Elämäntapakerjääjiä ja pummeja täynnä. Eivät enää oman aikani arvoisia.
Olen kyllästynyt tämän palstan luusereihin
7
276
Vastaukset
- 6+17
"Elämäntapakerjääjiä ja pummeja täynnä."
Lainan pyytäjät ovat selvä vähemmistö täällä. Enemmistö on pyytämässä neuvoja velanmaksuongelmiinsa, joissa oletkin ansiokkaasti auttanut.- ex_vippaaja
Jaahas joku taas kommentoinut omiaan... oli totta tai ei en allekirjoita aloitusviestiä
- ex_vippaaja
ex_vippaaja kirjoitti:
Jaahas joku taas kommentoinut omiaan... oli totta tai ei en allekirjoita aloitusviestiä
Äh, no pakkohan se on allekirjoittaa.
- 19+4
Ei ole ex_vippaajan tapaista vastata noin. Luuseri taidat olla itse ja mitäs täällä roikut, kun 'ei ole oman aikani arvoista' - typeryyttähän tuo nyt on ainakin.
nyt on nikki rekisteröity... :)
- 6+17
Mistä tiedämme. että olet alkuperäinen ex_vippaaja?
No sitä voit miettiä ihan itse :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1345452Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313902No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452490Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv392067Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv281862- 241853
- 411670
- 521641
- 301584
- 401576