Havaitsen kärsiväni

Pussailupulasta.

Pöh.

65

243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laura neito

      Ei sua voi pussata, kun on aina pitko suussa

      • Nukkuessani en ole.

        (yritän kyllä ryhtyä unissasyöjäksi, mutta toistaiseksi menestys on heikko)


      • Laura neiti

    • No mitäs lisko on asiasta mieltä?

      • Not Putty

        liskollahan on jo pitkään ollut uusi mies.


      • Iisko

        Samanlaisia ahmatteja te molemmat


      • Iisko
        Not Putty kirjoitti:

        liskollahan on jo pitkään ollut uusi mies.

        Mikään uusi ole ..kierrätyskamaa se on


      • Käsitykseni mukaan hän ei ole erityisen kiinnostunut tästä ongelmasta.


      • Iisko kirjoitti:

        Samanlaisia ahmatteja te molemmat

        Syön juuri maapähkinöitä.
        Hyviä.


      • pahkinanatuntija
        buddy-love kirjoitti:

        Käsitykseni mukaan hän ei ole erityisen kiinnostunut tästä ongelmasta.

        Pikasen väärä nimi tuo pähkinä

        maapähkin on herneensukuinen kasvi


      • pahkinanatuntija kirjoitti:

        Pikasen väärä nimi tuo pähkinä

        maapähkin on herneensukuinen kasvi

        Totta.

        Tosin ravitsemuksellisesti omituisesti sen öljyt ovat lähellä oikeita pähkinöitä.


      • buddy-love kirjoitti:

        Syön juuri maapähkinöitä.
        Hyviä.

        Syön juuri suklaata.
        Rusinoita ja pähkinöitä seassa.
        Hyvää.
        (ja teetä)


    • Nythän on kevät ja pusuhalut kasvaa siinä missä päivän pituuskin. Eikun pussailemaan vaan, miksi pidätellä itseään.

      Siksi toisekseen, se on erittäin terveellistä.

      • Ei onnistu.

        Karttelen innokkuutta ilmentäviä kohteitakin.

        Ihmisiin tutustuminen on kovin vaivalloista ja kestää kauan.
        Vastaan tulevat sopivilta vaikuttavatkin ovat kuitenkin lopulta yhteensopimattomia.
        Siispä ajanhukan, vaivan ja kärsimysten vähentämiseksi ohitan kaikki yritykset.


      • buddy-love kirjoitti:

        Ei onnistu.

        Karttelen innokkuutta ilmentäviä kohteitakin.

        Ihmisiin tutustuminen on kovin vaivalloista ja kestää kauan.
        Vastaan tulevat sopivilta vaikuttavatkin ovat kuitenkin lopulta yhteensopimattomia.
        Siispä ajanhukan, vaivan ja kärsimysten vähentämiseksi ohitan kaikki yritykset.

        Sinäkin siinä tässä kitisevässä joukossa. Matkaan mars!

        Keksit loputtomasti selityksiä. Olet liian mukavuudenhaluinen, et osaa luopua.

        Tuolla viisiin et elämässä voita, vaan häviät.


      • elisakettu kirjoitti:

        Sinäkin siinä tässä kitisevässä joukossa. Matkaan mars!

        Keksit loputtomasti selityksiä. Olet liian mukavuudenhaluinen, et osaa luopua.

        Tuolla viisiin et elämässä voita, vaan häviät.

        Toisaalta kaikki paitsi yksi ovat luusereita, sillä vain se yksi ainut voi voittaa (tosin lajista on ilmeisesti vielä kiistaa ja monet väittävät voittaneensa).

        Paras selitykseni on se, että filosofiani lähenee Spokkia (Star Trek, ei lastenhoito-opaskirjailija).

        Lisäksi tilastollisen tarkastelun tuloksena, olen todellut, että itselleni käy noissa jutuissa aina huonosti.


      • buddy-love kirjoitti:

        Toisaalta kaikki paitsi yksi ovat luusereita, sillä vain se yksi ainut voi voittaa (tosin lajista on ilmeisesti vielä kiistaa ja monet väittävät voittaneensa).

        Paras selitykseni on se, että filosofiani lähenee Spokkia (Star Trek, ei lastenhoito-opaskirjailija).

        Lisäksi tilastollisen tarkastelun tuloksena, olen todellut, että itselleni käy noissa jutuissa aina huonosti.

        Kettuna suhtaudun filosofiaan ymmärtämättömästi.

        Mitä oli eilen, ei ole tänään, eikä tätä päivää ole huomenna.

        Rose tuossa alhaalla sanoikin oleellisimman.

        Itselläni on ollut kuvaamasi hetki aikoinaan. Sitten puusta putoaa *pam* joku päällesi, etkä voikaan muuta kuin äimistellä siinä.

        (aattelepa ite jos joku putoaisi päällesi?)

        Eikä sen jälkeen muistella eilistä, eikä kaivata huomista.

        Asiasta seuraavaan vielä: ketju jossa nätisti puhutaan kivoista asioista, niin saa miinuksia. Minkä ihmeen vuoksi?


      • eIisakettu
        elisakettu kirjoitti:

        Kettuna suhtaudun filosofiaan ymmärtämättömästi.

        Mitä oli eilen, ei ole tänään, eikä tätä päivää ole huomenna.

        Rose tuossa alhaalla sanoikin oleellisimman.

        Itselläni on ollut kuvaamasi hetki aikoinaan. Sitten puusta putoaa *pam* joku päällesi, etkä voikaan muuta kuin äimistellä siinä.

        (aattelepa ite jos joku putoaisi päällesi?)

        Eikä sen jälkeen muistella eilistä, eikä kaivata huomista.

        Asiasta seuraavaan vielä: ketju jossa nätisti puhutaan kivoista asioista, niin saa miinuksia. Minkä ihmeen vuoksi?

        Minun päälleni putosi Mustin pihalla marjoja

        BYH......happamia ovat


        http://www.youtube.com/watch?v=HFtdr8uJyKs


      • Aim SKeörd:.!1#%?+
        elisakettu kirjoitti:

        Kettuna suhtaudun filosofiaan ymmärtämättömästi.

        Mitä oli eilen, ei ole tänään, eikä tätä päivää ole huomenna.

        Rose tuossa alhaalla sanoikin oleellisimman.

        Itselläni on ollut kuvaamasi hetki aikoinaan. Sitten puusta putoaa *pam* joku päällesi, etkä voikaan muuta kuin äimistellä siinä.

        (aattelepa ite jos joku putoaisi päällesi?)

        Eikä sen jälkeen muistella eilistä, eikä kaivata huomista.

        Asiasta seuraavaan vielä: ketju jossa nätisti puhutaan kivoista asioista, niin saa miinuksia. Minkä ihmeen vuoksi?

        .

        Pelkäävätkö ketut että taivas putoaa päällemme

        har!11

        .


      • elisakettu kirjoitti:

        Kettuna suhtaudun filosofiaan ymmärtämättömästi.

        Mitä oli eilen, ei ole tänään, eikä tätä päivää ole huomenna.

        Rose tuossa alhaalla sanoikin oleellisimman.

        Itselläni on ollut kuvaamasi hetki aikoinaan. Sitten puusta putoaa *pam* joku päällesi, etkä voikaan muuta kuin äimistellä siinä.

        (aattelepa ite jos joku putoaisi päällesi?)

        Eikä sen jälkeen muistella eilistä, eikä kaivata huomista.

        Asiasta seuraavaan vielä: ketju jossa nätisti puhutaan kivoista asioista, niin saa miinuksia. Minkä ihmeen vuoksi?

        Ei putoa, sillä näen nykyisin todella vähän ihmisiä.
        Ja sopiviin viittaavia tapauksia vielä harvemmin.

        Ja pakkeja jakelen ihan huomaamattakin.
        Viimeksi kauppareissulla eräs valitti etten ole käynyt kylässä.
        (ei ole ollut mitään oikeaa asiaa, enkä harrasta sosiaalista kyläilyä)
        Lupasi keksiä jatkossa jokin kyläilyä vaativan ongelman.
        (ei siitäkään silti mitään seuraa)

        Miinuksia jaellaan kun trollien pinna kiristyy (ja silloinhan miinukset ovat positiivisia miinuksia).


    • tyelodmfi

      pussaa sitä läskiä exääsi, jonka kanssa kyykytit liskoa. tai äitiäsi.

      • Vaikuttaa siltä että haluaisit hänen numeronsa.
        Vaikuttaa myös siltä että voisit "ansaita" hänet.

        On se ihan ok tyyppi sinänsä, mutta kohta huomaat tekeväsi kaikki asiat aivan väärin.

        Itseasiassa pieni uudelleenkoulutus voisi olla sinulle hyväksi.
        Hän on myös parempi trolli, vaikkei silti huomaa itse trollaavansa.


      • modelty.fi

    • rosestar

      Noh, kyllä sun aikasi vielä tulee jos et pyristelisi noin sitkeesti pois, se on totuus.
      käyt vaan kiinni seuraavaa katseltavaksi lähempää (ei sitä suhteeseen asti vaan katsoa kauempaa miltä vaikutta vähän kuin kaveria), kyllä se oikea tulee vastaan.

      • Ei tule, sillä edes kaveritarkasteluetäisyydelle ei päädy kukaan.


      • rosestar
        buddy-love kirjoitti:

        Ei tule, sillä edes kaveritarkasteluetäisyydelle ei päädy kukaan.

        miksi olet niin kielteinen? sinun pitäisi ymmärtää, olet tärkeä.
        jos asenteen muutoksen tekisit ja ottaisit rennomman asenteen uusiin suhteisiin.
        hulluhan olisi valmis taisteleen panssarisi läpi mutta jos vähennät sitä suojaa.olisi enemmän normaalia väkeä


      • rosestar
        buddy-love kirjoitti:

        Ei tule, sillä edes kaveritarkasteluetäisyydelle ei päädy kukaan.

        otetaan huomioon jos välissä on muuri ja toisessa suunassa vastassa muuri jossa on avointie sydämmeen kumpaa lähtisit kokeilemaan.
        kiipeäisitkö muuria ylös että saavuttaisit ehkä ja tipahtaisit korkealta , joka sattuttais.
        vai kävelisitkö toiseen suuntaa?joka voi olla hetkellisempi ja kivuttomampi mutta ehkä oikea.


      • rosestar
        buddy-love kirjoitti:

        Ei tule, sillä edes kaveritarkasteluetäisyydelle ei päädy kukaan.

        mutta etköhän suukkoja ihan pian saa.
        kyllä aina löytyy joka imisi sut kokonaan. olet vaan tästä lähtien positiivisempi jolloin herkuttelu hetki on ihanampi.
        "sillä edes kaveritarkasteluetäisyydelle"
        kukako on se kaveri jota odotat?


      • rosestar

      • rosestar

      • rosestar
        rosestar kirjoitti:

        voin myös laittaa kuvan pimperostani palstalle jos se auttaa.

        feikki pimperon näyttelijä..
        minä en lähde tähän leikkiin.


      • rosestar
        rosestar kirjoitti:

        voin myös laittaa kuvan pimperostani palstalle jos se auttaa.

        häivyn mielummin palstalta.
        jolloin saat katsella seinii (feikki pimperon näyttelijä)


      • rosestar kirjoitti:

        tämä lisätään vielä vain sulle piristeeksi
        http://www.fudgeyeah.ca/wp-content/uploads/2013/01/IMG_6165.jpg

        Jee, Hello Kitty.
        (kiitos)

        Ongelmana on oikeasti se etten kiinnostu tuntemattomista, en osaa siirtyä ihmisestä toiseen ja muutenkin pidän etäisyyttä suurinpiirtein kaikkiin kaikkialla.
        Ja jos jostakusta kiinnostuisin, niin kokemuksen perusteella siitä ei tulisi mitään järkevää tai varsinkaan lopullista.


    • pus*

      sitruunaisella valkosuklaalla aromisoitu pusu mäjähtää täältä sulle!

      MMMMMMMOISKIS!

    • no oho, jokos sua on huomioitu muka muuten jo tarpeeksi, miinustelut jne?

      pussailu on kivaa. niin, ainaki jos miehellä ei oo viiksiä tai sänkeä..

      • aIbatrossi

        Viiksien lisäksi syön paljon valkosipulia
        kun komea ja sexykäs ulkomuoton ei suojele minua kiihkeiltä naisilta


      • aIbatrossi kirjoitti:

        Viiksien lisäksi syön paljon valkosipulia
        kun komea ja sexykäs ulkomuoton ei suojele minua kiihkeiltä naisilta

        ala haista pahalle niin loppuu se kiihkeys.


      • aIbatrossi
        LaRito kirjoitti:

        ala haista pahalle niin loppuu se kiihkeys.

        Ei sekään auta;(

        Jos päästä hirmupierun, ämmä avaa vain ikkunat ja hyppää takaisin pukille


      • aIbatrossi kirjoitti:

        Ei sekään auta;(

        Jos päästä hirmupierun, ämmä avaa vain ikkunat ja hyppää takaisin pukille

        no ei nyt puhuta mistään neitimäisistä tuhnutteluista vaan paskot kunnolla housuus niin luulis leidin ku leidin loittonevan. päivien, ehkä myös viikkojen, peseytymättömyydet on kans kaikki eteenpäin.


      • aIbatrossi
        LaRito kirjoitti:

        no ei nyt puhuta mistään neitimäisistä tuhnutteluista vaan paskot kunnolla housuus niin luulis leidin ku leidin loittonevan. päivien, ehkä myös viikkojen, peseytymättömyydet on kans kaikki eteenpäin.

        Voi Larza pieni
        jo haisen, kuin sieni

        ......ei auta:( äämät rupeavat haisemaan takasin

        Pilaluvälinkaupassakaan ei ollu enää myynnissä niitä lasikapselisia hajupommeja
        joilla koulupoikana sain muutaman rakastuneen tytön kaikkoamaan

        Seuraawaxi kokeilen metylmerkaptaania......ehkäpä buddy neuvoisi mistä sitä saa ostaa?


      • aIbatrossi kirjoitti:

        Voi Larza pieni
        jo haisen, kuin sieni

        ......ei auta:( äämät rupeavat haisemaan takasin

        Pilaluvälinkaupassakaan ei ollu enää myynnissä niitä lasikapselisia hajupommeja
        joilla koulupoikana sain muutaman rakastuneen tytön kaikkoamaan

        Seuraawaxi kokeilen metylmerkaptaania......ehkäpä buddy neuvoisi mistä sitä saa ostaa?

        hyh hyh.. vaan no, miten sitä sanotaankaan, samanlaiset vetää puoleensa :D


      • aIbatrossi
        LaRito kirjoitti:

        hyh hyh.. vaan no, miten sitä sanotaankaan, samanlaiset vetää puoleensa :D

        Justniin

        Meistä tulee vuoden hääpari

        tosi haisuhäät

        inkkarit käyttävät härskiä karhunrasvaa sexypetokarkotteena, muttei monte minulle neuvo


      • aIbatrossi kirjoitti:

        Justniin

        Meistä tulee vuoden hääpari

        tosi haisuhäät

        inkkarit käyttävät härskiä karhunrasvaa sexypetokarkotteena, muttei monte minulle neuvo

        en oikein jaksa uskoa että niissä häissä hirveesti vieraita olis ainakaan.


      • aIbatrossi
        LaRito kirjoitti:

        hyh hyh.. vaan no, miten sitä sanotaankaan, samanlaiset vetää puoleensa :D

        Larzaa

        Sullon ainkis profiilikuvassasi houkettelevat karhupumppumaiset pusuhuulet

        menepäs jeesaamaan epätoivon alhoon vajonutta buddya

        http://www.youtube.com/watch?v=B9XKexoqE3Q


      • aIbatrossi
        LaRito kirjoitti:

        en oikein jaksa uskoa että niissä häissä hirveesti vieraita olis ainakaan.

        Tulis sinne ainaskin nämä sun sukulaiset

        oli häät tai hautajaiset


      • aIbatrossi

      • aIbatrossi kirjoitti:

        Larzaa

        Sullon ainkis profiilikuvassasi houkettelevat karhupumppumaiset pusuhuulet

        menepäs jeesaamaan epätoivon alhoon vajonutta buddya

        http://www.youtube.com/watch?v=B9XKexoqE3Q

        ei se buddy taida mun pusuista hirveesti perustaa, on hällä muutenki noita pusuttelijoita jonoksi asti jos vaan heltyis :)


      • LaRito-

      • LaRito--
        LaRito kirjoitti:

        ei se buddy taida mun pusuista hirveesti perustaa, on hällä muutenki noita pusuttelijoita jonoksi asti jos vaan heltyis :)

        Nytkyll aIbatrossini

        tulen ja pussaan sua-----taix tulee puntarista päähän


        http://www.youtube.com/watch?v=q-84a4Y698w


      • LaRito-- kirjoitti:

        Nytkyll aIbatrossini

        tulen ja pussaan sua-----taix tulee puntarista päähän


        http://www.youtube.com/watch?v=q-84a4Y698w

        nyt on kyllä jo hulluutta ilmassa :D

        joo kaikki halukkaat vaan tänne! muttei viiksiä tai sänkeä, kiitos.. tais albatrossiki tippua samalla pois :/


      • aIbatrossi
        LaRito kirjoitti:

        nyt on kyllä jo hulluutta ilmassa :D

        joo kaikki halukkaat vaan tänne! muttei viiksiä tai sänkeä, kiitos.. tais albatrossiki tippua samalla pois :/

        Jos Larza alkaa mennä puihin
        otan Vaasassa pestin ja merenneitoja kuksimaan


        http://www.youtube.com/watch?v=Sb0agW10kzs


      • Kyllä minulla pitäisi aina olla kaikissa kirjoituksissani ainakin muutama kymmenen miinustusta.

        Pitänee ryhtyä tekemään miinustettavampia kirjoituksia.


    • kiItti mies

      Tykkään kielareista :)

    • kylä mä kärsin:.!1#%

      .

      "Tällaista kärsimystä ei ollu Israelissakaan"

      har!111

      .

    • Pussailussa on kieltämättä monia etuja, ei ihme jos välillä iskee pussailupula.

      Onnea pussailukaverin etsintään! :)

      • Toivon että

        sinulta pääsee mehevä hirmupieru kun seuraavaksi pääset pussailemaan :)


      • Toivon että kirjoitti:

        sinulta pääsee mehevä hirmupieru kun seuraavaksi pääset pussailemaan :)

        On sullakin toiveet.


      • Kiitän toivotuksesesta, mutten taida etsiä.
        ( luontaisin reaktio on odottaa että tunne häipyy olemattomiin)


      • moiskista
        buddy-love kirjoitti:

        Kiitän toivotuksesesta, mutten taida etsiä.
        ( luontaisin reaktio on odottaa että tunne häipyy olemattomiin)

        *Puss*

        Hähäh! ;)


      • buddy-love kirjoitti:

        Kiitän toivotuksesesta, mutten taida etsiä.
        ( luontaisin reaktio on odottaa että tunne häipyy olemattomiin)

        Tuskin tuo tunne olemattomiin häipyy, jos se alun pitäenkin on ollut olemassa... En tajua miksi sen pitäisikään :)


    • aIbatrossi
    • Ödlan
      • Linkitys on ihan pielessä.


      • aIbatrossi
        buddy-love kirjoitti:

        Linkitys on ihan pielessä.

        Miten niin pielessä?
        Vanhemmassa tsadisalengissa -sextaaminen- tarkoitti vain
        pussailemista--suukottelua --vesisateella porttikongien suojassa
        hiukset valuen Brylcreemiä Elvisfrisyyrillä--ei mitään rietastelua

        On toi Liskokin ihan kiva ämmä ensimmäisen seurusteluviikon
        ..mutjoo.......jos omaisit kaiken galaktisen tietämyxen lisäxi kaiken selvittävän selityxen ämmien logiikasta--olsit nykyajan
        Isaac Newton/alPertti Einsatain..........
        Olisit 1000x rikkaampi, kuin Bill Gates
        tekemällä kaupallisen johdatuxen parisuhdetilasuusteoriaan

        Tiedemies ei himoitse Ratikuskin rahoja.......

        Valitettavasti usempikin tiedemies on väärentänyt todisteita teoriallenasa kunnianhimostansa..........''

        Mutta ethän sinä, buddy himoize muuta. kuin palstajulkisuutta
        ja trolleja...sixi autamme Liskon kanssa sinut tavoitteesi

        Lisko on muuten ihan kiva ämmä------jopa kehui minua palstalla
        --monin sanoin-------??????

        Suuresti ihmetytti se, että hän julkkisessa testissä Mensan
        ÄO:xi vain 108???????

        Sitä en voi ymmärtää muuxi kuin, että se on ämmien korkein ÄO


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe