Itsekin ihmettelen miten etärakkaan kanssa tulee usein isoja riitoja kun ollaan erossa ja viestitellään pääosin tekstareilla. Nähdään yleensä 1-2 viikon välein päivän verran, ja muu aika asutaan eri paikkakunnilla. Kummallakin on omat perheet huollettavana eikä olla yhteen muuttamassa vaan pidetään lapset tutuissa ympyröissään. 2,5 vuotta rakastettu toisiamme, mutta riitojen seurauksena pari kertaa jo erottukin. Rakkaus on aina tuonut meidät yhteen aina riitojen jälkeen.
Kun ollaan yhdessä niin elämä on juhlaa ja kumpikin nauttii. Kun ollaan erossa niin pienistäkin asioista ja viesteistä tulee riitaa joita sitten setvitään loppuaika erosta. Yleensä ne selviää ennen seuraavaa tapaamista.
Onkohan niin että eron aikana menettämisen pelko tulee liian suureksi ja tulee paha olla?
Onko muilla kaukosuhteellisilla tällaista ylä- ja alamäkeä?
yhdessä juhlaa, erossa kriisejä. Miksi??
4
354
Vastaukset
- Confused1
Itselläni aivan vastaava tilanne. Kylläkin näemme vielä harvemmin, koska asumme eri maissa eli menee kuukausiakin ettenmme tapaa. Yhdessä ollessa on kaikki mahtavasti, mutta ei mene pitkään kun olemme erossa ja riitoja alkaa tulla. Riidat tuntuvat raastavilta, koska välimatkaa on niin paljon.
Rakkaus on antaa voimaa vaikka tämä niin raskaalta tuntuukin välillä. - Confused-2
Sama tilanne. Mutta rakkaus pitää yhdessä välimatkasta ja riidoista huolimatta, asutaan eri maissa, mutta on vähän pakkokin. Kyllä tuntuu pahalta, kun toinen osapuoli monesti miettii, onko tässä suhteessa järkeä, itse rakastan niin paljon että ei tulis mieleenkään noin ajatella, koska rakkaus on se järki.
- kaukorakastaja
Meni tapaamiset sitten niin vähiin että toukokuulle oli tarjolla 2 yötä. Morsian puuhailee omiaan ja tuntuu kuin olisin joku vieras joku muistuu mieleen vasta kun olen yhteydessä. Ei tuntunut enää parisuhteelta joten lopetin koko homman. Morsian oli sitä mieltä minun pitäisi odottaa kunnes hänellä on aikaa, ehkä 5 vuoden päästä kun lapset on aikuisia. Ei tuntunut parisuhteelta sellainen.
- kaukosuhteessa4v
ainakin itse olen huomannut että jos pitää yhteyttä lähinnä vain tekstareilla, niin viestit voi helposti ymmärtää väärin ja saada sellaisen kuva että toinen vaikkapa mököttää jostain, tai että toista ei juuri kiinnosta jutella. sitä tavallaan kuvittelee itse millä äänen sävyllä viesti on kirjoitettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1317105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654350Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen543442Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4933096Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2932070Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361733Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201651- 911563
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1761472Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151426