Kokemus nettimiehistä...

Sar!ella

Olen noin kolmekymppinen nainen. Kokeillut nettideittailua nyt muutaman vuoden, koska harrastuksista, töitä tai satunnaisista baarivierailuista ei ole omaa kultaa löytynyt. Aikaisemmat miehet olivat koulun tai työn kautta.

Ihmiset muualla kuin netissä kuvailevat minua usein kiltiksi, hyväsydämiseksi, fiksuksi, aikaansaavaksi, ihmiseksi jonka seurassa on tosi hyvä ja helppo olla. Luotettavuus, ennakkoluulottomuus ja avuliaisuus ovat valttikorttejani kuulemma myös. Olen kiltti, mutta en anna kenenkään hyväksikäyttää minua. Sellaisia tilanteita tulee harvoin vastaan edes netideittailun ulkopuolella. Lisäksi olen kuullut monenkin kaverini suusta minun olevan yksi järkevimmistä rahankäyttäjistä ikäisteni joukossa. (Ulkonäöstä sen verran, että usein nuorempana kehoitettiin yrittämään malliksi... en mielestäni ole ollut niin kaunis silloin enkä enää, lähinnä tavis ollut aina.)

Nettimiehillä on kiire sänkyyn. Alkuun ne kolme joita olen nähnyt enemmän kuin kerran ovat kehuneet minua paljon ja elätelleet toivoa tulevasta. Olen muilta naisilta kuulemieni juttujen perusteella ja konservatiivisen luonteeni puolesta hyvin pidättäytyäinen seksistä alkuun. Tämä on ollut kuin punainen vaate nettimiehille. "Jos meillä ei ole seksiä, ei meillä ole tulevaisuuttakaan." lauseen olen kuullut näiltä kolmelta "herrasmieheltä" jo heti ensimmäisen kuukauden aikana. Kun yritän selittää asiaani, vaikka en halua heti seksiä, en ole estynyt. Miehet eivät ole ymmärtäneet minun näkökulmaani asiassa ja heidän muuttuneen käytöksensä takia orastava suhde on päättynyt.

Voisin kuvitella etteivät nämä kyseiset miehet lopulta ole olleet tarpeeksi kiinnostuneita minusta, koska ovat ottaneet painostavan asenteen seksiä kohtaan. Tuollaisesta jää hyvin inhottava tunne. Miksi pitää yrittää saada nainen lankeamaan toiseen valehtelun avulla tai lopulta inhottavasti painostamalla. Kunnollinen ja oikeasti kiinnostunut mieshän odottaisi kärsivällisesti.

Tuntuu, kun olen kertonut muille nettimiehille jonkun nettimiehen huonosta käytöksestä, he ovat ikäänkuin alkaneet itsekin käyttäytyä samalla tavalla minua kohtaan kuin muutkin. Ovat kai jotenkin ajatelleet minun olevan huono nainen kun minua kohtaan on aikaisemminkin nettimiesten toimesta huonosti käyttäydytty ja he kokevat sen oikeutetuksi. Koskaanhan en ole huonoa käytöstä saanut miehiltä osakseni muualla kuin netissä vain.

Olen hyvin lempeä ja anteeksiantava luonne, mutta kipakka puoleni tuo esiin miehen huonon käytöksen. Jos minusta on nettimiesten toimesta yritetty nyhtää seksiä valheellisin sanoin, olen sen heille sanonut. Tämän tuloksena olen saanut osakseni syvää hiljaisuutta, hulluksi haukkumista ja yksi jopa uhkasi oikeustoimilla minua kun lähetin hänelle kiukkuisen viestin, jota kyllä pyysin anteeksikin samassa tekstissä. Kaverit repesivät nauramaan, sitä kuinka hullulta tämä nettideittailu kuulostaakaan. Uhata nyt poliisilla ihmistä josta ei oikeasti ole harmia, paitsi ehkä k'sipäälle sen 2 tekstarin verran, joka ansaitseekin kuulla kunniansa.

Tutut naiset ovat kertoneet tarinoita varjostavista stalkkereista, pelimiehistä, väärän kuvan avulla deiteille huijaamisesta, varatuista, valehtelijoista, joita nettideitissä liikkuu.
Mitenhän täältä saisi haaviinsa ne kunnolliset miehet? Tiedän heitäkin nettideiteissä liikkuvan, koska moni kuitenkin on löytänyt sen rakkaansa täältä.

Minulla menee aina monta kuukautta siihen kun huomaan tulleeni kusetetuksi, ennen kuin olen valmis seuraaville treffeille. Rehellisyys ei aiheuta tuollaista. Olen yrittänyt välttää valehtelijat kertomalla millaisesta en pidä, mutta ei sekään ole auttanut. He ikäänkuin toimivat juuri niin, jos saavat siihen mahdollisuuden, vaikka ovat kyseisenlaisesta toiminnasta olleet sitä mieltä, että niin käyttäytyvä ihminenhän on ihan k'sipää.

Onkohan ainoa keino selvitä nettideittailusta se, että kovettaa itsensä. Ei usko mitä kukaan sanoo, ja päästää itsekin suustaan mitä sylki suuhun tuo ja pihtaa useamman kuukauden?

68

1223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erikerityinen

mä olen suhteellisen rehellinen nettimies, annan kaikille niille jotka antaa mulle eli palvelus palveluksesta parhaaseen kapitalistiseen malliin vai oliko se nyt kommunistiseen...

anyway vähän sääliksi käy teitä nettideittailijoita jos ette enää livenä uskalla vastakkaiseen sukupuoleen tutustua? Siinä jää useimmat typerät väärinymmärrykset tekemättä kun kohtaa toisen heti silmästä silmään vaikka ne silmät olisi vähän viinahöyryjen huurustamatkin. Ja positiivisena lisänä voi päästä vaikka heti konkreettiseen kontaktiin :)

• Sar!ella

Jos tuo malli sopii sulle, pidä se. Mutta jos se toinen pitää saada antamaan valehtelulla, älä jatka, vaan kerro vastaisuudessa ihan rehellisesti ettet halua muuta kuin seksiä, ainakaan alkuun.

Kyllä mä livenä tutustun miehiin. Itseasiassa osin nettimiesten musertama itsetuntokin on hieman pitkän livetauon jälkeen miesten suhteen kohonnut. Livessä kun tosi fiksut, komeat ja kunnollisen oloiset miehet on lähestyneet. Harmi vaan, että etäisyyttä on ollut sadoista kilometreistä tuhansiin, joten jutut ovat jääneet juttelutasolle.

Netti vaan olisi tosi hyvä väline löytää kumppani, jos se vaan toimisi. Baareissa ei useinkaan jaksa nuokkua...

"Ja positiivisena lisänä voi päästä vaikka heti konkreettiseen kontaktiin :) " Toi on sun tapas toimia. Kaikki ei halua kokreettista kontaktia heti ellei kyse ole molemminpuoleisesta hullaantumisesta/ salamarakastumisesta.

• Seppo Selipaatti

Joo ei mene koskaan yhteen nää jutut. Multa taas naiset häipänneet viestittelemästä kun on selvinnyt ettei minulta ole sitä seksiä ihan heti tulossa. Kun olen sanonut että olen nyt parisen vuotta ollut selibaatissa koska ei ole sitä sopivaa sattunut vastaan eikä satunnaispanot kiinnosta niin akat häipyy heti.

