Liian pitkä nainen

Normaali mies

Täällä ovat naiset valittaneet lyhyistä miehistä. Kuinka ovat sitä ja tätä. Samaa voi sanoa pitkistä naisista. Olen itse mies, keskimittaa 182 cm/ 90 kg, ja minua ei kiinnosta pitkät, yli 172 cm naiset, pätkääkään. Heissä on kaikki suurta. Pitkillä askelilla koikkelehditaan, naisellisesti. Liikkuminen on hidasta, kankeata, pienen lihasvoiman vuoksi. Sängyssä on karmeata katsella 40- 41 numeron jalkaterää.
Viivi Pumpanen on naisseuden huippu. 165 pitkä ja sopivan muodokas, iloinen.
Pitkä nainen on yleensä myös painava 65-70 kg. Sopii paremmin peruna-auraa vetämään. No, keväthän on tulossa.

22

4373

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies 186

      Puhut asiaa. Onneksi suomalaisen naisen keskipituus on 165 cm. Moni alle 160 on tosi seksikäs. Kunnon tissit ja takamus. Pitkillä naisilla on harvoin kunnon tissit. Pitkät naiset luulevat olevansa näyttäviä, vaikka ovat näkyviä. Siinä vissi ero.

    • tämä on provo

      naisen kirjoittama

    • Kyl pidempi näyttää paremmalta ainaki mun silmään, heitä tosin ei oikeen näe missään vapaana. Et joo mulle ainaki kelpais n. 180cm:nen, ja siltiki jäis mua lyhyemmäks toistakymmentä senttiä . Ja kyl tuon mittasen ois hyvä painaa 100kg sit ehkä näyttäis hyvältä :)

    • yli 175cm

      Heh..kaikkea ne "isot" miehet pelkää! Herranen aika sentään..näistä miehistä ei olis tosipaikan tullessa .esim: sotatilanteissa mihinkään- vaan pitkien naisetn pitäisi hoitaa nekin hommat.

    • Joopa joo...

      Niin, no - yleensä alle 185 cm miehet on "liian lyhyitä" juuri lyhyiden naisten mielestä... Pitkille naisille miehen pituudella ei useinkaan ole mitään merkitystä.

      Ja aloitus tosiaan on taas surkea provo, jonka on lyhyt nainen kirjoittanut.

      • pitkäakka

        no on minulle ainakin merkitystä miehen pituudella. nimittäin että yli 185 cm pitäis olla. ja sellainen mul onkin :p


    • pröööööt

      Aaahhhahahaa x-DDDD

      Ap, vaihda jo levyä!!!

    • Ei hitto!

      Kuka katselee sängyssä toisen jalkateriä? On tosi "kiihkeää" menoa, jos jotain tuollaista ehtii edes miettiä. ;D

    • sjojgerio

      Luulisi että pitkät naiset olisivat nopeita liikkumaan pitkien jalkojen tuoman harvan välityssuhteen vuoksi :D
      Puhut siinäkin ristiin että ensin sanot pitkiä naisia heikkovoimaisiksi ja sitten olisit laittanut heidät peruna-auraa vetämään :D:D

      Mutta kyllä minustakin tuntuu että itseä pidemmät naiset ei ole minua varten, oon 178cm mies.

    • M199

      Minä olen iso mies, melkein parimetrinen ja pidän kyllä erityisesti pienistä ja siroista naisista, mutta kyllä minä voisin hyvinkin seurustella vaikka 185 cm pitkän naisen kanssa. vaara vaan on, että lapsemme olisivat sitten ylipitkiä.

      • ♥♡♡♡♡♡♡♡♡

        Mua ei haittaisi jos morsioni ois 177 cm....


      • 2577
        ♥♡♡♡♡♡♡♡♡ kirjoitti:

        Mua ei haittaisi jos morsioni ois 177 cm....

        Ois upeaa seurustella 177 cm virpin k. 178 cm lindan k 179 senttisen tiian k 180 cm Miian k 181 cm mariannen k 182 cm Lauran k


    • <<<

      MUA HAITTAIS JOS MUN MORSIO OIS 177-192 CM

    • Jagdpanther

      Ite en kelpuuttais alle 175 cm muijaa. Niskat taittuu ku yrittää pussata :D

    • kolistaja88

      Itselle pitkänä naisena miehen pituuden sijaan ruumiinrakenne ja yleisilme on niin niin niin paljon tärkeämpää kuin se, millä korkeudella päälaki on.

      Paljon mieluummin valitsisin itseäni lyhyemmän ja itsensä hyvin kantavan miehen, kuin stereotyyppisen "pitkän ja vähän huonoryhtisen hoikan miehen".

      Jos pitempi mies kerran tahdotaan turvan tunteen takia, eikö loogisempaa olisi haluta vaikka vahva mies tämän pitkän sijaan?

    • Hyvä ihminen

      Kyllä pitkiissäkin naisiissa on potentiaalia. Eräs mainitsematon myyjätärblondi taitaa olla jopa minua(noin190cm)pidempi, mutta uskomattoman ihanan näköinen nainen ja pakkaus.
      Ei pituus seksikästä ja kaunista naista pilaa. Sitäpaitsi pitkät sääret on aika soo sexy.

    • 179cm varattu nainen

      Suomalainen perusnainen on leveälanteinen, lyhyt, ylipainoinen,
      ja viimeistään 30-vuotiaana leikkaa masentavan miestukan.
      Eikä unohdeta trikoopaitoja ja pyöreitä silmälaseja. Isot rinnatkin
      yleensä johtuvat vain ylipainosta. Katsokaa nyt huviksenne
      millaista naista maailmalla palvotaan! Yleensä pitkää ja sopivan
      hoikkaa, mutta muodokasta. Suomalaisen pätkän miehen on
      vaan tyydyttävän edellämainittuun tylsimykseen. Jälkimmäistä
      naistyyppiä, kun eivät pysty saamaan itsetunto laahaa pahasti.

    • Kummallistapa on...

      Kumma kun tällä palstalla on niin paljon näitä "miehiä" joille naisen pituus on joku kynnyskysymys... Ja lyhyt sen olla pitää!

      Ei siitä kauan ole, kun luin jostain tutkimusesta, jossa muistaakseni alle 20% miehistä piti naisen pituutta jotenkin merkittävänä seikkana, ja muille se oli ihan yksi lysti. Naisista taas noin puolet piti miesten pituutta merkittävänä seikkana parin valinnassa ja miehen piti olla nimenomaan pitkä.

    • Jaa. Minä olen 175 cm ja kengänkokoni on 36,5. Askeleeni on lyhyt ja siro. Liikkumiseni on silti nopeaa. Ja kyllä olen painava, mutta enpä minä yleensä mieheni päällä retkota lahnana jolloin sen painon huomaisi. Olen erittäin näyttävä pukeutuessani vaikkapa mekkoon ja korkokenkiin jolloin pituuteni on 184 cm.

    • Siis pitkäkö

      Vielä tähän päivään mennessä en ole tavannut yhtään liian pitkää naista. Ja kuitenkin useita kymmeniä yli 180 senttisiä ja ja jopa yli 190 senttisiä on tullut ihan kunnolla tavattua.

    • yyicoycyk

      Haha tän varmaa kirjottanu joku pätkä naine joka on nii mustasukkane pitkille

    • Hanusuv1

      Voi hyvät ihmiset ! Eikö teillä ole muuta ajattelemista kuin onko mies pitkä vai lyhyt, tai nainen lyhyt vai pitkä. Eiköhän se sydän ja muu yhteensopivuus olisi tärkeämpää. Kun katsotaan avioerotilastoja niin suurimmalla osalla on ollut liian hätäisiä avioliittoja ja sitten on tullut lapsia, yritetään vielä väkisin... Sitten tulee ero ym.
      On erinäisiä tutkimuksia tehty näistä asioista kyselyillä ym. tavoilla, jopa on tehty kirjoja ja väitöksiä. Käykääpä ihmiset kirjastoissa lukemassa niitä. Sitten on nämä isoveli valvoo ryhmät ( nörtit, SUPO, SWAT muut ) en kehtaa enempiä kertoa kun on sisäpiiritietoa. Siellä ne istuu " kellari " luolissaan tietsikat savuten hi, hii, Entä ne salaperäiset paketti-autot... kyljissä lukee joku firman nimi ( peitefirma ) sellaiset ym. Itse asiaan vihkiytyneenä olen niitä " narauttanut " muutamia. Että tällaista on Suomessakin. Onneksi on nuo hälyttimet jotka minua varoittavat ennalta käsin...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5078
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe