinä sinulle syy suomen syntyvyyden laskulle: kun avioliittojen ja parisuhteiden määrät on laskeneet, niin samalla suomen syntyvyys on sukeltanut pohjamutiin. Kuka maksaa meidän nykynuorten eläkkeemme? Itse maksamme eläkkeemme jos olemme hengissä.

        Olet aivan oikeassa! Jokainen mies joka tuolla kylillä naisten kanssa kulkee, on jumalaisen komea panoalfa! Ei tartte kuin pyörähtää lähimmällä ostarilla niin pääsee ihailemaan perheitä ostoksilla - niissä jokaisessa kärryjä lykkii lihaksikas hunks-isi jolla on kasvot kuin antiikin jumalalla.

        Koskaan en ole nähnyt yhtään tavismiestä naisen seurassa. Ainoastaan niitä top10 lihaksikkaita komistuksia näkyy naisseurassa. Missään ei ikinä, koskaan, milloinkaan ole yksikään tavismies päässyt kymmentä metriä lähemmäs naisia.

        Tämän voi jokainen ihan itse nähdä kun katselee kaupungilla ympärilleen! Upeita top10 uroksia joka puolella, jokaisella nainen kainalossa. Yhtäkään ei-komeaa miestä ei naisseurassa koskaan ole nähty eikä nähdä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet aivan oikeassa! Jokainen mies joka tuolla kylillä naisten kanssa kulkee, on jumalaisen komea panoalfa! Ei tartte kuin pyörähtää lähimmällä ostarilla niin pääsee ihailemaan perheitä ostoksilla - niissä jokaisessa kärryjä lykkii lihaksikas hunks-isi jolla on kasvot kuin antiikin jumalalla.

        Koskaan en ole nähnyt yhtään tavismiestä naisen seurassa. Ainoastaan niitä top10 lihaksikkaita komistuksia näkyy naisseurassa. Missään ei ikinä, koskaan, milloinkaan ole yksikään tavismies päässyt kymmentä metriä lähemmäs naisia.

        Tämän voi jokainen ihan itse nähdä kun katselee kaupungilla ympärilleen! Upeita top10 uroksia joka puolella, jokaisella nainen kainalossa. Yhtäkään ei-komeaa miestä ei naisseurassa koskaan ole nähty eikä nähdä!

        Niin. Kuten kirjoitettiin: tavismiehiä näkyy liikkuvan naisten kanssa, mutta niitä voisi näkyä paljon enemmänkin. Se, että yksi, kaksi, kolme tai neljä tavismiestä näkyy naisen kanssa ei tarkoita sitä, että ne loput 2 miljoonaa suomen miestä ovat tai saavat parisuhteen tuosta vaan.

        Kun minä menisin ulos ja näkisin seuraavalla kadulla tavismiehen naisen kanssa. Sitten taas seuraavalla tavismies ja sitä seuraavalla taas ja taas ja taas, niin suomen syntyvyys olisi korkea, koska paljon tavismiehiä olisi parisuhteissa mikä tietysti nostaisi myös suomen syntyvyyttä. Nythän näin ei ole, koska naiset ovat huomanneet tindereissä sun muissa sovelluksissa, että miksi ottaa tavis kun voi saada seksiä ja ehkä hyvällä tsägällä jopa parisuhteitakin komeiden mallimiesten kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Kuten kirjoitettiin: tavismiehiä näkyy liikkuvan naisten kanssa, mutta niitä voisi näkyä paljon enemmänkin. Se, että yksi, kaksi, kolme tai neljä tavismiestä näkyy naisen kanssa ei tarkoita sitä, että ne loput 2 miljoonaa suomen miestä ovat tai saavat parisuhteen tuosta vaan.

        Kun minä menisin ulos ja näkisin seuraavalla kadulla tavismiehen naisen kanssa. Sitten taas seuraavalla tavismies ja sitä seuraavalla taas ja taas ja taas, niin suomen syntyvyys olisi korkea, koska paljon tavismiehiä olisi parisuhteissa mikä tietysti nostaisi myös suomen syntyvyyttä. Nythän näin ei ole, koska naiset ovat huomanneet tindereissä sun muissa sovelluksissa, että miksi ottaa tavis kun voi saada seksiä ja ehkä hyvällä tsägällä jopa parisuhteitakin komeiden mallimiesten kanssa.

        Tinder oli alkuun sovellus, josta myös tavismiehet saivat naista, mutta sitten tavisnaiset oivalsivat, että hetkinen: miksi tykkää samantasoisista tavismiehistä kun voi saada kalua komeilta mallimiehiltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tinder oli alkuun sovellus, josta myös tavismiehet saivat naista, mutta sitten tavisnaiset oivalsivat, että hetkinen: miksi tykkää samantasoisista tavismiehistä kun voi saada kalua komeilta mallimiehiltä.

        Kumma kun 2014 jolloin Tinder rantautui Suomeen, niin "tavismiehet" valitteli ihan samaan malliin kuin nykyäänkin, että ei irtoa piparia sieltä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Kuten kirjoitettiin: tavismiehiä näkyy liikkuvan naisten kanssa, mutta niitä voisi näkyä paljon enemmänkin. Se, että yksi, kaksi, kolme tai neljä tavismiestä näkyy naisen kanssa ei tarkoita sitä, että ne loput 2 miljoonaa suomen miestä ovat tai saavat parisuhteen tuosta vaan.

        Kun minä menisin ulos ja näkisin seuraavalla kadulla tavismiehen naisen kanssa. Sitten taas seuraavalla tavismies ja sitä seuraavalla taas ja taas ja taas, niin suomen syntyvyys olisi korkea, koska paljon tavismiehiä olisi parisuhteissa mikä tietysti nostaisi myös suomen syntyvyyttä. Nythän näin ei ole, koska naiset ovat huomanneet tindereissä sun muissa sovelluksissa, että miksi ottaa tavis kun voi saada seksiä ja ehkä hyvällä tsägällä jopa parisuhteitakin komeiden mallimiesten kanssa.

        Nythän on niin, että ikinä ei missään koskaan näy yhtäkään tavismiestä naisen kanssa. Tuolla kun käy kodin ulkopuolella niin kertaakaan ei ole näkynyt tavismiehiä naisseurassa. Itseasiassa tavismiehiä ei näy ulkona muutenkaan, itkevät vain kotonaan naisettomuuttaan.

        Pariskuntia tuolla ulkona kulkee vaikka kuinka paljon, mutta kuten olet sanonut, niin niissä se mies on aina jumalainen komistus. Tavismiehet eivät koskaan käy kotiseinien ulkopuolelle koska olisi tosi noloa näyttäytyä julkisilla paikoilla ilman naista. Ne komeat lihaskimput liikkuu aina naisseurassa, jotta kaikki varmasti tietävät että heillä on nainen.

        Jos jossain kulkee mies yksin, se automaattisesti tarkoittaa että se mies on sinkku. Ja koska komeat miehet eivät koskaan ole sinkkuja niin he kulkevat kellon ympäri naisseurassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tinder oli alkuun sovellus, josta myös tavismiehet saivat naista, mutta sitten tavisnaiset oivalsivat, että hetkinen: miksi tykkää samantasoisista tavismiehistä kun voi saada kalua komeilta mallimiehiltä.

        Luehan ketjun ensimmäinen teksti. Se on vuodelta 2014 jolloin Tinder perustettiin.. Siinä valitetaan ettei tavis mitenkään löydä seuraa Tinderistä. Ihan sanaa ulinaa kuin nykyäänkin: yhyy yhyy, olen kiltti ja kunnollinen ja naiset haluaa komean pahiksen...

        Tuota samaa puppua tylsät ja tyhmät miehet hokivat jo minun nuoruudessani 1970-luvulla: "Yhyy yhyy yhyy olen niiiin kiltti enkä kelpaa kun en ole komea, naiset haluavat rikkaan, pahan ja hyvännäköiset...Yhyy yhyy, nykyajan nuoret naiset ovat niin pintapuolisia... Yhyy yhyy, ennen naiset olivat hellempiä ja vaatimattomampia...Yhyy yhyy..."

        Typerät miehet ovat aina puhuneet tätä samaa: naisten vika, ei johdu minusta, minun ei tarvitse muuttua, ennen oli paremmin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Kuten kirjoitettiin: tavismiehiä näkyy liikkuvan naisten kanssa, mutta niitä voisi näkyä paljon enemmänkin. Se, että yksi, kaksi, kolme tai neljä tavismiestä näkyy naisen kanssa ei tarkoita sitä, että ne loput 2 miljoonaa suomen miestä ovat tai saavat parisuhteen tuosta vaan.

        Kun minä menisin ulos ja näkisin seuraavalla kadulla tavismiehen naisen kanssa. Sitten taas seuraavalla tavismies ja sitä seuraavalla taas ja taas ja taas, niin suomen syntyvyys olisi korkea, koska paljon tavismiehiä olisi parisuhteissa mikä tietysti nostaisi myös suomen syntyvyyttä. Nythän näin ei ole, koska naiset ovat huomanneet tindereissä sun muissa sovelluksissa, että miksi ottaa tavis kun voi saada seksiä ja ehkä hyvällä tsägällä jopa parisuhteitakin komeiden mallimiesten kanssa.

        Minä tunnen paljon pariskuntia. Vain yhden pariskunnan tiedän jossa mies on komea.. Tavis.iehilöä kaikilla on lapsia. Sillä komealla aviomiehellä ei ole kosja vaimo ei tahdo lapsia. Mies tahtoisi.


    • Anonyymi

      Te typerät naiset jotka täytätte Tinderin pinnallisilla poseerauskuvillanne, ette ansaitse olla Tinderissä. Ettekö vain voi olla omia itseänne, vai onko "oma itsenne" sitä, että jokainen profiili on melkein samanlainen kuin toisella? Varmaankin suurin osa on tuollaista vastenmielistä ihmistyyppiä, joka tulisi kuitenkin esiin tavatessa. Tinder on ihmisten kaatopaikka joka pitäisi kiertää kaukaa. Miettikää mitä se seuraavat seikat kertoo teistä?

      -englanninkielinen teksti jossa on jotain typerän nokkelaa lässytystä. (hei, katsokaa minä osaan englantia, wau). Mikset mene ulkoimaille etsimään sitä mystistä rikasta naistenmiestä? Mutta eipä taida rahkeet riittää edes Vironmatkaan..
      -lemmikkien kanssa poseeraaminen (jotain mitä rakastetaan enemmän kuin ihmisiä)
      -akateemisuus = (näsäviisas ylikoulutettu typerys jota kiinnostaa miehessä kaikki muut paitsi mies itse).
      -bling bling instagram kuvat (näyttävät kaikkea muuta kuin luonnollisilta kertovat materialistisesta ihmistyypistä joka ei ole vaimomatskua ja selkeästi huoraa niillä instagramin mainosrahojen toivossa)
      -ilveily ja väkinäinen hymyily (pinnan alta löytyy rikkinäinen ihmispolo jota ei kehtaa näyttää)
      -naurettavat vaatimukset kumppanille ( itsellä pelkkiä mielenterveysongelmia ja yksinäisyyttä)
      -alkoholi (skumppalasi joka kuvassa kertoo alkoholiongelmasta ja baarielämässä luuhaamisesta)
      -esittäminen urbaania primadonnaa (todellisuudessa jostain pikkukaupungista kotoisin oleva persaukinen vuokralla-asuja joka etsii itselleen elättäjää)
      -hippeys ja tekopyhyys (henkisyys on nykyään sitä, että käydään joogassa ja pidetään rastoja ja leikitään maailman pelastajaa)
      -feminismi (näitä pitää ehdottomasti varoa, koska saattavat syyllistyä väkivaltarikokseen tai ainakin joudut hankaluuksiin heidän kanssaan alta aikayksikön. suurin osa vielä lesboja)
      -bi, pan poly (weirdoja jotka kuvittelevat mahdottomia)
      -taiteilijat (olisiki oikeita taiteilijoita, mutta suuurin osa pelkkiä wannabe-boheemeja teeskentelijöitä)

      • Anonyymi

        Eli aloittajan ihannenainen olisi:

        - Ei käytä Tinderiä
        - Ei puhu muita kieliä kuin suomea
        - Ei ole koskaan matkustanut eikä matkusta Suomen rajojen ulkopuolelle
        - Ei omista lemmikkejä eikä pidä eläimistä
        - Ei ole kouluttautunut peruskoulua pidemmälle
        - Ei käytä Instagramia
        - Ei hymyile eikä ilmehdi
        - Ei aseta mitään kriteerejä kumppanille
        - Ei juo alkoholia
        - Ei asu kaupungissa
        - Ei joogaa
        - Ei ole hippi
        - Ei rastoja
        - Ei kannata naisten tasa-arvoisuutta
        - Ei ole seksuaalisesti avoin
        - Ei ole luova

        Tuollaisella check-listalla luulisi löytyvän nopeasti innokkaita vaimoehdokkaita!

        Miksi olet Tinderissä jos se tuottaa sulle noin hirveästi pahaa mieltä? Ota check-lista käteen ja lähde ulos tenttaamaan mieleisiäsi naisia ihan livenä!


    • Anonyymi

      Pittus ei ole minulle tärkeä asia lainkaan, mutta kyllä se vituttaa jos päätyy treffeille itseä lyhyemmän miehen kans jos profiilissa lukeenesim. 176cm, 186cm ja kun nähdään livenä niin mies alkaa sönköttää pituutta oölessaan itseäni hyvä jos silmiin asti. Samanpituinen ok mut lyhyempi ei.

    • Anonyymi

      jonniijootavoo tinder sekoiluu koko toohu jootavilla jottae tookkamahat vähnii paskoo

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Aloittaja on oikeassa, mutta kyllä naisetkin aloittavat keskusteluja jos mies on tasoa "malli" ja seksiä tuputetaan näille mallimiehille, niin epätoivoista touhua. Seksillä yritetään saada näitä mallimiehiä treffeille asti.

      Ja kun sitä mallimiestä ei kiinnosta enää seksin jälkeen tavata, niin sitten vikistään miten miehet haluavat vain ja ainoastaan seksiä. Voitteko kuvitella:D?

      • Anonyymi

        Naiset joo aloittavat keskusteluja. Yleensä 80% niistä turhia. Ovat mammoja ja minä esim taas ihan kuosissa oleva mies.

        Naisellaa on lapset ja lapsenlapset ja muut "kaverit" joten tutustuminen tulee tuskaiseksi. Kun mies sanoo että tämä ei taida oikein toimia niin alkaa parku "kaikki miehet on samanlaisia sikoja".

        Kaava toistuu, toistuu, toistuu...

        Eli miksi treffata enää ketään nettideittailun parissa.
        Hyvä tyyppi joka osaa smalltalkin voi heittää "kuppiloissa" hyviä avausrepliikkejä ja katsoa miten homma etenee.
        Vanha "iskemistyyli" jota vanhempammekin käyttivät on taas osoittanut tarpeellisuutensa😋 Pitäkää hauskaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset joo aloittavat keskusteluja. Yleensä 80% niistä turhia. Ovat mammoja ja minä esim taas ihan kuosissa oleva mies.

        Naisellaa on lapset ja lapsenlapset ja muut "kaverit" joten tutustuminen tulee tuskaiseksi. Kun mies sanoo että tämä ei taida oikein toimia niin alkaa parku "kaikki miehet on samanlaisia sikoja".

        Kaava toistuu, toistuu, toistuu...

        Eli miksi treffata enää ketään nettideittailun parissa.
        Hyvä tyyppi joka osaa smalltalkin voi heittää "kuppiloissa" hyviä avausrepliikkejä ja katsoa miten homma etenee.
        Vanha "iskemistyyli" jota vanhempammekin käyttivät on taas osoittanut tarpeellisuutensa😋 Pitäkää hauskaa!

        Eihän ole edes järkeä tykätä ihmisistä, joiden kanssa ei lähtökohtaisesti kiinnosta jutella. Kannattaa katsoa profiili läpi kunnolla, niin ei tule niitä turhia keskusteluja.


      • Anonyymi

        "Ja kun sitä mallimiestä ei kiinnosta enää seksin jälkeen tavata, niin sitten vikistään miten miehet haluavat vain ja ainoastaan seksiä. Voitteko kuvitella:D?"

        Kuvitella -aivan. Koska nuo tapahtumat ovat silkkaa kuvittelua. Ei tuollaista oikeasti tapahdu. Pyydät meitä muita osallistumaan kuvittelun. Kiitos ei. Eiköhän riitä kun sinä kuvittelet. Osaat sen kuvittelun yksinkin, et sinä siihen muita tarvitse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset joo aloittavat keskusteluja. Yleensä 80% niistä turhia. Ovat mammoja ja minä esim taas ihan kuosissa oleva mies.

        Naisellaa on lapset ja lapsenlapset ja muut "kaverit" joten tutustuminen tulee tuskaiseksi. Kun mies sanoo että tämä ei taida oikein toimia niin alkaa parku "kaikki miehet on samanlaisia sikoja".

        Kaava toistuu, toistuu, toistuu...

        Eli miksi treffata enää ketään nettideittailun parissa.
        Hyvä tyyppi joka osaa smalltalkin voi heittää "kuppiloissa" hyviä avausrepliikkejä ja katsoa miten homma etenee.
        Vanha "iskemistyyli" jota vanhempammekin käyttivät on taas osoittanut tarpeellisuutensa😋 Pitäkää hauskaa!

        Jos naiset aloittavat Tinderissä keskusteluja kanssasi, niin se tarkoittaa että olette mötsejä. Jos olette mötsejä, se tarkoittaa että olet pyyhkinyt heidät oikealle.

        Kysymys kuuluu: miksi et pyyhkinyt heitä alunperinkin vademmalle? Miksi ihmeessä pyyhit sellaiset naiset oikealle jotka eivät kiinnosta sinua? Tinderin idea on juuri se että vaivautuu katsomaan profiilin läpi ja pyyhkii vasemmalle ne joista ei kiinnostu. Jos olet liian laiska lukemaan profiilitekstiin ja katsomaan kuvan, niin älä valita kun saat mätseiksi naisia jotka eivät viehätä.


    • Katos vaan, joku on osunut nappiin jo lähes kymmenen vuotta sitten, nostan hattua.
      Eikä tarvitse suurestikaan arvailla onko sama kulttuuri käytössä myös muilla treffialustoilla, määrä vain on arvoitus

      • Anonyymi

        Sitä samaahan se on joka paikassa😀
        Ajan haaskausta koko touhu.


      • Anonyymi

        Palstaprinssithöm sanovat päinvastoin. He hokevat sitä miten Tinderin alkuaikoina taviksetkin saivat naisia mutta enää eivät. Sinä puhut ihan päinvastoin: kukaan tavismies ei koskaan ennenkään ole saanut sieltä naisseuraa.


    • Anonyymi

      Tinderit yms. ovat miehille jotka eivät naisille muuten kelpaa .

    • Anonyymi

      Naiset mäkättävät kun miehet juovat alkoholia vaikka se ei ole se oikea ongelma. Bilettävä mies on monien naisten ihannemies.

      Naisia vaan harmittaa kun miehet ei ole salihirmuja leveine hartioineen jotka jaksaisivat kantaa naisen sitten baari-illan päätteeksi kotio kun nainen on sammunut baaritiskille.

    • Anonyymi

      Kun ostin tuon rajattomasti tykkäyksiä vaihtoehdon niin kummasti loppui näytettävät profiilit muka sen maksimi 100 km päässä. Ennen on kyllä riittänyt. En usko että kaikki muka olisi jo käyty läpi. Voi kuitenkin olla niin.

    • Anonyymi

      Ei tosi mies tindereitä tartte avukseen , hakee kyllä naisen kun semmoisen haluaa vaikka mistä , baarista nyt yleisimmin.

    • Anonyymi

      Tosiaan joku palstaprinssi puhuu jatkuvasti hyvin tuohtuneeseen sävyyn siitä, miten hävytöntä on kun naiset ”oikeuttavat” itselleen tietynlaisten miesten pyyhkimiseen oikealle ja tavoittelemisen. Hänkuulustelee palstan naisia tyyliin ” silläkö sinä sen komistusta tavoittelemisen oikeutat että miehiä on enemmän?” Hän todellakin puhuu oikeudesta ja oikeutuksesta!

      Voi herranpiejsut! Tämä neropatti ei tajua sitä yksinkertaista tosiasiaa, että sitä oikeutta/ oikeutusta ei tarvitse erikseen hankkia eikä perustella. Se on jo valmiiksi olemassa. Jokainen, joka hankkii Tinder-sovelluksen, on OIKEUTETTU käyttämään sitä, mikä tarkoittaa että hän saa ihan vapaasti pyyhkiä oikealle ja vasemmalle kenet ikinä haluaa. Sen oikeutuksen saa sovelluksen lataamisen myötä saman tien.

      Palstaprinssi yrittää tuputtaa sellaista sääntöä, että jokainen olisi ”oikeutettu” pyyhkimään oikealle vain itsensä tasoisia. Mutta kun sellaista sääntöä ei ole.

      Eikä sellaista sääntöä voisikaan olla, koska on mahdotonta laatia objektiivista kriteeriä ihmisten ”tason” määrittelemiseksi. Kun se ei onnistuisi edes livemaailmassa, niin kenenkään ”taso” voidaan määritellä nettiprofiilin perusteella?

      Valokuvien perusteellako se taso määritellään? Mutta valokuvahan voi olla vanha, retusoitu tai jopa varastettu. Ja vaikka ei olisikaan, niin jotkut ihmiset kerta kaikkiaan onnistuvat valokuvissa ja näyttävät niissä paremmalta kuin luonnossa, ja toisilla asia on päinvastoin: he eivät onnistu kuvissa ja tuottavat treffeillä iloisen yllätyksen.

      Vaiko profiilitekstin perusteella? Eli kirjoitustaitoinen se tason ratkaisee?

      Tämä palstaprinssi peräänkuuluttaa tätä olematonta ”pyyhi vain itsesi tasoisia”. - sääntöä tajuamatta, että JOS sellainen sääntö astuisi voimaan, niin se olisi hänelle itselleen kaikkea muuta kuin hyvä juttu.

      Sääntö, jonka mukaan saa pyyhkiä oikealle vain itsensä tasoisia, vaikeuttaisi nimenomaan ätmien ja palstaprinssien omaa tilannetta entisestään. He itse eivät voisi sen jälkeen pyyhkiä oikealle KETÄÄN!

      • Anonyymi

        No sinähän olet aikaisemmin kirjoittanut niin ja oikeuttanut ulkonäkö edellä kulkemisen, koska miehiä on deittisovelluksissa enemmän. Älä nyt herranen aika peru kirjoituksiasi!

        Pointti on nimenomaan se, että jos alempitasoiset tavisnaiset pyyhkivät vain ylempitasoisia mallimiehiä oikealle, niin nuo miehet suurella todennäköisyydellä haluavat tavisnaisista vain pelkkää seksiä. Kyllä niillä mallimiehilläkin on vaatimuksia naiselle vaikka on tykkäyksen teille antaneet.

        Voittehan te tavisnaiset pyyhkiä mallimiehiä oikealle miten haluatte, mutta ei ehkä kannata sitten ihmetellä minkä takia ette löydä ketään.

        Se, että mallimies antaa tykkäyksen ei tarkoita sitä, että hän haluaa parisuhteen.

        Opetelkaa näkemään miesten tykkäysten taa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sinähän olet aikaisemmin kirjoittanut niin ja oikeuttanut ulkonäkö edellä kulkemisen, koska miehiä on deittisovelluksissa enemmän. Älä nyt herranen aika peru kirjoituksiasi!

        Pointti on nimenomaan se, että jos alempitasoiset tavisnaiset pyyhkivät vain ylempitasoisia mallimiehiä oikealle, niin nuo miehet suurella todennäköisyydellä haluavat tavisnaisista vain pelkkää seksiä. Kyllä niillä mallimiehilläkin on vaatimuksia naiselle vaikka on tykkäyksen teille antaneet.

        Voittehan te tavisnaiset pyyhkiä mallimiehiä oikealle miten haluatte, mutta ei ehkä kannata sitten ihmetellä minkä takia ette löydä ketään.

        Se, että mallimies antaa tykkäyksen ei tarkoita sitä, että hän haluaa parisuhteen.

        Opetelkaa näkemään miesten tykkäysten taa.

        Älähän pistä sanoja minun suuhuni. En ole ikinä puhunut mistään oikeuttamisesta. Enkä ole todennut että ”naiset kulkevat ulkonäkö edellä”, enkä voisikaan sellaista sanoa kun en ole ollenkaan sitä mieltä.

        Olen vain todennut sen tosiasian että naisia in nettideitissä vähemmän kuin miehiä ja tilanne on naisille edullinen. Siinä kaikki. En ole ottanut mitään kantaa siihen mikä edellä naiset kulkevat. Tuota samaa - ettäTinder on naisille edullinen - te palstaprinssitkin haette. Miksen - minä saa sanoa samaa?

        En puhunut mistään ulkonäkö edellä kulkemisesta enkä oikeutuksesta. En puhu niin tyhmiä. Sinä siitä oikeutuksesta jankkaat enkä minä.

        Mutta kun kerran kysyit:

        Naiset saavat halutessaan kulkea ulkonäkö edellä niin paljon kuin haluavat , ihan vapaasti, ja ihan riippumatta siitä onko oli heitä enemmän, yhtä paljon tai vähemmän kuin miehiä. Niin saavat miehetkin, ihan vapaasti. Senkun kuljet ulkonäkö edellä, ole hyvä vain!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sinähän olet aikaisemmin kirjoittanut niin ja oikeuttanut ulkonäkö edellä kulkemisen, koska miehiä on deittisovelluksissa enemmän. Älä nyt herranen aika peru kirjoituksiasi!

        Pointti on nimenomaan se, että jos alempitasoiset tavisnaiset pyyhkivät vain ylempitasoisia mallimiehiä oikealle, niin nuo miehet suurella todennäköisyydellä haluavat tavisnaisista vain pelkkää seksiä. Kyllä niillä mallimiehilläkin on vaatimuksia naiselle vaikka on tykkäyksen teille antaneet.

        Voittehan te tavisnaiset pyyhkiä mallimiehiä oikealle miten haluatte, mutta ei ehkä kannata sitten ihmetellä minkä takia ette löydä ketään.

        Se, että mallimies antaa tykkäyksen ei tarkoita sitä, että hän haluaa parisuhteen.

        Opetelkaa näkemään miesten tykkäysten taa.

        Pointti on nimenomaan se, että jos alempitasoiset tavisnaiset pyyhkivät vain ylempitasoisia mallimiehiä oikealle, niin nuo miehet suurella todennäköisyydellä haluavat tavisnaisista vain pelkkää seksiä. Kyllä niillä mallimiehilläkin on vaatimuksia naiselle vaikka on tykkäyksen teille antaneet”
        No jos uskot että asia on noin, niin entä sitten? Onko se sinun ongelmasi?

