Missä te oikein liikutte, jos naiset mielestänne rumia?

mitäihmettä

Ihmettelen tätä suuresti, sillä ainakin yliopistolla ja kaupungilla liikkuessani näen jatkuvasti kauniita naisia, nättejä naisia, hyvännäköisiä naisia, timmejä, urheilullisia, pienikokoisia, pitkätukkaisia naisia - siis kaikkia niitä, joita miehet kilvan väittävät, ettei ole Suomessa kuin aivan kourallinen.
Ja aivan varmasti osa näistä naisista on myös 30 ikäisiä.

Olen nainen itsekin kyllä, mutta ihan todella, eivät nämä naiset ole mitään läskejä tyylittömiä siiderivalaita rumalla tukalla ja pottunenällä varustettuna. Ihan huikean hyvännäköisiä naisia näkyy päivittäin, niin että kateeksi käy.

11

259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hill Billy

      Kehäkolmosen ulkopuolella.

      • mitäihmettä

        Minäkin liikun melko usein kehäkolmosen ulkopuolella, sillä sukuni ja monet ystäväni asuvat aivan muualla kuin pk-seudulla. Yhtä lailla kauniita naisia olen muuallakin nähnyt, ja monet pk-seudun kauniista naisistakin ovat lähtöisin muualta.


      • -------
        mitäihmettä kirjoitti:

        Minäkin liikun melko usein kehäkolmosen ulkopuolella, sillä sukuni ja monet ystäväni asuvat aivan muualla kuin pk-seudulla. Yhtä lailla kauniita naisia olen muuallakin nähnyt, ja monet pk-seudun kauniista naisistakin ovat lähtöisin muualta.

        Nimenomaan lähtöisin. 80% kauniista naisista muuttaa pääkaupunkiseudulle tai muihin isoihin yliopistokaupunkeihin mun... opiskelujen perässä parikymppisenä.


    • Bernard2

      Totta, onhan nättejä naisia vaikka kuinka paljon tuolla ulkona liikenteessä, mutta en minä tavismiehenä ainakaan uskalla lähestyä, koska saan pakit aina :P

    • -M-

      Naisten ulkonäkö ei todellakaan ole ongelma. Aina kun jossain kaupungissa käy niin kaikki se naiskauneus alkaa suorastaan ahdistamaan. Parissa minuutissa ehtii kahvilan ohi kävellä melkoinen yhteenlaskettu markkina-arvo. Mietin omaa kysyntääni, masennun ja lähden pois.

    • Ite kun liikun tuolla eri paikkakunnilla niin järjestään vastaan tulee vain hoikahkoja mimmejä, eli samankaltasia kun alotuksessa sanotaan. Mut sitte kun katotaan millaiset mua viehättäisi niin heitäpä ei näy juuri missään, ainakaan vapaana siis. Et tasan ei mee ne kuuluisat nallekarkit :)

    • Just näin

      ''yliopistolla''

      En oo koskaan käyny yliopistolla niin en tiedä millaisia naisia siellä on, mutta oon samaa mieltä että kyllä niitä kauniita naisia näkyy lähes joka paikassa missä liikun. En tiedä johtuuko se siitä että mun silmää on helppo miellyttää mutta tätä mieltä olen joka tapauksessa.

    • ätmi

      Tuollahan niitä kadulla tosiaan tepastelee, kuka minkäkin kriminaali-ähkijän mällit reittä pitkin valuen.

    • *4*7m1

      Ei tarvii edes yrittää liikkua siellä missä niitä naisia on. Vaikka ne ohi kävelisivät niin ne ovat yhtä etäisiä kuin netissä kattomani naisten kuvat.

    • candida z

      noi tyypit ei löydä ketään, koska seukatessaankin etsivät vain naisesta vikoja.

      Omankaan tason arviointi ei onnistu.

    • dmjiufdguyfg

      ei kuule toimi livelähestyminen koska
      osa naisista pelkää tuntemattomia miehiä
      ja suhtautuu varautuneesti jos lähestyy livessä eli siis ulkona.
      t.mies30w

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      197
      3134
    2. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      92
      1655
    3. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      90
      1373
    4. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      193
      1246
    5. Huomenna taitaa

      Päästä selvittelee ja kyselee vähän asiota. Sun verisukulaisten kanssa🤣 naiselle
      Ikävä
      18
      993
    6. Jokos olet nainen

      Päässyt sinuiksi tämän palstan kanssa ja huomannut miten turhaa tänne on mitään kirjoitella. Yhteys meillä kyllä löytyy
      Ikävä
      91
      958
    7. Rehellisesti vieläkö toivot

      Että löydämme yhteyden uudelleen välillemme vai onko nykyinen tilanne hyvä? Tietäisitpä kuinka paljon olen kaivannut sin
      Ikävä
      44
      940
    8. Okei, mä ymmärrän...

      Et halua mitään. Mutta mikä juttu tää oli? Sun taholta? 49 vuotiaalle.
      Ikävä
      11
      932
    9. Menikö sulla

      Jutut liian pitkälle?
      Ikävä
      44
      928
    10. En mä mies tiedä

      Missä mennään, mitä me toisillemme ollaan. Pyörit mielessä, mutta kuitenkin pelkään jotain. Pelkään myös sitä, että olin
      Ikävä
      19
      926
    Aihe