FashionGirl.fi kokemuksia

pidennnyshullu

Eli onko kenelläkään kokemusta fashiongirl.fi hiustenpidennyksistä? onko luotettava sivu?

59

21237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin

      en suosittele ostin pidennykset sieltä ja ne olivat ihan väärän väriset vaikka netissä ne näyttivät paremmilta.... jos ostaa kuidut ne takkuuntuvat ihan super paljon suosittelisin enemmänkin aitoa hiusta tai kasvattaa itse omia hiuksiaan..katson yhtä blogia missä kerrotaan yhdessä postauksessa hiuksten kasvattamisesta.. TOIMIII ja hiukset kasvavat oikeasti nopeemmiin

      • näin

        eli kauneuttaa.blogspot.fi


      • pidennnyshullu

        Niin siis ja tilasin aitoahiusta, synteettinen hiushan menee aina heti takkuun :)


      • Peruukki
        pidennnyshullu kirjoitti:

        Niin siis ja tilasin aitoahiusta, synteettinen hiushan menee aina heti takkuun :)

        Synteessinen hius ei mene takkuun heti jos sitä muistaa käsitellä oikein. Esim ei tunge sitä mihinkään myttyyn laukun ja laatikon perälle ja muistaa aina silloin tällöin harjailla siitä takut :3


      • Anonyymi

        Kun kasvaiskin hiukset nii oisin tyytyväinen mut eipä pahemmin kasva ja nää on aika ohuet eli ei näyttäis hyvältä vaikka kasvaiskin....


    • pidennnyshullu

      kuinka kauan sulla toimituksessa meni? olen tilannut pidennykset jo hetkellisen päähänpiston takia, niin odottelen niitä nyt. :)

      • epäluuloinen

        Onkos tullut perille ja kauanko kesti ? Jäin ihmettelemään sitä maksuosiota kun näytti oudolta...


      • pidennnyshullu
        epäluuloinen kirjoitti:

        Onkos tullut perille ja kauanko kesti ? Jäin ihmettelemään sitä maksuosiota kun näytti oudolta...

        Tilasin perjantaina ne ja keskiviikkona olivat tullu postiluukusta, tykkään todella paljon ei mitään vikaa ole ollut :) Ai mikä siinä maksu hommassa ihmetytti ? :)


      • null3
        pidennnyshullu kirjoitti:

        Tilasin perjantaina ne ja keskiviikkona olivat tullu postiluukusta, tykkään todella paljon ei mitään vikaa ole ollut :) Ai mikä siinä maksu hommassa ihmetytti ? :)

        Itse nyt maanantaina tilasin tuolta micro ring pidennykset. Nyt odottelen että koska kolahtavat postilaatikkoon. Lauantaina olisi niiden laitto päähän jos vain tulevat ajoissa...saa nähdä. Jännityksellä odotan.. :)


    • klkl

      Laatu oli kyllä kaikkea muuta kuin hyvä, toimitus kesti vajaan viikon. En tilaa enää.

    • Fashionmyaaaas

      nojoo, ei voi noiden laatua kehua ollenkaan, en todellakaan tee enää sitä virhettä että tuolta mitään tilaisin.

    • Närkästynyt

      Aivan järkyttävää huijausta. Tilasin pidennykset kyseiseltä nettisivulta. Sivulla väitetään tukan olevan aitoa takkuuntumatonta remy hiusta. Ensinmäisen pesun jälkeen tukka meni aivan karmeaan kuntoon. Aivan takkuun ja tukasta tuli aivan uskomattoman karkea. Sen jälkeen tukkas ei ole voinut pitää auki menee itsestään takkuun vaikka istuisi paikallaan. Olen nyt kahdelle parturikampaajalle näyttänyt tukkaa ja he ovat todenneet ettei tukka ole aitoa! Tukan seassa on paksua lankaa ja todella oudon tuntuista on muutenkin tuo karva. Asiallisella suoristuksella tukka meni pilalle. Parturikampaajat kertoivat että halvalla harvemmin saa hyvää, koska markkinoilla myydään väärin sidottua tukkaa. Väärin sidotulla tarkoitetaan, että hius on solmittu väärinpäin (ylösalaisin) hiusnauhaan. Kertakäyttö tavaraa oli tukka roskiin ja rahat kankkulan kaivoon siinä samalla!

      • Anonyymi

        Mulle kävi samoin ostin aitoa remy hiusta niin paloi kihartimeen kiinni. Ei kannata tilata


    • En suosittele!

      Tilasin sieltä 2kpl pidennyksiä ja vaan toiset tulivat perille... Mutta lasku tuli 2kpl pidennyksistä... Pitää antaa palautetta sinne.

    • S.L

      Pidennyshiuksissa on myös sellainen pointti kuin: ÄLÄ käytä rakennepaikkaavia/korjaavia/tuuheuttavia pesu/hoitotuotteita. Käsittele miedolla lämmöllä jos suoristat tai kiharrat ja lämpösuoja enemmän kuin suositeltavaa.

      Halvallakin saa hyvää hiusta, mutta hoito on avain niiden hyvässä kunnossa (kosteuttavat ja silottavat hoitoaine ja shampoo)

      Suosittelen tekemään reklamaation ostamistasi hiukssta mikäli niissä on lukenut/luvattu että on 100% aitoahiusta ja 100%Remy


      Lisäksi kaikille tiedoksi: Nämä "tukkumyyjät"/jälleenmyyjät eivät voi kokaan taata että KAIKKI erät ovat hyviä. joukossa on aina muutamia virhe eriä. Mikäli tälläinen sattuu kohdallesi: Ilmoita HETI sinne mistä olet ne ostanut ja toimi heiltä saatujen ohjeiden mukaisesti.

      terveisin: Parturi kampaaja/ hiustenpidennys vastaava/konsultti

    • lili

      tosi hyvänlaatusta hiusta ollut, kestää hyvin värjäyksenkin.. itsellä vaaleampi hius vaikka tilaan aina #60 (vaalein) joudun värjäämään muutaman sävyn vaaleammaksi.. pidennykset tulivat perille muutamassa päivässä!

    • Omh555

      Kauanko kestää että pidennennykset tulevat fasiongirlistä?

    • föoasd

      Ei ne välttis tuu ollenkaan... :(

      • Anonyymi

        kyllä ne tulee oon tilannu 3 kertaa sielt ja aina tullu jopa sähköposti viestissä näkyy missä ne ovat juuri sillähetkellä


    • vihainen4

      ÄLKÄÄ KOSKAAN TILATKO FASHIONGIRLISTÄ, TÄYSIN HUIJARI SIVUSTO!!!!! mulla meni 100 vitun euroa siihen tukkaan ja ootin ja ootin ja ei tullu eikä puhelimiin vastata eikä nää vitun kusipäät ees myy tuolla mitään muuta! laittaneet suoramaksun nii saavat rahat suoraa omaan taskuun! VITUN HUIJARI KUSIPÄÄT SAATANA! joten turhaan odottelette tekin pidennyksiä tästä sivustosta! ÄLKÄÄ TILATKO KOSKAAAAAAAAAANN!!

      • Anonyymi

        JOO HIRVEETÄ HUIJJAUSTA KOKO KAUPPA VARSINKI PIDENNUSTUOTTEET. MYYVÄT AITONA HIUKSENA MUTTA ON OIKEESTI SYNTEETTISTÄ.


    • Jep jep

      Luin ton "vihainen4" päivityksen aamulla ja meinasi paniikki iskee!!!
      Itse tilasin viime tiistaina 25.11 hiukset fashiongirliltä. Ja tänään tuli hiukset. Määrät on oikiat ja väri myös. Omaan "käteen" tuntuu ihan laadukkaalta hiukselta. Vertasin Dream hairin hiukseen ja eroa ei kyllä tunnu. Tässä vaiheessa olen tyytyväinen siis, katsotaan kk:n päästä mikä on tilanne :D

      • ale18

        Millanen tukka on ollut? Olen aikeissa tilata vaaleaa 60cm..


    • vihainen4

      Joo no onneksi olkoon sulle sait hiukset. mä en ja laitoin sinne huijari sivustoon justiinsa vihaviestit menemään siitä 100 eurosta. vedän asian poliisin kautta koska eivät palauta rahoja.

      • Fashiongirl

        Vihainen4, ei siellä ole satasen hiuksia kun selailin sivustoa,vaan 59euron oli pisimmätkin vain!! Toimitus tuntuu olevan nopeaa mitä olen lukenut näistä kommenteista.Ja muistakaa myös oma panoksenne,eli hyvä,huolellinen ja asianmukainen hoito.Jos pesette vääränlaisilla shampoilla ja käytätte liian hoitavia tuotteita,tai rakennepaikkaajia niin eihän ne silloin pysy hyvänä.Kaupan shampoot eivät sovi pidennyksille eivätkä kaikki kampaamon shampoot,kannattaa aina kysyä pidennyksille ihan omat tuotteensa ammattilaiselta ja vaikka se maksaakin kaksikertaisesti kaupan shampooseen ja hoitoaineeseen verrattuna niin se kannattaa,sillä näin pidennyksesi kestää hyvänä pitkään ,itselläni jopa vuoden samat pidennykset säilyi hyvänä kun pesin ja hoidin oikein.Toki jouduin aina vain teippaamaan uudestaan kun kasvoi liian pitkäksi ja alkoi roikkumaan ikävännäköisesti.Omat hiukseni kasvoivat sillävälin mukavasti vuodessa n.10-12cm ja ihan huomaamatta.


      • Anonyymi
        Fashiongirl kirjoitti:

        Vihainen4, ei siellä ole satasen hiuksia kun selailin sivustoa,vaan 59euron oli pisimmätkin vain!! Toimitus tuntuu olevan nopeaa mitä olen lukenut näistä kommenteista.Ja muistakaa myös oma panoksenne,eli hyvä,huolellinen ja asianmukainen hoito.Jos pesette vääränlaisilla shampoilla ja käytätte liian hoitavia tuotteita,tai rakennepaikkaajia niin eihän ne silloin pysy hyvänä.Kaupan shampoot eivät sovi pidennyksille eivätkä kaikki kampaamon shampoot,kannattaa aina kysyä pidennyksille ihan omat tuotteensa ammattilaiselta ja vaikka se maksaakin kaksikertaisesti kaupan shampooseen ja hoitoaineeseen verrattuna niin se kannattaa,sillä näin pidennyksesi kestää hyvänä pitkään ,itselläni jopa vuoden samat pidennykset säilyi hyvänä kun pesin ja hoidin oikein.Toki jouduin aina vain teippaamaan uudestaan kun kasvoi liian pitkäksi ja alkoi roikkumaan ikävännäköisesti.Omat hiukseni kasvoivat sillävälin mukavasti vuodessa n.10-12cm ja ihan huomaamatta.

        Oot varmaan joku fashion girl työntekijä. Kampaajana voin sanoa laatu on hanurista.
        Älkää ostako. Ostakaa muualta.


    • hämmentynyt..

      hmm... olen tilannut pidennyksiä viime ti 9.12.2014 ja nyt on jo to18.12.2014 eikä niistä ole kuulunut ja nyt luen täällä tarinoita ettei ne toimita tai toimittaa vaarin tai ne on hyvia ja parhaita tai ei tieda viela.... tulin etsimaan vastauksia mut... en usko et taalta nakojaan niita saan.
      Tiedoksi heille jotka saivat vaaran varin jne. LAIN mukaan sinulla on vahintaan 14vrk palauttaa tuote joten ainoa kysymys kuuluu miks et palauttanu tuotettasi? tai vaatinu korvausta? jos sina et osaa puolustaa puoliasi älä tule tänne haukkumaan yritysta sun tyhmyydesta tai laiskuudesta tai tietamattomyydestasi.

    • Lelluuuuu

      Tilasin itse la 20.12 clip on pidennykset, mutta en ole saanut minkäänlaista tilausvahvistusta ja tietenkin maksoin jo tuotteet. Olen tilannut aikaisemmin eikä ollut mitään ongelmaa. Nyt luin täältä että jotkut eivät ole saaneetkaan tuotteita maksettuaan ne.

    • Eps

      Kun tilasitte fashiongirlistä, saatteko tilausvahvistuksen?

      • Nimetön2

        Sain tilausvahvistuksen, tiedon että maksu vastaanotettu sekä tiedon, että paketti lähetetty. Tilauksesta tunti niin kaikki nämä tiedot tulivat sähköpostilla. Nyt kauhulla odotan kommenttien lukemisen jälkeen, mitä se posti tuo tullessaan vai tuoko mitään.


      • Anonyymi

        Kyllä sain. Myös linkin, jossa voi seurata lähetyksen kulkua. Lähetys tuli kotiin alle viikossa. Satuin tilattuani lukemaan näitä kommentteja ja jännitin, tuleeko perille.


    • anyana

      onko kenellekkään f-g vastannut sähköpostilla ja osaako kukaan viisaampi kertoa että mitä jos tuotteen on maksanut mutta koskaan se ei saavu ja fg sanoo että on toimitettu? en jaksa uskoa postin hukkaavan tuotteita ja vaikka kyse muutamasta kymmenestä, niin siinä on muutamakymmenen liikaa kuitenkin, kiitos vastanneille! :)

      • guub89

        mulle ne ainaki vastas,pitää vaan englanniksi kirjoittaa ja laittaa se tilauskoodi.
        Sain kans ilmaiseksi pidennykset sieltä väärien tilalle ja väärät sain myös sit pitää myös.


    • juu moi

      Minkäköhän kokoisia ne klipsit on kun eipä sitä sivuilla kerrota

    • hho

      Itse tilasin tänään 60cm sinettipidennykset fashion girliltä sekä kiinnitykseen tarvittavan kolvin, postittavat sivun mukaan saman päivän aikana tuotteet jotka tilattu ennen klo 15. Vastaanotto ilmoitus tuli spostiin ja että tilaus on nyt käsittelyssä, tuotteet maksoin saman tien verkkopankissa.. En tiedä oliko virhetikki tilata kyseiseltä sivulta kun näitä kommentteja lukee mutta kauhulla odottelen mitä sieltä nyt sit tulee vai tuleeko ollenkaan, kuitenkin nuo sinetit liimataan kiinni ja kestävät usemman kuukauden niin pitää nyt toivoa että on sitä aitoa hiusta.....

    • idjakidn

      Itse tilasin viime perjantaina. Sähköposti tuli puolentunnin sisään. Toivottavasti hiukset tulevat tämän viikon sisällä. Tosissaan sain kaksi muutakin sähköpostia sieltä.

    • tyytyväinen

      Mie tilasin 9.3 tuli heti tilausvahvistukset s-postii ja tänää 11.3 oli tullu laatikkoon. Oikea tuote oikealla värillä eikä muutenkaa missää mitää sanomista! :)

    • cariiiiiiiiiiiita

      Jos klipsu pidennyksiä joku halajaa niin suosittelen chloe.fi. todella laadukkaita ja paksut hiukset. Hiusta on hieman enemmän paketissa kun normaalisti ja hius on 50cm pitkää. Ja väreissä on valinnan varaa :)

      • jennyatchloes01

        Hei,

        Haluan hieman korjata tuota viestiä, oikea osoite on siis https://chloes.fi , ja kuten cariiiiiiita sanoi niin hiukset ovat 50cm ja niitä on enemmän kuin monella muulla kilpailialla.

        PS. Olen Chloe'silla töissä :)


    • Janttu11

      Itse tilasin hiukset 2.4 ja maksoinkin. Vieläkään ei ole postiluukkuun pudonnut ja viestiin ei firma ole vastannut mitään. Kummallista kun joillekin tulee heti ja toisille ei. Dreamhairia olen suosinut ja taidan jatkossakin... Meni kampaaja aika sivu suun kun ei tukka ole tullut.

    • rh123

      Tilasin hiukset 17.7.2015 klo 11:58, maksuvahvistus saapui 12:00 ja viesti tilauksen lähetyksestä tuli 12:05. Asialliselta toiminnalta vaikuttaa mielestäni, ja kyllä, mikäli maksu menee läpi pitäisi tulla vahvistusviesti.

    • rousi

      Keskiviikkoiltana tilasin, saapuivat perjantaina. Mielestäni aivan ihanat. Itse vannoin ennen Rapunzel of swedenin nimeen, mutta en kyllä sieltä enää tilaa kun fashiongirlissä on niin edullisia! Nämä on nyt toiset fashiongirlin pidennykset ja aion tilata jatkossa sieltä:) vähemmän grammojahan näissä on ja aluksi tuntuvat ohuilta mutta kun asettuvat päähän niin tässä on todellakin tarpeeksi suomalaiseen päähän. Suosittelen! Itsellä sävy #4 ja aivan täydellinen ruskea.

    • Tuohtunu

      Olen tilannut kahteen kertaan.. Ekalla kerralla tuli tosiaan muutamassa päivässä. Sorruinpa tilamaan uudelleen ja ei valitettavasti vieläkään 13 arkipäivän jälkeen ole näkynyt hiuksia! Rahat kyllä kelpas ja nyt asiakaspalvelu ei puhu Suomea tai suostu palauttamaan rahoja vaan aina vastaavat että posti lupasi pian toimittaa.. :D en suosittele tilaamaan täältä hiuksia vaan suosimaan niitä tuttuja ja turvallisia kun näköjään muidenkin kertoman mukaan ihan tuuripeliä tuleeko toimitus ikinä perille.. ja rahoja ei saa millään takaisin..

    • Pettynytnettiostaja

      Tilasin kyseisestä paikasta hiusharjan, jossa oli todella pistävän voimakas haju. Haju ei lähtenyt useista pesuista ja tuuletuksista huolimatta pois, joten tuote jäi käyttämättä. Palautuksen Tanskaan olisi joutunut maksamaan itse, joten kannattaa todella miettiä ennen tilauksen tekemistä ja lukea toimitusehdot huolella. Nettikaupassa on aina se riski, ettei tuote olekaan sellainen mitä haluaisi ja tietyissä tuotteissa on hyväksi nähdä ostettava tuote ennalta, jotta tietää mitä on ostamassa. Toimitus sinällään tuli ihan normiajassa, muutaman päivän sisällä, mutta se ei vastannut sitä mitä laadukkaalta tuotteelta odotan.

      • auttakaaa

        Kauanko teillä kesti tilausvahvistuksen tuleminen? Tilasin lauantaina pidennyksiä 80e eikä vieläkään ole tullut mitään?? AUTTAKAA!!!


    • Eienään

      Ekalla kerralla pari vuotta sitten tilasin 8 erilaiset ripaet kokeilukai kun niin halvat, tuli vain 2 paria, en jaksanut muutaman euron tähden asiasta sanoa.

      Noh 1,5 vuotta sitten tilasin 3 paria hiuksia tuli 1 paketti, laitoin viestiä ja sitten lähetettiin loput perässä

      Yli pari vk sitten olin tila korsetin ja paketin hiuksia, hiukset eivät olleet paketissa. Laitoin viestiä, johon ensin vastattiin ja pahoiteltiin. Noh odotin pari vk ja laitoin taas viestiä eikä ole vastattu.

      Tämän jälkeen en uskon tilaavani enään mitään tuolta.

    • Jassipassi

      Tilasin sieltä _kirkkaanpunaiset_ hiustenpidennykset ja sain punertavat,enemmänkin mahonkiset hiukset. Pistin myyjälle viestiä siitä mitä piti tulla ja mitä tuli. Asiakaspalvelu ei vakuuttanut milläänlailla. Töykeää. Palautin tuotteen ja myyjä ei vastannutkaan yllättäen viesteihini. Escaloitin tilanteen paypalille ja vaadin tuotteen hinnan sekä lähetyskulut takaisin mitkä myyjä oli luvannut ja mitkä olin maksanut. Kaiken mahdollisen säätämisen jälkeen paypall ratkaisi tilanteen ja saan rahani takaisin. Onneks. Eli en todellakaan suosittele tätä puljua kenellekkään, mutta jos välttämättä sieltä jotain tilaat, niin maksa paypallilla että on edes mahdollisuus saada rahat takaisin ! :)

    • yourqueen1

      ite tilasin tossa 23.10 ja siellä sivulla lukee, tilaus lähetetään 24h tunnin kuluessa ja rahat veloitetaan vasta kun tilaus on lähtenyt. Minulta velotettiin rahat vasta tänään 25.10. toivottavasti tulisivat. kellään mitään aavistusta kuinka kauan niissä noin menee? miten se rahan veloitus menee jos he tänään sen veloittaa niin siitä about montako päivää menee että ne tulee?

    • Hollywoodpeili

      Minä tilasin meikkipeilin ja uusia siveltimiä 9.12.2017. Paketti saapui 15.12 :) Ei ollu kalliita ja oon kyllä tyytyväinen!

    • Anonyymi

      Täyttä paskaa!!!!!

    • Anonyymi

      En valitettavasti tilannut hiustenpidennyksiä, vain raidoitushupun, mutta palvelu pelasi hyvin. Huppu tuli viikossa postiluukusta, tilattuani sain heti tilausvahvistuksen ja linkin lähetyksen seurantaan. Lähetys tuli Tanskasta. Mulla on myös Suomen OmaPosti-sovellus, jota seurasin saamani viivakoodin ja numeron perusteella, kun lähetyksen ilmoitettiin lähteneen Tanskasta. Laitoin heti vähän tummempia raitoja kokoblondattuihin hiuksiini. Onnistuivat tosi hyvin, ihan kuin kampaajalla olisin käynyt. Mukana tuli myös koukku, jolla hiukset vedetään hupun läpi. Siis olen tyytyväinen, tämä oli ensimmäinen tilaukseni.

    • Anonyymi

      ja pidennyksiä ei kuulu pestä shamppoolla missä on silikoonia tai alkoholia se pitää olla 100% vegaaninen muuten menevät huonoon kuntoon! jopa öljyä pitää pruutata niin perkeleesti niihin koska ne eivät saa mistään muualta mitään ravintoa eli toki ne menee huonoon ku toon jos niitä ei käsittele oikein

    • Anonyymi

      On valitettavasti kokemusta. Tilasin aitohiusten pidennykset. Maksoin 200e no laittoivat sinetit, en tajunnut sitä heti, vasta kun yritin kihartaa nii Hius paloi rautaan kiinni. Oli lämpösuoja jne. Aitoa hiusta pystyy käsittelemään.
      Menin sitten kampaajalle ja otin siellä aidot teippi pidennykset kampaamo alex t:ssä ja voin suositella. ÄLKÄÄ TILATKO PIDENNYKSIÄ FASHIONGIRLISTÄ!!!

    • En tiedä pidennyksistä, mutta ostin kaksi hiusverkkoa helmillä. Aivan onnettomat, etten sanoisi huijausta. Tarkoitus oli tehdä pyöreä nuttura. Hahhaa siihen ei mahtuisi hiirenhäntäkään, aivan onneton tapaus. Piti olla vielä venyvä. Siinä ei venynyt muu kuin minun pinnani. Ensimmäinen ja viimenen kerta kun ostin tästä putiikista.
      terv. [email protected]

    • Anonyymi

      Mulla toimi aikoinaan toimitus niin, että pidennykset tulivat oikeasti alle viikossa. Kerran tilasin ja pistin viestiä sinne, ku ei ollut pidennyksiä näkynyt kahden viikonkaan jälkeen. No ne pidennykset tulivat sitten parin päivän päästä. Ny tyhmänä sit tilasin uudestaan semi pitkän ajan jälkeen ja ei oo pidennyksiä näkynyt, tilauksesta noin kuukausi aikaa. Pistin viime viikolla viestiä kyseiseen firmaan ja eivät ole vastanneet mitään. En enään ikinä tilaa tuolta mitään! Toivottavasti edes pidennykset tulisivat joskus perille ni ei rahat menny ihan taivaan tuuliin.

    • Anonyymi

      Monta pakettia olette tarvinut pidennyksiä jos tahdotte pidennykset

      • Anonyymi

        Minäkin haluaisin tietää riittääkö yks paketti hiuksiin?


    • Anonyymi

      Ei kannata maksaa ennen kun on saanu tavarat kotiin. Sain vain osan tilauksestani ja oon yrittänyt kysellä miten saan loput rahat takaisin mutta ne ei vastaa

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1731
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe