Tammikuussa näytti hyvältä, oli pakkasta ja suot jäässä.
Mutta nyt...lojuvat lumikolat, ikkunaravat sun muut aurauskalustot käyttämättömininä talojen seinustoilla ja kaupungin varastorakennuksilla.
Tuntuu siltä, että on ihan turha omistaa Volvo kun muutkin automerkit pärjäävät tälläisenä talvena ja niin edelleen.
http://www.youtube.com/watch?v=cP_wozQoW6w
"Toivon hartaasti, että lauhan talven vastineeksi saamme kylmän kesän"
MarttyyriMallari-TTt
Talvi 2014
8
182
Vastaukset
- ....
olet pelkkä KortteeriPollari
- Nasdaq
MItä väliä on sillä onko suo jäässä vai ei?
Mä en joskus ymmärrä teitä maalaisia.
(reps)- Ettei ne homot
uppoa sinne kun etsivät juuria ruuakseen.
- voice-of-xena
Vuodet ei oo veljeksiä, mutta toivottavasti vappuna olis kunnon kesä. - Loppuvuodesta ei ole sitten enää väliä :)
http://www.youtube.com/watch?v=WGU_4-5RaxU - määmy
Tulee takatalvi ja munat jäätyy :)
- määmy
Mua e muute haittaa, paitti bilikan joutuu huuhtoo joka päivä ja pesee kerran viikos
- määmy
Mä venasin viileempää talvee. Ny o menny vast puolet lintuje safkast, jos sitäkää. No, loput ens talveks. Ruokin kuiteski ens kuun loppuun
- Woittaja
Ei aina voi voittaa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368