Äiti ja alushousut

14v

Oon 14v tyttö ja kasilla. Omistan jotai 10 vuotiaille tarkotettuja (siis kooltaan) alushousuja.. ne on mulle jo aikas pienet, ja muutekki lapselliset.. Mun äiti on jättänyt mut jotenki yksin tän asian kanssa.. esim. ennen kun mulla alko menkat, niin iskä anto siteet ja selitti nää jutut, ku äiti istu vaa jossai eri huoneessa.. luulin et äitit kertoo nää jutut. Joo, no on mul n. 10 kpl iha mun kokosii pikkareita, mut neki iha mustii ja jotain sydänkuvioisii, yhet valkoset mis jotai pitsii 4cm siin sivussa, ja niissäki reikä siin pitsissä. Haluisin ostaa sellasii "seksikkäitä" alushousuja.. et vois mm. ees poikaystävälle vilauttaa niitä.. ja yhet stringitki ois kiva omistaa. Joten meenkö vaa kauppaa ostamaa? Jotekki mietityttää vaa mite ne kaupan tyypit ajattelee ku ostelen stringei tän ikäsenä..
Ja sit rintaliivejäkää en omistanu 6 luokalla vaik ois ollu tarvis.. kaikil muil oli.. no sit yks päivä mun sisko anto niit muutamia kappaleita, onneks. Äiti ei oo KOSKAA ostanu niit, ja luulee et mun tissit on jotai AA kokoo. Tänääki kirpparil ku olti käymäs, nii siin ulkon oli ilmaiskori, ja siin oli jotku risat mustat harjotusrintsikat, mitkä hais, niit se tarjos, mut en todellakaa ottanu. AUTTAKAA!!

5

1509

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voit itsenäistyä

Pyydä äiditäsi rahaa ja mene ostamaan oikean kokoisia alushousuja ja rintsikoita. Ei tarvitse odottaa että äiti ostaisi niitä sinulle. Voi olla että äitisi jopa odottaa että aikuistuisit jo sen verran että ostat itse alusasusi.

Eri juttu on sitten se tarvitsetko mitään seksikkäitä alusasuja eikä stringitkään ole kaikkein mukavimpia käyttää. Parempi ostaa käytännöllisiä alusvaatteita. Pitsiähän niissä voi olla hieman koristeksi jos haluat mutta kuten olet jo huomannut, ne eivät kestä kunnolla käytössä ja voivat kutittaakin.

Eikä se vilauttelukaan kannata, saat vain huonon maineen kun pojat puhuu keskenään.

• isosisko1

Mene ihmeessä ostamaan itse alusvaatteita. varmasti saat rahaa siihen äidiltä tai isältä, kun pyydät. Kaupassa myyjät ei arvioi ollenkaan sitä, mitä asiakkaat ostavat, ja ovat takuulla tottuneet kaikkeen mitä kaupassa on myynnissä. Ei siis tarvitse ujostella.

Mielestäni kuitenkaan stringeihin ei kannata laittaa rahaa, ovat hyvin epämukavat käytössä eikä niitä voi sanoa kauniiksikaan. Jos haluat tehdä vaikutuksen poikaystävään alusvaatteilla, niin valitse kauniita naisellisia ja kivan värisiä. Se kuinka paljon alushousu paljastaa ihoa, ei tee niitä seksikkääksi, vaan esim hyvä pehmeä materiaali, pitsit yms.

• mister-hoitsu

Miksi tyttö arkailee mennä vaateostoksille?
        Itse joudun miespuolisena omaishoitajana ostamaan myös naisten alusvaatteita hoidettavalleni, uskomatonta miten avuliaita kaupassa on niin naispuoliset asiakkaat kuin myyjätkin jos joudun neuvoa kysymään, vaate kuin vaate ei niitten ostoa tarvi hävetä tai arkailla.

• ei stringejä

Ei missään nimessä stringejä 14-vuotiaalle. Itsekkään en siinä iässä vielä stringejä käyttänyt, joten ihan sellaisia tavallisia naisten alusvaatteita kannattaa suosia, tai jopa pitäisi käyttää tuossa iässä.

• sasaaa

Mulla on täysin toinen tilanne... Oon kans 14 ja äiti tuputtaa stringejä ja läpikuultavia alusasuja vaikka en ite tunne oloani hyväks niissä... Meen aina ite/kaverin kanssa ostaan alusvaatteet jotta saan jotain soveliaita.
      Ja en ite ainakaan tekis mitään ''vilautteluja'' ellet sitten tosissaan pidä pokaystävästäs ja hän susta ja luotatte toisiinne. Täällä kaupungissa kaikki tollanen leviäis ja siitä sais kuulla puoli elämää :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      138
      7705
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1925
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1900
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1623
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1555
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      988
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      920
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      859
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      820
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      33
      793
    Aihe