miksi mieheni piilottaa itsensä minulta facebookissa?

Kyselen vaan

Kaikki muut näkevät kyllä hänet mutta minä en. Näen kuitenkin että hänellä on face auki ja toisinaan kuulen kavereilta että hän on netissä mutta minulle hän ei näy. Tekeekö joku muu puolisolleen näin ja miksi? Mieheltä en kehtaa kysyä.

8

9832

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • N43

Kannattaisi kysyä... Hän ei halua että näet hänen päivityksiä, tykkäyksiä, uusia kavereita ym ym..
      Jos minun mies tekisi noin niin kyllä saisi heti selittää miksi niin...
      Exän olen piilottanut kun en halua että hän koskaan näkee minusta mitään esim ystäviemme kautta...

• Kysyn vaan

Näen kyllä hänen päivityksensä ja kaverinsakin mutta en vain näe onko hän läsnä paitsi silloin kun hän itse niin haluaa. Tai mistä minä tiedän näenkö kaikkea. Yksi exäkin ilmestyi kaverilistaan kuin tyhjästä.

• no näin
        Kysyn vaan kirjoitti:

Näen kyllä hänen päivityksensä ja kaverinsakin mutta en vain näe onko hän läsnä paitsi silloin kun hän itse niin haluaa. Tai mistä minä tiedän näenkö kaikkea. Yksi exäkin ilmestyi kaverilistaan kuin tyhjästä.

Avaat facen, etusivulla on oikeassa alakulmassa laatikko, jossa lukee ota keskustelu käyttöön, jotta näet kuka on paikalla. Niiden kavereiden kohdalla, jotka on paikalla, palaa vihreä pallo. Sieltä näkyy myös, milloin kukakin on ollut viimeksi paikalla. Ja toiminnon saa myös pois päältä eli silloin sä et voi nähdä onko ukkosi paikalla. Yksinkertaista vai mitä?

• Jepjep.
        no näin kirjoitti:

Avaat facen, etusivulla on oikeassa alakulmassa laatikko, jossa lukee ota keskustelu käyttöön, jotta näet kuka on paikalla. Niiden kavereiden kohdalla, jotka on paikalla, palaa vihreä pallo. Sieltä näkyy myös, milloin kukakin on ollut viimeksi paikalla. Ja toiminnon saa myös pois päältä eli silloin sä et voi nähdä onko ukkosi paikalla. Yksinkertaista vai mitä?

Ap kirjoitti että Muut näkevät että mies on aktiivisena mutta hän ei....

• N43

Aaa no sittenhän se ei ole niin paha... En ole niin perehtynyt fb että saako siellä sitten jotkut kaveriryhmät niin ettei he näe jos on mesessä...
      Asutteko yhdessä vai kohdistuuko tämä salailu päiväsaikaan? Ehkä hän ei halua että näet kuinka paljon hän todellisuudessa viettää aikaa fb:ssa

• Kyselen vaan

Asutaan yhdessä. Salailee kun olen esim työmatkalla tai poissa kotoa. Yhteiset kaverit sitten juoruaa että on paikalla.

• N43

En kyllä ymmärrä sitä että kavereidesi kanssa puhutte että onko miehesi paikalla vai ei... Tai että kaverisi tulevat kertomaan sinulle että mies paikalla jos et satu tietämään... Yhtäkaikki tämäkään asia ei saa selvyyttä täältä vaan pitää siellä kotona selvittää mistä kyse... Tsemppiä!

• Kyselen vaan

Meillä on hieman hankala suhde. Ystävät on jakaantuneet mulle lojaaleihin ja sitten niihin jotka ei tiedä oikeasti meidän suhteesta mitään. Mutta en mä kysele onko mies netissä. Tieto saattaa tulla ihan keskustelun aikana kaverin kanssa sattumalta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2318
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2173
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1535
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1484
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      124
      1417
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      19
      1083
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      974
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      117
      944
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      89
      944
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      883
    Aihe