Ulkonäkönne vuoksi kenellekkään? Vai miksi olette mielestänne sinkkuja.
Oletteko sinkkuja koska ette kelpaa
99
1007
Vastaukset
- virtuaalipleijeri
Minä olen sinkku, koska MMORPG:t >>>> seksi.
- simmies
Koen että sinkkuuteni johtuu monista tekijöistä, mutta osaltaan ulkonäöstäni ja toisten ulkonäöstä. Eli en viehätä ulkoiselta olemukseltani juuri niitä, joiden ulkoinen olemus viehättäisi minua. Minun ulkoinen olemukseni vastaavasti viehättää niitä, joiden ulkoinen olemus ei taas viehätä minua :-(
Ulkonäön viehättävyys siis menee ristiin.- 5 + 12
Sama. Osittain siis myös omasta nirsoilusta.
- sinkku.
Olen sinkku koska olen työtön ja aika ruma. Naiset haluaa rahaa ja hyvää ulkonäköä mieheltä.
- *Batman
Nautin vapaudesta. :)
- *Catwoman
Samma här. Vapautta ei kannata vaihtaa parisuhteeseen. Kevyt seurustelu ilman sitoutumista on paras vaihtoehto.
- Ikisinkku.
Olen sinkku koska olen työtön ja työtön ei siis naisille kelpaa ja toisaalta olen itse myös niin nirso näissä naisasioissa että naisen pitää olla todella kaunis ennenkuin alan edes harkita iskemistä ja toisaalta olen nykyään jo niin tottunut olemaan aina yksin niin en helpolla tästä enää siis muuksi muutu.... ja toisaalta minulla menee ihan loistavasti näinkin :)
- Paras näin
Olen sinkku koska itse niin haluan.
Miksi pitäisi ostaa koko lehmä jos haluaa joitain asioita vain satunnaisesti? - 19+17
Eiköhän kaikki kelpaa jollekulle, itse kuten varmaan muutkin ei kelvata niille jotka on sen minimi kiinnostavuustason täyttäviä. Toiveet naisen suhteen on täysin kohtuullisia.
- ...
Ei muuten kelpaa.
- fifty shades of
... kirjoitti:
Ei muuten kelpaa.
Varmasti kelpaa. Ala vain katselemaan sinua 15-20 vuotta vanhempia naisia ja hyväksy myös ylipainoiset. Taatusti saat silloin naista.
- sdd
Taas joku luulee että vanhemmat naiset olisivat niin epätoivoisia että heille kelpaisi kuka tahansa ätmi.
- ...
fifty shades of kirjoitti:
Varmasti kelpaa. Ala vain katselemaan sinua 15-20 vuotta vanhempia naisia ja hyväksy myös ylipainoiset. Taatusti saat silloin naista.
Olen katsonut. En ole kelvannut.
On ihan harhakuvitelma luulla, että lihaville nyt kelpaa kuka tahansa, tai että vanhemmille naisille kuka tahansa nuorempi. Kyllä nämäkin naiset ovat mielummin ilman seksiä kun harrastavat sitä sellaisen kanssa jota eivät pidä viehättävänä, suhteesta nyt puhumattakaan.
- Mies31v.
Olen sinkku ja ihan omasta tahdostani. Kunhan löydän tämän yhden luuserin niin hakkaan sen **********. Ehkä se löytyy jonkun viattoman ihmisen muodossa kadulla.
Aina ihmisten on oltava niin surkeita, että saavat aikaan vain pahaa. Vitun pölö!- 643
tä helvettiä..?
- mbgitw
Olen sinkku koska minulla on misantrooppisia taipumuksia. Miehen pitäisi henkisesti erottua positiivisesti massasta. Useimpien miesten luonne ja kiinnostukset on turn-off.
- grgfrr4r
Ulkonäkö on ainoa syy miksi joku ei kelpaa. Naiset valitsee miehen ja jos ei ole hyvännäköinen niin ei ole mitään mahdollisuutta päästä suhteeseen.
- Naisasialooseri.
Täytyykin huomenaamuna varata aika silmälääkärille kun minusta ne eilen Prismassa naistensa kanssa pyörineet miehet eivät kovin kummoisille näyttäneet.
- ...
Naisasialooseri. kirjoitti:
Täytyykin huomenaamuna varata aika silmälääkärille kun minusta ne eilen Prismassa naistensa kanssa pyörineet miehet eivät kovin kummoisille näyttäneet.
Sä et vaan osaa arvostaa mieskauneutta.
- ei jummarra
Naisasialooseri. kirjoitti:
Tätä minäkin olen ihmetellyt. Kun näissä keskusteluissa saa lukea, että "vain kauniit/komeat, supliikit, avoimet, positiiviset jne. kelpaa suhteeseen", niin miten noissa halpahalleissa, prismoissa ja minimaneissa suurin osa pariskunnista on ihan tavallisia tuulipukutollukoita?
- Kelpaisin kyllä
Ulkonäköni puolesta kelpaisin varmasti. Luonteeni puolesta taas en.
Kokemusteni mukaan harmillisen moni ihminen tarttuu ulkonäöltään sopivaan ihmiseen ja luulee, että tämän luonteen pystyy muuttamaan heti tai hivuttamalla. Ei sitä voi. Onneksi viihdyn omissa oloissani ja olen tarpeeksi jo nähnyt ymmärtääkseni, että sinkkuus on minulle se oikea valinta.- piiloalfa
Millainen olet luonteeltasi?
- Kelpaisin kyllä
piiloalfa kirjoitti:
Millainen olet luonteeltasi?
Oma-aloitteinen, itseriittoinen, kärsimätön, päättäväinen, aikaansaava, suorapuheinen ja tarpeettoman usein sarkasmiin sortuva. Konfliktitilanteessa v****mainen vastustaja ja huono tekemään kompromisseja.
- piiloalfa
Kelpaisin kyllä kirjoitti:
Oma-aloitteinen, itseriittoinen, kärsimätön, päättäväinen, aikaansaava, suorapuheinen ja tarpeettoman usein sarkasmiin sortuva. Konfliktitilanteessa v****mainen vastustaja ja huono tekemään kompromisseja.
Joo, aika paha. Eihän kenenkään sinua pitäisikään muuttaa, mutta itse kannattaa pyrkiä muuttumaan. Jos siis yleensäkään haluaa muuttua.
- Blondin valeasussa
Sinulla on samoja ominaisuuksia = ) kuin minulla. Vaikka minulla on lehmänhermot, niin sitten kun menee yli niin... Ja kelpaisin kyllä ulkonäköni
puolesta. - kllk
Tuo on hieno asenne jos noin on ihan oikeasti asiat. Tuolla tavalla kun tämän palstankin ihmiset pystyisivät ajattelemaan niin olisivat paljon onnellisempia.
- Kelpaisin kyllä
Blondin valeasussa kirjoitti:
Sinulla on samoja ominaisuuksia = ) kuin minulla. Vaikka minulla on lehmänhermot, niin sitten kun menee yli niin... Ja kelpaisin kyllä ulkonäköni
puolesta.Jep, minullakin on lehmän hermot erityisesti työelämässä, koska hyvinä ominaisuuksinani noiden mainitsemieni vastapainoksi on muun muassa jopa liiallinen empatia ja avuliaisuus. Tuon vuoksi olen aina kestänyt (joutunut kestämään) kaikenlaista ikävää muilta ihmisiltä, jopa tutuilta. Sitten, kun saan tarpeekseni, en ota vastaan enää yhtään mitään, vaan häivyn. Huonot puoleni eivät aina näy ulospäin, mutta sisäpuolella ne ovat tuntuvia.
Olemme kumpikin saaneet tähän mennessä neljä miinusta, mikä tässä ketjussa on paljon. Ihmiset eivät ilmeisesti ymmärrä sitä, että meissä kaikissa on huonoja puolia ja että on yksinomaan hyvä juttu, että ne tunnistaa ja tuntee itse. Hankaluuksia tulee nimenomaan silloin, kun omasta mielestään on esimerkiksi määrittelemättömän "kunnollinen" ilman mitään varjopuolia. X)
Hoi, miinusteljat! Tulkaapa kertomaan mielipiteenne, tämä on oikeasti aika kiinnostavaa! - Blondin valeasussa
Jep, minullakin on lehmän hermot erityisesti työelämässä, koska hyvinä ominaisuuksinani noiden mainitsemieni vastapainoksi on muun muassa jopa liiallinen empatia ja avuliaisuus. Tuon vuoksi olen aina kestänyt (joutunut kestämään) kaikenlaista ikävää muilta ihmisiltä, jopa tutuilta. Sitten, kun saan tarpeekseni, en ota vastaan enää yhtään mitään, vaan häivyn. Huonot puoleni eivät aina näy ulospäin, mutta sisäpuolella ne ovat tuntuvia.
Olemme kumpikin saaneet tähän mennessä neljä miinusta, mikä tässä ketjussa on paljon. Ihmiset eivät ilmeisesti ymmärrä sitä, että meissä kaikissa on huonoja puolia ja että on yksinomaan hyvä juttu, että ne tunnistaa ja tuntee itse. Hankaluuksia tulee nimenomaan silloin, kun omasta mielestään on esimerkiksi määrittelemättömän "kunnollinen" ilman mitään varjopuolia. X)
Hoi, miinusteljat! Tulkaapa kertomaan mielipiteenne, tämä on oikeasti aika kiinnostavaa!Ilmeisesti meille pitäisi olla samanlainen puolisko, koska meihin ihastutaan juuri tuon itsevarmuuden, sosiaalisuuden, ystävällisyyden ja auttavaisuuden vuoksi.
Aikaansaapiakin ollaan ja jos ei tapahdu niin silloin laitetaan tapahtumaan ja
mielellään heti eikä kohta.... Siitäkin pidetään.
Mutta, mutta siitäpä ne ongelmat alkavatkin, kun parempi puolikas ei sitten kestäkään näitä ominaisuuksia pidemmän päälle. Tuntevat vain itsensä mitättömiksi meidän jatkuvaa suorittamista seuratessaan. - Kai mäkin
Jep, minullakin on lehmän hermot erityisesti työelämässä, koska hyvinä ominaisuuksinani noiden mainitsemieni vastapainoksi on muun muassa jopa liiallinen empatia ja avuliaisuus. Tuon vuoksi olen aina kestänyt (joutunut kestämään) kaikenlaista ikävää muilta ihmisiltä, jopa tutuilta. Sitten, kun saan tarpeekseni, en ota vastaan enää yhtään mitään, vaan häivyn. Huonot puoleni eivät aina näy ulospäin, mutta sisäpuolella ne ovat tuntuvia.
Hoi, miinusteljat! Tulkaapa kertomaan mielipiteenne, tämä on oikeasti aika kiinnostavaa!Aika paljolti tuossa on samoja ominaisuuksia kuin minullakin. Osittain sinkkuuteni syy on varmasti ollut ujous nuorempana, mutta muuten väittäisin, että syyt ovat pitkälti samat.
Töissä/koulussa väittäisin jopa ottavani toiset huomioon keskimääräistä paremmin, enkä harrasta erinäisten ns. källien tekemistä. Ehkä empaattisuus istuu kuoressani liiankin hyvin. Monille tulee yllätyksenä esimerkiksi se, että joskus juon humaltuakseni ja minulla on sarkastinen huumorintaju. Olen kuullut useamman kaverin kehuneen minua nimenomaan huumorintajun takia, mutta jostain syystä sarkasmi ei oikein tunnu sopivan naisen osaan. Monet miehetkin nauraa juttujani, mutta jostain syystä sellaista naista ei haluta tyttöystäväksi. Voisiko tuo asia muuttua iän myötä?
Tottakai on myös ollut miehiä, jotka eivät ole olleet kiinnostuneita minusta ulkonäköni takia, mutta en millään jaksa uskoa, että se olisi ainoa tahi perimmäinen syy.
- 4+20
Sen takia, että Kuopiossa on enemmän miehiä kuin naisia, varsinkin 25-35v. En varsinaisesti ole edes mitenkään huono mies, mutta naisilla on niin paljon mistä valita, joten jään ulkopuolelle jokatapauksessa.
- Mr tylsyys
Olen sinkku, koska olen maailman tylsin mies.
- notkumaton
Odotan, että joku hakisi kotoa.
- Vastaus:kyllä
Luultavasti kyllä. Olen lievästi ylipainoinen ja kalju.
Ikäiseni (n. 30 ) naiset eivät katsahdakaan tällaista päin.
Ideaalikumppani olisi suunnilleen saman ikäinen ( /- 5 v ja joustaa voi molempiin suuntiin) ja vähän pullukka.
Koulutuksella, työelämällä jne. ei väliä. Itse olen insinöörihommissa vakitöissä mutta en todellakaan pysty mitään kattohuoneistoa Helsingin keskustassa tarjoamaan.- .....
