Olen 30 sinkkumies, tein itselleni suomi24 treffeille profiilin.
Mielenkiinnosta kyselen, kuinka usein te muut nettideittailijat käytte treffeillä. Kuinka usein viestittely johtaa tapaamiseen?
Vai onko se täysin itsestä kiinni? Tekeekö naiset suomi24:ssä aloitteita? Periaatteeni on tällä hetkellä se, että en ala tekemään ollenkaan aloitteita, vaan odotan naisten yhteydenottoa. Lienee turhaa...
Hyviä treffipaikkoja? Kahvila tai baari on mielestäni aika tylsä tapaamispaikka...
kuinka usein käytte treffeillä?
23
1157
Vastaukset
- Seppo Selipaatti
Joo turha niiltä naisilta aloitteita odottaa ellet nyt sitten kuvaltasi ole joku poikkeuksellinen Adonis. Samaten viestitellessä pitää olla mahdollisimman pian pyrkimässä tapaamiseen, vihjailla ja kiusoitella seksikkäästi koska naiset tulkitsee muunlaisen jahkailun epäkiinnostavuudeksi ja lopettavat viestittelyn kuin seinään. Tässä touhussa ei toimi mikään hidas tutustuminen kun naisilla ei riitä kärsivällisyys koska kolleja on jonossa bussilasteittain.
- mies 28v
..tai vaihtoehtoisesti voit olla myös liian tyrkky jolloin naisen kiinnostus lopahtaa liiallisen painostamisen takia. Tietysti tuota ennen sinun on pitänyt osaa lähettää juuri sellainen oikeanlainen maaginen viesti joka herättää naisen kiinnostuksen ulkonäön, koulutuksen, uhreillullisten harrastusten jälkeen. ;D
- kiltti mies.
No edellisestä treffistä on 10 vuotta joten en kovin usein.
- Nelikamppinen
2 - 3 kertaa vuodessa. Sen useampi mies ei ole vaikuttanut tarpeeksi kiinnostavalta.
- nainen treffailee
No kerran pari viikossa tulee käytyä jonkun kanssa kahvilla tai syömässä.
Yleensä se jää siihen yhteen kahvitteluun, koska ei ole oikein kolahtanut kunnolla.
Odotellaan siis...- sama täällä
3,5 vuotta on menny keskimäärin tätä tahtia 1-2 viikossa, kiinnostus ei vaan koskaan oo riittävää ja molemmin puolista, usein ei ilmeisesti kummaltakaan puolen. Ruuhkaviikkoina on saattanu olla 4-5 ennennäkemättömän kanssa tapaamista, ja joskus menee 2 viikkoa ettei ole mitään. Valtaosa nähdyistä jää siihen yhteen kertaan (ei siis seksiä vaan esim. juoma jossakin pubissa). Ja mitä tulee S24:ään, en edes muista millon viimeks sen kautta olisin ollu treffeillä.. varmaan yli 95% treffeihin johtaneista yhteydenotoista tapahtuu iskurin kautta. Loput sitten muilta palstoilta, joissa niissäkin profiili/ilmotus yli kymmenessä..
- notocoffee
Mietinpähän vain, varsinkin jos jo pidempään olet tuota harrastanut voisiko syy olla kuitenkin myös tilanteessa ja hetken mielialassa.
Itse nimittäin usein kävin myös tapaamassa ihmisiä joko töiden jälkeen kahvilla, lounastreffeillä tai vaikka illallisellakin. Koskaan ei oikein napannut.
Kun vaihdoin vähän toisenlaisiin paikkoihin, esimerkiksi ihan baariin, pyöräretkelle, tai vaikka uimarannalle niin heti tuntui olevan paljon enemmän puolin ja toisin kipinää ilmassa.
- ruma edelleen
Viimeksi olin treffeillä vuonna 1990 eli on siitä jo aikaa
Olen pitänyt profiilia eri nettideittisivustoilla varmaankin vuodesta 2002. Ensimmäiset treffit olivat vuonna 2012. Se juttu jäi kolmiin treffeihin ja sen jälkeen on ollut hiljaista.
Se Oikea -palvelussa oli mukavasti oma-alotteisia naisia. Muualta en ole saanut aunuttakaan viestiä.Oletko koko tuon ajan siis ollut itse tasaisesti aktiivinen, krjoittanut vaikkapa keskimäärin viidelle naiselle viikossa? Joko profiilisi on surkea (kuva ja/tai teksti) tai sitten et oikein osaa kirjoitella naisille.
Itselläni on ollut Treffeissä profiili seitsemän kuukautta ja olen tavannut sieltä yhdeksän naista, yhdet treffit myös takana erään toisen sivuston kautta. Tähän astinen keskiarvo on siis yli yhdet treffit kuukaudessa.i-ching kirjoitti:
Oletko koko tuon ajan siis ollut itse tasaisesti aktiivinen, krjoittanut vaikkapa keskimäärin viidelle naiselle viikossa? Joko profiilisi on surkea (kuva ja/tai teksti) tai sitten et oikein osaa kirjoitella naisille.
Itselläni on ollut Treffeissä profiili seitsemän kuukautta ja olen tavannut sieltä yhdeksän naista, yhdet treffit myös takana erään toisen sivuston kautta. Tähän astinen keskiarvo on siis yli yhdet treffit kuukaudessa.En ole ollut aktiivinen. Olen kirjoittanut vain tuolle yhdelle.
wlfwd kirjoitti:
En ole ollut aktiivinen. Olen kirjoittanut vain tuolle yhdelle.
No sehän selittää paljon. Olisikin ollut liian erikoista, että vuosien aktiivisella yrittämisellä olisi jäänyt noin laihoihin tuloksiin.
- mies.
Minun kohdalla ei ole kertakaan viestittely johtanut tapaamiseen vaikka olen monen kanssa keskustellut viesteissä tapaamisesta. Olen kumminkin sattumalta törmännyt live-elämässä muutamiin naisiin, joiden kanssa olen kirjoitellut nettimaailmassa.
Toki olen itse saanut Suomi24:ssa naisilta aloitteita, joten tekee naiset aloitteita.Profiilisi ilmeisesti siis on hyvä, mutta viestittelytaidoissa (lue viettelytaidoissa) olisi parantamisen varaa.
- Helmiriina
Olen nelikymppinen nainen ja ollut suomi24: ssa tositarkoituksella marraskuusta asti, välillä profiili piilotettuna kun olen turhautunut nettideittailuun. Profiilissa käyneistä sadoista miehistä noin 5-10 % on jättänyt viestiä. Heistä osa on ollut esim ikänsä tai tupakoinnin kohteen jotain muuta kuin haen, jotkut sössöttäneet puutaheinää ja vain muutama vaikuttanut fiksulta ja jatkanut viestittelyä pidempään. Katoamistemput tapahtuneet sitten ajallaan.
Tänä aikana olen treffannut kaksi miestä, mutta tapaamiset jäivät yhteen kertaan, kun miehiä ei jatko kiinnostanut. Nyt on kolmannet treffit tulossa ja toivottavasti nyt kolahtaa! Olen itse aktiivinen, näiden kolmen kiinnostavan miehen kohdalla aloitin viestittelyn ja aika varhaisessa vaiheessa myös ehdotin livetreffejä.
Eli omiin kokemuksiini pohjaten voin kumota seuraavat usein esitetyt myytit:
-miehiltä tulee satoja yhteydenottoja päivässä/viikossa/kuukaudessa
-nainen voi vain valita parhaimman koska nainen päättää suhteen alkamisesta
-naiselle ei kukaan mies kelpaa
-nainen ei tee aloitetta.
Omaa profiili-ilmoitusta kannattaa kyllä uusia ja vaihtaa kuvia, eikä seisottaa samaa tekstiä ja kuvaa kuukausitolkulla. Ja muistakaa miehet: jokaisella naisella on varmasti oma mielipiteensä siitä, millainen mies on ulkonäöltään puoleensavetävä. Menestystä kaikille nettideittailijoille! - mies alle 30v
Vaihtelevasti. Mutta pääsääntöisesti noin 2-4 kertaa kuukaudessa. Tosin homma helpottuu olennaisesti jos on plus käyttäjä. Tosin silloinkaan ei saa sortua massaviestittelyihin vaan täytyy jaksaa riipustaa jollakin tapaa naisen profiilin huomioon ottava teksti. Eli ei mitään "Mo. Mts menee :D". Julmintahan tossa hommassa on se että täytyy pitää kokoajan haku päällä. Vaikka treffailee naisia niin jatkuvasti tykittää niitä viestejä. Keskimäärin yhden tai kahden naisen kanssa kymmenestä pääsee treffeille, keskimäärin jokatoinen vastaa mun viesteihin. Kaiken pitää olla kunnossa. Profiiliteksti, kuvat ja aloitusviesti.
Kun onnistut antamaan kivan kuvan itsestäsi niin treffeillä naisen sydän on viety kun vähän jaksaa lukea miten herrasmies käyttäytyy. Eli avaa naiselle ovet, auttaa takin päälle, käytte vaikka keilaamassa taikka biljardia pelaamassa. Voit varata vaikka radan ennakkoon netistä. Täten kätevästi voit osoittaa että olet nähnyt jo hieman vaivaa naisen eteen. En tiedä onko sillä mitään väliä maksatko pankkikortilla vai käteisellä, mutta jos pankkikortilla niin älä nyt ainakaan sitä visaa höylää ettet vaikuta täysin köyhältä ja ettei naiselle tulisi vaivautunut olo. Kiität kassan henkilökuntaa kun lähdette pelailemasta pois jne. No perus kohteliaisuustavat kyllä kantavat todella, todella pitkälle.
Panostat siihen vaatetukseen keskimääräistä enemmän. Kannattaa googlaa "nuoren miehen klassinen tyyli" ja sieltä Keikarin linkki. Eli ei nyt mitään pukua bilistä pelaamaan, mutta puhtaat ja siistit farkut/chinot/khakit ja jokin V aukkoinen neule toimivat aivan 100 varmasti. Sitten kenkiin kanssa huomiota. Ei tarvitse olla kalliit, mutta pitää olla ehjät, kunnossa ja asialliset. Muutenkin katsoo peiliin pari kertaa ennen kuin lähtee treffeille.
Voin muuten kertoa että kun otat noi asiat huomioon niin olet ottanut niin paljon enemmän asioita huomioon kuin valtaosa nettitreffaajista on, että olet todella vahvoilla toiselle kierrokselle pääsystä.- jaanaax
Voi kumpa saisin edes yhdeltä sinunkaltaiselta mieheltä viestin.
- mies alle 30v
Tohon vielä se ettet höpötä omia juttujasi kokoajan vaan annat naisen puhua enemmän. Karrikoidusti "olet enemmän kiinnostunut naisesta kuin hän sinusta". On sulla onnistuneiden ensitreffien jälkeen aikaa kertoa itsestäsi. Jos nainen tilittää sulle mistä tahansa ongelmistansa niin olet naisen puolella jne. Tärkeintä on antaa naiselle sellainen kuva itsestään että "tämä on vasta esimakua minusta ja enemmän olen sinun puolellasi sitten kun olemme yhdessä" jne. Eli summa summaarum olet naisen puolella tilanteessa jossa sinä olet ulkoinen tekijä. Tosin tässä on eräs poikkeus, älä koskaan ota kantaa naisen äiti/isä suhteeseen. Ja tottakai. Sinä oikeutetusti "vaadit" naiseltasi myös sitä että hän pitää sinun puoliaisi, sehän on selvä. Ja viestittelyyn nettitreffeissä kannattaa käyttää vähintään se viikko, ei 2 viikkoakaan ole liioiteltua. Tämän jälkeen on jo syytä sanoa että haluaisit tavata naisen ja että menet naisen kotikaupunkiin jne. Jos nainen ei vastaa muutamaan päivään tai heti, niin et ala pommittamaan naista kysymysviesteillä. ET OLE TAKERTUJA. Sitten kannattaa myös googlaa miten nainen testaa miestä ja samalla miten mies testaa naista vastakysymyksillä. Vaikkei nainen nyt tietoisesti sinua testaisikaan niin alitajuntaisella tasolla testaa. Tässä vaiheessa pitää olla tarkkana. Tosin ihan normaali etiketti kyllä toimii tässäkin.
- Mies 36v
Kävin viimeisi treffeillä hieman yli 2 vuotta sitten. Ei, ei tullut siitäkään mitään suhdetta.
Yksikään nainen ei ole koskaan tehnyt minulle aloitetta nettitreffisivustoilla, vaikka olen käyttänyt useitakin eri sivustoja.
Olisi ihan huimaa päästä treffeille edes kerran puolessa vuodessa. Käsittämätöntä että jotkut pääsee treffeille vaikka joka viikko, puhumattakaan tyypeistä jotka ovat konemaisesti sarjadeitanneet 200 tyyppiä. Tuollaisella menolla yksikään treffikumppani ei varmaan tunnu enää erityiseltä. Pelkkä deitti muiden joukossa, josta keskitytään etsimään vikoja.- sivusta seuraaja
Pakko sanoa että aika kovalta tulokselta tuntuu ettå joka viikko kåvisi treffeillå. Tosin tiedän näitäkin miehiä. Naisille tuo ei nyt ole saavutus tai mikään jos on itsestään huolta pitävä. Kyllähän nämä pari kaveria jotka käyvät useamman kerran kuussa treffeillä ovat keskimääräistä kaljamahaa komeampia. Kroppa kunnossa jos nyt näin sanotaan, salilla useamman kerran viikossa. Nojoo omaa markkina-arvoansa voi nostaa esim juuri laittamalla elämäntapansa kuntoon. Eikä toi toinen mies edes ole mikään sosiaalisten tilanteiden kuningas. Melkeimpä päinvastoin. Äärimmäisen rauhallinen, kiltti, lapsi- ja eläinrakas. Kummatkin osaavat pukeutua keskimääräistä paremmin ja kaipa noi herrasmiestaidot ovat kehittyneet aika koviksi. Siis sehän ei loppupeleissä vaadi paljoakaan että saa naiselle turvallisen olon. Onhan tossa varmaannsekin ettei kumpikaan miehistä ole mikään ruikuttaja tai takertuja. Kaipa se näkyy tietynlaisena välinpitämättömyytenä treffeillä kun ei tarvitse olla epätoivoinen kun seuraava nainen odottaa tyyliin oven takana. Tokihan se itsevarmuuttakin kasvattaa kun saa naisilta paljonnhuomiota ja käytännössä aina pääsee toisille treffeille ja naisennkotiin halailemaan ja pusuttelemään. Joskus pidemmällekin. Tosin kumpikaan näistä miehistä ei kirjoittele millekään kaunottarille.
- mies 27v
Eise ongelma ole treffeille pääsy nyt noin virallisesti vaan se ettei ne yleensä johda mihinkään. En hitto vie tiedä mikä naisia vaivaa. Kyllä sitä nyt treffeille pääsee helpostikin pari kertaa kuussa. Ei se ole ongelma eikä mikään ja en kyllä käsittääkseni ole epätoivoinenkaan. Mutta kun ei, niin ei.
- mies aloittaa
kerran tai kaksi viikossa.
- mies86*%(€
Ja kahvila on ihan hiton huono paikka treffeille. Se on turhan virallista ja konservatiivistä että molemmat pääsisivät rentoutumaan. Biljardi on hyvä ja halpa. Itsellänikin kahvilatreffit ovat usein jääneet siihen yhteen mutta keilailu ja biljardi on johtanut vähintään toisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1133864
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413203- 2362866
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?402386- 361684
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?241496Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411476- 141371
- 181345
- 221271