Osaatteko kaikki pa-vehkeisiin soittavat säätää kyseisen laitteen, jos osaatte
niin minä olen ainut joka ei ymmärrä se päälle mitään.
Missä te olette sen oppineet ? Hauska mennä keikalle kun pitää vahvari mikittää
ja säätää itse mistä ei ymmärrä mitään.
Kitara+pa-laite keikalla
1
160
Vastaukset 1
- Näin mä tekisin
Hyvin pitkälti opittu juuri tuollaisissa tilanteissa missä nyt olet. :-D
Tokihan on tullut kotona rassattua jotain nauhoituksia että tietää edes sen verran minkälainen soundi omaa korvaa miellyttää.
Lähtee siitä että pistää käyttöön sopivan mikin sojottamaan vähän kartion keskikohdasta sivuun aika lähelle verkkoa (jos sellainen on) ja alkaa säätelemään mikserin namiskoja.
Ensin sisääntulo (input gain) sopivan kovalle/pienelle ettei mene särölle, sitten kanavan volume auki (~nollatasolle) ja sitten main volumea auki niin paljon kun haluaa luukuttaa. Sitten alat säätelemään efektejä.
Jos mahdollista, kannattaa ehkä ulkoistaa se homma jollekkin asiaan perehtyneelle ja katsoa mitä se tekee ja yrittää siitä ottaa oppia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä4161739Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä29811682 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk90984Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma28956- 56883
- 43825
Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa75807- 63800
- 60800
- 68784