http://www.iltalehti.fi/digi/2014021618044368_du.shtml
ei kai yllätä?
Trollaaminen
17
249
Vastaukset
- sen sijaan
En oikeasti kyllä usko tuohon. Ehkä lapsellisuuden osoitus enneminkin.
Sen sijaan...
http://www.taloussanomat.fi/tyo-ja-elama/2014/02/15/tutkimukset-narsistit-psykopaatit-ja-ikavat-ihmiset-menestyvat-tyoelamassa/20142319/139 - Vinkki
Hyvä artikkeli! Lue se ajatuksen kanssa ja katso peiliin.
- Joo tapellaan
Trollaamisesta
Elämänkokemuksen perusteella itse uskon niin, että kun kokee, että on riittävästi saanut kaikkea likaa päällensä -muiden kaatamana. Alkaa olla kuppi niin täynnä, että kaikki, mikä poikkeaa omasta käsityksestä alkaa ottaa hermoon ja haluaa siitä rissata. Rissauskaveriksi käy kaikki, jotka alkavat kääntää ja vääntää ko asiaa.
Ja kun kuppi on täynnä, niin poikkeavat mielipiteet tai jos joku koko ajan käy päälle, aiheuttaa sen, että alkaa itse ärsyttää, että saadaan kunnon tappelu aikaan.Tästä lähtien siirrän nuo trollien viestit sitten sinne omaan osioonsa, voivat siellä sitten itse ihastella aikaan saannoksiaan ;)
- Heh-heh.
peacekeeper kirjoitti:
Tästä lähtien siirrän nuo trollien viestit sitten sinne omaan osioonsa, voivat siellä sitten itse ihastella aikaan saannoksiaan ;)
Siirtelyt on loppu kun sait potkut.
- Kyllästynyt
peacekeeper kirjoitti:
Tästä lähtien siirrän nuo trollien viestit sitten sinne omaan osioonsa, voivat siellä sitten itse ihastella aikaan saannoksiaan ;)
Oli jo aikakin panna tämä narsistiluotsi aisoihin.
- Sivusta seurannut
Kantsii pitää varansa mitä sinne fb ryhmiin kirjoittelee.
http://www.ita-savo.fi/uutiset/lähellä/facebook-päivitys-toi-tuomion-108542- niin tai näin
Niinpä. Ja vaikka kyseessä olisi suljettu tai salainen ryhmä, niin miettikää kahdesti ennen kuin sinne laitatte herjaavaa tekstiä. Aina löytyy niitä, jotka eivät suodata tälläistä käytöstä ja asiat tulevat ilmi tavalla tai toisella.
Joskus rikosilmoituksen muodossa ;) - Sivusta seurannut
niin tai näin kirjoitti:
Niinpä. Ja vaikka kyseessä olisi suljettu tai salainen ryhmä, niin miettikää kahdesti ennen kuin sinne laitatte herjaavaa tekstiä. Aina löytyy niitä, jotka eivät suodata tälläistä käytöstä ja asiat tulevat ilmi tavalla tai toisella.
Joskus rikosilmoituksen muodossa ;)Joillakin voi olla väärennetty fb profiili suljetussa tai salaisessa ryhmässä ja sehän tulee tietysti ilmi rikosilmoituksen yhteydessä.
- Eikkuliini
Sivusta seurannut kirjoitti:
Joillakin voi olla väärennetty fb profiili suljetussa tai salaisessa ryhmässä ja sehän tulee tietysti ilmi rikosilmoituksen yhteydessä.
Oletpa yksinkertainen seurannut. Eikö kaikkein järkevintä olisi kuitenkin miettiä mitä kirjoittaa?
Jokainen vastaa omasta kirjoituksestaan ja ylläpitäjä pitää huolen poistaa asiattomuudet. Tavallaan tuossa on jo kaksi porttia varmistaa asiallinen kirjoittelu.
Eräässäkin suljetussa ryhmässä osa ihan aitoja ihmisiä seuraa erään ylläpitäjän käytöstä, ei tarvitse olla feikki vaan joillain ihmisillä vain toimii paremmin oikeustunto kuin joillain, niin yksinkertaista se on. - niin tai näin
Eikkuliini kirjoitti:
Oletpa yksinkertainen seurannut. Eikö kaikkein järkevintä olisi kuitenkin miettiä mitä kirjoittaa?
Jokainen vastaa omasta kirjoituksestaan ja ylläpitäjä pitää huolen poistaa asiattomuudet. Tavallaan tuossa on jo kaksi porttia varmistaa asiallinen kirjoittelu.
Eräässäkin suljetussa ryhmässä osa ihan aitoja ihmisiä seuraa erään ylläpitäjän käytöstä, ei tarvitse olla feikki vaan joillain ihmisillä vain toimii paremmin oikeustunto kuin joillain, niin yksinkertaista se on.Niin totta.
Ei muuten tarvitse olla edes feikkiprofiilia noissa ryhmissä, ihan omana itsenään ja laittaa talteen muiden seinälle laittamia herjauksia.
Itse en voi sietää sitä, että suljetuissa ja salatuissa ryhmissä haukutaan ryhmään kuulumattomia. Otan niistä jutuista kyllä oitis kopiot ja sen jälkeen yhteyttä herjattuun.
Kenenkään ei pitäisi joutua tuollaisen kiusan kohteeksi ja minusta joka ainoa, joka syyllistyy herjaamiseen, kuuluu saada siitä rangaistus. - hups heikkaa
Sivusta seurannut kirjoitti:
Joillakin voi olla väärennetty fb profiili suljetussa tai salaisessa ryhmässä ja sehän tulee tietysti ilmi rikosilmoituksen yhteydessä.
Feikkiprofiili ei ole rikos, mutta toisen jatkuva herjaaminen on.
- kehitystä..
hups heikkaa kirjoitti:
Feikkiprofiili ei ole rikos, mutta toisen jatkuva herjaaminen on.
feikkiprofiili on rikos ensi vuodesta alkaen
- Yks Korhonen
kehitystä.. kirjoitti:
feikkiprofiili on rikos ensi vuodesta alkaen
Ei muuten ole. "Esimerkiksi pelkkä toisen nimellä esiintyminen on vaikea nähdä rangaistavana tekona, jos profiilin tekijä käyttää jotain "hatusta heittämäänsä" yleistä suomalaista nimeä, eikä profiilin tiedot muutoin viittaa johonkin yksilöityyn henkilöön."
https://www.facebook.com/marko.f.forss/posts/860274737323323?stream_ref=10
- Heh-heh.
Loppui siirtelyt kun sait kotkut.
- tyhmä
Mikä on kotkut?
- O_L_I_S
Olis jo aikakin panna tämä narsistiluotsi aisoihin.
Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1976078Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442847- 442307
- 932069
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382021Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291405- 771392
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031387Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131316Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61246