yhdessä juhlaa, erossa kriisejä. Miksi??

kaukorakastaja

Itsekin ihmettelen miten etärakkaan kanssa tulee usein isoja riitoja kun ollaan erossa ja viestitellään pääosin tekstareilla. Nähdään yleensä 1-2 viikon välein päivän verran, ja muu aika asutaan eri paikkakunnilla. Kummallakin on omat perheet huollettavana eikä olla yhteen muuttamassa vaan pidetään lapset tutuissa ympyröissään. 2,5 vuotta rakastettu toisiamme, mutta riitojen seurauksena pari kertaa jo erottukin. Rakkaus on aina tuonut meidät yhteen aina riitojen jälkeen.
Kun ollaan yhdessä niin elämä on juhlaa ja kumpikin nauttii. Kun ollaan erossa niin pienistäkin asioista ja viesteistä tulee riitaa joita sitten setvitään loppuaika erosta. Yleensä ne selviää ennen seuraavaa tapaamista.
Onkohan niin että eron aikana menettämisen pelko tulee liian suureksi ja tulee paha olla?
Onko muilla kaukosuhteellisilla tällaista ylä- ja alamäkeä?

4

337

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Confused1

      Itselläni aivan vastaava tilanne. Kylläkin näemme vielä harvemmin, koska asumme eri maissa eli menee kuukausiakin ettenmme tapaa. Yhdessä ollessa on kaikki mahtavasti, mutta ei mene pitkään kun olemme erossa ja riitoja alkaa tulla. Riidat tuntuvat raastavilta, koska välimatkaa on niin paljon.
      Rakkaus on antaa voimaa vaikka tämä niin raskaalta tuntuukin välillä.

    • Confused-2

      Sama tilanne. Mutta rakkaus pitää yhdessä välimatkasta ja riidoista huolimatta, asutaan eri maissa, mutta on vähän pakkokin. Kyllä tuntuu pahalta, kun toinen osapuoli monesti miettii, onko tässä suhteessa järkeä, itse rakastan niin paljon että ei tulis mieleenkään noin ajatella, koska rakkaus on se järki.

    • kaukorakastaja

      Meni tapaamiset sitten niin vähiin että toukokuulle oli tarjolla 2 yötä. Morsian puuhailee omiaan ja tuntuu kuin olisin joku vieras joku muistuu mieleen vasta kun olen yhteydessä. Ei tuntunut enää parisuhteelta joten lopetin koko homman. Morsian oli sitä mieltä minun pitäisi odottaa kunnes hänellä on aikaa, ehkä 5 vuoden päästä kun lapset on aikuisia. Ei tuntunut parisuhteelta sellainen.

    • kaukosuhteessa4v

      ainakin itse olen huomannut että jos pitää yhteyttä lähinnä vain tekstareilla, niin viestit voi helposti ymmärtää väärin ja saada sellaisen kuva että toinen vaikkapa mököttää jostain, tai että toista ei juuri kiinnosta jutella. sitä tavallaan kuvittelee itse millä äänen sävyllä viesti on kirjoitettu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      81
      3504
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      2012
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      26
      1968
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1588
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1425
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1415
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1119
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      99
      1075
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      864
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      850
    Aihe