Paras kauppa!

HelmiQuuu

JT-Cosmetics nettikauppa on ihan ykkönen!!

Upeat laadukkaat hyvänhintaiset tuotteet (eikä mistään kiinasta!), huippuhyvä asiakaspalvelu joka neuvoo tosi asiantuntevasti jos ongelmia kynsien tekemisessä, HALPA toimitusmaksu 2€!!! Tilaukset lähtee usein vielä samana päivänä! Kaupassa krediittijärjestelmä jota kannattaa tosiaankin hyödyntää. Oon yrittäjä niin saan vielä 25 prossaa alennusta hinnoista! tosi hyviä opetusvideoita nettisivuilla, uutiskirjeissä hyviä tarjouksia ja etuja jne...MAHTAVA KAUPPA! en löydä mitään negatiivista vaikka yritän keksiä..

http://www.jtcosmetics.fi/

2

186

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fdxhmbnj

Minä löydän negatiivista. Nämä naurettavat mainokset.

• tesaatteminutnaurama

JTCosmetics on kyllä pelkkää kusta ja paskaa :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      36
      6437
    2. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      102
      4965
    3. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3542
    4. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      49
      3105
    5. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      117
      3057
    6. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2865
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      2261
    8. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      33
      1975
    9. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      43
      1845
    10. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      29
      1742
    Aihe