        Minulla on sellainen kokemus, että mitä rumempi mies, sitä enemmän vonkaa seksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pointti on nimenomaan se, että jos alempitasoiset tavisnaiset pyyhkivät vain ylempitasoisia mallimiehiä oikealle, niin nuo miehet suurella todennäköisyydellä haluavat tavisnaisista vain pelkkää seksiä. Kyllä niillä mallimiehilläkin on vaatimuksia naiselle vaikka on tykkäyksen teille antaneet”
        No jos uskot että asia on noin, niin entä sitten? Onko se sinun ongelmasi?

        Minulla on sellainen kokemus, että mitä rumempi mies, sitä enemmän vonkaa seksiä.

        Kuule poitsu, tiedätkö mitä: sinullakin on täysi oikeus kulkea ulkonäkö edellä. Jokaisella on se oikeus. Ihan kaikilla. Eikä se, miten joku kulkee, kuulu kenellekään muulle. Anna muiden ihmisten kulkea miten kulkevat, älä sekaannu siihen kun se ei ole sinun asiasi, ja huolehdi sinä poitsu vain omista kulkemisista.

        Kulje poitsulainen ihan minne haluat ja kulje oman valintasi mukaan ulkonäkö edellä tai varallisuus edellä tai seksi edellä tai nöyryys edellä tai naisellisuus edellä tai ihan miten itse mielit. Jokainen saa kulkea miten ja minne haluaa kunhan ei tee rikoksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule poitsu, tiedätkö mitä: sinullakin on täysi oikeus kulkea ulkonäkö edellä. Jokaisella on se oikeus. Ihan kaikilla. Eikä se, miten joku kulkee, kuulu kenellekään muulle. Anna muiden ihmisten kulkea miten kulkevat, älä sekaannu siihen kun se ei ole sinun asiasi, ja huolehdi sinä poitsu vain omista kulkemisista.

        Kulje poitsulainen ihan minne haluat ja kulje oman valintasi mukaan ulkonäkö edellä tai varallisuus edellä tai seksi edellä tai nöyryys edellä tai naisellisuus edellä tai ihan miten itse mielit. Jokainen saa kulkea miten ja minne haluaa kunhan ei tee rikoksia.

        Nyt en ymmärrä. Eihän kukaan ole kirjoittanut että sinulta pitäisi ottaa oikeus kulkea ulkonäkö edellä. Ihan vapaasti voit kulkea ulkonäkö edellä.

        Täällä on kirjoitettu syntyvyyden ja pariutumisen ongelmista, mutta jostain syystä niistä ei saisi kirjoittaa mitään kun heti on joku naispotilas vinkumassa ja visertämässä itkua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pointti on nimenomaan se, että jos alempitasoiset tavisnaiset pyyhkivät vain ylempitasoisia mallimiehiä oikealle, niin nuo miehet suurella todennäköisyydellä haluavat tavisnaisista vain pelkkää seksiä. Kyllä niillä mallimiehilläkin on vaatimuksia naiselle vaikka on tykkäyksen teille antaneet”
        No jos uskot että asia on noin, niin entä sitten? Onko se sinun ongelmasi?

        Minulla on sellainen kokemus, että mitä rumempi mies, sitä enemmän vonkaa seksiä.

        Onko se sinun ongelmasi kun parisuhteita ei synny ja syntyvyys on pohjamudissa? Kyllä on jos olet suomalainen. Se on ihan meidän kaikkien ongelma.


    • Anonyymi

      Miehet ovat hemmetin kovia juoruamaan. Toisten ihmisten yksityiselämä kiinnostaa niin perkuleesti.,.

    • Anonyymi

      ""No jos uskot että asia on noin, niin entä sitten? Onko se sinun ongelmasi?""

      Koko suomen ongelmahan tässä nyt on, koska ei synny parisuhteita kuten ennen, eikä silloin synny myöskään lapsia ja tulevaisuudessa eläkkeet jäävät maksamatta.

      Jostain syystä sinä koet syntyvyydestä ja pariutumisesta puhumisen ongelmaksi mikä sinällään on aika ihmeellistä keskustelupalstalla.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      3990
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3822
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      606
      3784
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      17
      2478
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      73
      2368
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      329
      2007
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      1990
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      188
      1829
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1519
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1382
    Aihe