Mieheni jäi kiinni toisen naisen kanssa viestittelystä. Näin viestit. Mies sanoi sen loppuneen, en tiedä uskonko. Voiko se muka loppua kuin seinään jos homma on jatkunut kuukauden? Eikö nainen ihmettelisi ja laittaisi jossakin vaiheessa edes jotakin viestiä?
Oletan että nainen ei tiedä että minä tiedän. On kuitenkin blokannut minut yhtäkkiä fb:stä, eli en näe enää hänen profiiliaan. (Etsin aiemmin kuka tuo nainen oli ja koko peofiili näkyi tuolloin) nyt mietin että pitäisikö laittaa sille viesti, että olen nähnyt viestit? Mitä te tekisitte?
Miten reagoisit?
17
3393
Vastaukset
- 29iknm
lol riippuuu iha viesteistä hei
- eikunheikun
eli fbssäkö ovat viestitelleet. onko ne viestit flirttiä vai? tuskin laittaisin viestiä itse, mutta sopisin miehen kanssa pelisäännöistä tarkemmin, ja kysyisin miltä tuntuisi jos itse tekisin samoin jonkun kanssa? tarkkailisin tilannetta sivusilmällä...
sinänsä miksei voisikin lopettaa viestittelyä, jos vaikka säikähti kun huomasi että semmoisesta voi jäädä kiinni. tai sitten on vaan entistä varovaisempi ku tietää sinun vahtaavan.- Hhan111
Ihan perinteisiä tekstiviestejä. Oli käyttäytynyt oudosti jonkin aikaa ja epäilykseni heräsivät. Kaverina saa toki viestitellä, ei siinä. Mutta näistä ei jäänyt kyllä epäselväksi naisen halut.
- akkir
Täällä vähän samoja ongelmia ja vaikka mies on kiinnijäämisen jälkeen vakuutellut siitä, että viestittely on loppunut ja väittää poistaneensa numerot puhelimesta jne, niin koko ajan mielessäni itää se epäilys ja pelko siitä, että se jatkuu. Vaikka sitten jotakin muuta kautta..
Yritän silti olla näyttämättä pelkoani/epäilyksiäni koko aikaa, koska tiedän senkin, että jatkuva epäilyksen alla oleminen saa kyllä ennemminkin aikaan sen, että "ihan samahan se on sitten jatkaa, kun toinen on vittumainen kuitenkin"..
Tsemppiä kovasti, tiedän mitä käyt läpi.. sitä valitettavasti en tiedä miten tästä selviää. =/ Olen vuosien varrella tullut huomattavasti jyrkemmäksi kaiken tällaisen suhteen enkä enää ole valmis katsomaan läpi sormien mitään sellaista selkäni takana tapahtuvaa, minkä mies tietää minua loukkaavan mutta tekee silti. Haluan elää suhteessa, jossa kummallakaan ei ole mitään salattavaa toiselta. Se ei tarkoita toisen kyttäämistä tai kontrollointia, vaan keskinäistä luottamusta.
Haluan noudattaa sitä periaatetta, että jos minä tahansa hetkenä toinen ilmestyisi kärpäseksi kattoon toiseen elämään, hän ei näkisi, lukisi tai kuulisi mitään mikä häntä loukkaisi.- akkir
Tuo on helkkarin hyvä periaate Oasis79 ja itse toimin sillä tavalla.. siksipä onkin hankalaa päästä yli tuollaisesta asiasta. Ja kun se epäilys jää jylläämään, niin sille omalle tunteelle ei vaan voi mitään, vaikka miten toinen osoittaisi sen, ettei salaile mitään tms. Mutta yksikin viesti outoon aikaan, puhelimen ottaminen mukaan, kun poistuu huoneesta jne.. jokainen tällainen asia, jota normaalisti ei edes ajattelisi, tuo sen tunteen, että pitääkö päästä laittamaan viestiä jollekin toiselle naiselle.
Se luottamus. Sen kun saisi takaisin. On vain hämärän peitossa vielä itselleni, että saako sitä ikinä.Ei luottamuksen palauttaminen tietty mahdotonta ole, mutta se vaatii paljon teiltä kummaltakin. Luottamuksen uudelleen rakentaminen on henkisesti raskas polku kuljettavaksi. Paljon riippuu yksilöistä, suhteen laadusta jne. Jotkut oppivat kerrasta, toisille tietynlainen petollisuus on enemmänkin osa luontoa.
