Äänestys - Miten erota?

miten erota

Miten SINÄ eroaisit

1. Selän takana uusi asunto ja yhtäkkinen häipyminen
2. Eron puntaroiminen yhdessä ja toiselta sille hyväksynnän hakeminen


Miksi?

5

200

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ero tuli

      Pitäisi se ero toisen kanssa puntaroida - antaa mahdollisuus selivttää asiat, mutta hyväksynnänä hakeminen? jos itse haluaa erota - miksi siihen toisen hyväksyntää tarvitaan?

      parempi erota kun asiat on selvitetty - itselle & varsinkin toiselle.

      seläntakana katoaminen - selkärangatonta puuhaa...

    • Se rehellisyys

      Selvittelyssä voi käydä niin, että kurimus jatkuu.
      Puolensa on nopealla häipymisellä joissakin tapauksissa.
      Joissakin on hyvä selvitellä, eli sanoa suoraan että loppu on ja kertoa todellinen syy rehellisesti ja oikein, syyttämättä.
      Toinenkin saa sanoa oman mielipiteensä, mutta syyttelemättä ja loukkaamatta.

      Helppoa ei ole olla rehellinen, mutta se on ainoa oikea tie.

    • Lapsellinen äänestys

      ------------------------

      • Siisti ero

        Totta kai kissa pöydälle mutta mitään vitkuttelematta.
        Tosiasiat pöytään ja rehellinen keskustelu puolin ja toisin.
        Jos/koska olin päättänyt että se on nyt loppu, se oli loppu. Annoin mahdollisuuden, siihen ei tartuttu. Mies itkemään ja kerjäämään, ei kuulemma tajunnut yhtään mitään! Miksi IHMEESSÄ haluan erota!? Jne. jne.
        Enon hain yksin, ei ole vaikeaa ja sillä se sitten on selvä. Tein selväksi, että saman katon alla en aio elää enää hetkeäkään, ja hän muutti pois. Koville se näytti ottavan.
        Missään tapauksessa ainakaan minun luonnolleni ei sovi mikään selän takana juonitelu ja hiljaa taka-alalle häipyminen. Myöskään mitään yksimielisyyttä en sitten jäänyt odottelemaan hamaan maailman loppuun, sillä sitä ei olisi tullut.

        Nyt on ukolla uusi, tai vanhahan se jo on, olleet yhdessä jo kauan. Mies otti itseään paljon vanhemman, on kai sitten turvallisempi! Puheväleissä ollaan eikä kaunaa kanneta.


    • pahinta ilkeilyt

      Noh, varmaan sille toiselle olis parempi kertoa miltä tuntuu, ettei tiedä kantaako tunne enää, rehellisyys on parasta antia näissä tilanteissa, ei pakeneminen ja toisen syyttely, sillä saa toiselle vain elinikäiset traumat, mutta kaikkea (huono seksi) ei kannata sanoa, vaan puntaroida itse mielessään onko se nimenomaisesti se asia minkä vuoksi suhde ei voi jatkua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2733
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2320
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2080
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1827
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1721
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1705
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1686
    8. 100
      1646
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe