Olen nyt katsellut muutaman kuukauden mol:n sivuja. Thaimaassa tuntuu olevan aina auki myyntineuvottelijoiden paikkoja. Onko kukaan teistä ollut siellä ko. työssä tai tiedättekö jonkun joka on ollut? En ole koskaan käynyt Thaimaassa mutta olen asunut ulkomailla (Lontoo ja USA) muutamia vuosia. Eli muutto ulkomaille edes muutamaksi kuukautta ei minua kauhistuta. Ajattelin vain minkälainen työkulttuuri siellä on ja kohdellaanko siellä työntekijöitä hyvin. Nämä ovat suomalaisia firmoja ja työ olisi puhelintyötä mitä olen joskus kanssa kokeillut.
Thaimaaseen myyntineuvottelijaksi
3
238
Vastaukset
- khhvkggigujb
Hei,
Thaimaasta löytyy niin hyviä kuin huonoja firmoja. Se mitä suomi24 sivuille on kirjoitettu niin ei kannata uskoa sanaakaan. Täällä vaan epäonnistuneet myyjät haukkuvat firmoja, kuin myös kaikki kilpailijat haukkuvat toisiaan.
Jos Thaimaaseen haluat, niin muutama kuukausi on niin vähän, että tuskin ottavat kukaa sua töihin. Ehkä joku sähköhuijaus mutta muuten ei sinne asti kannata lähteä parin kuukauden takia.
Laita vaa hakemusta menemää ja avoimin mielin. Unoha mitä täällä jengi kirjottelee ja tee omat johtopäätökset. Pelkästää haastattelu jne. pystyy tekemää jo jonkinlaisia päätöksiä, eli jos ei edes haastatella vaa tarjotaa suoraa paikkaa niin sillon firma on pulassa koska joutuvat ottamaan kaikki ketkä vaan hakeavat ja se ei ole hyvä asia. - kokeilemaan vaan
Muutaman kuukauden voinee kärvistellä epäilyttävässäkin firmassa jos matkavakuutus on kunnossa. Ei työtä hakiessa tarvitse kertoa sitä, että suunnittelee tekevänsä töitä vain muutaman kuukauden! Harva noita hommia oikeasti sen pidempään jaksaa...
- mrgnkrnaglkne
Ylläoleva kommentti kertoo kaiken näistä luusereista jotka tänne kirjottaa ja haukkuu firmoja!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1212243Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n562176Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501865EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt71407Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan771395- 941377
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191161Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311150Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men621123- 68989