Miten SINÄ eroaisit
1. Selän takana uusi asunto ja yhtäkkinen häipyminen
2. Eron puntaroiminen yhdessä ja toiselta sille hyväksynnän hakeminen
Miksi?
Äänestys - Miten erota?
5
218
Vastaukset
- ero tuli
Pitäisi se ero toisen kanssa puntaroida - antaa mahdollisuus selivttää asiat, mutta hyväksynnänä hakeminen? jos itse haluaa erota - miksi siihen toisen hyväksyntää tarvitaan?
parempi erota kun asiat on selvitetty - itselle & varsinkin toiselle.
seläntakana katoaminen - selkärangatonta puuhaa... - Se rehellisyys
Selvittelyssä voi käydä niin, että kurimus jatkuu.
Puolensa on nopealla häipymisellä joissakin tapauksissa.
Joissakin on hyvä selvitellä, eli sanoa suoraan että loppu on ja kertoa todellinen syy rehellisesti ja oikein, syyttämättä.
Toinenkin saa sanoa oman mielipiteensä, mutta syyttelemättä ja loukkaamatta.
Helppoa ei ole olla rehellinen, mutta se on ainoa oikea tie. - Lapsellinen äänestys
------------------------
- Siisti ero
Totta kai kissa pöydälle mutta mitään vitkuttelematta.
Tosiasiat pöytään ja rehellinen keskustelu puolin ja toisin.
Jos/koska olin päättänyt että se on nyt loppu, se oli loppu. Annoin mahdollisuuden, siihen ei tartuttu. Mies itkemään ja kerjäämään, ei kuulemma tajunnut yhtään mitään! Miksi IHMEESSÄ haluan erota!? Jne. jne.
Enon hain yksin, ei ole vaikeaa ja sillä se sitten on selvä. Tein selväksi, että saman katon alla en aio elää enää hetkeäkään, ja hän muutti pois. Koville se näytti ottavan.
Missään tapauksessa ainakaan minun luonnolleni ei sovi mikään selän takana juonitelu ja hiljaa taka-alalle häipyminen. Myöskään mitään yksimielisyyttä en sitten jäänyt odottelemaan hamaan maailman loppuun, sillä sitä ei olisi tullut.
Nyt on ukolla uusi, tai vanhahan se jo on, olleet yhdessä jo kauan. Mies otti itseään paljon vanhemman, on kai sitten turvallisempi! Puheväleissä ollaan eikä kaunaa kanneta.
- pahinta ilkeilyt
Noh, varmaan sille toiselle olis parempi kertoa miltä tuntuu, ettei tiedä kantaako tunne enää, rehellisyys on parasta antia näissä tilanteissa, ei pakeneminen ja toisen syyttely, sillä saa toiselle vain elinikäiset traumat, mutta kaikkea (huono seksi) ei kannata sanoa, vaan puntaroida itse mielessään onko se nimenomaisesti se asia minkä vuoksi suhde ei voi jatkua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40851