Kaikki muut näkevät kyllä hänet mutta minä en. Näen kuitenkin että hänellä on face auki ja toisinaan kuulen kavereilta että hän on netissä mutta minulle hän ei näy. Tekeekö joku muu puolisolleen näin ja miksi? Mieheltä en kehtaa kysyä.
miksi mieheni piilottaa itsensä minulta facebookissa?
8
9832
Vastaukset
- N43
Kannattaisi kysyä... Hän ei halua että näet hänen päivityksiä, tykkäyksiä, uusia kavereita ym ym..
Jos minun mies tekisi noin niin kyllä saisi heti selittää miksi niin...
Exän olen piilottanut kun en halua että hän koskaan näkee minusta mitään esim ystäviemme kautta...- Kysyn vaan
Näen kyllä hänen päivityksensä ja kaverinsakin mutta en vain näe onko hän läsnä paitsi silloin kun hän itse niin haluaa. Tai mistä minä tiedän näenkö kaikkea. Yksi exäkin ilmestyi kaverilistaan kuin tyhjästä.
- no näin
Kysyn vaan kirjoitti:
Näen kyllä hänen päivityksensä ja kaverinsakin mutta en vain näe onko hän läsnä paitsi silloin kun hän itse niin haluaa. Tai mistä minä tiedän näenkö kaikkea. Yksi exäkin ilmestyi kaverilistaan kuin tyhjästä.
Avaat facen, etusivulla on oikeassa alakulmassa laatikko, jossa lukee ota keskustelu käyttöön, jotta näet kuka on paikalla. Niiden kavereiden kohdalla, jotka on paikalla, palaa vihreä pallo. Sieltä näkyy myös, milloin kukakin on ollut viimeksi paikalla. Ja toiminnon saa myös pois päältä eli silloin sä et voi nähdä onko ukkosi paikalla. Yksinkertaista vai mitä?
- Jepjep.
no näin kirjoitti:
Avaat facen, etusivulla on oikeassa alakulmassa laatikko, jossa lukee ota keskustelu käyttöön, jotta näet kuka on paikalla. Niiden kavereiden kohdalla, jotka on paikalla, palaa vihreä pallo. Sieltä näkyy myös, milloin kukakin on ollut viimeksi paikalla. Ja toiminnon saa myös pois päältä eli silloin sä et voi nähdä onko ukkosi paikalla. Yksinkertaista vai mitä?
Ap kirjoitti että Muut näkevät että mies on aktiivisena mutta hän ei....
- N43
Aaa no sittenhän se ei ole niin paha... En ole niin perehtynyt fb että saako siellä sitten jotkut kaveriryhmät niin ettei he näe jos on mesessä...
Asutteko yhdessä vai kohdistuuko tämä salailu päiväsaikaan? Ehkä hän ei halua että näet kuinka paljon hän todellisuudessa viettää aikaa fb:ssa- Kyselen vaan
Asutaan yhdessä. Salailee kun olen esim työmatkalla tai poissa kotoa. Yhteiset kaverit sitten juoruaa että on paikalla.
- N43
En kyllä ymmärrä sitä että kavereidesi kanssa puhutte että onko miehesi paikalla vai ei... Tai että kaverisi tulevat kertomaan sinulle että mies paikalla jos et satu tietämään... Yhtäkaikki tämäkään asia ei saa selvyyttä täältä vaan pitää siellä kotona selvittää mistä kyse... Tsemppiä!
- Kyselen vaan
Meillä on hieman hankala suhde. Ystävät on jakaantuneet mulle lojaaleihin ja sitten niihin jotka ei tiedä oikeasti meidän suhteesta mitään. Mutta en mä kysele onko mies netissä. Tieto saattaa tulla ihan keskustelun aikana kaverin kanssa sattumalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492318- 262173
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271535Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161484- 1241417
- 191083
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71974Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117944Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883