Onko kukaan ollut Au pairina Turkissa? Millaista oli? Ite haaveilen Turkkiin menemisestä mutta on tuo kulttuuri niin erilainen kun Suomessa.
Turkkiin?
2
148
Vastaukset
- Turkki08
En oo ollut aupairina, mutta vaihto-oppilaana pienessä (200k asukasta) kylässä. Kulttuuri on kyllä todella erilainen tietysti, mutta mulle ei itselle mitään kulttuurishokkia oikeastaan siellä tullut. Sekin riippuu tietty ihmisestä.
Itse jos nyt vielä kolmannen kerran lähden aupairiksi niin maa on ehdottomasti Turkki!
Kieltäkin oppii yllättävän nopeasti ihan siinä sivussa ja kielikoulujakin sieltä löytyy tietysti :)- turkkiin
Mutta entä jos menisi vaikka Istanbuliin? Käytiin siellä äidin perheen kanssa syyslomalla ja itselle jäi siitä hyvä fiilis mutta vanhemmat ei suostu päästämään sinne yksin tuntemattomaan perheeseen. Miten saisin heidät vakuutettua että mut voi päästää sinne?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa2355906SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p784739Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.813558SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2483019Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1462759Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur1802241Venäläiset varkaudessa
Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee2611699Lupajaoston esityslista
Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo491215Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?
Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall281138- 621126