Sinun on itse pohdittava, mitä pystyt oikeasti sydämessäsi hyväksymään. Älä anna kenenkään ulkopuolisen vaikuttaa tähän vaan tee kuten itsestäsi tuntuu oikealta.
Jaksamisia sinulle!- ei hyvä
Samaa mieltä, Oasis79:n periaate on juuri oikea. Itse elin tuolla periaatteella, ex-puoliso ei ja lopulta ero.
Ja olin todella salliva ja luottava kumppani. Mutta jos ei sekään riitä vaan on silti salailtava, niin sitten jotain on pielessä.
Omassa tapauksessa oli aloittajan kaltaiinen tilanne, jossa kaverihenkisyys kääntyi ensin vonkaamiseksi toisen osapuolen taholta ja puoliso jatkoi yhteydenpitoa salaten sen, mutta väittäen ettei ole yhteydessä. Eli kärpänen katossa haistoi paskan eikä se siitä miksikään muuttunut enää koskaan...
Aloittajalle: Vanhan kokemuksen takia ilman mitään selityksien kuuntelemista itse antaisin kaksi vaihtoehtoa. Minä tai hän. Riippumatta siitä onko heillä suhde vai ei, niin tuo tilanne luo jo uhkan/pelon siitä ja sellaisen uhkan ja pelkotilan ylläpitäminen miehesi puolelta on henkistä väkivaltaa sinua kohtaan eikä mitään muuta. Se on loputtava heti. Jos hän ei sitä lopeta, sinun on katkaistava se itse.
Näin tein ensi kerrallakin, mutta lähtöuhkauksesta huolimatta en kyennyt sitä tarpeeksi nopeasti toteuttamaan vaan kuuntelin liian pitkään kaiken maailman selityksiä, jotka osoittautuivat valheeksi.
- näytä sille.
Laita sille viestiä että näpit irti mun miehestä lut.ka tai tulee turpaan.
- ei hyvä
Aloittajan miehen on tehtävä päätös. Hän on se ongelma, ei kolmas pyörä. Mulle on ainakin on ihan yksi lysti jos joku vonkaa mun muijaa... Ainoo millä mulle on merkitystä on oman kumppanin reaktio. En mä rupee ketään häkittämään suhteeseen kanssani, se on lähdettävä kumppanin vapaasta tahdosta.
- kysy mieheltä
Mies on kyllästynyt ja hakee suhdetta tai heillä on jo ihastumisen tynkää. Tuo blokkaaminen on naiselta selkeästi häpeään perustuva teko, on vispilänkauppaa.
- Ex-viestijä
Kysyit, voiko viestittely loppua. Kyllä voi, jos mies haluaa sitoutua kunnolla. Minäkin viestittelin aikoinaan naisen kanssa salaa vaimoltani, seksiviestejä olivat. Jäin kiinni, tajusin mitä olin vaimossani menettämäisilläni ja lopetin homman heti, kuin seinään niin kuin sanoit. Siitä on jo useampi vuosi, enkä ole sen koommin moista tehnyt.
Suosittelen samassa tilanteessa olevia lopettamaan sellaisen leikin, josta lopulta kaikki vain kärsivät. - onnea matkassa
yllättävän yleistä näin netti deitti aikana. itse tapasin netin kautta mieheen, välimatkaa 80 km. viestiteltiin, tavattiin jne... kunnes tuli häneltä viesti reilun parin kuukauden jälkeen että seurustelee, pitää lopettaa, oli jäänyt kiinni - ai seurusteli, kiva kun muisti kertoa.. meni puoltoista kuukautta, tuli viesti: pöly laskeutunut, jatketaanko? noh, en jatkanut, avasin kuohari pullon ja sitä hörppiessä onnittelin itseäni kun en ollutkaan se seurustelu kumppani...
jos uudessa suhteessa luottamus heitetään silmille, juoksen ja lujaa - Catgirl
Mieheni myös jäänyt kiinni viesteilystä entisten deittiensä kanssa.
Epäilin asiaa pitkään jo seurustelumme alkuaikoina kun joitakin satunnaisia viestejä tuli outoihin aikoihin.
Väitti niiden olevan vain naispuolisilta kavereilta, tutuilta ja aivan viattomia...
Mieheni hyvin sosiaalinen ja charmantti, hurmaa kyllä naisen kuin naisen.
Ollut aina hyvin suosittu kaveripiirissään joihin myös naispuolisia useita kuulunut.
Tiesin sen jo,alunperin ja yritin opetella vain kumminkin luottamaan.
Rakkautta ja intohimoa oli heti suhteen alusta saakka ja muutamiin naispuolisiin ystäviinsä tutustuin paremminkin ja koetin hyväksyä asian ja ajan myötä heistä tullut kavereita minullekin, vaikkei mitään bestiksiä kylläkään, pienellä varauksella siis..
Olemme seurustelleet reilut 3 vuotta tiiviisti, emme asu yhdessä mutta olemme etsimässä yhteistä asuntoa.
Rakkautta ja läheisyyttä on, paljon.
Reilu vuosi sitten kuitenkin tarkistin eräänä yönä mieheni puhelimen viestit ja järkytys oli hirveä kun selvisi että oli vielä puoli vuotta aiemmin viesteillyt erään entisen naistuttunsa (jälkeenpäin tunnusti että oli pelkkä seksisuhde..ja vieläpä oman veljensä eksään!) kanssa, tosin satunnaisesti, mutta kuitenkin ja viestien sisältö oli kyllä enemmän tai vähemmän seksivoittoinen.
Olimme jo siinä vaiheessa seurustelleet pari vuotta ja vanhemmat viestit, ajalta ennen minua, olivatkin sitä itseään!
Ja eräs viesti sai minut lähes romahtamaan. Naisen viesti koski yhteistä yötä joka ollut muutama kuukausi sen jälkeen kun olimme miehen kanssa tavanneet..ja asuin jopa miehen luona jonkin aikaa oman kämppäni ollessa remontissa..
Ihmettelinkin suurestinitsekseni, että missä vaiheessa moinen yöpyminen olis voinut olla kun yhdessä olimme päivittäin...ehkä oli yhden yön yli ollut jossain matkalla..jälkeenpäin muistelen...siispä siinä tilaisuus.
Olivat sopineet, jälkikäteen asian otettuani puheeksi lopulta, etteivät ole yhteydessä enää sen jälkeen kun suhde loppui, jo ennen minua siis, mutta toki ihmettelin että kumminkin ajoittaista viestittelyä ollut.
En kertonut lukeneeni viestejä mutta eräs kohtaaminen kyseisen naisen kanssa sattumalta baarissa sai hälytyskelloni soimaan ja asiaa käsiteltiin sen perusteella.
Viime kevään jälkeen tarkistelinkin miehen puhelinta aika ajoin, koska luottamukseni oli saanut todella pahan kolauksen.
Muutaman kerran on viestinyt joitain joulu-ja juhannusterveisiä eräille aiemmille naisystävilleen..viattomia omien sanojensa mukaan, mutta ihmettelen suuresti, mikä tarve niihin ENÄÄ olla yhteyksissä!
Itse en ole ollut entisiini yhteyksissä koska en tunne siihen mitään tarvetta, joten ihmettelen mikä pistää nuo miehet testaamaan aina vaan viehätysvoimaansa noihinnentisiin suhteisiinsa...
Jos parisuhde kunnossa ja rakkautta ja läheisyyttä ja kunnioitusta toista kohtaan, ei ole mielestäni aiheellista jatkaa yhetydenpitoa joihinkin satunnaisiin eksiin.
Tästä asiasta monet kerrat keskuteltu vakavasti ja tottakai mies kieltää niissä olleen mitään kaveruutta kummempaa.
Syyttää minua liiallisesta mustasukkaisuudesta eikä meinaa millään ymmärtää kilahtamistani.
Luottamus on erittäin herkässä nyt mennä kokonaan.
Yksi episodi oli juuri muutama viikko sitten samasta aiheesta.
Tosin sen naisen tiedot poisti puhelimestaan omasta tahdostaan kun perustelin asiaa sillä että MIKSI sellaisen satunnaisen joskus tapaamansa naisen kanssa PITÄISI olla vieläkin yhteyksissä.
Tämä epätietoisuus on raastavaa ja kuluttavaa ja se syö parisuhdettamme.
Mies pitää näitä paria kolmea aiempaa naistuttavaansa joista olemme keskustelleet aiemminkin, kavereinaan ja oikeutenaan olla silloin tällöin yhteydessä.
Vannoo rakastavansa ja olevansa uskollinen.
On yleensä luotettava ja sanojensa takana, mutta en täysin voi kuitenkaan luottaa, kaiken tietämäni muun perusteella...siis sen naisen suhteen etenkin, jonka kanssa kiihkeä seksisuhde ennen minua.
Vaikka naisella nykyisin kumppani, ei se siltikään takaa mitään..
Bongasin sattumalta jokunen päivä sitten miehen viestilokista lähetetyn viestin juuri kyseiselle naikkoselle ja olin aivan järkyttynyt!
Edellinen oli joskus lähes kaksi vuotta sitten ja olinkin todella yllättynyt tästä!
Kuvittelin että se viesteily jo täysin ohi, mutta ei.
Viestin sisältöä en tiedä, lokitieto vain, joten en voi tietää...
Tämä jatkuva epäily syö sydänjuuria myöten ja ajattelen välillä että tuo puhelimen tarkistelu vain pahentaa asioita, mutta en myöskään halua olla täysin höynäytettävissäkään.
Aihetta on siis ollut epäilyille vaikkakin pelkkiä viestejä kai, ja se satuttaa.
En tiedä mitä tekisin.
Välillä ajattelen että lopetan suhteen, en kestä tätä jatkuvaa epäilyä.
Haluan kuitenkin katsoa vielä, yrittää.- onnea matkassa
sori että sanon, mutta mitä sä mietit? jos oikeen ymmärsin olisitte hankkimassa yhteistä asuntoa? voi kiesus nainen, tuo mieshän on sua kusettanut. noi exät ja joulutervehdykset on ok (tai olisi mulle ok, sillä itselläni on miespuolisia ystäviä ja kaksi ex kumppania kavereina mutta ei todellakaan mitään muuta). mutta että on jatkanut seksi suhdetta kun sä olet ollut kuvioissa ja sä mietit? itse hänet tunnet mutta toihan asia syö suo ja vielä kamoja samaan osoitteeseen viemässä... sori toisto mutta voi kiesus...
mieti mitä sulle suhteessa on tärkintä? se että on "kivaa kun on mies" vai se että on "erittäin kivaa" kun on luotettava mies
- Erin
Parisuhteen säännöt (eivät tärkeysjärjestyksessä):
1. rehellisyys
Toiselle puhutaan totta kaikesta suhteelle tärkeistä asioista. Valkoiset valheet on sitten eri, esim. sinulla on kaunis mekko on OK.
2. salaisuudet
Parisuhteelle tärkeät asiat pysyvät pariskunnan omana tietona, eikä niitä levitellä esim. anopille tai parhaalle ystävälle. Kumppaneilla on myös omia salaisuuksia/yksityisyyttä toisiltaan.
3. itsenäisyys
Kumppanit ovat toisistaan riippuvaisia ja tukevat toisiaan, mutta ovat myös kykeneviä itsenäisesti päättämään asioista ja toimimaan omillaan ilman toista.
4. uskollisuus
Kumppania ei koskaan petetä millään tavalla. - Anonyymi
Tilanteeni oli toivoton, minä ja mieheni olimme avioeron partaalla. Olin kauheassa tilassa ja tunsin, etten enää jaksanut elämääni. Sain tietää pappi TAKUTAsta, jolle tulin paljon arvostelua hänen temppelistään, ja otin häneen yhteyttä. Pappi TAKUTA teki minulle jälleennäkemisen rakkausloitsun ja nyt meillä menee taas paremmin kuin koskaan ennen. Kiitos paljon pappi TAKUTA avioliittoni pelastamisesta. Voit ottaa yhteyttä pappi TAKUTAAN hänen sähköpostiinsa [email protected] tai whatsappilla tähän puhelinnumeroon (+16592027218). Hän tekee myös seuraavia: 1) Lottovoitto2) Kadonnut rakkausloitsu. 3) Avioeroloitsu. 4) Avioliittoloitsu. 5) Sitoutumisloitsu. 6) Eroloitsu. 7) Karkottaa entisen rakastajan. 8.) Haluat ylennyksen toimistossasi. Kaikki kohtaamasi ongelmat ovat 100 % turvallisia ja taattuja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1532885Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2812566Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.421599Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?381510- 1211232
- 1081163
Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee151095Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041053Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e371019Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla
Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La611003