Tutkijat keksivät kevyemmät rintaimplantit

silaritodottaa

10

176

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyväuutinen
    • Onkohan tarvetta

Mitä lie vaahtomuovia täytteenä. Oikeastaan tuollaisista hyötyisivät vain valtavankokoisia implantteja haluavat jolloin kuppikoko olisi niin suuri että se edellyttäisi luomuna rintojen pienentämistä terveydellisistä syistä. Normaalit silikoni-implantit painavat suunnilleen saman verran kuin rasvakudoskin joten painoa ei kerry liikaa "normaalikoossa".

• ontarvetta

Kummallista negatiivisuutta. Kyllä mä itse nään ainaki tuon hyötynä ettei rinnat ala "roikkuun" niin nopeesti.

• Puolin jos toisin
        ontarvetta kirjoitti:

Kummallista negatiivisuutta. Kyllä mä itse nään ainaki tuon hyötynä ettei rinnat ala "roikkuun" niin nopeesti.

Taitaa olla enemmänkin ollut ongelmana se ettei tavanomaiset silikoni-implantit laskeudu normaalisti. Vain silloin kun iso ja painava implantti laitetaan kokonaan rintalihaksen päälle, on vaara että rintakudos venähtää ja syntyy pahat riipputissit.

• Silarikateutta

Empä ole riippuvia silareita nähnyt, luomuja sitäkin enemmän. Silarit eivät tunnu raskailta eivätkä vierailta, ainakaan oikein laitettuina, vaan laskeutuvat kauniisti. Anatomia toki on aina yksilöllinen mutta riippuvien niiden ei kuulu olla, vaan nimenomaan pehmeän täyteläiset. Jos silareilla saisi "riippurinnat", tuskin niitä laitettaisiin ja monet uusivatkin sellaiset elämänsä aikana (eivät halua tyhjiä riippuja).

• silarithommannut

Niin, jos haluaa kiinteämmät rinnat niin ottaa silarit ja vastaavasti suolaliuosimplanteilla saa luonnollisemman näköisen lopputuloksen. Vois kuvitella, että nuo uudet on silikonien ja liuosimplanttien välimaastossa mitä ulkonäköön tulee.

• Väärä peruste?
        silarithommannut kirjoitti:

Niin, jos haluaa kiinteämmät rinnat niin ottaa silarit ja vastaavasti suolaliuosimplanteilla saa luonnollisemman näköisen lopputuloksen. Vois kuvitella, että nuo uudet on silikonien ja liuosimplanttien välimaastossa mitä ulkonäköön tulee.

Mahtaakohan kukaan plastiikkakirurgi suostua laittamaan enää suolaliuosimplantteja. Niissä oli enemmän vuoto-ongelmia.

Miten kevyemmällä implantilla tulisi luonnollisemman näköinen tulos? Nehän eivät laskeudu senkään vertaa mitä tavanomaiset silikoni-implantit. Ulkonäköönhän vaikuttaa eniten implantin profiili eikä paino.

• nuori vielä itsekin

Voi voi. Isot on murheet, jos on terveet rinnat ja niitä haluaa leikellä ja venytellä. Naisista yhä useampi sairastuu rintasyöpään, varmasti myös silaritissisiä. Silloin viimeistään ymmärtää sen, että terveys on ainoa asia, jolla on merkitystä, ei haittaa vaikka ei ole tissejä / tissiä ollenkaan, jos terveys on sillä turvattu. Mutta kuten eräs valtiomies on todennut: Siperia opettaa.

p.s. kaikki me vanhenemme ja ikä tuo tullessaan uusia näkökulmia

• iaurvbfo.

Niin totta. Itse olen ottanut implantit yli nelikymppisenä. Olen ollut tyytyväinen nyt kun vaatteet istuu pälleni toisin kuin ennen. Vanhempana onkin hyvä tehdä ratkaisija jotka vaikuttavat lopun ikää.

Hassua kun kaikki implanttien vastustajat sanovat että en ymmärrä miksi joku haluaa isot rinnat! No en minäkään- minä halusin sopivat. Halusin ylipäätään rinnat.....

• Ajatukset muuttuu

Etköhän sinäkin ala ajatella toisin kun olet imettänyt 2-3 lasta ja tisseistä on jäljellä enää tyhjät nahkarukkaset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      241
      2608
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      12
      2162
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      323
      1880
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      103
      1639
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      86
      1546
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1250
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1200
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1131
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      50
      1083
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      1016
    Aihe