Minkälainen kalju olet: tyyppiä Pelle Hermanni vai Bruce Willis? Vaikea kuvitella, että lievä ylipaino tai kalju olisi syy sinkkuuteen/kelpaamattomuuteen.
- -OTK-
Olen sinkku, koska ei ole vapaita naisia.
- 8+13
Olen sinkku, koska ei ole löytynyt vielä kunnollista miestä.
Seurustelusuhteita kokeiltuani päätin olla yksin ja olla tyytymättä kehenkään huonokäytöksiseen enää.
Kotoa tai töistä ei kukaan hae, siinäkin yksi syy.- -OTK-
"Kotoa tai töistä ei kukaan hae, siinäkin yksi syy."
Tämä taitaa olla aika usean sinkkunaisen ongelma. Miten teidät saisi ihmisten ilmoille? Etkö kaipaa läheisyyttä? Itse ainakin kaipaan toisen ihmisen läheisyyttä ja kosketusta. - Kiskisu
-OTK- kirjoitti:
Tämä taitaa olla aika usean sinkkunaisen ongelma. Miten teidät saisi ihmisten ilmoille? Etkö kaipaa läheisyyttä? Itse ainakin kaipaan toisen ihmisen läheisyyttä ja kosketusta.Varmaan jokainen kaipaa kosketusta, mutta ei millä hinnalla hyvänsä.
- myrkynvihreä
-OTK- kirjoitti:
Tämä taitaa olla aika usean sinkkunaisen ongelma. Miten teidät saisi ihmisten ilmoille? Etkö kaipaa läheisyyttä? Itse ainakin kaipaan toisen ihmisen läheisyyttä ja kosketusta.Ihanko tosiaan kenen tahansa tuikituntemattoman ihmisen klähmittävänä oleminen tuntuisi hyvältä?
Itse haluan läheisyyttä ja kosketusta vain sellaisen ihmisen taholta joka viehättää olemukseltaan ja persoonaltaan. En ole löytänyt ketään tuollaista joka olisi vastavuoroisesti kiinnostunut minusta kokonaiseen suhteeseen asti. Seksiä kyllä tyrkytetään joka taholta. - -OTK-
myrkynvihreä kirjoitti:
Ihanko tosiaan kenen tahansa tuikituntemattoman ihmisen klähmittävänä oleminen tuntuisi hyvältä?
Itse haluan läheisyyttä ja kosketusta vain sellaisen ihmisen taholta joka viehättää olemukseltaan ja persoonaltaan. En ole löytänyt ketään tuollaista joka olisi vastavuoroisesti kiinnostunut minusta kokonaiseen suhteeseen asti. Seksiä kyllä tyrkytetään joka taholta."Ihanko tosiaan kenen tahansa tuikituntemattoman ihmisen klähmittävänä oleminen tuntuisi hyvältä?"
Ei tietenkään, vaan se pitää olla sellainen henkilö, jolta itse haluaa kosketusta, ja se toinen haluaa koskettaa sinua. Enkä tarkoita kosketuksella mitään seksuaalista, vaan sellaista kevyttä hivelyä. - [t]
myrkynvihreä kirjoitti:
Ihanko tosiaan kenen tahansa tuikituntemattoman ihmisen klähmittävänä oleminen tuntuisi hyvältä?
Itse haluan läheisyyttä ja kosketusta vain sellaisen ihmisen taholta joka viehättää olemukseltaan ja persoonaltaan. En ole löytänyt ketään tuollaista joka olisi vastavuoroisesti kiinnostunut minusta kokonaiseen suhteeseen asti. Seksiä kyllä tyrkytetään joka taholta.Kähmiminen ei varmasti ole suotavaa, mutta kyllähän toisen ihmisen kosketus on elämän hienoja hetkiä. Joku osoittaa kiinnostusta, välittää, lohduttaa, himoitsee tai rakastaa. Pienikin hetki tai kosketus voi antaa voimia tulevaan, auttaa jaksamaan, raottaa taivaan pilviverhoa.
Rajat on tietenkin johonkin vedettävä. Kosketuksella ja lääppimisellä on eronsa. - ItsekkyysVituttaa
myrkynvihreä kirjoitti:
Itse haluan läheisyyttä ja kosketusta vain sellaisen ihmisen taholta joka viehättää olemukseltaan ja persoonaltaan. En ole löytänyt ketään tuollaista joka olisi vastavuoroisesti kiinnostunut minusta kokonaiseen suhteeseen asti. Seksiä kyllä tyrkytetään joka taholta.Lakkaa nirsoilemasta ja laita tavarasi jakoon. On paljon puutteessa eläviä miehiä, joille sinun on omassa yltäkylläisyydessäsi helppo tehdä pieni palvelus. Luulisi edes hävettävän, kun yhdelle on tarjolla seksiä niin paljon kuin vain kerkiäisi panna, mutta silti kehtaa vielä tulla valittamaan tänne, että ei viehätä olemukset ja persoonat.
- -M-
Olen sinkku koska olen turhautunut siihen kuinka hankalaksi ja epäreiluksi tutustuminen on tehty miehen kannalta. Vaikka onnistuisin täydellisellä suorituksella saamaan naisen kiinnostumaan itsestäni, niin kyseessä on kuitenkin suoritus. Siispä odotan naista joka tulisi puolitiehen vastaan.
- sinkkuilija
suurin syy sinkkuuteeni on terveysongelmat. Tästä seurannut itseluottamuksen lasku nollaan ja ajautuminen outsideriksi tässä yhteiskunnassa. Ei jaksa ajatellakaan mitään parisuhdetta. Ne on tarkoitettu kai parempi osaisille.
- [t]
En usko. Vaikka vaikeahan sitä on naisten ajatusmaailmaa ja viehätyspreferenssejä näin miehenä hirveästi lähteä arvioimaan. Olen urheilullinen, omaan hieman lihaksia, peili ei hajoa siihen katsoessani ja omaan paksut, tummat hiukset. Toisaalta olen lyhyehkö, nenä on isomman puoleinen ja ulkonäköni ei pahemmin väkijoukosta positiivisesti erotu.
En silti pidä itseäni mitenkään komeana tai edes keskivertona, sillä sen verran vähän huomiota olen naispuolisilta henkilöiltä elämäni aikana saanut. Tietysti jokin muukin seikka voi potentiaaliset seuralaiset luotani karkottaa, mutta hapuilevatkin huomionosoitukset voi tämän noin 30 vuoden aikana laskea spitaalisen yhden käden sormilla. Olen sinkku, koska elämäni (lapsuus ja nuoruus) on ollut niin traumaattinen.
- aikuisten oikeesti
Jos olet jo aikuinen, niin on turha enää vedota lapsuuden traumoihin. Aikuisella pitää olla jo kykyä käsitellä asioita ja jos ei ole, niin älytä hakea apua. Eri asia tieteinkin on jos nauttii siitä, että saa piehtaroida menneessä ja julistaa kuinka vaikeaa on ollut.
aikuisten oikeesti kirjoitti:
Jos olet jo aikuinen, niin on turha enää vedota lapsuuden traumoihin. Aikuisella pitää olla jo kykyä käsitellä asioita ja jos ei ole, niin älytä hakea apua. Eri asia tieteinkin on jos nauttii siitä, että saa piehtaroida menneessä ja julistaa kuinka vaikeaa on ollut.
Voin vedota ihan mihin itse haluan, varsinkin kun se on totta.
En tiennytkään, että tähän on olemassa oikeita ja vääriä vastauksia. Sitäpaitsi, sinä et tiedä minusta mitään.- mies 86
femnerd kirjoitti:
Voin vedota ihan mihin itse haluan, varsinkin kun se on totta.
En tiennytkään, että tähän on olemassa oikeita ja vääriä vastauksia. Sitäpaitsi, sinä et tiedä minusta mitään.Joten parempi vaan pysytellä ihan hiljaa siellä...
- diskasting
Asia taitaa monella olla niin että luulevat vaan ettei kelpaa kellekään ja sitten siinä itsesäälipaskassa pyöriessä ikäänkuin huomaamaan torppaa kaikki lähempää tuttavuutta yrittävät naiset heti alkumetreillä. Itselläni on tällaisia tapauksia jälkeenpäin ajateltuna ollut muutamia, mutta sitä ei vaan koskaan siinä itse tilanteessa tajua kun ne "olen niin vastenmielinen" ajatukset täyttää pään.
- asdfasdfasdf
Pistäkää heki kaikki lähempää tuttavauutta yrittävät naiset heti tänne!
Ai, ei ketään missään, yllätys... - boring
Diskasting kirjoittaa asiaa. Itsellä kokemusta tuosta. Luulen, että masentuneisuus ja huono itsetunto ovat "ätmien" ongelma numero yksi.
Ne on vaan sellasia asioita, jotka karkottaa tehokkaasti kaikki mahdollisesti susta kiinnostuneet tyypit. Toisaalta masentuneet ihmiset jaksavat olla kiinnostuneita vain itsestään. - ...
Tuossa on puolet totuutta. Tosiasia on että ei itsesäälipaskassa pyöriskelevää halua eikä siiskään myös yritä yksikään nainen, mutta eri asia on, onko se itsesäälipaskassa pyöriskely aiheellista vai ei.
- hullumies
Olen työtön ja mielenterveysongelmainen. Ei naiset lämpene miehelle jolla voi napsahtaa päässä ja puukottaa naista tiloissaan.
Juurikin sen vuoksi. Naiset haluaisivat tutustua oma-alotteisesti, jos näyttäisin paremmalta.
- piiloalfa
Minulla on hyvä esteettinen silmä. Olet kasvoiltasi selvästi keskimääräistä suomalaista miestä paremman näköinen. Sinulla on myös varsin tyylikäs moottoripyörä, jos tuo on sinun. Ei pitäisi olla edes oma-aloitteisesti lähestyvistä naisista pulaa.
Ehkä sinussa on jotain, mikä pelottaa naisia, tai sitten olet jo pelkältä olemukseltasi jotenkin anteeksipyytävän oloinen. - sinkku minäkin
piiloalfa kirjoitti:
Minulla on hyvä esteettinen silmä. Olet kasvoiltasi selvästi keskimääräistä suomalaista miestä paremman näköinen. Sinulla on myös varsin tyylikäs moottoripyörä, jos tuo on sinun. Ei pitäisi olla edes oma-aloitteisesti lähestyvistä naisista pulaa.
Ehkä sinussa on jotain, mikä pelottaa naisia, tai sitten olet jo pelkältä olemukseltasi jotenkin anteeksipyytävän oloinen."piiloalfa"Mitä tekemistä moottoripyörällä on jos oikeata ja aitoa parisuhdetta toivoo?Tätäkö on esteettinen silmä?"wlfwd"juu mäkin kurkkasin kuvasi ja ihmettelen miksi sun pitäisi näyttää paremmalta?varsin bueno olet etkä vaikuta mitenkään poistyöntävältä.Tietty ujouskin saattaa ulkopuolisesta näyttää jopa ylpeydelle.Mutta onko itsekseen hymyilevä ihminen jotenkin ns normaalimman oloinen?Mielestäni ei välttämättä.Kun itsekseni käyn esim baarissa niin aina joku örvelö tulee kysymään onko huolia..ei ole mutta niitä olisi jos itsekseni suu korvissa hymyilisin.Joku varmaankin ymmärsi mun pointin.
- juttu'
Ei ole. Olen nätti ja hyväkroppainen nainen. Lisäksi akateeminen ja talous hyvässä kunnossa.
Eron jälkeen minulla meni monta vuotta, etten ollut kiinnostunut miehistä, koska halusin vaan hoitaa hyvin pienet lapseni. Tuolloin pidin seurustelua ahdistavana ajatuksena ja ajan myötä opin liian itsenäiseksi. Lisäksi minulla on kokoajan tekemistä, jonka vuoksi en koskaan tunne oloani yksinäiseksi. Oikeastaan nautin siitä, että saan olla itsekseen kotona ja käydä omalla aikataululla harrastuksissa ja töissä.
Nyt lähivuosien aikana olen alkanut pitämään seurustelua hyvänä vaihtoehtona, mutta en vieläkään osaisi/haluaisi asua miehen kanssa samassa taloudessa. Tämän vuoksi on vaikeaa kohdata sopiva mies. Usein ne kunnolliset miehet haluavat, että suhde näyttää avoliitolta.- 2017
"Lisäksi minulla on kokoajan tekemistä, jonka vuoksi en koskaan tunne oloani yksinäiseksi. Oikeastaan nautin siitä, että saan olla itsekseen kotona ja käydä omalla aikataululla harrastuksissa ja töissä."
"Usein ne kunnolliset miehet haluavat, että suhde näyttää avoliitolta."
Hyvin samanlaiset kokemukset itselläni. Sellainen suhde, joka riittäisi itselleni vallan mainiosti, ei riitä niille miehille, joista kiinnostun. En halua avoliittoa, avioliittoa, enkä lapsia. Suhde, jossa kaksi itsenäistä aikuista (kai kolmikymppiset on jo aikuisia?) jakaisi jonkinlaisen kumppanuuden ja HAUSKAN yhdessäolon, sopisi itselleni. Omaa elämää voisi elää suhteesta huolimatta, eikä tarvitsisi kaikkea tehdä suhteen ehdoilla. En halua suoritettavaa suhdetta, jossa täytyy maksimoida yhdessäolo, yhteiset intressit ja päämäärät. - bonbonbom
2017 kirjoitti:
"Lisäksi minulla on kokoajan tekemistä, jonka vuoksi en koskaan tunne oloani yksinäiseksi. Oikeastaan nautin siitä, että saan olla itsekseen kotona ja käydä omalla aikataululla harrastuksissa ja töissä."
"Usein ne kunnolliset miehet haluavat, että suhde näyttää avoliitolta."
Hyvin samanlaiset kokemukset itselläni. Sellainen suhde, joka riittäisi itselleni vallan mainiosti, ei riitä niille miehille, joista kiinnostun. En halua avoliittoa, avioliittoa, enkä lapsia. Suhde, jossa kaksi itsenäistä aikuista (kai kolmikymppiset on jo aikuisia?) jakaisi jonkinlaisen kumppanuuden ja HAUSKAN yhdessäolon, sopisi itselleni. Omaa elämää voisi elää suhteesta huolimatta, eikä tarvitsisi kaikkea tehdä suhteen ehdoilla. En halua suoritettavaa suhdetta, jossa täytyy maksimoida yhdessäolo, yhteiset intressit ja päämäärät.minulla samallaisia kokemuksia naisista:)
- Juttu'
http://keskustelu.suomi24.fi/node/2422092/#comment-12325341
29.12.2005 12:52
Tosi vanha teksti löytyi, jossa eron taustat.
Hei älkää nyt luulko, että olen niin pitkään ollut S24 kahleissa :)
- turha mies.
Olen sinkku koska en ole komea. Niin se vaan on että komeat saa naisia.
- bonbonbom
En halua avioliittoa, avoliittoa enkä varsinaisesti edes seurustella siinä mielessä että se johtaisi yhteiskunnallisesti johonkin "pysyvämpään".
Pitkä liitto takana, lapsi kasvamassa - tyttöystävä vois olla oikea termi sille mitä haen. Sehän voi olla kuinka syvällistä tahansa mutta sen on mentävä yhteisen tahdon mukaan, ei sen mukaan mitä muut, mummut, yhteiskunta tai kirkko sanoo.
juttu':n kanssa olen ehdottomasti samaa mieltä. vapautta ei kannata uhrata alttarilla.- Juttu'
Kyllä mä varmaan jossain vaiheessa elämää asun avoliitossa tai jopa avioliitossa. Ei tämä vapauden vaaliminen ole minulle enään niin suuri pakkomielle kuin muutama vuosi sitten.
Tosiaan mainitut asiat ovat vaan tehneet minusta hivenen vaikean/valikoivan. Minusta saattaa saada sellaisen mielikuvan ettei halua vakavaa suhdetta. Kyllä nykyään haluan, mutta tietyllä tutustumistahdilla ja tietyillä asumisehdoilla.
Tuntuukin, että parisuhdeasiat loksahtaisivat helpommin paikalleen , jos olisin yksinäinen ja kova halu päästä yksinäisyydestä eroon.
- rumuus joo
Olen liian ruma. Rahaa ja hyvä työura olisi nyt 36 vuotiaana mutta koska tiedän hyvin etteivät naiset ole kiinnostuneita minusta itsestäni vaan ainoastaan ulkoisista saavutuksistani ja rahoistani, en näe järkeä alkaa sponsoriksi kellekään.
- qqttyyuu
Nuorena en ollut aktiivinen vaan eristäydyin sosiaalisesti kun oli olevinaan parempaakin tekemistä ja sitten vain vuodet vierähtivät. Sanokoot ihmiset mitä tahansa että koskaan ei ole myöhäistä mutta kun on jo viiskymppinen niin kyllä se juna on mennyt jo.
- Erakoituva
En usko, että pelkästään sen takia. Olen kasvoiltani ihan komea, tai ainakin söpö. Toisaalta olen myös kaljuuntuva, mutta onneksi kaljukin sopii minulle kohtalaisen hyvin, kunhan en laihduta itseäni liian hinteläksi. Ulkonäöllisesti pahin puute on lyhyys, joka häätääkin tehokkaasti suuren osan naisista.
Puutteeni ovat kuitenkin enemmän luonteen puolella. Olin lapsena tosi hiljainen ja ujo, vaikka olinkin melko sosiaalinen. Yläasteikäisenä jouduinkin sitten kiusaamisen uhriksi (yllätys yllätys) ja se teki minusta entistä aremman ja murskasi itsetunnon. Useampikin nainen on joskus myöhemmin sanonut olleensa ihastuneita minuun, mutta enpä minä sitä silloin tajunnut. Kuvittelin että kaikki hihitykset ja tuijotukset olivat minulle naureskelua ja kiusantekoa. Tuosta oli seurauksena se että en aikuisempanakaan uskaltanut naisia lähestyä, enkä tajunnut naisten olleen minusta kiinnostuneita. Olen kyllä teräväpäinen ja huumorintajuinen ja minuun paremmin tutustuvat yleensä pitävät seurastani. Sellainen kaveripoika ja hyvä kuuntelija josta jotkut naiset kyllä pitävät, mutta joka ei ole se ykkönen kenellekään naiselle.
Viimeiset 10v olen lähinnä ollut elämisen sijaan. Hankin akateemisen koulutuksen ja työpaikan ihan arvostetussa firmassa, mutta siinäpä se minun elämäni sitten onkin muutamia urheiluharrastuksia lukuunottamatta. En ole varakas, enkä tunne että minulla olisi paljon muutakaan tarjottavaa ikäisilleni naisille. Nykyään olen alkanut myös erakoitumaan. En jaksa enää lähteä juhliin, festareille tms, koska tuntuu että kaikilla muilla on joku ja on vain masentavaa nähdä nuoria rakastuneita ihmisiä, kun itse on yksin vuodesta toiseen.- MestariParittaja
Ulkomailta et sitten vaimoa hae?
Suomi tarvitsee muutenkin filippiiniläisiä sairaanhoitajia, maahanmuuttajia siivoamaan yms...jotta yritykset voisivat maksimoida voittonsa ja maksaa mahd.vähän palkkaa työntekijöilleen. Suomessa on kauhea pula ulkomaisesta halpatyövoimasta.
Kyllä reipas thai-vaimo piristäisi sinunkin elämääsi.
Ei niissä naisissa ole mitään vikaa. Ne on nöyriä ja osaavat tyydyttää miehen kuin miehen. Kunnon vaimoja. Virolaiset ja venäläiset myös hyviä, mutta vaativat turhan paljon, eivät siis omaa jaloa aasialaista nöyryyttä.
Tuhannen taalan vinkkinä siis kaikille miehille joilla ei ole vaimoa.
Hankkikaa aasiasta kunnon nainen. - Toivoton tapaus
MestariParittaja kirjoitti:
Suomi tarvitsee muutenkin filippiiniläisiä sairaanhoitajia, maahanmuuttajia siivoamaan yms...jotta yritykset voisivat maksimoida voittonsa ja maksaa mahd.vähän palkkaa työntekijöilleen. Suomessa on kauhea pula ulkomaisesta halpatyövoimasta.
Ei niissä naisissa ole mitään vikaa. Ne on nöyriä ja osaavat tyydyttää miehen kuin miehen. Kunnon vaimoja. Virolaiset ja venäläiset myös hyviä, mutta vaativat turhan paljon, eivät siis omaa jaloa aasialaista nöyryyttä.
Hankkikaa aasiasta kunnon nainen.Olen liian ujo lähestymään miehiä enkä oikein "osaa" seurustella, en vain ole koskaan ollut sitä tyyppiä. Minulla ei ole paljon kokemusta parisuhteista.
- MestariParittaja
Toivoton tapaus kirjoitti:
Olen liian ujo lähestymään miehiä enkä oikein "osaa" seurustella, en vain ole koskaan ollut sitä tyyppiä. Minulla ei ole paljon kokemusta parisuhteista.
No tolla asenteella et edes halua vaimoa, mutta kuitenkin olet sinkut palstalla-> ristiriita
->epäsuoralla toditsuksella on näin siis todistettu, että tarvitset aasialaisen vaimon, siitä vaan pieni rohkaisuryyppy ja matka maailmalle
QED - Erakoituva
Hankkikaa aasiasta kunnon nainen.En aio "hakea naista" ulkomailta. Pärjään kyllä yksinkin, enkä aio ryhtyä johonkin molemminpuoliseen hyväksikäyttöön vain siksi että olisi joku nainen tai että saisi seksiä. En myöskään kaipaa mitään nöyrää palvelijaa. Jos minä jonkun kanssa suhteeseen alan, niin haluan että se ihminen ei ole kanssani pelkän elintason tms. takia, vaan haluaa oikeasti olla kanssani.
Tiedän kyllä että tuo on pelkkää toiveajattelua, joten vaimotta ollaan jatkossakin. - MasterPlayer
Erakoituva kirjoitti:
En aio "hakea naista" ulkomailta. Pärjään kyllä yksinkin, enkä aio ryhtyä johonkin molemminpuoliseen hyväksikäyttöön vain siksi että olisi joku nainen tai että saisi seksiä. En myöskään kaipaa mitään nöyrää palvelijaa. Jos minä jonkun kanssa suhteeseen alan, niin haluan että se ihminen ei ole kanssani pelkän elintason tms. takia, vaan haluaa oikeasti olla kanssani.
Tiedän kyllä että tuo on pelkkää toiveajattelua, joten vaimotta ollaan jatkossakin.Asenteesi on iljettävä.
Et edes oikeasti halua vaimoa?
Kyllä aasialainen vaimo on väh.yhtä hyvä kuin suomalainen.
Kaksin aina kaunihimpi. Turhaa ja tyhmää yksin on elämää tuhlata, jos on edes teoreettinen mahd. saada hyvä aasialainen akka kotiin.
Ihan samalla perusteella kannattaa uskoa hyvään Jumalaan, vaikka teoreettinen mahis olis pieni, että sellainen taivaan taavo olisi olemassa.
Yksinkertaista aritmetiikkaa! Tyhmyys on pahuutta.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Pascalin_vaaka - 8 + 8
Hankkikaa aasiasta kunnon nainen.Siis kuka haluaa entisen baaritytön thaimaasta kun suomessakin saa yhtä paljon aitoa välittämistä osakseen jo kun käy thaihieronnassa?
- pöö pöö
Voi tyttöparkoja!
Ulkomaalaisiin päätyvät miehet kollektiivisesti loukkaavat suomalaisia naisia ja sitten vielä odottavat, että suomalaiset ottavat heidät riemurinnoin vastaan työyhteisöihinsä.
Miltä Suomi-pojista tuntuisi, jos Suomi tytöt yhtä lailla olisivat esim. mustien miesten perään, kun niin reippaita ja nöyriä(?) taitavat olla?
Tuhannen taalan vinkkinä siis kaikille naisille, joilla ei ole miestä sanon:
edelliseen tyyliin, hanki Afrikasta kunnon mies!- MestariParittaja
Globaalissa maailmassa ei ole varaa enää deittailla pelkästään oman kylän tyttöjä ja poikia, kun kilpailu kovenee koko ajan.
Rakkaudella ei ole rajoja.
Mies tarvitsee naisen ja nainen miehen.
Ihonväristä riippumatta.
Sieltä kannattaa miehen ostaa mistä saa parasta laatua halvimmalla.
Naisilla on monopoli rakkauteen suomessa, ja sitä monopolia ei saa pois ellei tänne lastata miljoonaa aasian naista.
Tyhmä mies myy itsensä suomalaiselle akalle ja joutuu erossa sitten myymään talonsakin ja päätyy kadulle ja kuoloon. Avioliitto on suomalaisten kesken pahin prostituution muoto. - Hihhihhiii
"Miltä Suomi-pojista tuntuisi, jos Suomi tytöt yhtä lailla olisivat esim. mustien miesten perään..."
Olikos tämä sellaista ironiaa? Suomalaiset naisethan ovat hulluna ulkomaalaisiin miehiin. Ulkomaalaisuus on naisten silmissä suuuuuri plussa ja ulkomaalaisilta miehiltä siedetään ihan erilaista käytöstä kuin suomalaisilta. Kun kulttuurierot ja silleen...
- mies40.
Seurustelu on aina ulkonäöstä kiinni, väittää naiset mitä tahansa mutta naiset valitsee miehen ulkonäön perusteella. Luulisi että olisin 40 vuoden aikana edes kerran seurustellut mutta en ole ja varmasti se johtuu ulkonäöstä etten kelpaa-.
- KatsojanSilmässä
Kyllä se johtuu ihan muista seikoista kuin ulkonäöstä.
Harvinaisen rumilla miehillä on usein nainen. Rentuilla, jotka ovat rumia epäsiistejä elukoita on naisia, jopa kauniita.
Naisen arvo määräytyy suurimmaksi osaksi ulkonäön perusteella, myös luonteella on väliä.
Miehen arvo määräytyy sosiaalisen statuksen (resurssien) perusteella.
Miehen arvo siis EI määräydy suoraan ulkonäön perusteella.
Monilla rumilla rahamiehillä on naisia. Jopa susirumilla.
Sinulla ei siis ole vaan rahaa/supliikkitaitoja tarpeeksi.
Tai sitten isket vääränlaisia naisia.
Eihän divari pelaajakaan voi pelailla liigatason pelureiden kanssa.
Kyllä sinkkumarkkinoilta aina joku löytyy, aasiassa on miljardeja naisia.
- jorma.
Rahalla sa myös naisia. Rahat on aina rahan perään.
- beibi
Olen kivan näköinen, hoikka (pieni) ja persoonallinen. Näytän ikäistäni nuoremmalta. Erosin joku aika sitten ja olen kahden lapsen kanssa lähes aina. Silti en koe, ettei minulla olisi aikaa suhteelle. Mutta uusien tuttavuuksien tapaaminen ei onnistu kovin hyvin. En viitsi hankkia lastenvahtia ekoille treffeille, edes sukulaisia.
Vaikeeta siis.
Nettitreffeillä oon kyllä ollut ja en tiedä viitsinkö jatkaa sitä.
Nyt olisi yksi kiinnostava mies jota oon tapaillut, mutta en tiedä tuleeko siitä jotain, vai jääkö se vaan läheisyyden- ja seksinhakusuhteeksi. Hän on kyllä tosi mukava...
Niin, en osaa sanoa yhtä syytä - n27
Itse olen sinkku koska nuorena keskityin liikaa opiskeluun eikä seurustelukokemuksia kertynyt ollenkaan. Nyt vajaa kolmekymppisenä kaikki tutut miehet ovat jo naimisissa, ja uusiin ihmisiin tutustuu aika harvoin kun en baareissa pyörimistäkään harrasta. Selvin päin miehet eivät uskalla lähestyä, ja itse olen liian sosiaalisesti rajoittunut tekemään aloitetta missään tilanteessa.
- M28
Vajaa kolmikymppinen itsekin, mutta olen parisuhteessakin elänyt. Ujohko, ja olenkin siinä mielessä samanlaisessa tilanteessa, että baareissa ei ole tullut satunnaisia kertoja lukuunottamatta käytyä. Pitäisi keksiä jokin sopiva harrastus, jossa olisi edes pieni mahdollisuus törmätä tulevaan kumppaniin. Vaikeinta on mieltää ajatus, että pitäisi jollain tapaa avata suunsa ja "hurmata" nainen. Eiköhän keskusteleminen sitten onnistuisi, jos löytyisi jotain yhteistä. Mutta miten aloittaa..
Miksi miehillä on etuoikeus aloitteisiin??
- notorhot
Aina ollut olematon itsetunto enkä edes tunne itseäni useimmiten edes ihmiseksi.
Nyt kokeeksi koitin laittaa pari kuvaa facebookin hot or notiin ja yllätykseksi pari hyvännäköistä naista on muka pitänyt mua hottiksena. Ei oikein meinaa tahtoa uskoa, vai johtuisko siitä että ne muijat oli ulkomaalaisia eikä kukaan suomiakka ny ainakaan mun ulkonäöstä pidä.- 6+2
Tuo hot or not on vähän kyseenalainen sivusto, paljon botteja, parempi totuudenmukaisempi mittari on vaikka suomi24 treffit, kysy siellä vaikka naisten mielipiteitä..
- ...
Newsflash: kelvollinen ulkomuoto ei yksin riitä mihinkään. Vaikka olisit niin komea että naiset yrittäisivät iskeä sinua, voisit silti mokata jos olematon itsetuntosi tulisi selvästi ilmi, ja luulen että tulisi.
- -OTK-
Onkohan tuohon hot or nottiin luottamista, koska melkein minun näköinen jamppa olisi ollut komeampi kuin 99% miehistä. Sinä olet tietysti niin komea kuin ne naiset sanoivat, mutta omalla kohdallani vähän epäilyttää.
- notorhot
6+2 kirjoitti:
Tuo hot or not on vähän kyseenalainen sivusto, paljon botteja, parempi totuudenmukaisempi mittari on vaikka suomi24 treffit, kysy siellä vaikka naisten mielipiteitä..
Joono pistikin vähän haisemaan kun olen arvostellut läjittäin suomalaisia akkoja hottikseksi (niitä taviksen näköisiäkin) mutta YKSIKÄÄN ei ole arvostellut mua takaisin. Kaiketi ei-hottisarvosteluista kun ei tule minkäänlaista palautetta. Sitten nää jotka on arvostelleet mut hottikseksi on olleet jotain ulkomaalaisia. Joten joko botteja tai sitten ulkomailla meikäläisellä olis jopa mahiksia kun siellä naisilla ei ole rima kohonnut yhtä naurettavan korkealle kuin suomi-akoilla?
- sinsinsinkku
Olen ollut naimisissa ja nyt haluan olla sinkkuna.
- ruma aina.
Olen sinkku koska olen ruma. Sinkkuuteen ei yleensä ole muuta syytä kun ihmisen rumuus.
- HC-atm
Totta! Ja ujous on toinen tekijä. Nämä samassa paketissa niin parisuhteet voikin sitten suosiolla unohtaa.
- juei tapahu
HC-atm kirjoitti:
Totta! Ja ujous on toinen tekijä. Nämä samassa paketissa niin parisuhteet voikin sitten suosiolla unohtaa.
Kolmas tekijä on tylsyys. Jos elämä on niin tylsää, ettei siinä oikeasti tapahdu yhtään mitään ja maailman tapahtumat ei kiinnosta, niin yritä siinä sitten olla kiinnostava.
- Hullu Amalia
Olen sinkku, koska parisuhteilu lähinnä pelottaa.
Olen ulalla kaikista kuvioista mitä seurusteluun ja muuhun liittyy nykyään. En ole kovin kokenut seksuaalisesti, enkä osaisi harrastaa seksiä jonkun randomin kanssa joka tulee tyrkylle. Ikää on jo 40 . - Isä Timo
Totaalikokematon dippainssipoikani on sinkku lähinnä omasta pienimunaisuudestaan johtuen. Vaikka toisaalta ymmärtäähän sen täällä Suomessa kun ollaan.
- kiltti, ujo, ruma
Olen kestosinkku ja kokematon monen tekijän yhdistelmänä:
- Omat uratavoitteet ovat tiellä. En ole valmis kompromisseihin, en usko että pystyisin omiin tavoitteisiini jos minulla olisi suhde. Olen siis tietoisesti pyrkinyt välttämään suhteisiin hakeutumista.
- Pinnallisuus. Ei vaan sytytä ne rumat / merkittävästi ylipainoiset naiset.
- Yleinen liiallinen vaatimustaso. Esim. tupakoivat naiset eivät houkuta, kun suudellessakin maistuu tunkkainen tupakka.
- Olen naamaltani liian ruma (suhteessa vaatimustasooni ja muihin puutteisiini). En ole oikeastaan ruma, mutta en kyllä komeakaan, ehkä joku keskiverto. Ja se ei riitä jos on muita puutteita.
- Olen lyhyt (ja osa naisista on tehnyt kyllä suoraan selväksi ettei lyhyt kelpaa). Osa ei sitä ehkä ääneen sano, mutta taitaa yleensä vaikuttaa, ainakin ilmeistä/elekielestä näin monesti tulkitsen. (Oletan kyse olevan enemmän pituudesta, eikä naamakertoimesta, koska samaa en ole havainnut lyhyiden naisten tapauksessa.)
- Olen ujo. Olen kyllä oppinut pääsemään siitä jokseenkin yli ja pystyn baareissa menemään juttelemaan naisille, mutta ei se luontevaa tai helppoa ole.
- Olen kyllä keskivertoa varakkaampi ja paremmassa statuksessa, mutta en kuitenkaan niin merkittävästi että se mitään vaikuttaisi. Halveksin myöskin kullankaivajia (naisia joille varallisuuteni olisi tärkeää).
- Näen varallisuuden ja statuksen esilletuomisen vaikkapa kalliin auton muodossa pinnallisena ja halveksuttavana. En siis edes näytä korkean statuksen tai varallisuuden omaavalta, pikemminkin päinvastoin.
- Haluaisin vain ja ainoastaan pysyvää suhdetta. Liiankin pysyvää joten en ole valmis ottamaan riskejä jos yhtään epäilen että suhde kestäisikin vain pari viikkoa/kuukautta. Torjun tällaiset potentiaaliset kohteet heti. Näen ilmeisesti vain mahdollisen negatiivisen tuloksen, en positiivista.
- Olen vain ilmeisen typerä minusta kiinnostuneiden kauniiden naisten kanssa. Välillä kun nainen osoittaa kiinnostusta (soittaa/antaa numeronsa/tms. tapaamisen jälkeen), niin joko minulla menee heti pupu pöksyyn kokeilla johtaisiko se johonkin tai sitten jotenkin muuten täysin typerästi sähellän sen.
- Olen laiska. En jaksa nähdä tarpeeksi vaivaa suhteen etsimisen eteen.
- Olen tylsä. En osaa naurattaa kuin yhtä tuntemaani naista (ja kyseistä naista taas en ulkonäön luonteen takia halua).
- Olen naisten sanoin "kiva", "kiltti" tai parhaimmillaan "ihana". En siis koskaan seksikäs, hauska, jännä, tms. jota naiset oikeasti haluaisivat. Kivalle miehelle ei kukaan nainen halua antaa tai päätyä suhteeseen sellaisen kanssa. Joksikin etäiseksi kaveriksi kiva kyllä kelpaa.
- Olen alkanut vähitellen suhtautumaan kyynisen halveksuvasti naisiin, etenkin pitkiin/kauniisiin/pinnalliselta vaikuttaviin. Tämä on luonnollisesti seurausta siitä että koen etteivät kyseiset naisetkaan oikeasti arvosta minua miehenä. En kyllä tätä halveksuntaa ulospäin näytä (ainakaan vielä). Näytän edelleen yleensä kivalta, kiltiltä ja kohteliaalta mieheltä naisten silmissä. Mutta oikeastaan taidan kyllä halveksia heitä. Ainoastaan rumia/vanhoja naisia kohtaan en koe halveksuntaa. En siis tiedä enää miten voisin ollakaan suhteessa kyseisten fyysisesti himoitsemieni - mutta samalla halveksumieni naisten kanssa.
Sinkuksi taidan tätä menoa jäädäkin. - aglimään
Ai miksikö olen sinkku. No ilmeisesti olen vaan niin saatanallisen ruma koska heti kun treffeistä otin kuvan pois niin alkoi naisia profiilini kiinnostaa.
- Kivaa elämää
Olen tietoisesti valinnut sinkkuuden jo vuosia sitten. Elämä on helpompaa,ei stressiä eikä draamaa. Elämässä on muutakin kuin parisuhteet.
- -Puskasta-
Mitä vanhemmaksi sitä tässä tulee, sitä vaikeampaa on vaan tutustua uusiin ihmisiin.
Läheiset hyvät ystävät ovat jo aikoja sitten pariutuneet.
En osaa olla *liikenteessä* oikein avoimin mielin.
Kelpuutan lähelleni vain tietynlaisia ihmisiä (temperamentiltaan)
Arvomaailmat ei ehkä oikein kohtaa (kokoomus vs vihreät/VAS.. you know..)
Työ on emotionaalisesti tosi kuluttavaa, olen aika kuitti perjantaina illalla; lähtemään enää mihinkään. Mihin sitä yksin lähtisikään? - Sinkku 20v
Olen sinkku koska takana on 5 vuoden vaatelias suhde johon kulutin kaiken aikani ja terveyteni. Nyt on mukava keskittyä ihan omaan itseensä, mietiskellä mitä haluan elämältä. Joskus vielä haluan naimisiin hyvän miehen kanssa ja haluan saada lapsia, mutta tällähetkellä olen vasta 21 ja minulla on aikaa saada nuo asiat. :-) Nyt keskityn opintoihini ja mahdollisen ammatin hankintaan.
- Nainen25
Olen sinkku, koska karma tai muu korkeampi voima kostaa pettämiseni edellisessä suhteessa. Nykyään kiinnostun/kiinnostan vain varattuja. Lisäksi ikäiseni ihmiset ovat tyypillisesti ensimmäisessä vakavassa parisuhteessa, minä taas ensimmäistä kertaa täysi-ikäisyyden jälkeen sinkkuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1133864
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413203- 2362866
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?402386- 361684
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?241496Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411476- 141371
- 181345
- 221271