Olisi kiva kuulla kokemuksia Hullujen Päivien työhaastattelusta, etenkin jos ryhmähaastattelusta on kokemusta. Onko ryhmähaastattelussa kielitestiä? Valitaanko työntekijät jo ryhmähaastattelun perusteella vai onko vielä erillinen yksilöhaastattelu?
Kaikki tieto on tervetullutta! :)
HULLUT PÄIVÄT työhaastattelu
3
1655
Vastaukset
- chaos
Hulluille päiville töihin, huh huh! :) Itse en käy Hulluilla päivillä edes asiakkaana, koska se meno on niin älytöntä.
Mutta se siitä aiheesta. En ole siis itse hakemassa, mutta koska kaikki tieto on tervetullutta...
Ryhmähaastattelun idea on siinä, että pystytään seulomaan mahdollisimman paljon hakijoita mahdollisimman tehokkaasti. Se on myös työnantajamielikuvan ylläpitämistä, kun voidaan ottaa mahdollisimman moni hakija prosessiin mukaan. Toki ryhmähaastatteluun valitutkin seulotaan joidenkin kriteerien mukaan. Stockmannilla venäjän kielen taidolla saa paljon lisäpisteitä, joten ainakin peruskurssi kannattaa jossain välissä käydä, jos meinaa myöhemminkin Stockalle hakea töihin. Ryhmähaastattelun jälkeen on aina yksilöhaastattelu.
Ryhmähaastattelussa saatte aikarajatun tehtävän, joka teidän pitää ryhmän kanssa saada jollain avalla hanskattua. Ryhmätehtävässä ratkaisee yleensä vuorovaikutustaidot ja siinä voidaan hakea myös muita ominaisuuksia, joita työtehtävässä tarvitaan. Jämäkkyys, päätöksentekotyyli, rooli ryhmässä jne... Eli on hyvä ottaa itselleen puheenvuoroja, mutta ei kannata olla päällepäsmäri ja kannattaa kysyä myös huomioida muita. Tavallisesti ryhmätehtävän jälkeen täytetään lomake, jossa voi arvioida sekä omaa että toisten ryhmäläisten suoritusta. Ryhmätehtävän perusteella jatkoon valitut pääsee yksilöhaastatteluun.- Ryhmis
Olen itse ollut kausiapulaisena Stockmannilla ja ryhmähaastattelussa oli n. 18 haastateltavaa. Kaikilta kysyttiin muutama kysymys, johon kukin vuorollaan vastasi. Ei siis tehtäviä ym. Haastattelun jälkeen jokaiselle lähetettiin sähköposti, jossa kerrottiin oliko palkattu vai ei. (Ei siis lisähaastatteluja). Tämän jälkeen olen saanut sähköpostilla viestiä haluanko esim. hulluille päiville apulaiseksi ym. Riittää siis, että pääsee tuosta ryhmähaastattelussa läpi. Niin ja haastattelu tehtiin pelkästään Suomeksi.
- WL jfjue8e
Enpä tiedä asiasta mitään, mutta veikkaan että hullun päivien kausityö menee kovasti suhteilla, Jonkun hyvin verkostoituneen työntekiän tytön salibandyjoukkueelle. Homma on jo puolta vuota ennemmin tyttöjen kalenterissa, sillä ostetaan uusia mailoja ja ... hmm vähän niin kuin osa ponsorointia. Voihan sitä koittaa jos olisi tilaa itse en kyllä hakisi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊931438Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841400Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761175- 901125
- 81985
- 83979
- 39952
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66905Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v78888Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841