Apinatkin panee

ätmi.

Ätminä olen siis apinaakin alempi olento

26

480

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies.

Jokainen apina pääsee varmana panemaan jossain vaiheessa elämää. Ätmihän ei pääse. Apinalaumassa on myös ytm apina joka valitsee parhaan YTN naaraan jota sitten panee paksuksi.

• 2+34

Ei jokainen apina pääse. alfa-apina pitää haaremia ja puree jos joku AT-apina yrittää hivuttauta lähelle.
        Eläinmaailmassa ei todellakaan AT-eläin saa pesää. Muutenhan olisi tulos sukupuutto jos löysäranteiset, pasifistiset humanistieläimet lisääntyisi aggressivisten ja vahvojen elukoiden sijaan.

• Naisasialooseri.

Myös moni ihmispanija on apinan älykkyysosamäärällä varustettu.

• Monkey bitch

Olen apina panija.

• It gets worse

Olen aivan varma että löytyy ihmisnaaraitakin jotka mielummin parittelisivat apinauroksen kuin sinun kanssasi.

• piiloalfa

On niitä sellaisiakin, jotka panevat mieluummin apinan kuin kenenkään ihmisen kanssa.

• 67rfk,vj

Ihminen on eläin, tarkemmin määriteltynä apina.

• No.

Pane sinä apinaa.

• bestiality

Voithan kokeilla jos joltain apinalta kuitenin saisit.

• dream on

Naarasapinat on aika tarkkoja sen suhteen keitä panevat. Heikoille yksilöille eivät ainakaan anna.

• biologisti
        dream on kirjoitti:

Naarasapinat on aika tarkkoja sen suhteen keitä panevat. Heikoille yksilöille eivät ainakaan anna.

ihmisätmi on simpanssinaaraille ytmi koska on pitempi ja simpanssimaailmassa ätmilläkin on isompi molo kuin simpansseilla, tai sitten ei.

• Bonobot banee
        dream on kirjoitti:

Virheellistä tietoa. Ihmiset ovat pariutumistavoiltaan lähempänä leikkisiä bonoboja kuin aggressiivisia simpansseja. Ei se palstan legendaarinen panoeinokaan saanut naisten pöksyjä kosteiksi koska olisi ollut väkivaltainen macho, vaan koska oli leikkisä ja seksuaalinen. Palstalla viljelty kuvitelma siitä, että vain väkivaltaiset machot saavat naisia on virheellinen. Kyllähän macho saa enemmän naisia kuin nössö, mutta eniten naisia saa sosiaalinen, seksuaalinen ja leikkisä mies.

• Tietenkinhän me olemme ihmisapinoita myös... ja nämä "apinat" mitä sitten tarkoitatkaan myös heittelevät ja syövät omaa paskaansa... Vähän palstan pojat noin vertauskuvainnollisesti palstalla.

• vähän kuin *

• 2+30
    • ätmi.

Apinat on kaikki saman näköisiä ja siksi ne parittelee keskenään. Ihmisiä on rumia ja kauniita joten rumat ei pääse parittelemaan.

• .lissu.

Niinkuin Kikka sen sanoi. Vie minut puuhun apinamies. Ota minut heti apinamies.
      Kyllä kunnon miehessä pitää olla eläimellistä viettiä ottaa nainen apinamaisesti.
      Me naiset tykätään eläimistä ja eläimen vaistot osaavista miehistä;)

• Miehet on sairaita!
      • 2+23

Lol ei jumankauta! Noh. nomadit lähi-idässä paneksii vuohia. Ja Afghanistanissa USA:n lämpökamera todisti vuohen joukkoraiskausta.

• Orang gutaa

Alkoi seisoa kun luin ton jutun. En kyllä itsekään kieltäytyisi maksullisesta orangista jos tilaisuus tulisi.

• ....................

• Eläinmaailmassa usein

vahvin alfauros vie kaikki naaraat. Muut urokset ajetaan pois naaraitten luota. Ihmiset ovat tässä suhteessa paljon tasa-arvoisempia

• 5hy54

Voi tziisus

• tuntuuks luukussa?

Monta atm-apinaa voi raiskata kimpassa alfa-apinan.

• Mies 89

Ne ihmiset jotka panee paljon ovat myös kuin apinoita.

• Mä haluun

olla apina en ATM

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      76
      3418
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3137
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3012
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1689
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe