Moikka kaikille !
Onko kenelläkään minkäänlaista kokemusta fashiongirl.fi hiustenpidennyksistä ?
Uskallanko tilata?
ASIAA PIDENNYKSISTÄ!
9
2204
Vastaukset
- Mariaaassh
Uskaltaa tilata (:
- Elin1
Onko pystynyt värjäämään ja kihartamaan/suorittamaan , entäs minkälainen laatu ? :)
- Elin1
Ootko värjännyt ? Suoristanut? Entä millainen laatu ? :)
- Mariaaaassh
Elin1 kirjoitti:
Ootko värjännyt ? Suoristanut? Entä millainen laatu ? :)
En oo värjännyt mut toi on 100% remy hiusta joten sitä voi värjätä. Oon suoristanut ja kihartanut ja hyvä laatu (:
- Minnnj
Huomioi, että esimerkiksi 65cm clip on -setissä on VAIN 100-105 g hiusta, mikä on liian vähän!!! Itselläni tuon pituiset pidennykset ja painoa 140g, mielestäni nämäkin liian ohuet tuohon pituuteen ja tarvitsee vielä pari hiusosiota lisää että näyttää hyvältä.
- Elin1
Okei kiitos teille ! Ajattelin pistää kaksi pakettia tilaukseen :) on vissiin joku uusi nettikauppa kun ei löytynyt googlettamalla mitään kolemuksia :)
- huijasivat
Älä vaan tilaa :/ Mä tilasin mutta ihan surkeat! Tilasin siins teippi pidennykset.
Väri oli väärä,hiukset ollu 2 vk päässä ja tippuu kauheesti niitä, teipit ei pidä ja takkuun menee jatkuvasti. Saa harjata ihan kokoajan. Ei todellakaa aitoa hiusta.
Mulla on yhdet clip on pidennykset jotka on aitoa ja ne ei oo menny takkuunkaan.
Ja asiakaspalvelu toimii vaaan englanniks tai ruotsiks ja vastaukset on tylyjä ja huonoja.
Eivät suostu vaihtamaan uusiin eikä palauttaa rahoja.. - Hairextensionss
Oho! Jännä miten erilaisia kokemuksia!Mä oon testannut vaikka mitä pidennyksii rapunzelin, dream Hairin,cybershopin,huutonetin,wishin ja eri kivijalka liikkeiden sekä tän fashion girlin ja mun mielestä nää fashion girlin pidennykset ihan parasta 😍😍😍!
Tilasin siis pari vuotta sitten sieltä ne mustanruskeet 65cm pidennykset ja oli kyl wörtit! Ne on itseasiassa edelleenkin hyvässä kunnossa vaikka en oo siis hirvee hyvin pitäny huolta mm. Muutaman kerran humalassa nukahtanu ne pääs, suoridtanu kihartanu laittanu hiuslakkaa yms... ja ei ees oo lyhentynyt käytössä vaan on yhtä pitkiä kun tilatessa toisinkin muut pidennykset jotka lyhentynyt ihan sikan käytössä.
Mut tosiaan mä ainaki Tykkään fashion girlin tukasta ja noita mitä mul on vois viel käyttää mut värjäsin tukan punaseks nii tilasin nyt 2 uudet 65cm punaset pidennykset... Jännittää toivottavasti laatu yhä noin hyvää. Päivitä tilanteen ku hiukset tullu. - AnnAjo
Onkos joku saanut uusia kokemuksia näistä pidennyksistä? Faktahan on se etttei näin halvoilta hiuksilta voi paljoa odottaa, mutta ois kiva kuulla kaikki mielipiteet. Tarkoituksena tilata tuuhennusta omaan tukkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4613927Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181672- 1161486
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891454Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991398Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591346- 521286
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi931204- 441069
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331057