Olen tässä jo jonkin aikaa miettinyt bikinialueeni omituisia nystyröitä. Näitä ei ole paljon, eivätkä ne siis ole niitä sisäänkasvaneita karvoja/punaisia näppyjä, vaan jotain ihme nystyröitä.
Ei niitä muuten huomaisi, mutta jos läheltä katsoo ja jos esim. sormenpäällä kokeilee niin tuntee ne.. Voisi verrata vaikka varrellisiin luomiin, mutta siis ihon värisinä.. :D
Yritin vähän rapsuttaa yhtä irti, mutta vertahan siitä alkoi vuotamaan.
Mietinkin siis, että voiko nämä johtua bikinialueen ihokarvojen sheivaamisesta?
nystyröitä sheivauksesta?
epätoivoinen
1
175
Vastaukset
- anne7
Jos ne on vaan ihan tavallisia talinäppyjä. Sheivaamisesta useille tulee juuri noita sisään kasvaneita karvoja ja niistä aiheutuvia tulehduksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273493- 412339
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352168Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71937Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431532- 381369
- 1271252
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591210Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451155- 131139