näin alkuun haluan sanoo että oon kyllä lukenu kaikki maholliset keskustelut mut niissä ei oo ollu niin yksityiskohtasesti tai tarkemmin asioita. eli olen kohta 15-vuotias poika, ongelma on että esinahka ollut jo kireä pienestä pitäen, ja myöhemmin tajusin että eihän sen tällänen kuulu olla. haittaa eikä kipua ole ollut tähän asti, ehkä pieni kireys tuntuu erektiossa.
tällä hetkellä saan aukon venymään ehkä 10sentin kolikon kokoiseksi, ja kun katsoo kuinka paljon sen pitäisi venyä, tuntuu ihan mahdottomalta. olen tässä suihkussa / kraanan edessä lämpimällä vedellä yrittänyt venyttää. mutta siis varsinaiset kysymykset on:
1. onko mun tilanteesta mahollista venyttää se taakse asti ihan kotioloissa ?
2. onko parempia / tehokkaampia keinoja kuin veden kanssa venyttely
3. mitä teen, kun ns. ulospäin olevalla puolella esinahan päässä on paksuja verisuonia ja esinahka taipuu enemmän alaspäin, jolloin se taipuu periaatteessa vinoon.
KIITOS :)
Kireä esinahka
5
104
Vastaukset
- Kokemusta on
Kyllä saa ihan kotioloissa hoidettua, ei tarvii leikkauksiin lähtee. Venytät lämpimän veden alla niin pitkälle kuin menee, ja pidät siinä esim. puol minuuttia, toistat monta kertaa. Venytä niin usein, kun mahdollista. Menee 1-3kk ja homma alkaa toimia:)
- vmlxiii
En ole itse koskaan ymmärtänyt miksi tuo kireys on jokin ongelma ja miksi sitä esinahkaa pitää venyttää...
- faktaa tää
Aiheuttaa pahoja tulehduksia, jos on liian kireä.
- Ei mene rikki
Venyttelyyn menee kuukausia, se ei siis tuota tulosta yhdessä yössä, eikä viikossa. Vain ja ainoastaan säännöllinen kuukaudesta toiseen jatkuva päivittäinen venyttely ja "vehkeiden räplääminen" toimii ja tuottaa tuolosta ajan kanssa. Muistathan myös pestä paikat huolella, käyttää rasvaa venyttelyyn ja esimerkiksi kortisonilla saa sitä kireintä kohtaa pehmitettyä nopeahkosti, mutta sitä ei sitten saa käyttää yhtä soittoa paria viikkoa kauemmin.
- jjes
kiitoksia,tässä venyttellyt jo vähän yli viikon ja alkaa jo venymään entist pidemmälle, tosin erektio laskee venyttäessä että hyödyttääkö se venytys puolierektiossa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi614809Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1034526- 794000
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963897Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1212942- 352698
- 282617
- 372612
- 382579
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232444