Olen nyt ollut nutriletillä viikon neljällä suklaa vlcd-pussilla päivässä. Rupean syömään sen 5 pussia päivässä vkl jälkeen, kun käyn ostamassa isomman satsin kerralla.
Ekat päivät vitutti. Päivät 3-5 heikotti ja väsytti todella paljon, mutta sitten tuli päivät 6-7 ja olikin jo tosi energinen olo ja töissäkin jaksaa taas painaa. Nyt ei ole enää nälkää eikä mielihaluja. Syön pelkästään noita vlcd-pusseja ja juon vettä pitkin päivää ainakin nyt ekat 4viikkoa, mutta luultavasti vielä paljon pidempään. Jossain vaiheessa vaihdan nutrit normaalin terveyshuttuun, kun aloitan treenaamaan kovaa.
Kun aloitin laihdutuksen, niin painoa oli miehekkäät 134kg. Olen nyt tässä pari päivää tehnyt kyykkyjä omalla painolla, sekä punnerrellut ja nyt tuntuu, että jaksaa jo ihan hyvin tehdä liikkeitä. Viikonloppuna lähden tekemään ensimmäisen juoksu/kävely lenkin, jos on hyvät kelit.
Pudotan painoa ainakin alle 100kiloon nyt yhteen menoon.
Huom. en yritä pudottaa painoa vaan pudotan sitä!
Kiitos ja näkemiin!
ps. käyn välillä kirjoittamassa tänne jotakin, jos vaan löydän enää ketjuni=)
Pudotan painoa reilusti
11
326
Vastaukset
- Mr.Big
Päivä 10 alkaa. Eilinen ilta oli paha ja sai purra hammasta toden teolla, mutta pysyin tiukkana...tietysti. Kyllähän nuo perjantait ja lauantait tulevat olemaan jatkossakin sellaisia koetinkiviä, kun on tottunut silloin käymään kavereiden kanssa elokuvissa, syömässä ja baareissa. Mutta eiköhän niistä selvitä, kun kunnolla vaan psyykkaa itsensa valmiiksi. Toivottavasti ei samanlaista tunteiden myllerrystä tule ihan heti uudestaan, kun tuo eilinen=).
Aloituspainohan oli 134,5kg eikä 134kg, niin kuin olin näköjään virheellisesti laittanut edelliseen postaukseen.
Nyt aamupaino 126.8kg eli tiputusta -7.7kg ja bmi tippunut myös -2.35- Kuhan jysyn
Miten nää lasket???
20.2.2014 19:27
22.2.2014 09:18
Tekee kaksi päivää..Ei yhdeksää eikä kymmentä..
- Mr.Big
Oho olinpas unenpöpperössä aamulla. Nyttenhän on siis vasta 9 päivä menossa=)
- Mr.Big
Ensimmäinen Kävely/kevyt hölkkä 6.3km
kesto : 01:01:25
Matka: 6.32km
keskivauhti: 9:43/km
keskinop. : 6.2km/h
max. nop. : 10.0km/h
energia : 601kcal
Eihän se kovin helppoa etenemistä ollut mutta ihan odotettavassa=) Hiljalleen hapenotto siitä sitten paranee ja sitä kautta myös hölkkä.- Ikuinen pullukkako??
Hienosti oot saanu painoa pois...mä aloitan huomenna ja pussikuurin...pakko alkaa kun tuntuu et muuten ei tää homma etene...mulla pitää olla selvät ruoat mitä syön tai ihan varmasti lankean herkkuihin...pudotusta edessä -15 kiloa...vähintään...mutta jos ees sen verran sais pois ja pidettyä saavutetun painon ettei taas alkaisi jojoilua...mutta huomenna alkaa mun yritys....toivotaan parasta :)
- Mr.Big
No mullahan tulee painoa sit takasin, kun ruoka vaan on niin hyvää=) En juurikaan herkkuja edes syö. mutta muuten annoskoko on aivan liian suuri.
Mutta nyt pudotetaan ja sitten taas eletään täysillä ainakin se pari vuotta=) - mmmiiaa
Heissan!
Täällä myös yksi pyöree neitokainen aloittelee pussikuurin huomenna!:) - Mr.Big
Siinä oli sukulaisia kylässä viikon verran ja tuli pikkusen piettyä "paussia". Muutama kävelylenkki tuli kyllä tehtyä mutta ei juuri muuta.
Nyt taas vedetään täysillä.- Fatzo Lady
Minäkin liityn huomenna mukaan joukkoon kapenevaan!
- Mr. Big
Nyt on pyörä kunnossa ja voi aloittaa tekemään työmatkat pyörällä. Tuleehan siinäkin jo edes 20km päivässä liikuntaa kuin itsestään.
Nyt lähden lenkille----> - Mr.Big
jibbii 113.7kg eli pudotusta tänän mennessä noin 20kiloa=)
Kuukauden päästä pitäisi lähteä kaukomatkalle. Saas nähdä miten tulee lomaillessa oltua, mutta nyt lenkille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2184250Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223279Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2611898Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,51277Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381207Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1521120Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin95844- 63745
- 176730
- 30717