Mies vaihtoi timmimpään

Neiti kesäheinä

Tämä uusi nainen on miehen omien sanojen mukaan mm.
- nuorempi, pidempi ja hoikempi
- panostaa ulkonäköön
- kehuu miehen lihaksia ja laittaa käden hauikselle tai rintalihakselle
- ekonomi, mutta ura ei kiinnosta??
- vaalea ja näyttää nuorelta Annika Metsäkedolta
- on se ihan mukavakin
(Terveisiä vaan, jos tunnistit itsesi)

Oma painoindeksini 22,5. Kuntoillut ja urheillut olen omaksi iloksi, en kuitenkaan rasvaprosenttipihtien innoittamana. Lapsemme on 1,5-vuotias ja kotihoidontuella ei tosiaan hirveesti kampaajalla tms. käydä. Hiekkalaatikolle en myöskään ole erityisesti kokenut tarvetta tälläytyä. No, elämä ei taida aina olla kovin reilua...

Aika helpolla lähti, mutta kaikesta päätellen paras ratkaisu. En tainnut tuntea heppua ollenkaan, vaikka 8 vuotta oltiin yhdessä. Minulle kertoi, että arki sujui kanssani ja seksi oli hyvää, mutta kipinä puuttui.

30

640

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • afldgafdgfg

      Mutta muistuta että sullapa on hyvä pillu , muistatkos miltä se maistu
      Niin jaet kierrossa komee salilta löydetty hoito
      sitä saa mitä tilaa

      • Neiti kesäheinä

        Kiitos vinkeistä, mutta taidan jättää väliin. Ja kaikki sisimmiltään epävarmat, huomiota ja hyväksyntää hakevat bodarit taidan jatkossa kiertää kaukaa.


    • Kutpai peipi

      Sinne meni ja vihelsi mennessään.
      Ja joutikin mennä, ainakin mun puolestani. Oliko tuo menetys?

      • Neiti kesäheinä

        Kolaus itsetunnolle ainakin. Ehkä tapahtunutta osaa myöhemmin katsoa positiivisemmin ja usein kriiseistä seuraa hyvääkin.


    • asdgsgd

      Ryömii vielä takas häntä koipien välissä. Ukko ei tajua että samanlaista se arki on myös uuden heilan kanssa sitten jossain välis.

      Eri juttu sitten huolitko takas:)

    • onneksi olkoon

      Mies on kyllä puhunut keljusti. Erotessa on epäreilua kehua uutta löytöään. Miehellä on kenkku luonne. Ei tuollaisen kanssa oikein kivaa elämää voi rakentaa. Hyvä kun pääsit eroon.

    • kielihoitooon

      onko mies mammanpoika? vain mammanpojat särkevät jättämisen hetkellä exänsä noin kylmästi, tai yrittävät sitä ;) sano että sait juuri hyvän kielihoidon ja päiväsi näyttää aurinkoiselta

      • Neiti kesäheinä

        Mammanpoikapa hyvinkin. Äiti kävi siivoamassa miehen poikamiesboksia reilusti yli kaksikymppiseksi ja keräsi samalla pyykitkin. Palvelu äidin suunnalta on siis pelannut vähän liiankin hyvin.

        Takaisin en tietenkään huoli, on vaan vähän hölmistynyt olo koko tilanteesta. Vie varmaan hetken sisäistää tilanne ja ymmärtää asiat jotenkin loogisesti...


    • särkynyt

      Olin eksäni kanssa yhdessä melkein 10 vuotta. Lyhen harkinnan jälkeen hän jätti ja lähti uuden ihastuksen matkaan. Ero tuli minulle ihan puskista ja se todella sattui. Erosta on nyt noin 2,5kk ja edelleen sattuu. Eksä asuu nyt yhteisessä kodissamme joka on menossa myyntiin. Hän tietää että minusta tuntuu pahalta jos hän on siellä tämän uuden naisen kanssa niin mitä hän tekee.. oikein tekstiviestillä ilmoittaa että aikovat olla siellä viikonlopun että pysy poissa ja muita vastaavia tilantieta on ollut monia. Miten ihmeessä ihmisestä tulee noin julma vaikka hän on tässä se "väärin tehnyt" osapuoli!? Ei minua niinkään ne sanat satuta (toki nekin) enemmän se että hän haluaa satuttaa. :( Voimia neiti kesäheinä ja kaikki muut jotka käyvät tätä läpi. Itse aloitin lukemaan kirjaa jälleenrakennus -kun suhteesi päättyy. Toivottavasti siitä on apua.

      • olisko apina

        no se on sairas jotenkin.


      • Neiti kesäheinä

        Tsemppiä sullekin, särkynyt. Kevät tuo varmasti uusia tuulia meidän molempien elämään.


    • lyö takaisin

      Sano että kuulostais siltä että näyttää apinalta eli sopii sulle

      • Neiti kesäheinä

        Hah, saatanpa sanoakin. :)


    • syysvilja

      Hei kuulostaa, ettei sinulla mitään hätää ole. Anti mennä vaan. Ei tuollaista ressukka ukkelia tarvi kukaan. Kiertoon vaan.

    • htyjyjuy

      Voihan se ap:n miehen uusi tyttöystävä olla noita kaikkia ihania juttuja, hän voi olla täydellinen. Mutta... onko ap:n mies enää kauan hänelle täydellinen? Vai saisiko hän paremmankin? Onko hänellä itsellään lapsia, ja mitähän nainen tykkää ajatuksesta ryhyä katselemaan ap:n pariskunnan yhteistä lasta kodissaan kohta aika paljonkin.

      Vika ei ole siis siinä uudessa naisessa vaan tarkoitan, että mies ei nyt ihastuksen huumassa tajua, että täydellistä onnea ei ole olemassakaan. Ap, googlaa huvikseksi uusperhekeskusteluja ja laita vaikka hakusanoiksi, vihaan miehen lasta, miehen lapsi ärsyttää tms. Siitä saa aika hyvän käsityksen, millaista auvoa ex-miehelläsi on odotettavissa uudella kotirintamalla. Uusperhe toimii joiltain osin aina huonommin kuin ydinperhe, ja sitä ei ns. kemia pysty pitkään kompensoimaan.

      • yjjyhjtyg

        Lisäys, oikeastihan kukaan ei ole täydellinen, ei myöskään se timmi tyttöystävä. Kuka tietää millainen bitch hänestä paljastuu jonkin ajan kuluttua, kun alkuhuuma hälvenee... Ehkä hän paljastuu myös uskottomaksi ap:n miestä kohtaan. No, ihan mikä tahansa normaali inhimillinen vika tulee vastaan joka tapauksessa, eli ei kannata tuntea yhtään alemmuutta, ap! Pää pystyyn vain ja kevättä kohti! PS. Liity kuntosalille, ehkä löydät sieltä timmimmän miehen kuin exä oli.


      • Neiti kesäheinä

        Varmasti uusi tyttis onkin kaikkea tätä, mutta sitä vain kummastelin, että kovin pinnallisilta tuntuvien syiden takia ero tuli. Kaikesta päätellen mies onkin pinnallisempi kuin olin kuvitellut.

        Ongelmia uudessa suhteessa on varmasti luvassa, mies ei ole esim. kertonut nuorikolleen, että on viimeiset 5 vuotta lorvinut kotona ja treenaillut. Ja ompa tätä uuttakin jo pettänyt.


    • kade

      Voi kun omakin lähtis jonkun toisen matkaan-ois tää ero helpompaa.... Nyt vaan masentuneena odottaa vaan sitä että minä lähden -kun ei vieläkään usko sitä.

      • Neiti kesäheinä

        Mikset sä vaan lähde, jos noin pahalta tuntuu suhteessa olla? Parempi se on lopetettaa ajoissa tai yrittää korjata suhde, kuin odottaa kolmannen osapuolen hoitavan homman. Aika selkärangatonta mun mielestä...


      • kade
        Neiti kesäheinä kirjoitti:

        Mikset sä vaan lähde, jos noin pahalta tuntuu suhteessa olla? Parempi se on lopetettaa ajoissa tai yrittää korjata suhde, kuin odottaa kolmannen osapuolen hoitavan homman. Aika selkärangatonta mun mielestä...

        Puhuin erosta tunnetasolla. Olemme molemmat työttömiä ja varat todella vähissä lainojen takia. Tästä syystä olemme tuomittu olemaan yhdessä enemmän kuin pitäisi. Tämä nyt vaan on karu totuus.

        Elämässä ei aina kaikki mene niin kuin pitäisi. Kukaan ei lahjoita minulle tai miehelle kymppitonnia kun eroamme ;)


      • Neiti kesäheinä
        kade kirjoitti:

        Puhuin erosta tunnetasolla. Olemme molemmat työttömiä ja varat todella vähissä lainojen takia. Tästä syystä olemme tuomittu olemaan yhdessä enemmän kuin pitäisi. Tämä nyt vaan on karu totuus.

        Elämässä ei aina kaikki mene niin kuin pitäisi. Kukaan ei lahjoita minulle tai miehelle kymppitonnia kun eroamme ;)

        Elämässä tosiaan ei kaikki mene niinkuin on ajatellut. Sen on saanut toden teolla oppia.
        Taloustilanne tulee täälläkin varmaan kurjistumaan, mutta sitä en ole vielä ehtinyt edes murehtia.
        Lykkyä teidänkin "tilanteeseen". Toivottavasti tulevaisuudessa helpottaa.


    • miäs

      Ei noi erot mukavia ole. Itekin olin yli 10v yhdessä. Sit nainen vaan sano että haluaa erota. Yhteinen lapsikin on. Minulle tämä ero on ollu tosi rankkaa. Rakastin häntä tosi paljon, mutta ei näköjään riittänyt. Nykyään ei huvita mikään.

      • Neiti kesäheinä

        Ei ole helppoa, ei :( Siinä menee kertaheitolla tärkeä ihmissuhde ja unelmat tulevaisuudesta. Lisäksi joutuu olemaan erossa lapsestaan. Tsemppiä ja toivottavasti kevät tuo uusia tuulia sunkin elämään.


    • miäs

      Unelmat meni. Joka toinen viikko saan kumminkin lapseni kaa olla :)
      Ahistaa hirveesti tää tilanne ku mietin joka päivä kenen kaa se nyt on. Tiedän että hänellä on sutinaa toisen miehen kaa. Sattuu ihan hirveesti ku tiedän että se touhuaa toisen kaa. Pitäs vaan jotenki yrittää mennä etiäpäin. On vaan nii hiton vaikeeta :(

      • Neiti kesäheinä

        Meitähän näköjään riittää. Sinänsä lohdullista tietää, että muut käy samoja asioita läpi. Vaikka ei tätä tunnetta toivoisi kenellekään. Kiva, että teillä on tapaamiset lapsen kanssa sujunu hyvin ja tasapuolisesti.


    • särkynyt

      Olenkohan ainoa joka on erosta mennyt näin sekaisin.. läheisyyden kaipuu on kova ja tarve "kelvata".. olen itselleni koittanut uskotella että tämä johtuu siitä että että minut jätettiin toisen takia.. onko hullua? Kaksi yhden illan juttua on jo ollut,mutta ei niissä ihan loppuun asti olla menty,mutta ei paljon toisinkaan. Olen kyllä päättänyt että nyt riittää! ei näitä enää lisää.. sitä vaan oli vähän helposti vietävissä silloin kun kehuja ja hehkutusta satelee.. :( Kuitenkin kaipaan eksääni ja entistä elämääni vaikka eksä onkin minulle ollut todella julma ja tiedän että hän viettää kaiken aikansa sen uuden naisen kanssa.. Toivottavasti tämä pian helpottaa.. :( Nyt täytyy opetella olemaan vain yksin..

    • miäs

      Et ole ainut...

      • särkynyt

        Lohduttavaa kuulla. Välillä vaan pelkää että hukkaa itsensä kokonaan. Hukassa ja sekasinhan tässä on! Ei pitäis lähtee minnekkään,mutta kun ei pysty paikoillaankaan olemaan..


    • Yksinäinen_

      Minulla on kohta kaksi vuotta täynnä samanlaisesta erosta ja yhä itken melkeinpä päivittäin ikävääni. Kovin ikävä on kaikkia yhteisiä hauskoja juttuja, ne putkahtavat koko ajan mieleen eri tilanteissa ja itku on lähellä.

      Olin ajatellut, että olemme loppuelämämme yhdessä enkä tahdo edelleenkään ymmärtää, että niin ei käynytkään. Olen ihan tyhjäkäynnillä, toimin vain mekaanisesti ja toivon, että tämä elämä olisi kohta jo katsottu loppuun.

    • törkyyden huippu

      Törkeä on uus nainen kun menee miehen kotiin josta just vaimo muuttanut pois!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2763
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2110
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1894
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1741
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1735
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    8. 114
      1699
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe