itse olen keski ikäinen mies olemme olleet yhdessä jo monta kymmentä vuotta.lapset ovat olleet jo omillaan monta vuotta.Myös on yksi ihana prinssessa lapsen lapsi,joka on kyllä vienyt ukin sydämen.ongelmana on läheisyyden puute.miksi kaksi ihmistä,joilla ei ole muuten suurempia ongelmia elää melkein kuin sisko ja veli?miksi vuosien saatossa välit muuttuu niin arkiseksi? Toki seksiäkin on välillä,mutta ei se korvaa joka päiväistä läheisyyden puutetta.Itse kaipaan välillä halailua,suutelua,kaikenlaista läheistä tunnetta mutta onko nämä tälläiset ajattelut,toiveet vain kaukaisia haaveita tosi pitkässä suhteessa. Nyt aika vasta olen tavannut naisen,joka täyttää nämä kaikki toiveet mielestäni viimeisen päälle.Tämä on tosi vaikea asia,en välttämättä tahtoisi erota ei varmasti vaimonikaan,mutta mikä on tärkeintä elämässä.kun kuitenkin on vähemmän vuosia edessä päin kuin takana ja miten ne elää.Eihän koskaan voi olla varma eron jälkeen tulevasta,mutta tällä elämänkokemuksella tuntuu pelkkä ajatuskin ihanalta,onneksi vastapuoli on tosi järkevä,odotteleva,uskon varmasti että hän tuntee samoin,mutta tilanteen ollessa tämä,ymmärrän toki täydellisesti varautumisen,odottelun.Tunnen myös sisälläni,että jokin ihmeellinen voima vetää minua kokoajan hänen puoleensa,tiedän myös että ei aika hänen kanssaan kävisi koskaan pitkäksi.olen hyväkuntoinen,elämästä nauttiva ja täysisssä sielun ja ruummin voimissa.Vaikka näitä asioita puin mielessäni päivisin,on se sillä tavalla jännittävää aikaa,että oli ratkaisu mikä tahansa,niin kestän sen,myös hoidan asiat kunnolla.Sinulle nainen,jos tunnistat itsesi tästä,niin et vuorenvarmasti tule katumaan myönteistä päätöstäsi!!!!! En myöskään usko että tälläistä tilannetta voisi tulla enään toista kertaa kohdallemme.Nyt toivon neuvoja,ideoita niiltä ihmisiltä,jotka ovat kokeneet saman toki itse on aina ratkaisut tehtävä,mutta on kuitenkin tosi mukava kuulla myös toisten mielipiteet asiaan.
kun läheisyys puuttuu
3
446
Vastaukset
- ethän
Älä viitsi. Olet tällä hetkellä ehkä kunnossa, mutta kuinka kauan.
Jospa nyt unohtaisit eroajatukset ja yrittäisit keskustella vaimosi kanssa asiat.
Tehkää harmistuslista ja ja käykää yhdessä ne lävitse.
Muuten se pieni prinsessa kärsii asiasta aika pahoin, joten jospa jo tuossa iässä jaksaisit jättää hupsutukset.
Vai oletko jo käynyt tuon toisen luona maistilla kaikilla asioilla. Silloin on jäänyt mieleen kielletyn hedelmän jano, sammuta se heti alkuunsa.
Älä riko omaa äläkä toisten elämää, sillä rikki menee paljon.- o87totutf
Ei kenenkään tarvitse olla suhteessa muiden ihmisten takia. Se on vain heidän kahden suhteessa olevan välinen asia. Kun lapsetkin ovat jo pesästä pois lentäneet.
- viisaan neuvo
pitäiskö sun ehkä hoitaa se entinen vittuun elämästäsi ennen uutta kokeilua?oma on riskisi, oletko itse tuollainen mitä väität, onko toinen?onko vaimosi ja sinun ongelmat selvitettävissä, oletko loukannut tätä siten ettei halua sinulta läheisyyttä, olet kuitenkin valasi vaimollesi vannonut, mitäs ajattelit tehdä muuta kuin luvata kuniilta tuntuvia ajatuksia uusille naisille paremman toivossa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103845"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70605
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483