Tammikuussa näytti hyvältä, oli pakkasta ja suot jäässä.
Mutta nyt...lojuvat lumikolat, ikkunaravat sun muut aurauskalustot käyttämättömininä talojen seinustoilla ja kaupungin varastorakennuksilla.
Tuntuu siltä, että on ihan turha omistaa Volvo kun muutkin automerkit pärjäävät tälläisenä talvena ja niin edelleen.
http://www.youtube.com/watch?v=cP_wozQoW6w
"Toivon hartaasti, että lauhan talven vastineeksi saamme kylmän kesän"
MarttyyriMallari-TTt
Talvi 2014
8
182
Vastaukset
- ....
olet pelkkä KortteeriPollari
- Nasdaq
MItä väliä on sillä onko suo jäässä vai ei?
Mä en joskus ymmärrä teitä maalaisia.
(reps)- Ettei ne homot
uppoa sinne kun etsivät juuria ruuakseen.
- voice-of-xena
Vuodet ei oo veljeksiä, mutta toivottavasti vappuna olis kunnon kesä. - Loppuvuodesta ei ole sitten enää väliä :)
http://www.youtube.com/watch?v=WGU_4-5RaxU - määmy
Tulee takatalvi ja munat jäätyy :)
- määmy
Mua e muute haittaa, paitti bilikan joutuu huuhtoo joka päivä ja pesee kerran viikos
- määmy
Mä venasin viileempää talvee. Ny o menny vast puolet lintuje safkast, jos sitäkää. No, loput ens talveks. Ruokin kuiteski ens kuun loppuun
- Woittaja
Ei aina voi voittaa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411493
- 1221266
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261053Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313881- 99833
- 38732
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.59672Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644