Au pairiksi toisen kerran?

aupairkuumeinen

Pidin lukiossa välivuotta ja kävin 10 kk au pairina Lontoossa. Vuosi oli todella antoisa, mutta toisaalta myös rankka. Nyt useita vuosia jälkeenpäin minulla on alkanut taas tekemään mieli au pairiksi. Olisi kiva kuulla niiden kokemuksia, jotka ovat toisen kerran lähteneet. Kannattaako reissuun lähteminen vai onko aika vain kullannut muistot ensimmäiseltä kerralta :)

5

274

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gulli,

onhan se aika kullinnut muistosi kyllä. Mene oikeaan palkkatyöhön jos olet aikuinen jo. Ei kande enää lorvailla toisten perheissä.

• kysyn vaan

Gulli mua kiinnostaa että ootko ite ollu au pairina? Kirjoitussävystä päätellen et, joten miten jaksat tänne tulla päätäsi aukomaan.

• ttu2

Moi!
      Itse olin au pairina 8 kuukautta ja nyt olen ollut Suomessa 3 kk. Olen jo etsimässä uutta au pair perhettä kesäksi (n 3kk)!
      Itselläni au pair ajasta on vasta lyhyt aika, joten muistan huonotkin puolet, mutta hyviä oli kyllä paljon enemmän!

• EronnutIskä

Mikä v-tu teitä nuoria tyttöjä ajaa mennä orjatöihin olemattomalla palkalla kaus kotoa ? Luulette että elämä on sitten kokemuksia, shoppailua ja bailaamista.

Sijoittukaa suomalaisiin perheisiin ja vaikka eroperheisiin. Eronneita isukkeja on pilvin pimein. Jso vielä annatte tiettyä hierontaa isukeilla ja vaikak huoltajuussopimuksen puitteissa ei lapset ola joka päivä jaloissa ni kyllä teille ihan rahaa maksetaan !

Suomessa ollaan vaan niin ahdasmielisiä näihin sihteeripalveluihin...

• lindah1

Itse olin kahdesti USA:ssa au pairina ja oli kylla ihana kokemus molemmilla kerroilla:) Toka kerta voi tuntua erilaiselta jos on asunut yksin ja saatat olla vahan itsenaisempi, mutta suosittelen! Sun kokemuksella vois loytya jenkeistakin perhe helposti jos kiinnostaa:) Itse olin Cultural Care kautta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      179
      5012
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      19
      4397
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3117
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2962
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2902
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2511
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27