Pudotan painoa reilusti

Mr.Big

Olen nyt ollut nutriletillä viikon neljällä suklaa vlcd-pussilla päivässä. Rupean syömään sen 5 pussia päivässä vkl jälkeen, kun käyn ostamassa isomman satsin kerralla.

Ekat päivät vitutti. Päivät 3-5 heikotti ja väsytti todella paljon, mutta sitten tuli päivät 6-7 ja olikin jo tosi energinen olo ja töissäkin jaksaa taas painaa. Nyt ei ole enää nälkää eikä mielihaluja. Syön pelkästään noita vlcd-pusseja ja juon vettä pitkin päivää ainakin nyt ekat 4viikkoa, mutta luultavasti vielä paljon pidempään. Jossain vaiheessa vaihdan nutrit normaalin terveyshuttuun, kun aloitan treenaamaan kovaa.

Kun aloitin laihdutuksen, niin painoa oli miehekkäät 134kg. Olen nyt tässä pari päivää tehnyt kyykkyjä omalla painolla, sekä punnerrellut ja nyt tuntuu, että jaksaa jo ihan hyvin tehdä liikkeitä. Viikonloppuna lähden tekemään ensimmäisen juoksu/kävely lenkin, jos on hyvät kelit.

Pudotan painoa ainakin alle 100kiloon nyt yhteen menoon.

Huom. en yritä pudottaa painoa vaan pudotan sitä!
Kiitos ja näkemiin!
ps. käyn välillä kirjoittamassa tänne jotakin, jos vaan löydän enää ketjuni=)

11

322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mr.Big

      Päivä 10 alkaa. Eilinen ilta oli paha ja sai purra hammasta toden teolla, mutta pysyin tiukkana...tietysti. Kyllähän nuo perjantait ja lauantait tulevat olemaan jatkossakin sellaisia koetinkiviä, kun on tottunut silloin käymään kavereiden kanssa elokuvissa, syömässä ja baareissa. Mutta eiköhän niistä selvitä, kun kunnolla vaan psyykkaa itsensa valmiiksi. Toivottavasti ei samanlaista tunteiden myllerrystä tule ihan heti uudestaan, kun tuo eilinen=).

      Aloituspainohan oli 134,5kg eikä 134kg, niin kuin olin näköjään virheellisesti laittanut edelliseen postaukseen.

      Nyt aamupaino 126.8kg eli tiputusta -7.7kg ja bmi tippunut myös -2.35

      • Kuhan jysyn

        Miten nää lasket???

        20.2.2014 19:27
        22.2.2014 09:18

        Tekee kaksi päivää..Ei yhdeksää eikä kymmentä..


    • Mr.Big

      Oho olinpas unenpöpperössä aamulla. Nyttenhän on siis vasta 9 päivä menossa=)

    • Mr.Big

      Ensimmäinen Kävely/kevyt hölkkä 6.3km
      kesto : 01:01:25
      Matka: 6.32km
      keskivauhti: 9:43/km
      keskinop. : 6.2km/h
      max. nop. : 10.0km/h
      energia : 601kcal

      Eihän se kovin helppoa etenemistä ollut mutta ihan odotettavassa=) Hiljalleen hapenotto siitä sitten paranee ja sitä kautta myös hölkkä.

      • Ikuinen pullukkako??

        Hienosti oot saanu painoa pois...mä aloitan huomenna ja pussikuurin...pakko alkaa kun tuntuu et muuten ei tää homma etene...mulla pitää olla selvät ruoat mitä syön tai ihan varmasti lankean herkkuihin...pudotusta edessä -15 kiloa...vähintään...mutta jos ees sen verran sais pois ja pidettyä saavutetun painon ettei taas alkaisi jojoilua...mutta huomenna alkaa mun yritys....toivotaan parasta :)


    • Mr.Big

      No mullahan tulee painoa sit takasin, kun ruoka vaan on niin hyvää=) En juurikaan herkkuja edes syö. mutta muuten annoskoko on aivan liian suuri.

      Mutta nyt pudotetaan ja sitten taas eletään täysillä ainakin se pari vuotta=)

    • mmmiiaa

      Heissan!

      Täällä myös yksi pyöree neitokainen aloittelee pussikuurin huomenna!:)

    • Mr.Big

      Siinä oli sukulaisia kylässä viikon verran ja tuli pikkusen piettyä "paussia". Muutama kävelylenkki tuli kyllä tehtyä mutta ei juuri muuta.

      Nyt taas vedetään täysillä.

      • Fatzo Lady

        Minäkin liityn huomenna mukaan joukkoon kapenevaan!


    • Mr. Big

      Nyt on pyörä kunnossa ja voi aloittaa tekemään työmatkat pyörällä. Tuleehan siinäkin jo edes 20km päivässä liikuntaa kuin itsestään.

      Nyt lähden lenkille---->

    • Mr.Big

      jibbii 113.7kg eli pudotusta tänän mennessä noin 20kiloa=)

      Kuukauden päästä pitäisi lähteä kaukomatkalle. Saas nähdä miten tulee lomaillessa oltua, mutta nyt lenkille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe