Elikkäs vaimo hakkaa aina kun riidellään. Yritän aina rauhoitella mutta kun ei auta. Takaisin ei saa lyödä koska muuten on tantta armeija oven takana. Kaveri oli lyönyt joskus vaimoaan takaisin niin hän sai ehdollista vaikka oli selvät todisteet että sen vaimo lyö. En ymmärrä että miksi "heikompaa" naista saa lyödä.
Mutta kuinka muuten saisi loppumaan?
Voisin heittää pihalle koska tienaan 3689$ kuukaudessa niin rahallisesti ei olisi ongelma.
Mutta lapsia ei viitti hylätä.
vaimo lyö!
10
542
Vastaukset
- hgsrth
Heitä pihalle. Tai sano, että hakkaaminen loppuu tai sitten heität pihalle. Ei kenenkään tarvitse tuollaista kestää.
Ethän sinä lapsia hylkää, väkivaltaisen naisen vain. - vitun vässykkä
varmaan siks kun et ole mies, ei mies kirjoita tänne siitä vaan osaa tehdä oikeat ratkaisut tuollaisessa tilanteessa itse
Moi!
Arvostan tuota asennetta, että lapsia ei viitti hylätä. On hyvä, että perheessä ajatellaan lasten etua ja toimitaan sen mukaisesti.
Mutta jos vaimo hakkaa, on jotain vialla. Väkivaltaan turvautuja tarvitsee apua. Usein se, joka eniten tarvitsisi apua, ei kuitenkaan tunnista tai tunnusta avun tarvettaan. On varmaan selvää, että väkivalta ei lopu väkivallalla eli hakkaaminen ei lopu hakkaamalla takaisin.
Yleensä ihminen voi muuttaa vain itseään – ja sekin on työlästä. Ehkä perheessä on jo keskusteltu moneen kertaan ja keskustelun lopputulos on etukäteen tiedossa: riita ja väkivalta? Onko sinulla luotettavaa kaveria, jolle voit kertoa asiasta? Toivoisin, että voisit kysyä apua kunnan tai seurakunnan perheneuvonnasta. Niissä on myös miehiä töissä, joten ei tarvitse odottaa tantta-armeijaa. Tapaamisiin voi mennä myös yksin, jos puoliso ei halua tulla mukaan.
Myös lasten etu on se, että hakkaaminen loppuu, tavalla tai toisella.
Siunausta kotiinne,
Päivi-pappi Hämeestä- Mullah Kajar
Parempi ottaa avioero hakkaavasta urpovaimosta joka ei selkeästi arvosta miestään ja perhettään. Ei ole missään määrin lasten etu jumittaa huonossa parisuhteessa jossa toinen on väkivaltainen.
- kapsäkit_käteen
Minkä ikäisiä lapset ovat? Jos yli 3 v. niin laita avioeron 1. vaihe vireille ja samalla yhteys lastenvalvojaan lähihuoltajuuden saamiseksi vaimon väkivaltaisuus ja jatkuva riitely perusteena. Olisi hyvä jos voit äänittää riitojanne tai muuten hankkia todisteita vaimosi arkiluonteesta. Hän tottakai kiistää kaiken. Jos tulee pieniäkin mustelmia tai naarmuja, niin hae lääkärintodistus asiasta jotta sinua uskotaan.
"Hullu muija". - kerrasta poikki
Lyökö tai käykö se lapsiin käsiksi? jos, niin lähde menemään ja ota lapset mukaasi. Sun täytyy tosin tehdä lastensuojeluilmoitus myös.
Voit tehdä aivan saman kuin nainen tuossa tilanteessa. Juokse! Väkivaltaista kumppania ei tarvitse kenenkään katsella. saati lasten. - kurmottaako
En usko. Sepittelet satuja. Sulla ei ole lapsia,luulenpa että olet itse lapsi vielä. Noine kuukausituloinesi. Hehheh. Onko tyttöystäväsi koulusta pannu bänksit vai mikä kurmottaa?
- Suviski
Onpas hassua. Siis ei se että vaimosi sua lyö, vaan se, että kun nyt olen tässä illalla istunu lukemassa näitä sivustoja, ja nähnyt seuraavaa: Naiset kirjoittelevat täälä kuinka ovat suhteissaan epähuomioituja, äijää ei joko kiinnosta mikään tai on liian mustis tai väkivaltainen ja kaikkea siltä väliltä. Tämä on ensimmäinen keskustelu jonka olen lukenut miehen kirjoittamana, ja mitä täältä löysinkään? Välittömästi kommentteja "Vitun vässykkä" ja tämä kommentoija ennen minua? Ihan oikeasti? Tosi kypsää käytöstä, kurmottaako, Taidat itse olla aika uraohjus ja vaimosi varmasti kuin enkeli :D
- Sannnnnnni
Ajattele niin että ei lapsille se sekoboltsiäidin tarkkailukaan kivaa ole. Hanki todisteita siitä että vaimo lyö (jos hän on senverran pienempi ettei jälkeä jää niin vaikka pieni nettikamera), ja hyvä asianajaja koska siihen kerran omaat varat. Sitten saat kyllä pitää lapset.
- vaimo.
nyt mun kyl tekis mieli lyärä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387765Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381975Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071016- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812