avoero sattuu, miten yli..

nunnaksi

Seurustelin ihanan nuoren miehen (ikä 24) kanssa vuoden kunnes päätimme muuttaa yhteen. Muutin itse hänen luokseen suht tilavaan yksiöön ajatuksena että siitä muuttaisimme isompaan myöhemmin. Ehdin 2kk asua elämäni rakkauden kanssa kunnes nyt tuli loppu. Olen aivan säpäleinä ja niin hänkin oli kun lähdin tavaroideni kanssa..vaikka ero ei tullut yllätyksenä ja lähdimme omille teillemme sovussa niin kyllähän se siltikin sattuu. Jouduin muuttamaan äitini luokse rahanpuutteen vuoksi ja en tiedä mistä alottaisin tarttumaan taas toimeen ja elämään..olen nuori nainen (ikä 19) ja tahdon pian takaisin siihen nuoren elämään mitä kuuluukin tän ikäisenä elää. En vaan tiedä missä suunta ja tavoitteet..
Jos kukaan osais neuvoo niin kertokaa mitä tehdä kun on siellä pohjalla et miten pääsee ylös ja itsenäistymään.

kiitos. olen puhunut

1

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neuvoja sulle

      mitäs tuosta asenteella ja kavereita tapaamalla, haet johonkin kouluun, mihin vain että et jää makaamaan vanhempiesi luokse sitten käyt taas baarissa ja unohdat kaiken ja alat alusta, sattuuhan noita

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2833
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2400
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2170
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1982
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1826
    6. 166
      1820
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1777
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1726
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe