kun läheisyys puuttuu

kanarian loma

itse olen keski ikäinen mies olemme olleet yhdessä jo monta kymmentä vuotta.lapset ovat olleet jo omillaan monta vuotta.Myös on yksi ihana prinssessa lapsen lapsi,joka on kyllä vienyt ukin sydämen.ongelmana on läheisyyden puute.miksi kaksi ihmistä,joilla ei ole muuten suurempia ongelmia elää melkein kuin sisko ja veli?miksi vuosien saatossa välit muuttuu niin arkiseksi? Toki seksiäkin on välillä,mutta ei se korvaa joka päiväistä läheisyyden puutetta.Itse kaipaan välillä halailua,suutelua,kaikenlaista läheistä tunnetta mutta onko nämä tälläiset ajattelut,toiveet vain kaukaisia haaveita tosi pitkässä suhteessa. Nyt aika vasta olen tavannut naisen,joka täyttää nämä kaikki toiveet mielestäni viimeisen päälle.Tämä on tosi vaikea asia,en välttämättä tahtoisi erota ei varmasti vaimonikaan,mutta mikä on tärkeintä elämässä.kun kuitenkin on vähemmän vuosia edessä päin kuin takana ja miten ne elää.Eihän koskaan voi olla varma eron jälkeen tulevasta,mutta tällä elämänkokemuksella tuntuu pelkkä ajatuskin ihanalta,onneksi vastapuoli on tosi järkevä,odotteleva,uskon varmasti että hän tuntee samoin,mutta tilanteen ollessa tämä,ymmärrän toki täydellisesti varautumisen,odottelun.Tunnen myös sisälläni,että jokin ihmeellinen voima vetää minua kokoajan hänen puoleensa,tiedän myös että ei aika hänen kanssaan kävisi koskaan pitkäksi.olen hyväkuntoinen,elämästä nauttiva ja täysisssä sielun ja ruummin voimissa.Vaikka näitä asioita puin mielessäni päivisin,on se sillä tavalla jännittävää aikaa,että oli ratkaisu mikä tahansa,niin kestän sen,myös hoidan asiat kunnolla.Sinulle nainen,jos tunnistat itsesi tästä,niin et vuorenvarmasti tule katumaan myönteistä päätöstäsi!!!!! En myöskään usko että tälläistä tilannetta voisi tulla enään toista kertaa kohdallemme.Nyt toivon neuvoja,ideoita niiltä ihmisiltä,jotka ovat kokeneet saman toki itse on aina ratkaisut tehtävä,mutta on kuitenkin tosi mukava kuulla myös toisten mielipiteet asiaan.

3

327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ethän

      Älä viitsi. Olet tällä hetkellä ehkä kunnossa, mutta kuinka kauan.
      Jospa nyt unohtaisit eroajatukset ja yrittäisit keskustella vaimosi kanssa asiat.
      Tehkää harmistuslista ja ja käykää yhdessä ne lävitse.

      Muuten se pieni prinsessa kärsii asiasta aika pahoin, joten jospa jo tuossa iässä jaksaisit jättää hupsutukset.
      Vai oletko jo käynyt tuon toisen luona maistilla kaikilla asioilla. Silloin on jäänyt mieleen kielletyn hedelmän jano, sammuta se heti alkuunsa.
      Älä riko omaa äläkä toisten elämää, sillä rikki menee paljon.

      • o87totutf

        Ei kenenkään tarvitse olla suhteessa muiden ihmisten takia. Se on vain heidän kahden suhteessa olevan välinen asia. Kun lapsetkin ovat jo pesästä pois lentäneet.


    • viisaan neuvo

      pitäiskö sun ehkä hoitaa se entinen vittuun elämästäsi ennen uutta kokeilua?oma on riskisi, oletko itse tuollainen mitä väität, onko toinen?onko vaimosi ja sinun ongelmat selvitettävissä, oletko loukannut tätä siten ettei halua sinulta läheisyyttä, olet kuitenkin valasi vaimollesi vannonut, mitäs ajattelit tehdä muuta kuin luvata kuniilta tuntuvia ajatuksia uusille naisille paremman toivossa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2860
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2420
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2200
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      2002
    5. 171
      1842
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1836
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1787
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1736
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1529
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe