Enpä taidakkaan ottaa vielä silareita, vaan oottelen jos nuo saapuisi Suomeen :)
http://glamouriajakauneutta.blogspot.com/2014/02/kevyemmat-rintaimplantit-tiedemiehet.html
Tutkijat keksivät kevyemmät rintaimplantit
10
176
Vastaukset
- hyväuutinen
Uutispätkä noista implanteista http://www.youtube.com/watch?v=zWN3tmIzidw
- Onkohan tarvetta
Mitä lie vaahtomuovia täytteenä. Oikeastaan tuollaisista hyötyisivät vain valtavankokoisia implantteja haluavat jolloin kuppikoko olisi niin suuri että se edellyttäisi luomuna rintojen pienentämistä terveydellisistä syistä. Normaalit silikoni-implantit painavat suunnilleen saman verran kuin rasvakudoskin joten painoa ei kerry liikaa "normaalikoossa".
- ontarvetta
Kummallista negatiivisuutta. Kyllä mä itse nään ainaki tuon hyötynä ettei rinnat ala "roikkuun" niin nopeesti.
- Puolin jos toisin
ontarvetta kirjoitti:
Kummallista negatiivisuutta. Kyllä mä itse nään ainaki tuon hyötynä ettei rinnat ala "roikkuun" niin nopeesti.
Taitaa olla enemmänkin ollut ongelmana se ettei tavanomaiset silikoni-implantit laskeudu normaalisti. Vain silloin kun iso ja painava implantti laitetaan kokonaan rintalihaksen päälle, on vaara että rintakudos venähtää ja syntyy pahat riipputissit.
- Silarikateutta
Empä ole riippuvia silareita nähnyt, luomuja sitäkin enemmän. Silarit eivät tunnu raskailta eivätkä vierailta, ainakaan oikein laitettuina, vaan laskeutuvat kauniisti. Anatomia toki on aina yksilöllinen mutta riippuvien niiden ei kuulu olla, vaan nimenomaan pehmeän täyteläiset. Jos silareilla saisi "riippurinnat", tuskin niitä laitettaisiin ja monet uusivatkin sellaiset elämänsä aikana (eivät halua tyhjiä riippuja).
- silarithommannut
Niin, jos haluaa kiinteämmät rinnat niin ottaa silarit ja vastaavasti suolaliuosimplanteilla saa luonnollisemman näköisen lopputuloksen. Vois kuvitella, että nuo uudet on silikonien ja liuosimplanttien välimaastossa mitä ulkonäköön tulee.
- Väärä peruste?
silarithommannut kirjoitti:
Niin, jos haluaa kiinteämmät rinnat niin ottaa silarit ja vastaavasti suolaliuosimplanteilla saa luonnollisemman näköisen lopputuloksen. Vois kuvitella, että nuo uudet on silikonien ja liuosimplanttien välimaastossa mitä ulkonäköön tulee.
Mahtaakohan kukaan plastiikkakirurgi suostua laittamaan enää suolaliuosimplantteja. Niissä oli enemmän vuoto-ongelmia.
Miten kevyemmällä implantilla tulisi luonnollisemman näköinen tulos? Nehän eivät laskeudu senkään vertaa mitä tavanomaiset silikoni-implantit. Ulkonäköönhän vaikuttaa eniten implantin profiili eikä paino.
- nuori vielä itsekin
Voi voi. Isot on murheet, jos on terveet rinnat ja niitä haluaa leikellä ja venytellä. Naisista yhä useampi sairastuu rintasyöpään, varmasti myös silaritissisiä. Silloin viimeistään ymmärtää sen, että terveys on ainoa asia, jolla on merkitystä, ei haittaa vaikka ei ole tissejä / tissiä ollenkaan, jos terveys on sillä turvattu. Mutta kuten eräs valtiomies on todennut: Siperia opettaa.
p.s. kaikki me vanhenemme ja ikä tuo tullessaan uusia näkökulmia- iaurvbfo.
Niin totta. Itse olen ottanut implantit yli nelikymppisenä. Olen ollut tyytyväinen nyt kun vaatteet istuu pälleni toisin kuin ennen. Vanhempana onkin hyvä tehdä ratkaisija jotka vaikuttavat lopun ikää.
Hassua kun kaikki implanttien vastustajat sanovat että en ymmärrä miksi joku haluaa isot rinnat! No en minäkään- minä halusin sopivat. Halusin ylipäätään rinnat..... - Ajatukset muuttuu
Etköhän sinäkin ala ajatella toisin kun olet imettänyt 2-3 lasta ja tisseistä on jäljellä enää tyhjät nahkarukkaset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2412608Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka122162Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3231880- 1031639
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois861546Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001250- 671200
- 251131
- 501083
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731016