Kimsu-auto

Aika huijari

Vaikuttaa melkoiselta kusetuslafkalta:

http://www.kimsu.fi/

Omituisia hehkutuksia myytävien autojen kohdalla lisäksi sivu täynnä selkeitä valheita. Kannattanee vältellä tuota liikettä, muutamia esimerkkejä:

"Parhaat tuontiautot
Näiltä sivuilta tarkastetut autot."
- kuka ja mikä instassi on autot tarkastanut, kunnosta ja myyntitavasta päätellen naapurin "kake".

"Autot tuodaan Saksasta missä tiesuolaa ei käytetä."
- Saksassa käytetään niin Etelässä kuin Pohjoisessakin tiesuolaa satunnaisesti kelin niin vaatiessa joka talvi.

"Säästä aikaa ja rahaa
Hinnat ovat netto ja siten oikeudenmukaiset - sama hinta kaikille. Meillä kaikki hyötyvät nettohinnoista ja voimme yhdessä keskittyä olennaiseen - autoon!"
- Kannattaneeko keskittyä johonkin hieman rehellisempään autoliikkeeseen. Autotkin vaikuttavat siltä että ne olisi raijattu suoraan taksivarikoiden ja romuliikkeiden takapihoilta.

"Oikea hinta
Ostamalla ja myymällä suoralla kaupalla pystymme tarjoamaan hyväkuntoisia autoja oikeaan hintaan. Vertaa!"
- Millä toimintatavalla muut liikkeet sitten toimivat?

Hauskaa riittää myöskin kun käy kurkkimassa myytyjä autoja, taksibemaria myydään mielenkiintoisella kermanvalkoisella värillä varustettuna ja taksimittarin kopatkin ovat vielä ruuvattuna kojelautaan :)

10

7383

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lahti2

reilunnäköinen hommahan tuo on. Kuntotarkastus Vaasan katsastusasemalla, hinnat näkyvillä niihinkin, jotka on vielä saksasaa... pieniä epätarkkuuksia, mutta kaikenkaikkiaan ihan ookoo näköinen homma.

• Jake

Tosi siistejä pelejä sopuhintaan. Noin sitä pitää. tossa ois varaa muidenkin puttipajojen ottaa esimerkkiä. Itse voisin tuolla kauppoja tehdäkin. Kummallinen nipottaja keskustelun avaaja , ainakin tulee paljon mainosta kimsulle. Hyvä

• Väiski

Mitenkäs ne asiat olisi pitänyt ilmoittaa??? Itse olen tarkastellut Kimsun autoja ja kiinnostaa todella.

• exJoHan

Minun mielestäni erittäin asiallista ilmoittelua, antaa rehdin kuvan firman toiminnasta. Suomiautokauppiailla on paljon opittavaa tämän firman toimintatavoista!

• TeeBee2

Asun itse Vaasassa ja tapaan usein seureanta kimin tarjontaa ja siitä en voi muuta sanoa että hyvää tarjottavaa on ollut ja hintoihin jotka ovat kohdallaan. Tulen varmasti ostamaan ruosteettoman hyvän varustetun saksa auton lähiaukoina ja yhteydenoton kimsuautoon on varmasti tulossa.

Turhaan paljon vanhoja bemareja ja calibroja on tarjolla :-(
        (hyviäkin ne voivat olla muutta ei saa myytyä niitä)

• jaa
    • Kalle

Olen ostanut neljä autoa kimsu-auton kautta.
      Kaikki huippu kunnossa ja oikeaan hintaan.
      Että semmosta....

• Lake

Ainakin osien suhteen kusetusta!
      kiinan tavaraa ja ongelmien tullessa ei vastata puhelimeen...

• Eemeli222

Elkää ostako kimsulta mitään. Huijari koko mies! Ei palauta rahoja ostoksista..

• Pekka32ää

Kimsu käy ite kirjottelemassa tänne kommentteja. Näkee selvästi kun itse huijari kirjoittamassa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      21
      6535
    2. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      555
      2261
    3. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      147
      1847
    4. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      82
      1224
    5. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      97
      1022
    6. Mitä haluaisit nähdä

Kaivatullasi päällä?
      Ikävä
      72
      970
    7. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      78
      907
    8. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      833
    9. Kaupunki ostaa Kauppamatin

Joutuukohan yrittäjät lähteen muualle?
      Haapavesi
      31
      827
    10. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      146
      751
    Aihe