Ätminä olen siis apinaakin alempi olento
Apinatkin panee
26
480
Vastaukset
- mies.
Jokainen apina pääsee varmana panemaan jossain vaiheessa elämää. Ätmihän ei pääse. Apinalaumassa on myös ytm apina joka valitsee parhaan YTN naaraan jota sitten panee paksuksi.
- 2+34
Ei jokainen apina pääse. alfa-apina pitää haaremia ja puree jos joku AT-apina yrittää hivuttauta lähelle.
Eläinmaailmassa ei todellakaan AT-eläin saa pesää. Muutenhan olisi tulos sukupuutto jos löysäranteiset, pasifistiset humanistieläimet lisääntyisi aggressivisten ja vahvojen elukoiden sijaan.
- Naisasialooseri.
Myös moni ihmispanija on apinan älykkyysosamäärällä varustettu.
- Monkey bitch
Olen apina panija.
- It gets worse
Olen aivan varma että löytyy ihmisnaaraitakin jotka mielummin parittelisivat apinauroksen kuin sinun kanssasi.
- piiloalfa
On niitä sellaisiakin, jotka panevat mieluummin apinan kuin kenenkään ihmisen kanssa.
- 67rfk,vj
Ihminen on eläin, tarkemmin määriteltynä apina.
- No.
Pane sinä apinaa.
- bestiality
Voithan kokeilla jos joltain apinalta kuitenin saisit.
- dream on
Naarasapinat on aika tarkkoja sen suhteen keitä panevat. Heikoille yksilöille eivät ainakaan anna.
- biologisti
dream on kirjoitti:
Naarasapinat on aika tarkkoja sen suhteen keitä panevat. Heikoille yksilöille eivät ainakaan anna.
ihmisätmi on simpanssinaaraille ytmi koska on pitempi ja simpanssimaailmassa ätmilläkin on isompi molo kuin simpansseilla, tai sitten ei.
- Bonobot banee
dream on kirjoitti:
Virheellistä tietoa. Ihmiset ovat pariutumistavoiltaan lähempänä leikkisiä bonoboja kuin aggressiivisia simpansseja. Ei se palstan legendaarinen panoeinokaan saanut naisten pöksyjä kosteiksi koska olisi ollut väkivaltainen macho, vaan koska oli leikkisä ja seksuaalinen. Palstalla viljelty kuvitelma siitä, että vain väkivaltaiset machot saavat naisia on virheellinen. Kyllähän macho saa enemmän naisia kuin nössö, mutta eniten naisia saa sosiaalinen, seksuaalinen ja leikkisä mies.
Tietenkinhän me olemme ihmisapinoita myös... ja nämä "apinat" mitä sitten tarkoitatkaan myös heittelevät ja syövät omaa paskaansa... Vähän palstan pojat noin vertauskuvainnollisesti palstalla.
- 2+30
ätmi-apina;) Ota oppia;)
http://www.youtube.com/watch?v=khwjD-KVQ_Q - ätmi.
Apinat on kaikki saman näköisiä ja siksi ne parittelee keskenään. Ihmisiä on rumia ja kauniita joten rumat ei pääse parittelemaan.
- .lissu.
Niinkuin Kikka sen sanoi. Vie minut puuhun apinamies. Ota minut heti apinamies.
Kyllä kunnon miehessä pitää olla eläimellistä viettiä ottaa nainen apinamaisesti.
Me naiset tykätään eläimistä ja eläimen vaistot osaavista miehistä;) - Miehet on sairaita!
http://www.voice.fi/hullumaailma/sairasta-orankia-kaytettiin-seksiorjana-ilotalossa-ei-herkille/6/39199
Orangin pelastamiseen meni vuosi, koska koko kylän miehet vastustivat asein pelastusoperaatiota. Oranki oli suositumpi kuin yksikään bordellin naisista.- 2+23
Lol ei jumankauta! Noh. nomadit lähi-idässä paneksii vuohia. Ja Afghanistanissa USA:n lämpökamera todisti vuohen joukkoraiskausta.
- Orang gutaa
Alkoi seisoa kun luin ton jutun. En kyllä itsekään kieltäytyisi maksullisesta orangista jos tilaisuus tulisi.
- ....................
Myös Abkhaasiassa ovat sikäläiset ätämit sekaantuneet ihmisapinoihin:
http://www.bigfootencounters.com/creatures/zana2.htm
- Eläinmaailmassa usein
vahvin alfauros vie kaikki naaraat. Muut urokset ajetaan pois naaraitten luota. Ihmiset ovat tässä suhteessa paljon tasa-arvoisempia
- 5hy54
Voi tziisus
- tuntuuks luukussa?
Monta atm-apinaa voi raiskata kimpassa alfa-apinan.
- Mies 89
Ne ihmiset jotka panee paljon ovat myös kuin apinoita.
- Mä haluun
olla apina en ATM
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763418
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628