Seurustelin ihanan nuoren miehen (ikä 24) kanssa vuoden kunnes päätimme muuttaa yhteen. Muutin itse hänen luokseen suht tilavaan yksiöön ajatuksena että siitä muuttaisimme isompaan myöhemmin. Ehdin 2kk asua elämäni rakkauden kanssa kunnes nyt tuli loppu. Olen aivan säpäleinä ja niin hänkin oli kun lähdin tavaroideni kanssa..vaikka ero ei tullut yllätyksenä ja lähdimme omille teillemme sovussa niin kyllähän se siltikin sattuu. Jouduin muuttamaan äitini luokse rahanpuutteen vuoksi ja en tiedä mistä alottaisin tarttumaan taas toimeen ja elämään..olen nuori nainen (ikä 19) ja tahdon pian takaisin siihen nuoren elämään mitä kuuluukin tän ikäisenä elää. En vaan tiedä missä suunta ja tavoitteet..
Jos kukaan osais neuvoo niin kertokaa mitä tehdä kun on siellä pohjalla et miten pääsee ylös ja itsenäistymään.
kiitos. olen puhunut
avoero sattuu, miten yli..
nunnaksi
1
186
Vastaukset
- neuvoja sulle
mitäs tuosta asenteella ja kavereita tapaamalla, haet johonkin kouluun, mihin vain että et jää makaamaan vanhempiesi luokse sitten käyt taas baarissa ja unohdat kaiken ja alat alusta, sattuuhan noita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1343060- 71630
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221354Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371041
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381022Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36897