Äiti ja alushousut

14v

Oon 14v tyttö ja kasilla. Omistan jotai 10 vuotiaille tarkotettuja (siis kooltaan) alushousuja.. ne on mulle jo aikas pienet, ja muutekki lapselliset.. Mun äiti on jättänyt mut jotenki yksin tän asian kanssa.. esim. ennen kun mulla alko menkat, niin iskä anto siteet ja selitti nää jutut, ku äiti istu vaa jossai eri huoneessa.. luulin et äitit kertoo nää jutut. Joo, no on mul n. 10 kpl iha mun kokosii pikkareita, mut neki iha mustii ja jotain sydänkuvioisii, yhet valkoset mis jotai pitsii 4cm siin sivussa, ja niissäki reikä siin pitsissä. Haluisin ostaa sellasii "seksikkäitä" alushousuja.. et vois mm. ees poikaystävälle vilauttaa niitä.. ja yhet stringitki ois kiva omistaa. Joten meenkö vaa kauppaa ostamaa? Jotekki mietityttää vaa mite ne kaupan tyypit ajattelee ku ostelen stringei tän ikäsenä..
Ja sit rintaliivejäkää en omistanu 6 luokalla vaik ois ollu tarvis.. kaikil muil oli.. no sit yks päivä mun sisko anto niit muutamia kappaleita, onneks. Äiti ei oo KOSKAA ostanu niit, ja luulee et mun tissit on jotai AA kokoo. Tänääki kirpparil ku olti käymäs, nii siin ulkon oli ilmaiskori, ja siin oli jotku risat mustat harjotusrintsikat, mitkä hais, niit se tarjos, mut en todellakaa ottanu. AUTTAKAA!!

5

1389

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voit itsenäistyä

      Pyydä äiditäsi rahaa ja mene ostamaan oikean kokoisia alushousuja ja rintsikoita. Ei tarvitse odottaa että äiti ostaisi niitä sinulle. Voi olla että äitisi jopa odottaa että aikuistuisit jo sen verran että ostat itse alusasusi.

      Eri juttu on sitten se tarvitsetko mitään seksikkäitä alusasuja eikä stringitkään ole kaikkein mukavimpia käyttää. Parempi ostaa käytännöllisiä alusvaatteita. Pitsiähän niissä voi olla hieman koristeksi jos haluat mutta kuten olet jo huomannut, ne eivät kestä kunnolla käytössä ja voivat kutittaakin.

      Eikä se vilauttelukaan kannata, saat vain huonon maineen kun pojat puhuu keskenään.

    • isosisko1

      Mene ihmeessä ostamaan itse alusvaatteita. varmasti saat rahaa siihen äidiltä tai isältä, kun pyydät. Kaupassa myyjät ei arvioi ollenkaan sitä, mitä asiakkaat ostavat, ja ovat takuulla tottuneet kaikkeen mitä kaupassa on myynnissä. Ei siis tarvitse ujostella.

      Mielestäni kuitenkaan stringeihin ei kannata laittaa rahaa, ovat hyvin epämukavat käytössä eikä niitä voi sanoa kauniiksikaan. Jos haluat tehdä vaikutuksen poikaystävään alusvaatteilla, niin valitse kauniita naisellisia ja kivan värisiä. Se kuinka paljon alushousu paljastaa ihoa, ei tee niitä seksikkääksi, vaan esim hyvä pehmeä materiaali, pitsit yms.

      • mister-hoitsu

        Miksi tyttö arkailee mennä vaateostoksille?
        Itse joudun miespuolisena omaishoitajana ostamaan myös naisten alusvaatteita hoidettavalleni, uskomatonta miten avuliaita kaupassa on niin naispuoliset asiakkaat kuin myyjätkin jos joudun neuvoa kysymään, vaate kuin vaate ei niitten ostoa tarvi hävetä tai arkailla.


      • ei stringejä

        Ei missään nimessä stringejä 14-vuotiaalle. Itsekkään en siinä iässä vielä stringejä käyttänyt, joten ihan sellaisia tavallisia naisten alusvaatteita kannattaa suosia, tai jopa pitäisi käyttää tuossa iässä.


    • sasaaa

      Mulla on täysin toinen tilanne... Oon kans 14 ja äiti tuputtaa stringejä ja läpikuultavia alusasuja vaikka en ite tunne oloani hyväks niissä... Meen aina ite/kaverin kanssa ostaan alusvaatteet jotta saan jotain soveliaita.
      Ja en ite ainakaan tekis mitään ''vilautteluja'' ellet sitten tosissaan pidä pokaystävästäs ja hän susta ja luotatte toisiinne. Täällä kaupungissa kaikki tollanen leviäis ja siitä sais kuulla puoli elämää :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1260
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      648
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe