Törmäsin tuossa yhteen blogi kirjoitukseen. Aika hyvin oli kuvattu karaoken olomuotoa ja nykyisyyttä.
http://vinkkejakaraokelaulajille.wordpress.com/
Kertoilkaa onko tuossa kirjoituksessa mitään järkeä., minuun se kuitenkin jollain tapaa "kolahti"
Mielenkiintoista
8
199
Vastaukset
- lettipää
nuo esiintymispelkoihin liittyvät jutut tuntuu kyllä ihan omilta! Vaikka ikää on jo reipas 50 vuotta, niin muistan vieläkin nutturapäisen opettajan, joka käveli eestaas luokassa korokkeella ja kyseli, kuka on seuraavana vuorossa. Sitten hän istui harmoonin ääreen ja alkoi soittaa.... Minä yritin laulaa jotain lastenlaulua, jonka olin pyhäkoulussa oppinut, vaan eihän minun pieni ääni mihinkään riittänyt...hävetti. Itkin salaa kun pääsin takaisin pupettiin.
- jänskä
Kyllä se vaan on kumma, puristava tunne jossain rinnassa alkuun mut yleensä se helpottaa heti kun pääsee laulamaan. Ensimmäiset hetket on pahoja, kun monissa kappaleissa on niin pitkä se odotusaika, ennenku biisi alkaa... en oo vieläkään keksiny, minne katselisin; tuntuu niin tyhmältä tuijottaa ruutuakaan ku kaikki kyl tietää, et ei siellä mitään vielä oo.
- nevernever
Tietyltä kansanosalta pitäisi koko karaoke kieltää rangaistuksen uhalla! En usko, että mikään mahti saa minua enää kuuntelemaan ja katsomaan sitä ihmisyyden alennustilaa!
- sepäse..
Kerrohhan tarkemmin nenernever mikäs kansanosa se on jolta laulamisen ilo pitäisi kieltää..?
- Elikkäs
soot juurikin niitä reppanoita jotka laulais kun uskaltais, mut kun ei uskalla niin pitää mollata niitä jotka uskaltaa.
- kdnmdfkvdfvdfbgvd
sepäse.. kirjoitti:
Kerrohhan tarkemmin nenernever mikäs kansanosa se on jolta laulamisen ilo pitäisi kieltää..?
Varmuuden vuoksi kaikilta, paitsi ammattimuusikoilta.
Eihän tuo möykkä ja rölinä käy edes huonoksi viihteeksi. Melusaastetta.
- laulellen vaan
no joo, ihan oli asiaa. Monesti karaokeravintoloissa ei kuule yhtään mitään. Siellä on pirullista olla asiakkaana, kun meteli ja möykkä on hirvee. Mutta olen kyllä ollut sellaisissakin paikoissa, mistä ei sit malta lähtee pois ku on niin hiton hyviä laulajia, joita vaan kuuntelee ja kuuntelee. Laulan itsekin, mutta en vielä osaa erotella itse missä on hyvä laulaa ja missä ei. Minä vaan yritän laulaa sillai ku osaan.
- parasharrastus
Edellistä kirjoittajaa kompaten: karaokea on niin eri tasoista. Siinä kai se karaoken juju juuri onkin; että se kuuluu kaikille. On sitä perusmöykkää ja örinää kuppilan nurkassa, sitä minäkään en jaksa kuunnella, mutta olkoon sillekin paikkansa. Mutta on myös huippulaulajia. Näitä löytyy enenevässä määrin. Usein ihmettelen, miten paljon hyviä laulajia Suomen maassa onkaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019