Mikä naiselle on seksissä SE juttu?

pohtija_ajattelia

Miehelle tulee tällaisia asioita mieleen:

Aah nyt ruiskutan spermat tohon naiseen
Nyt työnnän kunnon ku.llin ton muijan reikään / suolistoon oikeen syvälle
Aah saanpas työntää kyr.vän tuon hyvin säästeltyyn ja salassa pidettyyn pill.uun
Aah tästä saat nyt pilluus mun likaset spermalastit

NIIN ---

Mitkäs on sellaisia asioita joita naisella tulee mieleen, esim. jotain:

Aah nyt vangitsen tuon ihanan könsikkään ku.llin mun reikään niin ettei se pääse pois ... YM. ?
AAh nyt avaan reikäni ihan auki tolle mahtiku.llille et se menee suoraan mun sisälle TMS ?

4

578

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • %%%

Tunneasiat. Ei mitkään tekniset asiat niinkuin sinulla :-).

• nainen hthjytju

Jos pidän miehestä, ajattelen, että toivottavasti hän haluaa alkaa seurustelemaan kanssani päästyään sänkyynkin, ja ehkä menemme naimisiinkin.

Jos en pidä, tunnen katumusta siitä, että otin sen sänkyyn ja päätän olla tulevaisuudessa vaikeammin saatavissa.

En oikein ymmärtänyt ap:n ilmaisemia ajatuksia.

• Pikku vinkki 1

Hei mies, ei se ole vaan se reikä ja sun kalusi. Koko keho täytyy olla seksissä mukana. Se on naiselle se juttu.

• herkkuresepti

Se juttu: mies rakastaa minua, ja haluaa tuottaa mielihyvää ja nautintoa. Jos mies ei rakasta, eikä halua tuottaa nautintoa, niin ei tule pilluakaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      139
      3095
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      8
      1686
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      222
      1374
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1191
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1171
    6. 37
      1051
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1032
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      987
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      964
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      38
      918
    Aihe