• Yhtälöt

Sama täällä ja usein baareista kylkeen kiilautuvilla tyrkyillä loksahtaa leuka lattiaan kun ilmoitta et ei harrasta yhdenillan juttuja, jonka jälkeen naama happamana häivytään äkkiä.
        Tää on niin totta, vaikka naisen puutteesta kärsivät luuserit myös täällä palstalla mölyää kuinka heille tai miehille nyt kelpaa kuka tahansa ja milloin hyvänsä.
        Ehkä nää naisten polkupyörien satuloitakin kiimassa naivat miehet ja naiset sitten aina löytävät toisensa vuodesta toiseen.
        Pettyvät sitten taas kerta toisensa jälkeen alkoholin huurujen haihduttua päästä ja alkuviikon taas manailevat kuinka nyt riittää nää yhden illan hyppelyt, mut taas seuraavana viikonloppuna heräävät jonkin ei niin miellyttävän kumppanin vierestä.
        Toiset ei vaan opi ikinä

• kiltti mies.

Jaah, minä en halua seksiä enkä ala vonkaamaan enen kun olisin tutustunut 6 kk.

• betula

^^^ pojot tästä kilttimiehelle! :)

• Seksionkivaa

6kk tutustumista ilman seksiä? Wtf :D

Mäkin olen kiltti, hyväsydäminen, avoin ja rehellinen mies, mutta kyllä nainen pääsee hekuman huipulle heti kun molemmista siltä tuntuu. En ikinä tuhlais yhteenkään naiseen 6kk vaan todetakseni että seksi ei toimi meidän välillä tai sitä on liian vähän!

Hyvässä jutussa nainen (tai mies) ei anna, vaan haluaa ja suorastaan pyytää sitä. Jos näin ei ole, niin joko nainen ei aiokaan edetä seksiin tai sitten kyseinen nainen ei vaan ole mua varten.

Jos yksinoikeudella treffaillaan ja ollaan yhteydessä suht tiiviisti ja molemmilla kiinnostus ja ihastus kasvaa, niin oman näppituntuman mukaan ensisuudelma on treffeillä 2-4 ja sänkyyn päädytään pussailusta 1-3 seuraavan tapamisen aikana... Ilman mitään "vonkaamista" tai "yrittämistä".. Sänkyyn päädytään, koska kummallakaan ei enää yksinkertaisesti pysy housut jalassa.

Seksi on osa toiseen tutustumista. Ei kunnon yhteyttä voi toiseen kokea ilman sitä. Ja jossei ei intohimo leimahda puolessa vuodessa, niin se ei leimahda ikinä...

Ikäluokassa 30-40 näin, mutta jokainen tyylillään

• Ehkäpä tuo kertoo enemmän miesmaustasi, varsinkin jos useampi tapaamasi mies on ollut samanlainen.

Itse haluan tuntea toisen ensin kunnolla, ennen kuin seksi tulee mukaan kuvioihin. Siitä en sitten tiedä miten pitkään se tutustuminen kestää, en ole vielä päässyt niin pitkälle.

• Sar!ella

Mitä se kertoo miesmaustani?
        Olen kyseisille miehille kertonut kyllä millainen olen.

Useampi tapaamani mies ei ole ollut tuollainen, vaan nettimiehet...

• hmjk

Kyllä nettiteittailua paljon harrastaneena miehenä voin vaan kehua 24 palstan tarjontaa. Olen noin 40v vapaa mies. En mikään komee oo ja tanakan oloinen. Perus duunari. Ja ihan puhtaasti seikkailumielin seuraa oon etsinyt eli seksiä. Ja profiilini on ihan tavallinen. Olen rehellisesti kertonut mitä haen ja muutama nainen en siellä blokannut. Treffeille naiset suostuu yllättävän hyvin. Ne ei ujostele yhtään kun tietävät mitä tulee tapahtumaan. Yhden naisen kans yöllä juteltiin ja villin treffi ehdotuksen heitin hänelle ni 30min päästä se oli mun luona. Tietenkin sama kaupunki oli. Ja siitä juteltiin ja kohta oltiin sängyssä hommissa. Ja kumpikin oli selvin päin. Treffeilltä oon tavannut noin 80 naista ja 76 kans on heti pantu. Ja nytkin on muutama vakkari eli tilaisuuksien tullen pistetään hommat käyntiin. Nuorin on ollut 20v ja vanhin 53v. Aina on yhteinen sävel löytynyt ja ehkäisyä aina käytetty. Eli turvaseksiä. Rohkeasti vain treffaileen kaikki. Itse mitä oon naisia tavannut on olleet ihan asiallisia ja sellaisia mitä ovat kertoneekin. Yllätyksiä ei oo kertaakaan tullut ja ihan sokkona on tavattu. Ei oo kuvia vaihdettu. Aina on paikka löytynyt puuhasteluun joko autossa, ulkona, kotona, huoltsikan vessassa pikaiset. Viimeksi perjantai iltana kutsuin yhden kotiini saunomaan ja loput kyllä arvaattekin:) Hieno paikka 24:n treffit

• tttpppppssstttt

Hei,

pari vuotta netistä seuraa hakeneena ja myös löytäneenä (nyt 6 kk suhteessa) sanoisin, jos nyt oikein tekstiäsi tulkitsen, että kuukausi on melko pitkä aika odottaa seksiä tutustuessa. Its ene seksi ensimmäisellä tapaamisella edellytä (toki sellaisiakin treffejä on ollut) mutt ajos toiset tai kolmannet treffit eivät johda yhteisiin öihin niin alkaa jo mietityttää. Seksi on tärkeä osa parisuhdetta ja iloinen ja luonnollinen asia, joten jos toinen mielyttää niin, että haluaa tavata uudestaa niin tulisi senkin osa-alueen tulla nopeasti kuvioihin.

Mutta meitä on toki moneen junaan, uskoisin kuitenkin edustavani mielipiteeni kanssa "miesten enemmistöä"

• grumpyold

Mitäpä hätää miehellä..aina voittaa. Jos nainen on helppo eli ekoilla tai tokilla treffeillä saa, niin "tokihan" antaa varmaan yhdelle ja toiselle eli helppo jättää tylysti moinen lutka. Ja jos nainen ei ymmärrä antaa viimeistään kolmansilla treffeillä niin sehän on frigidi, vaikea ihminen tai lesbo, taas hyvä syy jättää ponnistelut sikseen kun kaikki ei mennyt juuri miehen mielen mukaan. Niin että miten päin vain väännetään, aina naisessa vika kun ei "kelpaa" puolisoksi. Vai?

Juuri eksyin lukaisemaan aivan toista ketjua jossa mukafiksut nuoret miehet kehuskelivat miten paljon nuoria neitsyitä pääsee "korkkaamaan" kun valkkaa sopivat ei-kovin-kauniit tavikset Suomi24-treffeiltä ja teeskentelee kiinnostunutta. Huvittuneena eräs kertoi millaisia "itkunsekaisia vihaviestejä" saa peräänsä.

Ennen vanhaan olisivat kylän miehet sakilla opettaneet huonosti käyttäytyvää jolppia ladon takana. Nykyajan paskajätkät saavat temmeltää täällä vaikka vuosikymmeniä (kunnes impotenssi korjaa).

• ei lääppijä.

Itse en myäs ole ehdotellut mitään seksi juttuja netissä koskaan naiselle. Olen aina halunnut tutustua kunnolla mutta naiset ei ole ja netistä onkin vaikeaa löytää sellasta naista joka haluaa oikeesti tutustua. Ne pelimiehet saa seuraa mutta ei ne ketkä haluu oikeesti tutustua.

• Just näin

Netissähän se taitaa olla niin että ne komeimmat tai ylipäätään parhaan statuksen omaavat miehet on kiinnostuneet enemmän seksistä kuin parisuhteesta. Nää kyseiset sällit myös tietää sen että moni pitää heitä haluttavana ja käyttää sitä hyväkseen. En nyt sano että tää koskee kaikkia, mutta mitä tätä palstaa on tullut seurattua niin varsin yleistä tuo on.

Kyl se vaan on niin että mitä korkeempi status niin sitä huonompi sisäinen olemus.

• Sar!ella

Yleensä katson kokonaisuutta ennen kuin lähden kenenkään kanssa treffeille.
        Jos pelkkää ulkonäköä katsotaisiin, nämä miehet ovat olleet kouluarvosanalta sellaista 7½ luokkaa. Sellaisilla miehillä on potentiaalia muodostua sellaiseksi 10 mieheksi mun mielessä, mutta näillä on käynyt päinvastoin...

• 54764

Outoa sakkia olet treffaillut, ei voi muuta sanoa..

Musta näin miehenä ois ihan kiva jos nainen ei olisi heti sänkyyn hyppäävää sorttia - niin kuin ne tänä päivänä tuntuvat olevan.
      Kyllä ensin voi tosiaan tutustuakin.

• Mies 30v

Herää kysymys, millainen profiili sinulla on? Voisiko olla, että keräät tietämättäsi huomiota vääränlaisilta miehiltä?

Kerrot avauksessasi itsestäsi sellaisia asioita, joita ei mielestäni kuule turhan usein, kun kuuntelee ihmisten kuvauksia itsestään. Se tapa, jolla kerrot itsestäsi ja kokemuksistasi, vahvistaa tuota käsitystä entisestään. Kyse on toki makuasiasta, mutta omasta näkökulmastani erotut massasta eduksesi tavalla, johon harmillisen harva pystyy.

Mietinkin, tuottaisiko profiilisi minulle samanlaisen mielikuvan.

• Sar!ella

Jostakin kumman syystä taidan kerätä huomion vääränlaisilta miehiltä.

Profiilini on ollut kuvallinen ja kuvaton. Joku sanoin kuvastani, että näytän luonnossa paljon paremmalta. Muutama mies on haukkunut minua herneet nenäänsä vedettyä rumaksi.

Olen saanut profiilistani kehuja jonkin verran. On kuulemma erilainen kuin muilla. Huomaan tosin ettei monet miehet jaksa lukea profiilia ajatuksen kanssa, koska ottavat yhteyttä vaikka ovat ihan selkeästi sellaisia mitä en etsi.

• kiltti mies.

Jos mies alkaa puhuu seksistä heti niin sitähän se sulta haluaa. Sellaset on usein myös jo varattuja eikä ne häpeä vonkata suoraan seksiä. Se on ihan sama millaine profiili naisella on, sellaiset seksin vonkaaja miehet lähettelee monille kymmenille naisille niitä samoja viestejä. Ilmaisesti ne saa myös vastauksia koska eivät koskaan lopeta. Sitten me kunnolliset jotka emme vonkaa seksiä, niin emme saa mitään vastauksia.

• erfarenhet

Ideoina aloittajalle että poista se kaunis, pelimiehiä kiehtova valokuvasi. Yritä kuvattomalla profiililla. Myöskin vika on ehkä, että et ole riittävästi työstänyt mitä olet etsimässä. Meitä ei niinkään auta se, mitä ET HALUA.
      Teepä jonakin iltapuhteena aarrekartta-tyyppinen harjoitus aiheesta tuleva puolisoni. Mieti ensin mielessäsi ja sitten paperille millainen hän on. Saa olla melkoisen yksityiskohtainenkin lista, koska uskon että olet jalat-maassa-ihminen etkä haihattelija. lopuksi voit vielä yrittää löytää lehdistä tai netistä kuvia somistamaan projektiasi. Hyvä.
      Seuraavaksi (kun olet kuvattomalla profiililla mukana) et jääkään sinne prinsessatorniisi odottamaan kosijoita ja kehujia. Vaan suunnilleen skippaat kaikki sinulle tulleet yhteydenotot ja haet omien tarkkojen kriteeriesi mukaisella haulla niiden n 1 miehen joukosta ne muutamat TODELLA KIINNOSTAVAN OLOISET. Teille voisi olla hyvä kirjoitella melko pitkään ennen tapaamista, kyllä vilunkiveikko kirjoitelmillaankin puhuu itsensä pussiin jos et vain lumoutuneena tuijota komistuksen kuvaa ja luomoudu ulkonäköäsi koskevista kehuista. Kehuillahan hän ei pääse sinua sumuttamaan jos maltat sen valokuvankin kanssa odotuttaa!
      Eli ensin sitä sielujen sympatiaa etsimään. Ehkä sinun itsesikin täytyy tinkiä komeustoiveista luonteen hyväksi hiukkasen?

• näin juuri

Kyllä, kokemus puhuu *yläpeukku* :)

• Sar!ella

Ei se kuva taida olla kovin kaunis, kun on minua sen perusteella sanottu rumaksikin.

"Ehkä sinun itsesikin täytyy tinkiä komeustoiveista luonteen hyväksi hiukkasen?"
        Tuo on ihan makuasia. Olen treffaillut muutamaa miestä ja ne ei muutamien kaverieni mielestä olleet "minkään näköisiä". Ulkonäkö on makuasia.

• mies 28v

Niin, harmi että olet saanut tuollaisia kokemuksia.Itse olisin valmis odottamaan niin pitkään kuin nainen vain haluaisi.Oikeastaan haluan itsekkin mielummin tuntea toista hieman enemmän ennen kuin aletaan ns. hommiin.Joten, ei kaikki nettimiehet halua ekana sänkyy ;)

• Realismia vain

Kuukausi voi olla pitkä aika, kun ollaan toisella kierroksella ja aikaa deittailuun vähän. Pitkä viestittely, sitten treffit parin viikon välein, eikä varmuutta edes siitä, oletko naiselle mieluisa vai vastenmielinen. Nainen säännöstelee yhdessäoloa ja sopii tapaamiset turvallisesti julkiselle paikalle, mutta sanoo silti haluavansa nähdä. Siinä vierähtää nopsaan puoli vuotta tai vuosi, ennen kuin selvää, ettei kemiaa ollutkaan. Mieluummin käytän tuon ajan tutustumalle sellaiseen naiseen, joka varmasti haluaa minut lähelleen. Johtuu varmaan iästä. Kolmenkymmenen jälkeen ei ole enää tullut sellaisia äkkirakastumisia, jossa heti tietäisi, että tätä naista tavoitellakseni olen valmis unohtamaan kaiken muun.

• Sar!ella

Näkisin kiinnostavaa miestä mieluusti vaikka joka päivä. Voihan olla, että seksi tulisi silloin kuvioihin nopeampaa, kuin silloin kun nähdään kerran viikossa.

• vanhakettu

Minkälaista viestiä itse annat annatko ymmärtää muttet ymmärrä antaa,tykkäätkö vedättää miehiä ,mutta viime metreillä peräännyt,se semmonen on ärsyttävää,vai saatko siitä jonkun tyydytyksen.Sittehän sitä voi kavereille kehuskella,miten sekin mies!!!!!?

• Sar!ella

En kehuskele kavereille mitään miesjuttuja. Ei ole mitään kehuskeltavaa, kun ei ole löytynyt sitä kunnollista suhdetta.

Annan miehen ymmärtää kyllä jos olen kiinnostunut, ja senkin etten heti ole valmis sänkyyn...

• e567k6r34

Mun mielestä on typerää selittää mitä kaverit sanovat/kehuvat sinun olevan. Nehän on sun kavereita jotka luonnollisesti tsemppaa ja kohottaa sun mielialaa.
      Kukaan kaveri ei tiedä millainen olet parisuhteessa, tai miten sinuun rakastunut mies sinut näkee.

Nuo seksijutut on sellaisia että joillakin saattaa olla hyväksikäytetyksi tulemisesta kokemuksia (nainen maksattaa milloin mitäkin) eikä sänkyyn päästä koskaan.
      Seksi on kuitenkin tärkeä osa ei-kaverillista suhdetta.
      Kuukausi on aika pitkä aika vain lässyttää joutavia eikä mitenkään edetä läheisemmäksi.

Tuo mitä joku laittoi kuvattomana deittailusta ei poista millään tavalla aloituksen ongelmaa. Yleensä kuvattomuus on merkki jostain salaamisesta.

• Sar!ella

Kehuthan on aina valehtelua?

Kukaan kaveri ei tiedä millainen olet parisuhteessa? Tuota, onhan joillakin sellaisiakin kavereita jotka ovat joskus seurustelleet, vai eikö ole? Silloin tietänee toisesta ne parhaat ja huonoimmat puolet? Mitäpä jos toinen haluaisikin vielä seurustella tämän toisen kanssa, koska on sen mielestä ihan mahtava tyyppi, mutta välimatka ym. olosuhteet estää sen?

• Heippatis

Itselläni jäi, ihan ok fiilis nettideittailusta. Kuvallisella
      profiililla liikkeellä ja omasta, ei äidin, tai ystävien mielestä
      ihan ihmisen näköinenkin.

Kerroin viihtyväni mökillä, aina kun on mahdollista. Aluksi
      ajattelin, että tulee näitä saunomis ja muita alasti uimis
      pyyntöjä ja meinasin poistaa tuon, mutta en saanut mitään
      törky, tai kaks mielisiä ehdotuksia.

Kävin treffeillä (useillakin) ja viihdyin heidän seurassan,
      mutta kuitenkin sitä jotain, mitä tarvitaan etenemiseen, jäi
      puuttumaan. Milloin minun, milloin mmiehen puolelelta.

Tiedän, että netissä on monenlaista kulkijaa ja varattua
      vonkaajaa, ei minkään etsijää ja saa olla tuntosarvet
      törröllään, vaan on niitä asiallisiasiakin ihmisiä, Joten ihan
      vastapainoksi kirjoitin, kun tuntuu, että kaikki miehet ja
      naiset on on huuhaa pellejä.

• Jago

Jos kyseessä on selkeästi treffit treffit eikä mitkään kaveriillalliset ja 3 kerran jälkeenkään ei ole seksiä ollut niin kyllä se ois ainakin mulle aika siirtyä seuraavaan.

• tunnustelija

Itse tykkään tutustua mahdollisimman pitkään ennen kuin hyppäisin nettideitin kanssa sänkyyn. Koen, että haluan todella tuntea millainen ihminen toinen on. Ja kun molemmat ovat valmiita siihen niin seksikin on parempaa.

• miäs39v

Itse olen hyvin ujo ja kokematon huolimatta 39v iästäni. Treffailin yhtä naista ja kerran kun hän oli käymässä luonani (3. kerta) hän ehkä olisi halunnut seksiä, tuli lähelle jne. Kokemattomana en osannut reagoida enkä vastannut hänen lähentelyyn (minulla on hyvä kotikasvatus ja naisia ei saa käpälöidä). Niinpä sitten naisesta ei kuulunutkaan sen jälkeen. Ilmeisesti minun olisi pitänyt osata ehdottaa seksiä?

• Totuutta

Aloittaja, kerrot nettideittailun varjopuolista hyvin uskottavasti ja totuudenmukaisesti. Sietäisi miesten ajatella, ovat he minkä ikäisiä tahansa. Painostaminen seksiin on yksi miesten ikävimmistä piirteistä. Kunnon nainen joka ei ole rakastunut ei noihin lähde. Ryhdistäytykää miehet!
      Deiteillä voi olla myös naisia joille on se ja sama miten he käyttäytyy. Silti ei pitäisi koskaan ajatella että kaikki olisivat samanlaisia. Ottakaa ensin selvää minkälaisesta ihmisestä on kysymys, keskustellen se selviää. Tuntematon päällekäyvä ja seksiin tarttuva, ehdotteleva ihminen on vastenmielinen. Ei mitään sympatiaa heille.
      Itseään arvostava ihminen osaa käyttäytyä toistakin kohtaan fiksusti.

• Speelmanni

Naiset aina testaa miehiä, usein sitä itse tajuamatta. Sinä testaat, tuleeko vastaan miestä, joka saa sinut lipsumaan periaatteestasi. Kun olet oikeasti rakastunut, seksikin alkaa kiinnostaa, ja tekosyy seksiin silloin on oleva se, että nyt on kyseessä se oikea, välttämättä et edes mieti asiaa vaan antaudut tilanteelle, koska kaikki tuntuu hyvälle. Eikä siinä ole mitään väärää. Näin on luoja/evoluutio homman hoitanut. Me emme ole ikuisten pihtaajien jälkeläisiä.

• Sar!ella

Kiinnostaahan se joidenkin kanssa. En vain halua mennä rajan yli ennen kuin olen ihan varma minun ja miehen suhteen etenemisestä.

On niitä kärsivällisiäkin miehiä. Kaikki eivät ole niin alkukantaisia, että pitäisi kolmannella tapaamiskerralla vaihtaa jo eritteitä.

• hyviäkinOn

Tuli hieman surullinen olo aloitusviestin lukemisesta. Maailmassa on varmasti paljon ikäviä ihmisiä sukupuolesta riippumatta. Kaikki miehet eivät kuitenkaan ole vain seksin perässä, vaikka miessukupuolessa tämä piirre ehkä onkin hieman korostunut.

Jos aiot jatkaa nettitreffejä, niin voisit aivan suoraan profiilissasi ilmaista, että haluat pidättäytyä seksistä kunnes suhde menee vakavaksi. Ehkä tällä saat karsittua pahimmat ainekset pois. Niin, ja älä moiti miehille muita miehiä (paitsi vakavassa parisuhteessa). Sillä tavalla antaa itsestään helposti hyvin negatiivisen kuvan.

Toivon, että löydät itsestäsi voiman, etkä katkeroidu. Maailmassa kyllä on hyviä miehiä.

• kiltti mies.

"Tuntuu, kun olen kertonut muille nettimiehille jonkun nettimiehen huonosta käytöksestä, he ovat ikäänkuin alkaneet itsekin käyttäytyä samalla tavalla minua kohtaan kuin muutkin.

Voidaan siis olettaa että huonosti naisia kohtelevat miehet pääsee juttusille naisten kanssa ja tälläinen naisia hyvin kohteleva mies ei pääse tutstumaan naisiin.

"Nettimiehillä on kiire sänkyyn"

No netissä suurin osa haluaa vain panoseuraa ja me jotka haluaisimme vakisuhteen niin emme pääse edes juttusille naisten kanssa. Voidaan siis olettaa taas että ne panoseuraa hakevat on komeita joille naiset vastailee koska vain ulkonäöllä on naisille merkitystä.

Voisit yllättyä jos tutustuisit meihin taviksiin niin ne ei varmaan vonkais sua sänkyyn heti

• seksionkivaa

Eih!!

Kuten tuolla yllä tässä ketjussa... Se ettei halua odottaa puolta vuotta seksin takia ei tarkoita, että oli naista huonosti kohteleva, pelkkää panoseuraa vilungilla etsivä sika.

Get a grip kiltti mies. Kiltti voi olla olematta nössö. Vähän tuhma voi olla olematta mauton tai pervo. Sun jutuista paistaa, että rinnastat naisen hyvin kohtelemisen seksittömyyteen ja ylipursuavaan korrektiuteen. Sehän on vain ******** tylsää ja pitkässä juoksussa ihanan naisen laiminlyöntiä!

"" Me tavikset, me kiltit miehet, me jotka haluamme vakisuhteen.... ""

Mä olen noita kaikkia! Ja monet naiset tykkää... ja pääsen niiden juttusille livenä ja netissä. Heitäs nyt se marttyyrin viitta kierrätykseen ja kato peiliin.

• Antero123

Olen täsmälleen samaa mieltä kuin Speelmanni. Nainen kyllä alkaa haluamaan seksiä melko pian jos mies saa naisen hyrräämään. Nämä loputtomat kahvittelut ei johda mihinkään kun kemia puuttuu.

• Antero123

Se jäi vielä sanomatta että aloittajan jutut vaikuttaa luonteeltaan siltä että siinä on kaikki voittaneet kun ne miehet on päättäneet laittaa uutta matoa koukkuun.

• 7+8

Kerroppa Antero123 meille muillekin millä tavalla kaikki ovat voittaneet kun miehet on päättäneet laittaa uutta matoa koukkuun..?

• seksionkivaa
        7+8 kirjoitti:

Kerroppa Antero123 meille muillekin millä tavalla kaikki ovat voittaneet kun miehet on päättäneet laittaa uutta matoa koukkuun..?

Vastaan Anteron puolesta. Sillä tavalla, että jos nainen ei tunne sen vertaa himoa mieheen, että haluasi häntä kuukausienkaan tutustumisen jälkeen, vaan on sitten joskus valmis "suorittamaan aktin"... niin ne miehet ja aloittaja eivät olleet tarkoitetut toisilleen. Ei siksi, että seksittömässä (ja intohimottomassa?) pitkän kaavan tutustumisessa olisi jotain vikaa jos sitä molemmat haluaa. Ja painot sanoilla jos ja molemmat. Summa summarum --- aloittaja ja hänen tapaamansa miehet eivät halunneet suhteelta samoja asioita.

Ja vielä kerran... se, että haluaa seksiä ja tuntea paloa erityiseksi kokemaansa naista kohtaan on eri juttu kuin pelkkää seksiä vonkaavat, valehtelevat ja heti kaadon saatuaan horisonttiin katoavat miehet.... osin ketju tuntuu olevan värittynyt mustaksi ja valkoiseksi, jossa on olemassa kiltti mies -nimerkin tyyppisiä ihmisiä ja pelkkää panoa etsiviä paskiaisia.

Mutta ihan kivaa ajatustenvaihtoa kivasta aiheestahan tää on. Siitä puhe mistä puute ;)

• Sar!ella
        seksionkivaa kirjoitti:

Vastaan Anteron puolesta. Sillä tavalla, että jos nainen ei tunne sen vertaa himoa mieheen, että haluasi häntä kuukausienkaan tutustumisen jälkeen, vaan on sitten joskus valmis "suorittamaan aktin"... niin ne miehet ja aloittaja eivät olleet tarkoitetut toisilleen. Ei siksi, että seksittömässä (ja intohimottomassa?) pitkän kaavan tutustumisessa olisi jotain vikaa jos sitä molemmat haluaa. Ja painot sanoilla jos ja molemmat. Summa summarum --- aloittaja ja hänen tapaamansa miehet eivät halunneet suhteelta samoja asioita.

Ja vielä kerran... se, että haluaa seksiä ja tuntea paloa erityiseksi kokemaansa naista kohtaan on eri juttu kuin pelkkää seksiä vonkaavat, valehtelevat ja heti kaadon saatuaan horisonttiin katoavat miehet.... osin ketju tuntuu olevan värittynyt mustaksi ja valkoiseksi, jossa on olemassa kiltti mies -nimerkin tyyppisiä ihmisiä ja pelkkää panoa etsiviä paskiaisia.

Mutta ihan kivaa ajatustenvaihtoa kivasta aiheestahan tää on. Siitä puhe mistä puute ;)

On ihan eri asia tavata joku mielenkiintoinen tyyppi ja nähdä sitä tiiviisti kuukauden ajan (ja sen jälkeen) ja antaa mennä sinne seksin puolelle kuin tavata ihan mielenkiintoinen tyyppi ja tavata viikon välein ja torjua miehen seksilähentely yritykset, koska ei vielä tunne päässeensä henkisesti niin lähelle toista kuin haluaisi ennen intiimin läheisyyden mukaan tuloa...

Eiköhän jokaselle löydy joku. Mun livesuhteet on menneet aina niin, että mies on ollut se innokas osapuoli, että oon joskus ajatellut, että mitenhän se hoitaa työnsä kun noin paljon on muhun yhteydessä (Ei sillä, että siinä mitään pahaa olisi, päinvastoin pidän innokkaista miehistä, jos hänestä pidän...) Mutta livesuhteissa mies ei ole koskaan painostanut seksiin tai vähätellyt minua, kun olen ollut siinä jarruna. Päinvastoin he ovat kunnioittaneet minua ja olleet edelleen kiinnostuneet minusta kokonaisvaltaisesti. Nettissä tilanne on ollut päinvastainen. Jos alkaisin arvostella tässä ihmisiä ja laittaisin kuvat riviin tänne, niin saattaisitte itsekin hämmästyä kuka on ollut huonokäytöksinen ja kuka ei.... Meni hieman off... mut anti mennä...

• seksionkivaa
        Sar!ella kirjoitti:

On ihan eri asia tavata joku mielenkiintoinen tyyppi ja nähdä sitä tiiviisti kuukauden ajan (ja sen jälkeen) ja antaa mennä sinne seksin puolelle kuin tavata ihan mielenkiintoinen tyyppi ja tavata viikon välein ja torjua miehen seksilähentely yritykset, koska ei vielä tunne päässeensä henkisesti niin lähelle toista kuin haluaisi ennen intiimin läheisyyden mukaan tuloa...

Eiköhän jokaselle löydy joku. Mun livesuhteet on menneet aina niin, että mies on ollut se innokas osapuoli, että oon joskus ajatellut, että mitenhän se hoitaa työnsä kun noin paljon on muhun yhteydessä (Ei sillä, että siinä mitään pahaa olisi, päinvastoin pidän innokkaista miehistä, jos hänestä pidän...) Mutta livesuhteissa mies ei ole koskaan painostanut seksiin tai vähätellyt minua, kun olen ollut siinä jarruna. Päinvastoin he ovat kunnioittaneet minua ja olleet edelleen kiinnostuneet minusta kokonaisvaltaisesti. Nettissä tilanne on ollut päinvastainen. Jos alkaisin arvostella tässä ihmisiä ja laittaisin kuvat riviin tänne, niin saattaisitte itsekin hämmästyä kuka on ollut huonokäytöksinen ja kuka ei.... Meni hieman off... mut anti mennä...

Ymmärrän, oikein hyvin. Ja täytyy sanoa, että kun noin sen puit, niin samoilla linjoilla olen itsekin. Tämä keskustelu on vähän kärjistynyttä "ehkä" ja omat mielipiteet ja tulkinnatkin sen mukana.

Onpahan sitä käynyt niinkin, että nainen on se yli-innokas vastapuoli ja haluaa seksiä nopeammin kuin mies (minä). No joskus on tullut annettua ja ajatellut, että mennään näillä nyt sitten, pidetään hauskaa ja kattellaan. Kun sitä henkistä yhteyttä ei sitten löydykään ja kiinnostus lopahtaa, niin sika-miehen tittelinhän siitä saa. Eipähän siitä jälkipyykistä itekään nauti...

Kuvaamasi painostus ja vähättely on kyllä törkeetä. No paljastaapahan jyvät akanoista, tuskin näissä tapauksissa menetit mitään kauhean ihmeellistä. Nettideitin ongelma on musta se, että se on niin helppoa tavata uusia ihmisiä. Uuden ihmisen kohtaaminen on kärsinyt ikäänkuin inflaation. Johtaa tuohon arvostuksen puutteeseen ja yksi tapa sen ilmenemiseen on kuvaamasi kaltaiset asenteet.

Tsemppiä :)

• Nettideittailu vaikuttaa kyllä tällaiselta omalta kieroutuneelta virtuaali-soidinmenolta jos minulta kysytään.

Siinä missä reaalimaailmassa se kiimaan tullut naaras päästää ilmoille ehkä hieman feromoneja uroksia houkuttaakseen, niin tuolla treffeissä kauniit naiset laittavat kuvansa ilmoitukseen ja päälle hieman jotain selostusta, ja saman tien paikalle ilmaantuu se 100 urosta esittelemään paremmuuttaan. Reaalimaailmassa ne urokset sitten ehkä hieman siinä pullistelisivat ja häätäisivät toisia uroksia pois, tappelisivatkin tarvittaessa. Vain näyttääkseen että "tässä minä olen, minä olen se vaikutusvaltaisin, komein ja voimakkain alfa-uros. Minulla on sitä itsevarmuutta ja voimaa ylitse muiden." Virtuaalimaailmassa sen sijaan pullistellaan sitä hauista omassa profiilikuvassa, hieman leperrellään ja ehkä väännetään totuutta viesteissä omaa paremmuutta kohti. Pyritään olemaan se haluttavin, olipa se sitten sitä omaa huumorintajua mitä esitellään, voimaa, varallisuutta ja valtaa tai vain sitä pelkkää itsevarmuutta ylitse muiden. Sitä samaa itsevarmaa alfa-urosta siinä kuitenkin pyritään esitetään.
      Ja lopuksi molemmissa tapauksissa naaras valitsee mielestään sen parhaan yksilön... Mutta eipä siinä kauaa yleensä kestä, kun kyseinen alfa-uros, joka tuntee olevansa sen lauman kuningas jo liihotteleekin seuraaville soidinmenoille kisaamaan seuraavasta kiimaan tulleesta naaraasta. Etenkin jos deiteillä paljastuu että naaras ei ollutkaan kiimassa, niin eihän se uros kauaa aikaansa haaskaa, sillä seuraavat soidinmenot jo odottavat, pitää päästä taas kukoksi tunkiolle sinnekin.

Tämä ei sitten ollut tarkoitettu miksikään deittailevien "naaraiden" ja "urosten" mollaamiseksi. Ja älkää nyt suuttuko tuosta "kiimainen naaras" heitosta hyvät naiset. Se on sitä huonoa huumoria vaan, en minä nyt teitä ihan tosissani eläinnaaraisiin vertaa. :D

Tämä oli vain oma huomioni kuinka tämä virtuaali-soidinmeno on edelleen sitä ihan samaa eläimellistä menoa kuin luonnossakin ja baareissa, kuorrutettuna vain monimutkaisempaan virtuaalikuorrutukseen.

Ja riippuu mitä deiteiltään haluaa, mutta itse kyllä naisena jättäisin varmaan sen kuvan ainakin pois (jos siis ei puhdas seksiseura ole se mitä hakee). Jos ei mies jaksa lukea tekstiä ja miettiä sopiiko luonteet kohdilleen, vaan pelkästään kuvan perusteella syttyy, niin sitten varmasti sen mukaista kohtelua on odotettavissa niillä deiteilläkin. Totta kai se on epäilyttävää että miksei joku näytä kuvaansa, onko ruma, tms. mutta ainahan sitä sitten voi myöhemmin kuvaa laittaa jos alun viestittelyn perusteella oikeasti kiinnostaa.
      Saattaa joutua haaskaamaan enemmän aikaa sellaisten ihmisten kanssa keskusteluun, jotka eivät olleetkaan sitten fyysisesti sytyttäviä - mutta se on se hinta mikä on maksettava siitä, että saa myös karsittua pois ainakin osan niistä joita ei taas kiinnosta mikään muu kuin se fyysinen puoli.

• blaa blaa

Nettideittailu on vain kauniille ja komeille. Rumien ei kannata deittailla koskaan.

• iknj67ikjju77kjju677

En todellakaan ole mikään vonkaaja, mutta onhan se aika hölmöä tarkoituksella odotuttaa seksiä kuukausia. Kyseessä kuitenkin on normaali ja mukava asia niin miksi siitä pitää tehdä jokin valintakysymys ja vain aiheuttaa negatiivisia tuntemuksia?

• Sar!ella

Ei ole kyse kuukausista.
        Vuorokaudessa on 24 tuntia ja kuukaudessa se kertaa about 30, eli noin 720 tuntia. On se ihan eri asia millä tasolla tunteminen on toisen kanssa kun on viettänyt hänen kanssaaan vaikkapa 50 tuntia kuin 3 tuntia.

Kuukausi on venyvä käsite. Ajan voi käyttää miten haluaa.
        Kuukaudessa voi oppia toisen tuntemaan, tai sitten ei. Kuukaudessa voi tuntea olonsa turvalliseksi toisen seurassa, tai sitten ei jne....

• niinmiksihän

Niin kovasti käy itsetunnon päälle jos ei pääse pukille?
      Mies, joka ei jaksa muutamaa viikkoa vartoa, ei tod. näk. pärjää myöskään lapsiperheessä. Joskus ne omat mielihalut ja addiktiot vaan on paras opetella kuolettamaan. Mutta nykyaika kannustaa napsimaan pikavoittoja. Kärsivällisyys on kokenut inflaation.
      Sata vuotta sitten tunnettiin käsite itsekasvatus. Eli tarvittaessa piti itse asettaa itselleen tavoitteita, joiden eteen uurastaa. Kieltäymyksien kautta onneen.
      Juu, tiedän, suurin osa mieslukijoista ei ymmärtänyt sanaakaan.

• iuu667iuyy567iuyt456

No tossa on kyse kuukausista ja erikseen ns. pihtaamisesta, miksi asiasta minkä pitäisi olla normaalia pitää yrittää tehdä jotain erikoista.
        Ei sata vuotta sitten odoteltu tai pihtailtu, mies tuli ja pani kun panetti ja yleensä niin omaa emäntää kuin piikaakin. Romantiikka ollut aika kaukana.

• 2+9
        iuu667iuyy567iuyt456 kirjoitti:

No tossa on kyse kuukausista ja erikseen ns. pihtaamisesta, miksi asiasta minkä pitäisi olla normaalia pitää yrittää tehdä jotain erikoista.
        Ei sata vuotta sitten odoteltu tai pihtailtu, mies tuli ja pani kun panetti ja yleensä niin omaa emäntää kuin piikaakin. Romantiikka ollut aika kaukana.

Missä tossa on kyse kuukausista??

• haluan rakastella :)

Naisena olen ollut suhteessa ihanan miehen kans, jota ei seksi kiinnostanut. Joten nettitreffeillä odotan jo pientä pusua, hipaisua yms heti ja sänkyyn 2-3 treffeillä ainakin. Jos seksi on ongelma, niin eipä ole minun mies. Seksittömään suhteeseen en enää halua, vaikka olisi kuinka mukava ja ihana mies. Siksi näitä naisten pihtaus-juttuja ymmärrä ollenkaan. Miksi tehdä seksistä valta taistelu?

• Mies_Espoosta

Varsinkin jo kolmenkymmenen iässä olevat ihmiset - miehet ja naiset - ovat usein aika kärsimättömiä suhteidensa kanssa. Hatusta vedetty arvaukseni on, että yli puolet satunnaisesti valituista noin 30:n ikäisistä miehistä ja naisista olettaisi seksin tulevan kuvaan jo ensimmäisen kuukauden aikana.

Tämän taustalla voi olla moniakin eri syitä. Yksi näistä on se, ettei kolmenkymmenen ikäiselle seksi ole enää sillä tavalla uusi ja jännittävä asia kuin kymmenen vuotta aiemmin. Toinen syy voi olla se, että tuossa vaiheessa kumpi tahansa osapuoli saattaa vetää suhteen poikki milloin tahansa sen isompaa syytä ilmoittamatta, mutta samaan aikaan deittailu sitoo aikaa ja estää tapaamasta muita samaan aikaan. Nopeasti seksiä kohti pyrkimällä tuloksena on yleensä joko suhteen eteneminen tai sitten katkeaminen. Taustalla voi olla pyrkimys saada "elinkelpoinen" kuvio syvenemään suhteeksi mahdollisimman äkkiä ja "heikot edellytykset omaava" katkeamaan mahdollisimman pian siten, että ajan ja muiden niukkojen resurssien käyttö minimoituu.

• Sar!ella

Eiköhän se suhde tehdä elinkelpoiseksi viettämällä mahdollisimman paljon aikaa sen toisen kanssa?
        Kolmet tunnin treffit on ihan eri asia kuin se, että haluaa viettää toisen kanssa mahdollisimman paljon aikaa yhdessä heti.
        Jos ei halua tai haluaa vain mahdollisimman äkkiä seksiä, niin eiköhän se juttu kannata unohtaa...

• ei_koeajeluita

Jännä että tämä kumpi tahansa osapuoli joka poikkasee touhun yhtäkkiä taitaa yleensä olla mies joka on saanut sitä mitä halusi. Ja joka yllätys yllätys ei sitten haluakaan sitoutua aikuistenoikeesti, vaan olisi bongattavissa uusien naisten seurassa heti perään tai jopa useampi seksuaalisen aktiviteetin kohde samanaikaisesti työn alla. Vähän niin kuin jonglööri monta palloa ilmassa.
      Se pallo, joka putoaa haaveiden pilvilinnasta äkisti maanpintaan, saattaa tuntea itsensä aika kolhituksi ja liatuksi.
      Tullut selväksi on, miesten mielestä jokaisen jolla p...u on pitäisi sitä auliisti jakaa heti kun mies arvelee olevansa kiinnostunut naisesta jossakin mielessä. Ja vainottu etninen vähemmistö olemme me naiset, jotka haluamme avata salaiset puutarhat vain yhdelle. Puolisolle, nykyiselle tai tulevalle.
      Seksuaalisesti nainen voi olla hyvinkin kiihkeä ja paljon haluava, ja silti ns. kunnon tyttö joka ei halua alentua ilmaiseksi huoraksi. Mies kun ei käsitä naisen tunne-elämää, niin voisi edes yrittää arvostaa herkempää, monisyisempää osapuolta.

• ei ääripäille

Ei nyt kannata itseään kovettaa, nettideittailun takia, tai
      alkaa olemaan muuta, kuin on.

Minä päätin, ellen kelpaisi juuri omana itsenäni, niin
      se siitä deittailusta,

Seksi on tärkeä osa kumppanuutta ja jokainen etenee
      omaan tahtiinsa, mutta itse en halua kovin pitkää odottelua,
      silloin alkaa väkisinkin tuntua, että minä en ole kyllin
      kiinnostava, kun ollaan vaan kuin ystäviä.

Mutta nämä toisen ääripään suharit, jotka alkaa
      vonkaamisen jo eka treffeillä, niin jätän suosiolla heille,
      joilla on samanlainen näkökanta seksiin.

• Helppo arvata

Arvaan näin: Kiinnitätä huomiosi niihin komeisiin, pitkiin ja menestyviin sweet talkereihin. Niihin samoihin, joihin kaikki muutkin naiset ja jotka ovat tottuneet kaatamaan netistä naisen toisensa jälkeen. Totta hemmetissä he vonkaavat seksiä. Sitähän he sieltä netistä etsivät. Tavalliset meihet ovat sinulle käytännössä näkymättömiä.

• Sar!ella

Voisit yllättyä keihin kiinnitän huomioni.

• Antero123

Joku tuolla osin vastasikin minun puolesta. Aloittaja puhuu oikeustoimista ja kusipäistä. En usko että ne miehet on menettäneet mitään laittamalla uutta matoa koukkuun.

• Sar!ella

Kerro lisää Antero123. Se kannattaa, koska tuosta en päässyt vielä jyvälle ja me ei osata lukea sun mieltäsi.
        Voin avata tilannetta sitten myös enemmän, jos sille on tarvetta.

• Antero123
        Sar!ella kirjoitti:

Kerro lisää Antero123. Se kannattaa, koska tuosta en päässyt vielä jyvälle ja me ei osata lukea sun mieltäsi.
        Voin avata tilannetta sitten myös enemmän, jos sille on tarvetta.

Sar!ella. Tuo sinun aloitusviestin kielenkäyttö on sellaista että se karkottaisi ainakin minut pois. Ja ihmettelen tuollaisia riitelyitä joittenkin deittien kanssa joiden kanssa ei ilmeisesti olla edes seurusteltu. Ei tulis mieleenkään alkaa riitelemään jonkun deittitutun kanssa. Epäilen että sulla on ongelmia kielenkäytön kanssa.

Seksin aloittamisen ajankohta on tietenkin yksilöllistä. Mutta ainakin oma käsitys on, että jos tapaillaan suht usein ja siinä menee kuukausia, niin sitä kemiaa ei vaan ole. Ja sitähän ei tulekaan koska ihminen ei voi kiinnostustaan perustaa järkipäätökseen. Eli jos sinusta tuntuu ettet jonkun kanssa halua harrastaa seksiä, niin joko kemia puuttuu tai haet kaveria vaan.

Olen itse seurustellut pitempään kahden netistä löytämäni naisen kanssa. Ekan kanssa kirjoiteltiin pitkään ja kun tapaaminen järjestyi, niin sänkyyn mentiin samana yönä. Toisen kanssa kirjoiteltiin kanssa joku viikko. Yhteinen yö vietettiin toisten treffien päätteeksi. Aikaa tapahtuneesta on kohta vuosi ja olemme edelleen yhdessä. Eli pointti on että kyllä se vetovoima löytyy aika nopeasti jos sitä on ollakseen.

Toisinpäin asian voi siis ajatella niin, että jos et halua jotain miestä, niin tuskimpa se halu nousee vaikka tapailisit monta kuukautta.

