Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Miehet, mielipiteitä, kiitos :)

nainen1984

Selventäisikö joku mies mitä miehei tällä hetkellä käy päässään läpi? Arvostaisin apua, todella.

Riitelimme torstaina, perjantaina mies sanoi, että on niin loppu tunteiden vuoristorataan. Ei jaksa sitä, että kun ollaan huipulla, niin sieltä tullaan kovaa alas. Parin-kolmen viime kuukauden aikana on ollut ehkä parin viikon välein sellainen poikkeustila jossa lähinnä minä sanon, etten jaksa. Sen olen sanonut, koska haluan reaktion miehestä. Olen nyt ymmärtänyt, että se on väärin ja että vain teen kärpäsestä härkäsen ja olen dramaattinen. No, mies oli viikonlopun töissä ja jäi myös yöksi sinne. Maanantaina palasi kotiin ja puhuimme. Keskustelu oli rakentavaa ja rauhallista. Pyysin, että antaisi minulle mahdollisuuden näyttää, että olen oppinut virheistä ja että unohdettaisiin viikonlopun tapahtumat. Hän sanoi, ettei ole varm apystyykö unohtamaan, mutta yrittää ja että edetään hissukseen. Nukkui sen illan samassa sängyssä, mutta ei koskettu toisiimme, annoin tilaa, mutta ilta oli kuitenkin ihan ok. Eilen kun tulin kotiin, tilanne oli taas ihan kauhea, vaan vaikea fiilis. Mutta sitten tunnelma helpottui ja sain jopa olla kainalossa sohvalla. Seksiäkin harrastimme eilen vaikka mieheni kysyi, että mitä jos se tuntuu oudolta? Jälkeenpäin kysyin, että tuntuiko oudolta ja hän sanoi, että vähän. Kysyin miltä sohvalla tuntui, hän sanoi, että vähän paremmalta kuin edellisenä iltana.

Ongelma tässä vaiheessa taitaa olla se, että kun mieheni lähti, niin hän todellakin ajatteli, että ei tule enää takaisin. Mutta hän kuitenkin suostui yrittämään, mutta ei pysty oikein selvittämään päätään. Hän sanoi rakastavansa mua, mutta esim eilen illalla ei sanonut sitä takaisi, mutta sen ymmärrän tosiaalta.
Mitä ajatuksia, onko teillä kokemuksia vastaavasta?

Meillä ei ole lapsia, emme ole naimisissa, mutta asumme yhdessä. Olemme molemmat juuri alle 30 v. Suhteemme on aliusta saakka ollut todella hyvä, pystymme puhumaan, meillä on hauskaa, samanlainen elämäntapa ja seksi toimii ja sitä on usein.

4

258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tsemppiä

      Se että miehes ei oo sulle tarpeeksi mies vaan hiiri ei ole sun syysi.

      Nainen kiukkuaa koska tarvitsee syliä ja miehistä voimaa.

      Ole rohkea ja vahva, jos mies on mennäkseen anna mennä, löydät uuden joka osaa kysyä Missä hän tekee väärin mitä voisi korjata, ei tuollainen pakenija ole miestä nähnytkään. PIdä pintasi. Kaikki naiset ovat joskus vaikeita. Ethän ole ollut tahallasi ilkeä, vaan jotain vailla.

    • nainen1984

      Mieheni ei ole hiiri ja osaa keskustella tunteistaan asiallisesti ja fiksusti. Koen, että saan miehestäni miehistä voimaa ja turvaa, kyse ei ole siitä.

      Tällä hetkellä mies pelkää, että olisimme kahden viikon päästä taas selvitystilassa. Ja se on osasyy miksi hänen päässään pyörii ajatukset ympyrää. Sanoinkin eilen (kun rauhallisesti juttelimme), että jokin syy on, että hän edelleen on tässä yritämässä tuon brutaalin viikonlopun jälkeen. Ja hän sanoi, että se on se kaikki hyvä mikä meillä on. Mutta hän ei juuri nyt saa kiinni niistä hyvistä ajatuksista ja tnteista kun päässä on niin paljon ajatuksia.

      • totuutta silmiin

        Miksi sitten kysyt jos tiedät millainen miehesi on? Huomaatko että nyt jo puolustelet häntä, vaikka ensin olet hädissäsi että hän ei halua jatkaa koska olet hänen mielestään riidanhaluinen. Joku ongelmahan tuossa on ja minusta sinä tulet vain pahasti läheisriippuvaikseksi jos annat miehen uhkailla erolla joka riidassa, tai kiristää ettei hän enää kestä yhtään riitaa. Riitoja tulee aina ja jos ette pääse ns. totuuden äärelle, riitanne ovat turhia, joten mieti mikä on se asia missä miehesi on tehnyt väärin sinua kohtaan koska sitähän sinä riidoissa mieheesi purat. Onko kiva tulla jätetyksi omasta syystä, jos on niin puolustele toki miestäsi mielin määrin. Seuraus selvittämättömistä ongelmistanne on se että sinä alat haastaa riitaa ja miehesi uhkaa jättää sinut, onko tuo sinusta tavoittelemisen arvoinen suhde.

        johonkinhan sä olet miehessä pettynyt - mitä se on ?


    • Siirrätkö vastuuta?

      "johonkinhan sä olet miehessä pettynyt - mitä se on ?"

      Olet vain turhautunut ja pettynyt itseesi. Mitä itse käyt päässäsi läpi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2015
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1430
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      63
      1355
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      71
      1241
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe