Mielenkiintoista

Ekisetti

Törmäsin tuossa yhteen blogi kirjoitukseen. Aika hyvin oli kuvattu karaoken olomuotoa ja nykyisyyttä.
http://vinkkejakaraokelaulajille.wordpress.com/

Kertoilkaa onko tuossa kirjoituksessa mitään järkeä., minuun se kuitenkin jollain tapaa "kolahti"

8

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lettipää

      nuo esiintymispelkoihin liittyvät jutut tuntuu kyllä ihan omilta! Vaikka ikää on jo reipas 50 vuotta, niin muistan vieläkin nutturapäisen opettajan, joka käveli eestaas luokassa korokkeella ja kyseli, kuka on seuraavana vuorossa. Sitten hän istui harmoonin ääreen ja alkoi soittaa.... Minä yritin laulaa jotain lastenlaulua, jonka olin pyhäkoulussa oppinut, vaan eihän minun pieni ääni mihinkään riittänyt...hävetti. Itkin salaa kun pääsin takaisin pupettiin.

    • jänskä

      Kyllä se vaan on kumma, puristava tunne jossain rinnassa alkuun mut yleensä se helpottaa heti kun pääsee laulamaan. Ensimmäiset hetket on pahoja, kun monissa kappaleissa on niin pitkä se odotusaika, ennenku biisi alkaa... en oo vieläkään keksiny, minne katselisin; tuntuu niin tyhmältä tuijottaa ruutuakaan ku kaikki kyl tietää, et ei siellä mitään vielä oo.

    • nevernever

      Tietyltä kansanosalta pitäisi koko karaoke kieltää rangaistuksen uhalla! En usko, että mikään mahti saa minua enää kuuntelemaan ja katsomaan sitä ihmisyyden alennustilaa!

      • sepäse..

        Kerrohhan tarkemmin nenernever mikäs kansanosa se on jolta laulamisen ilo pitäisi kieltää..?


      • Elikkäs

        soot juurikin niitä reppanoita jotka laulais kun uskaltais, mut kun ei uskalla niin pitää mollata niitä jotka uskaltaa.


      • kdnmdfkvdfvdfbgvd
        sepäse.. kirjoitti:

        Kerrohhan tarkemmin nenernever mikäs kansanosa se on jolta laulamisen ilo pitäisi kieltää..?

        Varmuuden vuoksi kaikilta, paitsi ammattimuusikoilta.
        Eihän tuo möykkä ja rölinä käy edes huonoksi viihteeksi. Melusaastetta.


    • laulellen vaan

      no joo, ihan oli asiaa. Monesti karaokeravintoloissa ei kuule yhtään mitään. Siellä on pirullista olla asiakkaana, kun meteli ja möykkä on hirvee. Mutta olen kyllä ollut sellaisissakin paikoissa, mistä ei sit malta lähtee pois ku on niin hiton hyviä laulajia, joita vaan kuuntelee ja kuuntelee. Laulan itsekin, mutta en vielä osaa erotella itse missä on hyvä laulaa ja missä ei. Minä vaan yritän laulaa sillai ku osaan.

    • parasharrastus

      Edellistä kirjoittajaa kompaten: karaokea on niin eri tasoista. Siinä kai se karaoken juju juuri onkin; että se kuuluu kaikille. On sitä perusmöykkää ja örinää kuppilan nurkassa, sitä minäkään en jaksa kuunnella, mutta olkoon sillekin paikkansa. Mutta on myös huippulaulajia. Näitä löytyy enenevässä määrin. Usein ihmettelen, miten paljon hyviä laulajia Suomen maassa onkaan!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1847
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1543
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1243
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe