yhdessä juhlaa, erossa kriisejä. Miksi??

kaukorakastaja

Itsekin ihmettelen miten etärakkaan kanssa tulee usein isoja riitoja kun ollaan erossa ja viestitellään pääosin tekstareilla. Nähdään yleensä 1-2 viikon välein päivän verran, ja muu aika asutaan eri paikkakunnilla. Kummallakin on omat perheet huollettavana eikä olla yhteen muuttamassa vaan pidetään lapset tutuissa ympyröissään. 2,5 vuotta rakastettu toisiamme, mutta riitojen seurauksena pari kertaa jo erottukin. Rakkaus on aina tuonut meidät yhteen aina riitojen jälkeen.
Kun ollaan yhdessä niin elämä on juhlaa ja kumpikin nauttii. Kun ollaan erossa niin pienistäkin asioista ja viesteistä tulee riitaa joita sitten setvitään loppuaika erosta. Yleensä ne selviää ennen seuraavaa tapaamista.
Onkohan niin että eron aikana menettämisen pelko tulee liian suureksi ja tulee paha olla?
Onko muilla kaukosuhteellisilla tällaista ylä- ja alamäkeä?

4

374

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Confused1

Itselläni aivan vastaava tilanne. Kylläkin näemme vielä harvemmin, koska asumme eri maissa eli menee kuukausiakin ettenmme tapaa. Yhdessä ollessa on kaikki mahtavasti, mutta ei mene pitkään kun olemme erossa ja riitoja alkaa tulla. Riidat tuntuvat raastavilta, koska välimatkaa on niin paljon.
      Rakkaus on antaa voimaa vaikka tämä niin raskaalta tuntuukin välillä.

• Confused-2

Sama tilanne. Mutta rakkaus pitää yhdessä välimatkasta ja riidoista huolimatta, asutaan eri maissa, mutta on vähän pakkokin. Kyllä tuntuu pahalta, kun toinen osapuoli monesti miettii, onko tässä suhteessa järkeä, itse rakastan niin paljon että ei tulis mieleenkään noin ajatella, koska rakkaus on se järki.

• kaukorakastaja

Meni tapaamiset sitten niin vähiin että toukokuulle oli tarjolla 2 yötä. Morsian puuhailee omiaan ja tuntuu kuin olisin joku vieras joku muistuu mieleen vasta kun olen yhteydessä. Ei tuntunut enää parisuhteelta joten lopetin koko homman. Morsian oli sitä mieltä minun pitäisi odottaa kunnes hänellä on aikaa, ehkä 5 vuoden päästä kun lapset on aikuisia. Ei tuntunut parisuhteelta sellainen.

• kaukosuhteessa4v

ainakin itse olen huomannut että jos pitää yhteyttä lähinnä vain tekstareilla, niin viestit voi helposti ymmärtää väärin ja saada sellaisen kuva että toinen vaikkapa mököttää jostain, tai että toista ei juuri kiinnosta jutella. sitä tavallaan kuvittelee itse millä äänen sävyllä viesti on kirjoitettu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      64
      4365
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3485
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3150
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2608
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      45
      2307
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2079
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      22
      1984
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      192
      1870
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      395
      1542
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1398
    Aihe