Onko kellään tietoa mistä vois saada Dune-merkkisiä mustia housuja tai mitä kautta niitä vois kysellä valmistajalta? Niissä punainen kokolappu missä lukee valkoisella Dune Art of easy living. Olen yhdestä liikkeestä ostanut vuosien varrella kaikki sopivat koot ja nyt löysin huuto.netistä yhdet jotka ovat tilattu Anttilasta (ei enää valikoimassa). Kaikista parhaiten omalle kropalleni istuvia housuja!
Dune-merkkiset mustat housut
Dune
5
647
Vastaukset
- dfljdljlsdf
http://vaatekaupat.com/merkit/dune
Eiköhän noilla pärjää... - Dune
Voi että, luulitko etten itse ole googlettanut ja saanut samaa vastausta? Noista ei löydy niitä housuja mitä kaipailisin, sen vuoksi tämä ketju. Suurimmassa osassa noista on Dune-merkkisiä kenkiä tai miesten vaatteita.
- sdfljkfasdlöjasld
No voi anteeksi, kun yritin auttaa. Näköjään täysin väärää, kittämätöntä tyyppiä.... Unohda, you are on your own from now on.
- vaatealalla
Dune-tuotemerkin valmistus on tietääkseni lopetettu.
- lauriefani
Onko sinulle tutut Laurie -housut. Parhaat housut, mitä ikinä on tehty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861494
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1131387Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras501199- 281094
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne118942Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46908- 19862
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n65797YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..76715- 44715