Mitä mieltä olette tilanteestani? Pitäisikö vielä yrittää?

banaanipulla

Kaipaisin kipeästi vinkkejä ja ideoita ja ehkä neuvoja!!

Tilanne on siis seuraavanlainen:
Erosin yli vuoden suhteesta n.kk sitten, syynä "vapaudenhalu" ja koin ettei poikaystävä kunnioittanut tarpeeksi. Olemme molemmat 18-vuotiaita. Lisäksi olen itse melko kypsä ikäisekseni, asun mm. omillani. Eksä sensijaan asuu kotona ja on välillä melko lapsellinen, riitatilanteissa tuijottaa vain omaa napaa eikä tajua kokonaisuutta.

Jätin hänet siis noin kk sitten. Sen jälkeen olen ollut todella rikki ja katkaisin välit noin viikoksi hänen väitettyään minulle "etten pysty tekemään häntä onnelliseksi", "etten ole hänen arvoisensa jne"
Lisäksi hän kertoi harrastaneensa seksiä vain muutama päivä eromme jälkeen puolitutun kanssa, mistä loukkaannuin todella, sillä mielestäni on tyhmää etsiä korviketta ihmisestä, joka ei ole SE henkilö. Lisäksi tuntui pahalta että hän pystyi siirtymään niin nopeasti seuraavaan.

Nyt olemme kuitenkin puheväleissä ja olen tajunnut rakastavani häntä edellee. Hän osaa olla todella ihana.... olen miettinyt yhteenpaluuta mutta toisaalta minua ällöttää hänen yhden illan juttunsa ja pelkään että joudun taas pettymään.

Annanko olla vai kannattaako vielä yrittää? Monia asioita saa puhumalla selvitettyä enkä halua hätiköityjä päätöksiä...

Mitä mieltä? Asiallisia neuvoja kiitos!!

4

630

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iugliuh

      Siis sinä jätät hänet ja nyt itket kun hän on, vapaan miehenä, harrarstanut seksiä!?
      Sitten julkenet vielä arvioida, että hänen kumppaninsa ei ole SE oikea.

      Jätiti poikaystäväsi syynä "vapaudenhalu" ja sitten et anna hänen olla vapaa....

      Tästä pitäisi nyt sitten käydä keskustelua ja antaa asiallisia neuvoja...

      Ainoa mieleen tuleva neuvo on, että anna ex-poikaystäväsi elää omaa elämäänsäja keskity sinä kasvamaan aikuiseksi. Niin kauan, kuin sinulla on edes sellainen käsite mielessäsi, kuin "vapaudenhalu", niin älä haikaile kenenkään perään.

    • ihme pillittäjä

      Tehän olette eronneet, joten entinen poikaystäväsi saa harrastaa seksiä ihan kenen kanssa tahansa. Sä halusit erota ja nuori mies on asian jo hyväksynyt. Sä et ollut hänelle se oikea.
      Koeta nyt niellä kiukkusi ja jätä nuorukainen rauhaan. Ja muista: ei hän pettänyt sua. Hän on vapaa mies.

    • epra

      Kasva ensin aikuiseksi.

      • varo nyt ihmeessä

        ei teidän kannata yhteen mennä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      2564
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      311
      2326
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      90
      2109
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      57
      1807
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1722
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1687
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1573
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      120
      1395
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    10. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      59
      1375
    Aihe