Iha hirveetä... paskoo. Onko niin kun ei amiksessakaan enään pärjätä niin aletaan räppäämään. Helppo laittaa sanaa toisen perään. Lauletaan popkornirasvoista ja ties mistä. "Kaikki on paskaa paitsi kusi" jeejee. Miten ne voi soittaa tollasta radiossa? Biisissä ei oo mitään tarinaa, seuraava lause joka biisissä ei liity mitenkään edelliseen. Eikä sillä oo todellakaan tekemistä biisin nimen kanssa Lässytetään vaan jotain, kunhan rimmaa ni on vitun hyvä.
Biisin teko on selvästi aloitettu kertosäkeestä, mikä sekin on huono ja toistaa liikaa itteään. Sitten sen ympärille keksitään mitä sattuu ja paketti kasaan. Ei mitään järkeä, päätä eikä häntää, ei tarinaa eikä tarkoitusta. Läjä paskaa vaan ja isot miehet luulee olevansa jotain. Sitten YLE vielä tukee näitä pikku eminemejä.
Kiitos
Suomiräpin suunta
räbäjounoei
3
195
Vastaukset
- Julma Henri
Oot kuullut sen Heikki Kuulan "rataraato" biisin? Eli et edes ymmärtänyt mitä siinä tarkoitetaan.
Olet ihan vitun tyhmä etkä näköjään ole edes kuunnellut mitään suomiräppiä. Muista että rähinät ja cheekit on poppia.- vattu prkl
No nyt osu löysälahjetta arkaan paikkaan. Suomessa ei osata hirveesti tehdä muutakaan musiikkia.
- Metl
Kyllä Suomalainen metalli on parempaa kuin Suomalainen räppi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit805932KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2804844Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202618Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei292520Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT991608Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171471- 1051377
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281326seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1091294Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191251