• Mies 30v

Kysymys aloittajalle: Miten luonnehtisit miestä, jota etsit? Jos et osaa vastata konkreettisesti, niin haaveile :)

• Sar!ella

Miespuolinen minä, mutta miehisempi ja siten kiinnostavampi versio...
        eli tällaisilla ominaisuuksialla varusteltu mies olisi haaveissa:

-kiltti, mutta jämäkkä tarvittaessa
        -hyväsydäminen
        -inhimillinen
        -hoitaa asiansa niin ettei tarvitse huolestua
        -yhden naisen mies
        -haluaa kestävän suhteen
        -koittaa ymmärtää muitakin kuin itseään
        -ammatilla ei ole väliä, kunhan on itse tyytyväinen
        -haluaa, että kumppani olisi se paras ystävä lopulta
        -näyttää tunteensa puhumalla ja pussaamalla
        -ei ole pröystäilevä tai liian iso egoinen
        -ei pidä yhden illan suhteista
        -on luotettava
        -pitää sanansa
        -on suvaitsevainen
        -tekee suhteen eteen asioita, jotta kipinä säilyy (lähinnä pieniä arkipäiväisiä juttuja, mutta saa joskus yllättää isomminkin jos haluaa)
        -kestää muutakin kuin pumpulia
        -on tuki ja turva
        -iloitsee toisen onnistumisista ja kokee ne "me" hengessä
        -jakaa mielessä olevat asiat kumppanin kanssa
        -on tasavertainen
        -on suhteen mies
        -pitää läheisyydestä
        -pyytää anteeksi ja antaa anteeksi jos joskus on pieniä erimielisyyksiä ja on sanonut jotakin ei mukavaa
        -haaveilee loppuelämästä sen oman rakkaan kanssa
        -haluaa harrastaa ja tehdä oman kumppanin kanssa mahdollisimamn paljon, vaikka meneekin omien kavereidenkin kanssa halutessaan.
        -ei petä ja satuta tahallaan
        -on parisuhdekeskeinen
        -"ei hauku sellaista kalaa tyhmäksi mikä ei osaa kiivetä puuhun.."
        jne. siinä muutama ominaisuus.

Ulkoisista seikoista voisin mainita, että miellyttää silmääni, mutta se on melko laaja käsite. En osaa sanoa miltä mies näyttää.
        Viimeksi miellyin miehen ääneen alkuun, sitten tavatessamme hänen kauniiseen nenään ja muutenkin komeaan kokonaisuuteen... Hetken hän oli maailmani komein mies :D

• Sar!ella
        Sar!ella kirjoitti:

Miespuolinen minä, mutta miehisempi ja siten kiinnostavampi versio...
        eli tällaisilla ominaisuuksialla varusteltu mies olisi haaveissa:

-kiltti, mutta jämäkkä tarvittaessa
        -hyväsydäminen
        -inhimillinen
        -hoitaa asiansa niin ettei tarvitse huolestua
        -yhden naisen mies
        -haluaa kestävän suhteen
        -koittaa ymmärtää muitakin kuin itseään
        -ammatilla ei ole väliä, kunhan on itse tyytyväinen
        -haluaa, että kumppani olisi se paras ystävä lopulta
        -näyttää tunteensa puhumalla ja pussaamalla
        -ei ole pröystäilevä tai liian iso egoinen
        -ei pidä yhden illan suhteista
        -on luotettava
        -pitää sanansa
        -on suvaitsevainen
        -tekee suhteen eteen asioita, jotta kipinä säilyy (lähinnä pieniä arkipäiväisiä juttuja, mutta saa joskus yllättää isomminkin jos haluaa)
        -kestää muutakin kuin pumpulia
        -on tuki ja turva
        -iloitsee toisen onnistumisista ja kokee ne "me" hengessä
        -jakaa mielessä olevat asiat kumppanin kanssa
        -on tasavertainen
        -on suhteen mies
        -pitää läheisyydestä
        -pyytää anteeksi ja antaa anteeksi jos joskus on pieniä erimielisyyksiä ja on sanonut jotakin ei mukavaa
        -haaveilee loppuelämästä sen oman rakkaan kanssa
        -haluaa harrastaa ja tehdä oman kumppanin kanssa mahdollisimamn paljon, vaikka meneekin omien kavereidenkin kanssa halutessaan.
        -ei petä ja satuta tahallaan
        -on parisuhdekeskeinen
        -"ei hauku sellaista kalaa tyhmäksi mikä ei osaa kiivetä puuhun.."
        jne. siinä muutama ominaisuus.

Ulkoisista seikoista voisin mainita, että miellyttää silmääni, mutta se on melko laaja käsite. En osaa sanoa miltä mies näyttää.
        Viimeksi miellyin miehen ääneen alkuun, sitten tavatessamme hänen kauniiseen nenään ja muutenkin komeaan kokonaisuuteen... Hetken hän oli maailmani komein mies :D

-saa tuntemaan oloni rakastetuksi
        -kertoo rakastavansa silloin kun siltä alkaa tuntua...
        -saa minut tekojensa ja sanojensa avulla rauhottumaan ja uskomaan, että suhde kantaa...

• Mies 30v

Sanoin jo aiemmassa kommentissani tässä ketjussa, että aloitusviestisi synnytti tietynlaisia mielikuvia. Se, mitä kirjoitit nyt, sopii hyvin yhteen niiden mielikuvien kanssa. En tiedä elämästäsi mitään, mutta kirjoituksesi kertovat jotain sinusta ihmisenä, ja saan sellaisen mielikuvan, että sinussa on paljon sitä, mitä itse etsin naisesta. Ja siksi pystyn kenties antamaan ideoita profiilin suhteen - tai sitten en, en tiedä...

Kuulostat etsivän sellaista miestä, jota voisi kuvailla henkisesti vahvaksi. Sellaista, joka tuntee itsensä hyvin ja uskaltaa olla juuri oma itsensä. Sellaista, joka ei koe tarvetta korostaa sitä, että on mies, vaan joka uskoo, että hänen mieheytensä näkyy ihan itsestään juuri sen verran kuin on tarpeen. Sellaista, joka kestää henkisesti yhtä vahvan naisen, ja joka kenties etsiikin sellaista.

Voisiko olla, että etsimäsi mies etsisi vastaavasti naispuolista ja naisellista versiota itsestään? Kuulostatko sinä profiilisi perusteella sellaiselle? Jos tuollainen mies lukee profiilistasi, mitä etsit, niin näkeekö hän siinä itsensä?

• Mies 30v

Tämä oli siis tarkoitettu jatkoksi ylle, kun kysyin, mitä etsit.

• Aito mies

Hei Sar!ella,

kirjoitat hienosti ja olen myös saanut harvinaisen hienoja kommetteja, harvinaisen vähän törkyä :)

Omasta puolestani voisin kertoilla, että haluaisin nimenomaisesti käyttää nettitreffailun parhaita puolia hyödykseni eli mahdollisuutta suht perusteelliseen mielipiteidenvaihtoon ja asenteisiin/kemiaan tutustumiseen. Ja sen puoleen minulla ei välttämättä ole kauhea kiire tavata ja ei todellakaan ole kiire sänkyyn. Päinvastoin en miehenäkään haluaisi päätyä sänkyyn ensimmäisillä, toisilla, kolmansilla tai neljänsilläkään treffeillä. Mielestäni sänkyyn kuuluu päätyä vasta, kun on arvelu, että tässä voisi olla loppuelämän kumppani sellainen, jonka kanssa voisi olla perhettä ja jonka kanssa voi rakentaa tulevaisuutta.

Näin minä ajattelen, mutta tiedän että se ei sovi stereotypiohin miehistä - mutta moni muukaan ajatuksista ei ole niitä tyypillisimpiä :)

Tsemppiä etsintään, olen varma, että löydät vielä juuri itsellesi sopivan miehen :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      106
      3761
    2. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3193
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      230
      2809
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      39
      2366
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      35
      1676
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      24
      1486
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1476
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      14
      1361
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      18