onko kauko suhteissa järkeä??

-//-

olen tässä itse ollut muutamassa kauko suhteessa ja tullut siihen tulokseen että yhdessäkään suhteessa ei ole mitn järkeä sillä se ei vaikuta olevan ikuista eli se päättyy aina siihen että toinen osapuoli pettää toista selän takana jonkun toisen kanssa taikka sitten itse uskoo niin ja tulee joku väärin käsitys ja ero suhteelle mutta kysyn tätä kaikilta jotka ovat olleet kauko suhteissa tietenkin nekin voi vastata jotka eivät ole olleet mutta kuitenkin mieluiten niiltä jotka ovat olleet kauko suhteessa.

9

2903

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pilkunnussija...

      Kaukosuhde, ei kauko suhde.

      • mutmut

        Kaukon kanssa= Kauko suhde,vai?


      • 2. pilkunnussija
        mutmut kirjoitti:

        Kaukon kanssa= Kauko suhde,vai?

        vaan Kauko-suhde :D


    • darling

      Itse tapasin talvella 2001 mieheni, joka asuu ulkomailla. Meidan kaukosuhdetta kesti noin kolmisen vuotta, eli tarkoittaa sita, etta soiteltiin paivittain, meilattiin ja vierailtiin toistemme luona jatkuvasti, taman 3v aikana. No vihdoin viime talvena muutimme yhteen, eli tarkoittaa, etta mina muutin ulkomaille mieheni luokse, ja nykyisin elelemme avoliitossa, ja kaikki mennyt hyvin.
      Kaukosuhde ei sovi kaikille ihmisille, se vaatii pitkajanteisyytta, ja ihmisen taytyy omata kurinalaisuutta eli syrjahyppyja ei saa olla.
      Taytyy siis olla todella rakastunut, etta kykenee esim> 3 vuotta elamaan parisuhteessa, missa ikava on paivittaista. Olisin varmaan muuttanut aikaisemmin mieheni luokse, mutta olin aloittanut opinnot ja halusin suorittaa ne loppuun Suomessa.
      Ja luulen etta kaukosuhteet kuuluvat enemman aikuisille ihmisille kuin teineille. Mekin yli kolmekymppisia :) Onnea jokaisen kaukosuhteesenn !!!!!

    • Mikkie

      Olin entisen poikaystäväni kanssa yhdessä sellaiset neljä-viisi vuotta. Asuimme yhdessä noin kolme-neljä vuotta ajasta. Hän lähti ulkomaille vaihtoon reiluksi pariksi kuukaudeksi ja kun itse kävin häntä ulkomailla tapaamassa, päädyimme kihloihin... Kun itse lähdin opiskelijavaihtoon halusin samalla selvittää päätäni meidän suhteesta ja päädyimme eroon. Ulkomailla ollessani tapasin kuitenkin nykyisen mieheni, joka on toisesta maasta kotoisin. Olemme olleet yhdessä monta kuukautta ja asuneetkin yhdessä ja kaikki on sujunut hyvin. Emme ole kumpikaan sellaisia ihmisiä, jotka pettäisi helposti kumppaniaansa. Nykyinen mieheni on ollut kaukosuhteessa aiemminkin. Yhteydenpidolla ja toisen muistamisella pääsee kaukosuhteessa jo pitkälle. Itse olin tänä kesänä hänen kotimaassaan, joka puoleestaan auttoi minua ymmärtämään millaista hänen elämänsä on. En tiedä millaisesta kaukosuhteesta itse puhut. Onko mies suomalainen vai ei. Omalla kohdallani kaikki on sujunut kuitenkin hienosti. En ole ikinä "pettäjä-miesten" kanssa seurustellut. Kannattaa kuitenkn muistaa, että jos on muutama huono kokemus, niin ei kannata kaikkia kaukosuhteita mustamaalata! Onnea tulevaisuuteen!

    • Mies

      Olen ollu kaksi kertaa suhteessa joka on ollu suhteen hoitoa puhelimen kautta. Kummatkin päättyi siihen että ihastus vaan haihtui sinä aikana kun oltiin erossa. Toisen suhteen olen juuri lopettamassa. Tapahtui vielä pari päivää sitten niin, että menin vielä pettämäänkin tätä naista.:( Kaduttaa ihan perkeleesti.
      Ainakin itse tarvitsen niin paljon fyysistä kosketusta, että tapaaminen kerran pari kuussa ei riitä pitämään sitä kipinää hengissä, saati sitten puhaltaa kipinästä tulta. Parisuhdetta on todella vaikeaa hoitaa pelkän puhelimen välityksellä. Ainakaan suhteen alkuvaiheessa.

    • kokemuksella

      täällä on kaks tyttöä jotka on sitä mieltä että kaukosuhdekin voi toimia!! molemmat seurustelemme kauempana asuvien jätkien kanssa... toinen on jo kohta vuoden... ei se välimatka ole este vaan hidaste!! jos sinun juttusi ei toiminut niin sitten te ette luultavasti olleet tarkoitettu toisillenne ja ei sitä tiedä jos vielä joskus menisitte yhteen!! =) mutta ei koskaan kannata tätäkään seurustelu tilannetta hylätä!! kyllä se toimii jos oikeasti välittää toisesta!! onnea etsinnöille!!=)

    • Hazu

      Kyllä se ainakin meillä on toiminut, koska olemme tienneet molemmat että se loppuu joskus. Opiskelut ovat pitäneet ikävää 250 km:n välimatkaa jo pitkään, mutta jouluna vihdoin pääsen muuttamaan kultani kainaloon!

      Jos kummallakaan ei ole tarkoitustakaan muuttaa lähemmäksi toista, niin siinä tapauksessa täytyy vaan miettiä mitä parisuhteelta odottaa.

    • Joku2331

      Elikkäs oon nyt ruvennut miettimään että mitä hyviä ja huonoja puolia on kaukosuhteessa auttakaa plii...!!! Ollaan mietitty yhden ihmisen kanssa suhdetta mutta ongelmana on meidän väli matka joka on yli 300km auttaka pliis mua onko järkeä alottaa suhdetta vai pitäskö unohtaa se?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      2819
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2021
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1825
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe