Miksi mies ei halua erota lopullisesti vaikka on pettänyt, istuu Treffit sivuilla, viestittelee muiden naisten kanssa luurilla Ym touhua. Emme edes asu yhdessä,riidellään joka helvetin päivä ja erotaan joka toinen päivä, palataan yhteen sit samantien.
Minulla ei ole mitään sellaista et äijä voisi hyötyillä jotenkin...ei tajua ei.
Onko asia mahdollisesti niin, et Tää äijä ei vaan osaa olla kunnolla...
miehet tänne, teidän mielipiteenne. kiitos
10
253
Vastaukset
- riippuvuus
Ei millään pahalla, mutta olisitko sinä jonkinsortin läheisriippuvainen.
Kyllä äijä jättää yhteydenpidot, jos sinä todella niin haluat.
Älä takerru mieheen joka pettää sinua jo nyt. Mitä sitten jos asuisitte yhdessä?
Löydät paremman kunhan päästät irti tästä kaverista, joka ei oikeesti ja aidoilla tunteilla ole mukana teidän suhteessa.
Ja saat itsellesi mielenrauhan.- pian palaa pinna
En ole läheisriippuvainen. Jätin miehen ja oli sit hänellä toinen kuvioissa, kunnes alkoi pommitus taas minulle. Itsellä myös oli Yks baari reissu toisen äijän kanssa tämän välirikon aikana. Vois tietty laittaa herran vaihtoon.. Kiinnostaa vaan tietää et kuinka kauan Tää pelleilee ja miks helvetissä ei sit päästä minusta irti jos Se ruoho on niin vihreää siellä aidan toisella puolella. :)
- ghjgjhkg
pian palaa pinna kirjoitti:
En ole läheisriippuvainen. Jätin miehen ja oli sit hänellä toinen kuvioissa, kunnes alkoi pommitus taas minulle. Itsellä myös oli Yks baari reissu toisen äijän kanssa tämän välirikon aikana. Vois tietty laittaa herran vaihtoon.. Kiinnostaa vaan tietää et kuinka kauan Tää pelleilee ja miks helvetissä ei sit päästä minusta irti jos Se ruoho on niin vihreää siellä aidan toisella puolella. :)
Mikä tässä tää miehessä nyt niin sitten kiinnostaa? Olisko ihan pelimies parhaimmillaan ja leikkiin kutsu kiinnostaa?
- täti sanoo että
Sä voit ihan itse päästää hänestä irti. Eihän tuollaisessa elämässä ole mitään järkeä. Älä vaihda kehenkään. Ole yksin ja mieti mitä haluat. Ilmeisesti olet aika nuori etkä vielä osaa katsoa elämää eteenpäin.
On olemassa miehiä, jotka ei petä. Ja myös naisia, jotka ei kosta pettämistä tekemällä itse samaa... - Vaihtoon!
Niin kauanhan se mies sun kanssasi leikittelee kun otat hänet takaisin. Laita mäkeen...!
- ertert4w3tr
Ai miksikö? Koska olet niin "tossu", ettet lemppaa törkeästi käyttäytyvää miestä pihalle elämästäsi!
Mies on todenut, että no mikäpäs tässä, netistä löytyy seuraa ja jossei löydy, voi aina ottaa yhteyttä sinuun ja taas on piparia tarjolla... Jos odotat, että joku tulee nyt vakuuttamaan, että no mies nyt vähän tykkää leikkiä muidenkin kanssa, mutta sinä olet hänen Suuri Rakkautensa, koska hän ei halua sinusta eroon, niin no way, tuosta ei ole kyse. Mies jatkaa samaan malliin niin kauan kuin annat hänen jatkaa. On itsestäsi kiinni, haluatko katsella tuota menoa.- pian palaa pinna
En ole tossu ja tuon pipari teorian voi haudata...kun eipä ole kiinnostunut seksistä. ET sekin vielä siksi en tätä tajua... Tuo olis helvetin helppo selitys ja eipä tarvis palstoilla tätä kysellä...
En voi tarjota tälle yhtään mitään muutakaan mitä ei joku muu voisi. Ja ikää sen verran mittarissa et teini hommat voi unohtaa. Tosin mies nuorempi ja lapsellisempi ku minä... Ja ikä eroon ei kannata puuttua, suomi täynnä samanikäisiä ku minä ja pystyy tarjoamaan enemmän ku minä... Joten voisi vaihtaa lennossa toiseen... - ertert4w3tr
En ole tossu ja tuon pipari teorian voi haudata...kun eipä ole kiinnostunut seksistä. ET sekin vielä siksi en tätä tajua... Tuo olis helvetin helppo selitys ja eipä tarvis palstoilla tätä kysellä...
En voi tarjota tälle yhtään mitään muutakaan mitä ei joku muu voisi. Ja ikää sen verran mittarissa et teini hommat voi unohtaa. Tosin mies nuorempi ja lapsellisempi ku minä... Ja ikä eroon ei kannata puuttua, suomi täynnä samanikäisiä ku minä ja pystyy tarjoamaan enemmän ku minä... Joten voisi vaihtaa lennossa toiseen...No miksi sitten siedät tuota touhua, josset ole tossu eikä mies piparin kipeä?!
Jos tuollainen suhde on sinusta yllä pitämisen arvoinen - kai on, koska tässä nyt ihmettelet miehen metkuja sen sijaan, että olisit jo ajat sitten näyttänyt ovea - niin fine. Ei meistä kukaan sinulle "voi vastaukseksi muuttua" eli kysy siltä mieheltä, miksi haluaa olla kanssasi, vaikka muutkin naiset kovin vetävät puoleensa. Olet jo osoittanut yhteenpaluiden myötä, että mies saa kohdella sinua huonosti, joten tuota jatkuu maailman tappiin, josset pistä peliä poikki. Mies on tottunut sinuun ja luottaa siihen, että sinä et jätä, vaikka muut jättäisivätkin. - kannattiko?
En voi tarjota tälle yhtään mitään muutakaan mitä ei joku muu voisi. Ja ikää sen verran mittarissa et teini hommat voi unohtaa. Tosin mies nuorempi ja lapsellisempi ku minä... Ja ikä eroon ei kannata puuttua, suomi täynnä samanikäisiä ku minä ja pystyy tarjoamaan enemmän ku minä... Joten voisi vaihtaa lennossa toiseen...Eli otit vanhoilla päivilläsi nuoren pojan itsellesi? Pojan, joka ei tiedä yhtään, miten naisen kanssa seurustellaan. Kannattiko?
- Katso peiliin
Sama homma pikkasen erilailla. Eli soudettu ja huovattu melkein 4vuotta :( Asuttiin yhdessä reilu vuosi, kunnes mulla palo hermo ja pakkasin äijän kamat ja lemppasin pihalle. Hän pettää, ei kunnioita ja on muutenkin renttu. Joka ikinen kerta kun pistän liinat kiinni, niin alkaa "ruikutus"; "olet se kenen kanssa haluan tulevaisuutta, en voi kuvitella elämääni ilman sinua, tahdon yrittää jne.", kun hellyn menee n.1-3kk silleen jotenkin ja sama laulu jatkuu, eli toisia naisia jne.
Nyt on taas se aika että liinat on mun puolelta kiinni, ja olen erittäin väsynyt siihen urpoon. Eniten ottaa päähän että miksi hän ei vaan päästä irti ja lopeta tuota valehtelua ja antaisi mun jatkaa elämääni. Jollain tasolla siis olen koukussa häneen, syytä on vaikea selittää. Nyt tosin viime kuukausien aikana on ollut helpompi lempata tuo mies ulos elämästä, kunpa vaan pysyisin siinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383799Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81845Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44754
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22698- 56697