Kysymyksiä

aivoton teini

Kysyn kaikista lisäravinteista. Hintaa ja laatua. Olen ihan vi tun tyhmä teini, käytössäni on internet ja sen koko tietokanta, mutta päätän olla täysin aivoton apina ja kysyn kaiken täältä. Huomasitte jo varmaan, että minä en osaa etsiä tietoa, käyttää googlea tai muitakaan hakukoneita vaikka minulla on niihin pääsy. Muut ihmiset ohjaavat täysin mielipiteitäni ja harkintakykyäni.

6

118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Trolli.

"Kysyn kaikista lisäravinteista. Hintaa ja laatua. Olen ihan vi tun tyhmä teini, käytössäni on internet ja sen koko tietokanta, mutta päätän olla täysin aivoton apina ja kysyn kaiken täältä. Huomasitte jo varmaan, että minä en osaa etsiä tietoa, käyttää googlea tai muitakaan hakukoneita vaikka minulla on niihin pääsy. Muut ihmiset ohjaavat täysin mielipiteitäni ja harkintakykyäni."

Noin asialliselle ihmiselle pitää vastata ihan asiallisesti. Hyvä että kerrankin joku myöntää ja tajuaa asioita.

Älä hanki lisäravinteita.

• aivoton teini

Mitä minun pitäisi seuraavaksi tehdä? Ottaa yhteys Ripulijaskaan? Vaikko ostaa sitä ylihinnoiteltua pieruheraa kun muut tyhmät räkänokat tuolla räkänokkafoorumilla niin sanoivat?

• Trolli.

"Mitä minun pitäisi seuraavaksi tehdä?"

Treenata, syödä ruokaa ja levätä. Reenin jälkeen voit juoda palautusjuoman. Ja koitta herätellä ränänokkafoorumilla porukkaa.

"Ottaa yhteys Ripulijaskaan?"

Ripulijaska on ilmeisesti psykoosissa. Jos tarkoitat Kuusan Jaskaa. Hän meni hyvin hiljaiseksi kun joku painoi 6 kiloa enemmän ja että joku oli isompi.

"Vaikko ostaa sitä ylihinnoiteltua pieruheraa kun muut tyhmät räkänokat tuolla räkänokkafoorumilla niin sanoivat? "

Kuten sanoin, koita herätellä räkänokkafoorumilla sitä porukkaa. Olen tajunnut, että siellä on vaikka miten monia pikkupoikia, jotka ovat roippeilla pienemmissä lihoissa kun natut.

• avot.
    • aivoton teini

Kävin räkänokkafoorumilla puhumassa mutta siellä tyrkytettiin HETI jotain 2x6 ohjelmaa ja sitä ylihinnoiteltua pieruheraa yms. nöxnöx tuotteita. Pitäisikö sellasia ostaa? Äiti ei anna kuin 20€ kuukaudessa. Entäpä sitten se treenaus? Siellä sanottiin että pitäisi käydä 6 kertaa viikossa salilla, että kehittyy. Onko se totta?
      Edelleenkään en uusavuttomana osaa hakea tietoa internetistä, jota siellä on enemmän kuin tarpeeksi, vaan kysyn kaiken täältä.

• aivoton teini

Vaan nyt tajusin että vain ylihinnoitetulla pieruheralla kasvaa. Näin räkänokat vannottivat räkänokkafoorumilla. No äiti ostaa minulle ylihinnoiteltua pieruheraa ja muitakin tuotteita joita ilman minulla ei ole toivoakaan kasvattaa lihasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1984
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1730
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1400
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      79
      1375
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      946
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      943
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      892
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      876
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109