Penissyöpä

jepjep123

terve olen 14 vuotias ja luin juuri uutisista penissyövästä. mulla on samalaisia oireita esim. kireä esinahka ja joku kivuton rakkula esinahan päällä. verta ei vuoda eikä mitään mutta rehellisesti olen aivan helvetin paniikissa. AUTTAKAA

12

1137

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei huolta

      No kuule, tuskin sulla mitään syöpää siinä on. Kireä esinahka voi kyllä olla, mutta jos sekin vaivaa liikaa ja aiheuttaa tulehduksia, niin voi käydä leikkauksessa. Ota ny vaan rennosti.

      • jepjep123

        kun kireä esinahka kuullema lisää riskiä penissyöpään, pitäisikö alkaa venyttämään sittä jotta se taipuisi taakse asti ?


      • jejee
        jepjep123 kirjoitti:

        kun kireä esinahka kuullema lisää riskiä penissyöpään, pitäisikö alkaa venyttämään sittä jotta se taipuisi taakse asti ?

        Masturbointi kuulemma auttaa asiaa... ota ihan rauhassa vaan


      • jeejee123
        jejee kirjoitti:

        Masturbointi kuulemma auttaa asiaa... ota ihan rauhassa vaan

        tuotatuota hassua, mutta ei tähän asti ole auttanut :D mutta kiitos kaikille nopeista vastauksista, ja otan ILOMIELIN vastaan todisteita ja syitäI mulla EI olis kyseistä syöpää, ja vinkkejä tohon kireeseen esinahkaan


      • jeejee123
        jeejee123 kirjoitti:

        tuotatuota hassua, mutta ei tähän asti ole auttanut :D mutta kiitos kaikille nopeista vastauksista, ja otan ILOMIELIN vastaan todisteita ja syitäI mulla EI olis kyseistä syöpää, ja vinkkejä tohon kireeseen esinahkaan

        syitä miksi mulla*


      • ei huolta
        jeejee123 kirjoitti:

        syitä miksi mulla*

        Noin nuorella ei kyllä vielä todeta tuollasta syöpää. Sitä esinahkaa voi yrittää säännöllisesti liikuttaa, mutta jos ei auta, niin sitten kyllä kannattaa käydä lääkärissä. Lääkäri osaa katsoa sen, että onko leikkaukselle tarvetta.
        On ihan sama mistä sairaudesta joku menee lukemaan, niin tuntuu että itsellä on juuri ne kaikki oireet. :) Ole nyt vaan huoleti siitä, että sulla ei ole mitään vakavaa tautia.


    • Käsittämätöntä...

      Mikähän siinä on, että nämä nykyajan teinipojat ei osaa venytellä ja treenata paikkojaan? Esimerkiksi tuo kireä esinahka tuntuu vaivaavan monia, kuitenkaan sitä ei "uskalleta venyttää".... ööööh, miksi ei? Se ei mene rikki, päin vastoin, venyttelyllä sen saa toimivaksi. Sama ihmettely koskee intiimihygieniaa, eikö näitä teinejä tosiaankaan ole ikinä opetettu pesemään vehkeitään? Myös esinahan alusta on syytä pestä jokaisella suihkureissulla, tai useamminkin, niin välttyy turhilta nahkaa kurouttavilta tulehduksilta ja niiltä järkyttävälle löyhkääviltä sissijuustoviljelmiltä!!!!!!!! Nuo asiat pitäisi opettaa jokaiselle pojalle KOTONA, mutta ilmeisesti nykyvanhemmat on sysänneet intiimihygienian opetuksenkin koulun harteille.... jossa sitä ei todellakaan opeteta.

      • ei huolta

        Pitää kumminkin muistaa, että ihan kaikilla tuo venytyskään ei auta, ja silloin on parempi lähteä lääkärin pakeille. Ei kannata sitä asiaa siirtää, sillä ahdas esinahka tekee monenlaista ongelmaa.

        Täysin samaa mieltä tuosta hygieniasta.


      • Ei karvoja kämmeniin
        ei huolta kirjoitti:

        Pitää kumminkin muistaa, että ihan kaikilla tuo venytyskään ei auta, ja silloin on parempi lähteä lääkärin pakeille. Ei kannata sitä asiaa siirtää, sillä ahdas esinahka tekee monenlaista ongelmaa.

        Täysin samaa mieltä tuosta hygieniasta.

        Joo, mut ei siitä venyttelystä haittaakaan ole, vaikka "lahkolaiset" väittääkin siitä tulevan karvoja kämmeniin, yms. Mitään ihmeitä ei tietenkään yhdessä yössä tapahdu, kyllä tuo vaatii kuukausien säännöllistä venyttelyä jokainen päivä. Ihmettelen kyllä tosissaan, jos teineillä ei ole luonteisesti halukkuutta ja kiinnostusta räpläillä alapäänsä kanssa ;D


    • Jokujoku

      No olikos mitää näi 4 vuotta myöhemmi?

    • jepjep123

      Onneksi koko hepin päästä leikattiin 4 cm poies, niin siinä samalla lähti se syöpäpesäkekkii. Ny voipi olla miesnä huoletonna heilua eikä ole esinahkojakaan kiristelemässä tunnelmaa.

    • Anonyymi

      Moi, vähän samanlaisia ongelmia mulla ja olen 16v ja hieman kanssa paniikissa. Kuinka kauan meni että hankkiuduit hoitoon asian kanssa ja kauanko toipumisessa siitä esinahan leikkauksesta meni ja pystyikö leikkauksesta urheilemaan jne? Olisin valtavan kiitollinen jos vastaisit mahdollisimman pikaisesti ja kertoisit mahdollisimman paljon informaatiota.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe